feikot

Ремонти,отстраняване на проблеми и пригаждания при Н5

Recommended Posts

В темата се пускат мнения,които съдържат проблема и решението.

 

Пример : Пускате тема за хлопащо каре в раздела и след 20 мнения и съвета си решавате проблема. Вземате първото си мнение (описващо проблема) копирате и поставяте в облаче (цитат (quote)) и отдолу поставяте и решението. 

 

Така всеки следващ,като използва търсачката,ще му излезе темата с разискванията,ще излезе и краткия вариант в тази тема. 

 

Подчертавам ! Темата да не съдържа коментари различни от примерния.Ще бъдат трити. При успешно развитие ще остане,ако не успее да се наложи,ще бъде изтрита.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Скърцане на съединител при Н5 

 

...не издържах! Това скърцане от съединителя направо ме влуди. Времето става все по-топло, прозореца отворен, чува се, пък и пустото скърцане започна да става все по-отчетливо и дразнещо!!! Скочих на един канал да погледна отдолу - китайчето дето го е правило да не е по-умно от мене :tongue2: !?! Накратко: буталцето на помпата на съединителя бута вилката посредством нещо като шарнирна връзка, но тя не е защитена от нищо и всичката гняс може да влиза вътре. Не е от там и продължажваме навътре. Още при огледа на вилката отвън се забелязва, че гуменото маншонче, между нея и корпуса на съединителя като че ли не е за тази вилка - външния контур на маншона ляга идеално на отвора в корпуса, но размера на отвора за вилката е с около 1/3 по-голям от сечението й, в равнината на монтажа и по тази причина е налице луфт около 5мм. След сваляне на маншончето, проследяваме с поглед /и фенерче/ вилката по-навътре в корпуса. Ясно се вижда опората на вилката, също шарнирен тип. Подминаваме - не е от нея. Стигаме до работния край на вилката. Там с малко усилие и добро осветление се забелязва една долна пружина, която е и главният виновник за отвратителния шум. Поне формата й е удобна за капване на малко масълце от разстояние - оформена е като ухо, което стърчи нагоре и с един молив / в моя случай/ топнат в масло, може да се пренесе капка, две, три масло в сюблимната зона, като се капнат на върха на ухото, а те се стекат по телта на пружината до заветното място. Няколко натискания на съединителя, със затихващо скърцане и... УСПЕХ!!! Поставяне на маншончето на вилката, внимателно замазване на следите за пред сервиза, че скоро ще ходя на обслужване и измиване на ръцете. Цялото упражнение - 10-12 мин. и един кибик да натисне съединителя няколко пъти докато съм отдолу, за диагностиката. Не посмях да пиша по-рано, щото не зная колко траен ще е ефекта, но вече минах 620 км. и от скърцането няма и помен. Сега обмислям въпроса с луфта при вътрешния отвор на маншона, но не съм го измислил още. Със здраве!!!

...мисля, така трябва да стане това с облачето :confused1:

 

ето за тая пружинна скоба става дума - като погледнеш през отвора на вилката само тя стърчи - по нея трябва да се стече маслото. Видев, доста време се кьорих, ама на оная схема я няма, но виж онзи форум на русначетата, който ми прати в темата за съединителите върши работа :glasses13:.  Поройник, за малкото волче не съм много сигурен дали ще имаш някаква видимост, а и кутията ще е друга, но пробвай да погледнеш, ако има от къде. То само ще си каже дали ше става. Нямам такова наблизо, да погледна и аз. Тука само стийдове се карат и аз един с Н5, но те наш'те буги са друга бира, желязо много, не са като малкото.

При переключении передач слышится небольшой стук..Снял рабочий цилиндр сцепления, вынул пыльник и обнаружил выпавшую скобу..
Насколько я понимаю, это скоба от выжимного..Кто что скажет, и как быть дальше, сцепление работает, вот только стуки при выжиме сцепления слышно..



 

IMG185.jpg  Описание: Скоба
img185_133.jpg

 

100_0491_198.jpg

 

на тази снимка изгледът е отвътре навън, но може да се добие представа какво се търси в задачата. Като писах по-горе, че стърчи имах предвид точно това - стърчи, ясно се вижда на снимката и също така ясно се вижда през отвора на вилката. Забелязва се и луфта на вилката и маншона.

 

...да отбележа и разходите и резултата:

 - разходи - освен времето, около 15 мин., две цигари и кафенце за кибика дето натиска педала /никакви разходи/

 - резултат - около 900 км. безпроблемна работа, но работа без кални бани и ексцеси. След първото влизане в калта /ще кача клипове в темата/ явно влиза гняс или вода и скърцането се появи отново. След повтаряне на по - горе изложеното упражнение, отново сме във върхова кондиция. С напредване на лятото разходите вероятно ще се увеличат, ако кибика иска вместо кафе, бира :icon_biggrin: , но това да е проблема.

Редактирано от feikot

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ми се обади колега от Смолян, собственик на Ховър Н3, във връзка със електронното запалване, което при него гори на много често, на малки интервали от време и пробег. От прочетеното във форумите се оказа /както ми каза и колегата/, че частта е производство на Делфи и се монтира на много модели Митсубиши. При по-внимателно ровене за взаимозаменяеми части, намерих няколко решения, изключващи фирмата производител на оригинала, а именно:

 

1. 

Не моя выдумка, использовал информацию с красного форума.
Публикую для информации, т.к. нет в списке.

1. Катушка зажигания BOSCH F000ZS0211 (от ВАЗ - 2111).

gif.gif  IMG_3614.jpg ( 734,16 килобайт ) Кол-во скачиваний: 1379


Т.к. изначально планировал использовать комплект (катушка+ВВ) от ВАЗ, из-за того что провода короче штатных, перенес катушку немного ближе к свечным колодцам.
Для этого повернул и закрепил штатный кронштейн.
Ничего не сверлил не варил и не обжимал.

2. ВВ от ВАЗ - 2112.

gif.gif  IMG_3616.jpg ( 178,31 килобайт ) Кол-во скачиваний: 1096


Срезал только около 5 мм колпачка ВВ проводов (см. рис.2).
Обратите внимание на отсутствие загрязнения ВВ провода «внутри свечного колодца» (2 месяца эксплуатации).

3. Датчик кислородный (лямбда-зонд) BOSCH 0258006537 (от ВАЗ).

Распиновка проводов ВАЗ/Ховер:

Белый-синий;
Белый-белый;
Серый-серый;
Черный-фиолетовый (или коричневый).

gif.gif  IMG_3617.jpg ( 68,32 килобайт ) Кол-во скачиваний: 776


Соединял методом проб и ошибок… Осторожнее с синим проводом – плюсовой подогрева датчика. У меня по неосторожности замкнуло на массу – еле нашел сгоревший предохранитель ЭБУ (15А).
Соединял провода «скруткой» с термоусаживающей изоляцией.

Что писать… Работает и работает хорошо. Субъективно лучше чем было при рождении Ховрюши :). «Диагносты» ошибок не обнаружили. Расход 13-14 л/100 км (92-й). Сейчас езжу в основном по городу. Средняя скорость движения 25 км/час… с учетом пробок естественно…
 
...Небольшое дополнение.
Разъем на катушку Ваз/Ховер распиновка
1а/С
15/B
1б/А
 
 
2.  Тоже отмечусь 3dflagsdotcom_chcom_2faws.gif
Поменял катушку, поставил от катушки газель бизнес (обозначение по каталогу «Группа Омега» 48.3705) у меня знакомый такие на свои самолёты ставит ну или ставил по крайней мере,так что есть доверие. Привернул на родной кронштейн через дюралевую пластину(будет как охладитель),провода родные,только поменял номерами, а то не хватало длинны. Родная вся в пробоях
Эскизы прикрепленных изображений
img-resized.png Уменьшено до 75%
post-6855-1366549160_thumb.jpg
600 x 450 (139,67 килобайт)
img-resized.png Уменьшено до 75%
post-6855-1366549141_thumb.jpg
600 x 450 (138,84 килобайт)
3.По поводу Катушки зажигания 1.5 года назад поставил BOSCH F000ZS0211 (от ВАЗ - 2111),и поровода от ваза 2110,провода короткие пришлось перенести катушку поближе,накатал 90000 км пока все О.К.
 
4.   Полетела катушка зажигания, оригинальная подойдёт через две недели, подскажите чем можно заменить.
       ....0221593001 Газель 406 двигатель

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се похваля с развитието на вола - днес монтирах хъбове, но много вали и снимки утре или по-късно, ако спре. Изглеждат чудесно, при първа възможност ще тествам бавните само със заден диференциал, пък и в калта може да вляза. Цена, заедно с монтажа и ДДС - малко над 400лв. Монтирани са в сервиз в Бургас с 2г. гаранция. Проблема за решаване, който се появи, е че след монтажа не могат да се слагат капачките на джантите на предните колела. Пътищата за решаване са два, но ще видим какво ще измисля, още не съм решил. На връщане от Бургас /около 220км./ осезаемо се почувства подобрена динамика. В прочетеното по форумите срещнах и обещания за понижаване разхода на гориво с до 1л./100км. за този модел, но това подлежи на проверка с течение на времето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и обещаните снимки :evil5:

8037127B.jpg

 

8037126L.jpg

 

8037124b.jpg

 

8037123Z.jpg

 

като измисля нещо за капачките, ще сложа още снимки.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,режи капачките,най лесно и седи хубаво,едва ли някога ще размислиш да сваляш хъбовете. А и да ти се наложи капачките не са скъпи!!!! Аз ги рязах с боркорона с най близкия по малък размер и след това доизпилих с пила от всякъде по малко за да бъде максимално точно.

post-6469-0-09488800-1428527201_thumb.jpg

post-6469-0-51650100-1428527980_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,от каква друга марка съвпадат хъбовете с тези на H5,защото разглеждах при различни вносители и точно за модела нямат,съмняват се ,че ще станат от Исузу и Фронтера

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

прав си - не стават, и аз гледах, търсих, четох...  Ако си настроен по-изобретателски и не си вързан в ръцете, русначетата преправят моделите за фронтера. Броя на шлиците е един и същ, но е различна формата им. За да паснат фронтеровите трябва да се вземе на струг малко от върха на шлиците, тъй  като нашите са с по-трапецовиден профил, а фронтеровите са по-високи. За исузу не стават по никакъв друг начин, освен със смяна и на полуосите, но от коя година на производство не знам, че и при тях едни модификации... Модела - трупър. Не са много по-евтини и според мен не си заслужава, затова отидох в Бургас, във Вромос и след 20-ина минути бях готов. След предварителна уговорка за деня, разбира се.

 

Ники, страхотен резултат. Изглеждат перфектно, браво. Мерси и за снимките - така се ориентирах колко ще се подават хъбовете при поставени капачки. При теб и джантите са други, но резултата гали окото :hello2:

 

Капачките искам да ги запазя цели или да купя още две, ако разпробия тези. Опасявам се от нужда да върна старите капачки на главините, а оттам и тези на джантите /заяждане с гаранцията/.

...на някой да му се намират две излишни капачки за джанти? Да казва цена, че иначе трябва да поръчвам от Китай.

Редактирано от JI_GIT

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за изчерпателния отговор,по стар български обичай ще изчакам да видя отзивите да не би да се п....а

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да се прецакаш, не се безпокой. AVM е известна марка, един от лидерите на пазара и това, което слагаме не е произведено в клоновете им в Турция, Тайван и т. н. Марката всъщност е бразилска. Добър атестат е и използването на продуктите им в Австралия - в аутбека условията са пословични, а натоварванията - почти до максимума и то всеки ден :glasses1: /да не се счита за реклама/ :laughing11: . Това ме води на мисълта, че за моите кални разходки, поне с този възел няма да има проблеми. Друго ме кара да се замисля - :icon_scratch: :icon_scratch: :icon_scratch: всяка трансмисия, предназначена за по-сериозни натоварвания си има т.нар. "бушон". Това е такава част, някъде по нея, която при претоварване излиза от строя и то по начин, по който предпазва останалата част от трансмисията. Допълнителни изисквания /не без значение/ за този "бушон", са лесна и бърза смяна и ниска себестойност. Оригинално монтираните капачки на полуосите отговарят на всички тези условия и вероятно, както много други производители, Стената също ги е избрала да играят и бушона на трансмисията. Е да де, ама ние като сложим готините хъбове, със ниво на усилие на разрушаване доста над заводското, вече нямаме бушон. А сега да хвърлим един боб и да познаем, кой е следващият елемент от трансмисията, който ще поддаде при претоварване :confused2::dontknow: . Опита сочи, че това са полуосите, но далеч не са редки случаите и на изронени дифове, и раздатки. Кофти е обаче,че и полуосите,  дифовете и раздатките не са нито удобни и лесни за смяна, нито евтини :sad5: . Все пак, щом до сега не си имал проблеми с капачките, едва ли за напред ще имаш такива с хъбовете. Просто натоварванията при нас са в пъти под максимално допустимите. За мен самия по-важни са други аспекти - къси предавки с един двигателен мост, подобрена динамика, по-нисък разход, по-малко износване на гуми и т.н. Та да се върнем на първото изречение - няма да се прецакаш :laughing1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нов собственик съм на Ховер5 купен от стария собственик през 2011 г. Купих машината, на 53000 км.2.4 см3 93 кw. и е още в гаранция . С фул екстри камера за задно виждане,сензор за дъжд, сензор за фарове, заводски монтирана газова уредба,ролбари на стъпенките и предницата,заводска аларма. Стига съм карал стари барутници,които само лапат средства за ремонт. Хенри Форд го е казал много добре "Най-хубавата кола е новата". Сега 4-5 години освен консумативи други грижи няма да имам,поне така се надявам. Оставаше му един последен преглед преди навършване на 4 г. Вчера го закарах в сервиза. Днес го взех от сервиза след последния гаранционен преглед.Равносметката е тази:-маслен филтър 14лв, въздушен 31лв, поленов 12лв. свещи 25 лв. предни накладки 76лв. задни 83 лв. масло двигател Кастрол 5W40 4.3 л 98лв. масло 75W90 тексако 3,3 л. 94 лв. масло раздатки 1л. 18 лв. Труд:- техническо обслужване 2.6 часа х 39.00 лв = 101,40лв. смяна предни и задни накладки 2ч Х32 лв= 64лв. Или общо 616,40лв. Направена е пълна профилактика препоръчана от серзизната ктижка за 60000км. Следваща на 80000км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, имам скъсан маншон на каре, само че от сервиза ми твърдят че не се продава само маншон а цялата част полуоска, въпросът ми от къде да го купя и да им го занеса за смяна, не мога в друг сервиз тъй като колата е гаранционна.

Благодаря предварително.

Редактирано от Весислав Кангов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моля Ви колеги, помолих модератора да направи тази тема, за да може синтезирано всеки участник във форума да може да поства това, което е направил със собствените си ръце и какво е използвал като материална база и части поради липса на оригинални. Не спамете темата със смяна на масло и обслужване, след като за това има други теми. Друго е важно - дайте информация какво сте направили в условията на липса, за да могат другите да се ползват от нея. Аз самия смених сам филтъра на АГУ-то, но не го споменавам, тъй като това беше направено с оригинален такъв. Е какво да напиша - сваля се стария и се подменя с новия!!! /апропо - купих 3 филтъра и сега имам два резерва. Ако някой не може да намери, да свирка. по 13 лв. е бройката. Сега сменям тампон на първото гърне и доста копчета по праговете /начупиха се от калта и снега/. Изпуска генерацията от снадката след първото гърне и ще се подобрява, но това като го направя. Ще спомена и материалите, а ще има и снимки. 

...към  Венци. Моята кола също е гаранционна - не се коси. Ако можеш да си набавиш чарка и си владееш главата и ръцете в подходяща степен, то проблем няма и да има. Аз в един такъв сервиз /"оторизиран"/ гледах как като ми сменяха челюстите на ръчната и работника "за по-удобно" опъваше жилото с резачки  :confused2:  :icon_scratch:  :sad6:  :sad5:  :tard::  Виж на колко километра ти е колата и реши сам за себе си дали да гониш Михаля. Части има, както оригинални, така и заместители, пък на тоя гламур дето ти казва заради един маншон да смениш каре и полуос му отговори да смени на майка си кли--ра заедно с целия таз. Имай малко самочувствие като влизаш в сервиза, с нищо не си виновен, че се е скъсал маншона. 

 

п.с С нови джанти съм - 16х7j ет -25 и гуми 245/70 или 75 , абе 0.8см. по-високи по радиуса. Снимки в друга тема...

Редактирано от JI_GIT

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да се прецакаш, не се безпокой. AVM е известна марка, един от лидерите на пазара и това, което слагаме не е произведено в клоновете им в Турция, Тайван и т. н. Марката всъщност е бразилска. Добър атестат е и използването на продуктите им в Австралия - в аутбека условията са пословични, а натоварванията - почти до максимума и то всеки ден :glasses1: /да не се счита за реклама/ :laughing11: . Това ме води на мисълта, че за моите кални разходки, поне с този възел няма да има проблеми. Друго ме кара да се замисля - :icon_scratch: :icon_scratch: :icon_scratch: всяка трансмисия, предназначена за по-сериозни натоварвания си има т.нар. "бушон". Това е такава част, някъде по нея, която при претоварване излиза от строя и то по начин, по който предпазва останалата част от трансмисията. Допълнителни изисквания /не без значение/ за този "бушон", са лесна и бърза смяна и ниска себестойност. Оригинално монтираните капачки на полуосите отговарят на всички тези условия и вероятно, както много други производители, Стената също ги е избрала да играят и бушона на трансмисията. Е да де, ама ние като сложим готините хъбове, със ниво на усилие на разрушаване доста над заводското, вече нямаме бушон. А сега да хвърлим един боб и да познаем, кой е следващият елемент от трансмисията, който ще поддаде при претоварване :confused2::dontknow: . Опита сочи, че това са полуосите, но далеч не са редки случаите и на изронени дифове, и раздатки. Кофти е обаче,че и полуосите,  дифовете и раздатките не са нито удобни и лесни за смяна, нито евтини :sad5: . Все пак, щом до сега не си имал проблеми с капачките, едва ли за напред ще имаш такива с хъбовете. Просто натоварванията при нас са в пъти под максимално допустимите. За мен самия по-важни са други аспекти - къси предавки с един двигателен мост, подобрена динамика, по-нисък разход, по-малко износване на гуми и т.н. Та да се върнем на първото изречение - няма да се прецакаш :laughing1:

Когато караш  с изключени хъбове на бавните скорости,цялата повишена тяга отива на задния мост и може да го "презобиш".....

 

Дай сега за хъбовете,че от два дена имам Ховър ,а ще го калям яко, но още не съ го огледал....само съм чел...Та чел съм, че тая (премахната нецензурна дума) ел машинка,шейтан машинка,след като включи раздатката на  бързи или бавни  е  ясно....

 

А  полуоските какво правят,преди и след включването на ПП/пълен привод/.До колкото разбрах,четох, има още една (премахната нецензурна дума) машинка,която зацепва и отцепва само лявата полуос, защото  нямаме никакви хъбове. Дясната полуос си е постоянно зацепена.

 2х4, само задно- изключена   е   раздатката и само предна лява полуос . .А дясната полуос, като не е изключена и се върти от главината  защото няма кой да я изключи, няма хъб,,,,,какво става  в това време с предната карантия....

4х4---- включваме  ПП - шеитан машинката включва раздатката и подава сигнал на "полуосната" машинка  която зацепва лявата полуос;  дясната си е включена защото няма хъб да я изключва    и имане ПП...............ИЛИ БЪРКАМ.....

 

Хъбове---какво печелим или губим,ако горното е вярно.

 

Какво става при ЗАКЛЮЧЕНИ хъбове,специално ЛЕВИЯ и  изключване на 4х4 ,от копчето. "ПОЛУОСНАТА' машинка как ще изключи  ЛЯВАТА   полуоската , която е заключена с левия ръчен хъб   и ако не какво става с "полуосната" машинка, която е получила команда "изключи" и не може да я изпълни....

Та не разбрах ,да слагам ли хъбове,да не слагам ли....... 

Редактирано от Ванката
(премахната нецензурна дума)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само ти можеш да решиш дали ти трябват или не. Накратко: печелиш още един режим на трансмисията, печелиш малко икономичност при излкючени хъбове, печелиш по-добра динамика като пак няма да си за състезания, но двигателя се усеща по-еластичен, губиш смазване в предния диф, ако не включваш хъбовете дълго време. Всичко това, обаче не е безплатно. Според мен си струва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само ти можеш да решиш дали ти трябват или не. Накратко: печелиш още един режим на трансмисията, печелиш малко икономичност при излкючени хъбове, печелиш по-добра динамика като пак няма да си за състезания, но двигателя се усеща по-еластичен, губиш смазване в предния диф, ако не включваш хъбовете дълго време. Всичко това, обаче не е безплатно. Според мен си струва.

Прав си напълно. Имал съм,карал съм джипки с хъбове,без хъбове,ръчни,автоматични и т.н. НО,,,НО....Ховера има някой технико-логически особенности,който си изяснявам,понеже го имам,както казах от няколко дена.

ВЪПРОС /ако е удобно/---

Ти си вече с хъбове,ръчни-----ако отключиш само ЛЕВИЯ , а  ДЕСНИЯ остане заключен /закопчана към главината дясна полуоска /,,,При движение на сух асфалт, на ЗАДНО предаване......предната карантия,,,,,преден кардан,преден диф,предна лява полудс/ не се върти/,предна дясна полуос / върти се понеже е закопчана/,,,,предната карантия като цяло ВЪРТИ ЛИ СЕ ИЛИ НЕ.

 

На предния мост отляво/ по посока на движение/ има ел машинка която при включване на режим 4к4,включва, зацепва  и съответно изключва пявата полуоска.Еее това по същество,като функция не се ли явява ХЪБ./електричвски,или там някакъв/,

 

Ако при горното техническо положение,предната карантия НЕ СЕ ВЪРТИ, за какво служат  тогава допълнително монтираните хъбове.

 

При заключени  ръчни хъбове  и изключване на  4х4 ,как се изключва  ОТ ел машинката лявата полуоска и какво става с тая машинка,като не може да излючи лявата полуос/понеже тя е заключена ръчно от хъба/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Върти се, върти се. И собствен инерционен момент си има, пък не е лека - дифа с кардана са към 50 и повече кила... При мен хъбовете са за маневриране с ниска скорост, че иначе като включа късите и трансмисията затяга. Този режим го съм замислил да го ползвам, когато трябва да навра някъде ремарке или каравана. Пълно ремарке, на задна, на полусъединител не е добра идея. С късите не се умаря съединителя, пък хъбовете изключват затягането на трансмисията. С караваната е същото - и тя не тежи малко.

Цялата карантия се върти за да осигури постоянно смазване в предния диференциал. Поне това мисля е замисъла. Другото е удобство - да си влкючиш предния мост от купето, без да се налага да слизаш в калта или снега, пък при нас и малко еврогевезелък - включването да става с копче, а не с допълнителен лост. Абе народа започна нещо да се изпедерастява, дано върнат казармата  :laughing1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, последно време усещам следния проблем точно на 160 км и нагоре получавам шум и вибрации в купето, преди ги нямаше, смених зимните гуми и отново е същото, според мен е за стенд, не мисля че е от гумите, може ли съвет?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, някой знае ли долен шарнир за Hover от какъв друг джип стават.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, някой знае ли долен шарнир за Hover от какъв друг джип стават.

Колега в следната тема е писано:

http://forums.gwm-bg.com/topic/1022-%D1%88%D0%B0%D1%80%D0%BD%D0%B8%D1%80%D0%B8-%D0%B7%D0%B0-hover-cuv-24-2008%D0%B3/?hl=%D1%88%D0%B0%D1%80%D0%BD%D0%B8%D1%80%D0%B8

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прокапа хидравличната помпа, омасляваше алтернатора. Закарах я в Митвас, смениха я с нова и същевременно смениха дълго чаканата газова помпа. Предупридиха ме че Фирмата Виале е фалирала и няма да има резервни части за този вид газови. Посъветваха ме, ако се повреди пак да я заменя с обикновен инжекцион с изпарител.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

лошоооо! аз съм много доволен от моята уредба... на 100к. км. с една смяна на помпа и две смени на филтър....  ПЕЧАЛ! Някой случайно продава ли помпа, да си взема за резерва? Ако някой маха Виалето "ша са разберем, барабар с бирата" . Пишете, ако се мъчите да продадете, каквото ви е останало. /ако може в нова тема, че да се вижда от раз/

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ръчни хъбове - 350 лв с вкл. ДДС.

Поставят се за 30 минути ако всичко се развие безпроблемно и при висока хигиена на труда.

Предварително изрязваш емблемите от капачките по "вътрешния" диаметър на емблемата и с пила запиляваш до "външния" диаметър на капачката.

Необходимите инструменти са - гедоре,зегер клещи,лепило за резбови съединения,

Крайния резултат на снимките.

  

хъб_2.jpg

хъб_1.jpg

хъб.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво  Краси! И като засечеш разхода да споделиш наблюдения преди и след хъбовете :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване