Jump to content

Kan4o

Members
  • Мнения

    290
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    7

Kan4o last won the day on Април 25

Kan4o had the most liked content!

Обществена Репутация

13 Good

3 Последователи

Относно Kan4o

  • Ранг
    Advanced Member

Последни посетители

4295 профилни разглеждания
  1. Разтоварва не на 4-ти цилиндър

    Прочетете го отново, махнах всички неща който пречат и сега нямам разлика даже и 1 градус- не пипайте, прочетете и разгледайте по горното. Не пипайте система , която работи...
  2. Различна шарка на гумите

    Не е препоръчително....различен е спирачният път и влече настрани в завой...най добре е с еднакви шарки. Още повече, че е със задно предаване...
  3. дай една снимчица тия цифри нищо не ми говорят....
  4. Това е писано при мен:25. Кормилен накрайник-DELPHI TA1890; HERTH+BUSS JAKOPARTS J4820400,
  5. Разтоварва не на 4-ти цилиндър

    Днес го направих: Махнах пирамидата и сложих машинката за завихряне...почват инженерни наблюдения...
  6. Разтоварва не на 4-ти цилиндър

    Мен така са ме учили...от простото към сложното!!!!!
  7. Разтоварва не на 4-ти цилиндър

    Е аз махнах пречещите неща и вързах външен датчик за термометър на блока...ще видим...
  8. Разтоварва не на 4-ти цилиндър

    Върши работа..като го взех жипа беше с протаила гарнитура точно на този цилиндър..вече 80000 км и го карам не е продължило и не е пробила повече. Даже се и затлачи. За сведение карам със 120-140 по магистралата..Ха сега кажети как да реагирам....хахахахах ОБЯСНЕТЕ МИ КАК ТАКА НЕ ИСКА РАЗТОВАРВАНЕ!!! Добавка от днес 26.10. : Реших да направя по сериозен оглед и какво установих- до въпросният 4 -ти цилиндър въобще не стига обдухването с въздух от вентилатора. Като застана срещу мотора отдясно на него има.. 1. пречи помпата на хидравликата..... след нея е..... 2 капака на изпускателните колектори са директно огънати така ,че отразяват въздуха и го разсейват за да не стигне до 4 цилиндър. 3. на въздуховода за инжекциона има пирамидална кутия явно да събира вода и прах ако те проникнат- тя също пречи 4. Като всеки бълтарин там има кухинки за резервна туба с масло, антифриз и течност за чистачки....те също се явават стена за въздуха.. На клипа пък при руснака се вижда, че там е и акумулатора и изпарителя допълнителни прегради.... От ляво :един куп чаркове на мотора, термостати и търболяци, както и инжекционацелия комплект - значи и тук не е добре с въздуха.... Я вземете ги поразчистете- смятам да махна каквото мога и да се стига с въздуха от вентилатора до главата. Освен това двигателя е много близко до стената на двигателният отсег и там въздух почти не преминава- мисля си за един вентилатор закрепен така, че да духа от задния край към 4 цилиндър и да се врътва заедно с големия вентилатор.... Аз поне рових в нета и не намерих за автомобилите и джиповете на Митцибуши с този двигател да съществува такъв проблем- значи е само за Ховъра. Аз не знам италианката собственичка на джипа ми какво е слагала , но ми се струва ,че е имало някакви натурии и след , като идва в България тях ги няма и нещата при мен спират. Може и вътрешно там да се събират в каналите боклуци и дебита на антифриза към 4 цилиндър да става по малък и от там охлаждането. Аз съм на 125 ккм. и антифриза ми е съвсем бистър... Споделете на колко км сте, като е прегоряла гарнитурата и направили ли сте най- напред промивка. Те това са мойте невчесани мисли. Ще махна пирамидалното сандъче и капачката на изпускателните колектори останалите "натурии" отдавна съм ги махнал покрай мотора... Това е почваме с пробите.. Всъщност мога да сложа един датчик на корпуса на 4 цилиндър за да следя температурата там. За да пробие гарнитурата температурата трябва да се качва над 115-120 градуса и то не инцидентно , а за поне 5-10 минути.. Който има мнение нека да го сподели. Оце една редакция: изгледайте внимателно следващия клип...на 5.10 минута руснака обяснява, че е махнал пирамидалната заглушка на въздухопровода за инжекциона и температурата е спаднала с цели 10 градуса, защото пречи....на проникването на въздуха към 4 цилиндър....
  9. Разтоварва не на 4-ти цилиндър

    Това не е зе парното, това е за 4 цилиндър,че по трудно се охлажда и там се прецаква гарнитурата...
  10. :Мдаааап физика, физика , ама харата се обръщат.....
  11. И това със 70 милимитро на гума....звуци ми нереално!!!
  12. И каква е целта на това упражнение.....да стане по широка с цели 7 см и по устойчива ли????
  13. Как така, обясни на лаиците!!!Къв отрицателен офсет....
  14. 7jx17 6/139.7 ET 38 това е каквото и да значи
×