Jump to content
Great Wall Motors Фен Форум

Kan4o

Members
  • Мнения

    130
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    2

Kan4o last won the day on Ноември 11

Kan4o had the most liked content!

Обществена Репутация

3 Neutral

3 Последователи

Относно Kan4o

  • Ранг
    Advanced Member

Последни посетители

1889 профилни разглеждания
  1. ХЪБОВЕ

    Кажи къде е на Н5 аз ще го търся моя е модел почти подобен на Н5....
  2. ХЪБОВЕ

    Като четох поста "... няма да я чакам,включвам я да захапе и и взимам Думата(бушона 5А,които е единствен в кутията под капака).ШМ си остава с зацепена лява полуоска и без ток -бушон.Нататък само хъбове и копчето или лоста вътре ...." и си помислих, че го знаеш къде е !!!Уверено пишеш та затова...ще го търся ще видим!!!!
  3. Сервизни интервали на обслужване

    Питай, имаш право...После публикувай тук отговора за да ни е от полза...
  4. ХЪБОВЕ

    Пише друго и е 10 А аз за това се бъркам...И не смея да пипна..
  5. ХЪБОВЕ

    Къде го този бушон, я го снимай на Н3....да го видя ази нихната мама....
  6. Минусови джанти

    Текущ размерТова показва калкулатора за гуми, т.е. 45 мм по големи и несъвместими....за това удрят и трябва да се свалят корите на калниците, а и скороста се изменя, да не говорим за ъглова скорост и тежест..За мен риска е голям да се натоварват полуоски и лагери... Текущ диаметър724мм Нов диаметър769мм Разлика45мм 6% Показание при 100km/h94км/h
  7. Минусови джанти

    Аз карам с оригинални джанти...случайно ги намерих в Княжево и даже и фактура с ДДС ми даде...не бих рискувал с разни + и - джанти...
  8. Сервизни интервали на обслужване

    ЕЕЕи не се кахъри едно масло е 40-60 лева , а си спестяваш главоболия след това...следвай сервизната книжка..по умни хора са я написали...Аки искаш пък карай с олио преди 120 години с това са карали колите си...
  9. ХЪБОВЕ

    Хахах, така си мислиш. Хъбовете са ръчни но шейтан машинката е водещата и като тя не захапи...ти имал ли си хъбове???
  10. Сервизни интервали на обслужване

    Това си е старо правило от москвичовото и ладино време. Първото масло се сменя на малък интервал от километри, защото двигателя се разработва. Случвало се е да тече пълно с дребни стружки....Следващите обслужвания разредяват ,но са винаги на календарна година, защото е свързано със стареенето на маслото. А километрите се качват. Например Пежо за бензинови автомобили качи километрите до 30000 , което "втрещи" всички майстори. "А бе може така да пише , ама ела да ти го сменя на 10000 км". Така че не се чуди...гледай си сервизната книжка и не вярвяй на псевдомайстори...Друг пример : маслото и в двигателя претърпява химически процеси и обикновено един такъв е на 3000-4000 км и тогава нивота спада с 2-3 мм по маслената пръчка, не е повреда или теч....другото е за автомобили на газ...не се смазват леглата на клапаните и гумичките, защото бензина е в мъглена фаза и ги смазва, а газта не е и се губи масло. Това не е беда долива се на 3000 км може да стигне и да 500 грама.Вервайте ми газаджия съм повече от 25 години.
  11. Виж на колко км е може да изглежда нов, ама да е ..бъхтясал...така казваше един мой началник. Прашинките са под 20 микрона и са невидими...
  12. Щом колата върви добре, първо смени филтъра и за въздух и после сподели , как е....
×