Jump to content

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично     

  1. Вчера
  2. моторче за 4х4

    Аз казах... не съм екстремен , като вас жипката ми вади хляба и не е зо оффф роуд, а за пресечен телен. Вие си купувайте трикратно заверени чаркули...хаххахахаах
  3. моторче за 4х4

    Канчо, Вромовските хъбове държат при асфалтово каране и малко черно. Като развъртиш големи тежки гуми и захапят на твърдо ще изкормят алуминиевото тяло на хъба. Краси 4Л индикация няма. При включване на предния мост без значение 4Н или 4Л пише само 4WD. Провери ли кабелите на раздатката както говорихме, всичко вързано ли е? Ако да - извади всичко от буксите, включи ги пак, разкачи акумулатора и пак пробвай 4Л. Не знам дали ще помогне но е за 15 минути работа и нищо не губиш. Имаш ли познат с такъв жип наблизо - виж да не са размешани кабелите след смяната на скоростите. Щом тая хуйня е настъпила след смяна на кутията проблема на 99% е неправилно връзване на кабеляка.
  4. моторче за 4х4

    Колеги основния заподозрян в лицето на модула е невинен https://www.aliexpress.com/item/-/32858973003.html?spm=a2g0s.13010208.99999999.261.f4743c000iFpxi Сори ако някой се е подвел и е разглобил нещо през това време. Този модул няма нищо общо с 4Л се оказва. Свързан е с централното заключване ,алармата , имобилайзера предполагам и т.н ,но не и с 4Л. Всичко това се губи от автомобила когато се изключи този модул включително и омалния зумер /който е в него/ за ключ на боша при отворена врата. Така,че търсенето продължава за съжаление на този етап без успех. Светва ли ви на таблата лампа с 4Л в жълто освен тази за 4ВД в зелено. При мен нещо не се появява , а според сервиза трябва да мига докато зацепи и после да свети??
  5. моторче за 4х4

    Мойте са такива купени от Вромос и вече 3 години няма кахъри.....
  6. моторче за 4х4

    Ще пробвам със сигурност защото аз ако слагам хъбове ще са само айсин от трупър, така че живо ме вълнува този въпрос. Ще видя уикенда ако той е свободен и ще седнем да тестваме.
  7. Последната седмица
  8. моторче за 4х4

    За фронтерата според братята руси разликата е в конуса на шлиците. Разликата е във височината която се сваля и се напасва към шлица на полуоската на хувъра. Би трябвало да става на струг,но на фреза с райбер ще е най-добре според мен. Не зная дали ще се наеме някой да ги стърже , че си е чеп в общи линии, а и цена за хъбове + доработки и разглобяванка = дали си заслужава? Няма смисъл да сваляш гумата или главината.Даже няма нужда и на крик да я вдигаш.То ако не влиза на джантата...…………..,няма да стържем и джантите я!! Колегата да свали хъба, а ти само чашката,зегерката и дистанцията под зегерката.Ако ще пасва ще пасва . Ако не то няма да се нахлузи заради височината на шлица. Венци ако цялата хамалогия е около 300лв, не си заслужава гимнастиката - вромоса са 380лв с ДДС,монтират се за 30мин. и няма доработки. Изрязваш само декоративната капачка и си готов. Пробвал съм ги на Н3 и са ОК - никакви ядове. http://www.vromos.com/shop/glavini-hubove/great-wall-ръчни-главини-за-свободен-ход-хъбов/ И все пак в изблик на ентусиазъм ако пробвате дай инфо за какво иде реч и ще му мислим калкулацията дали се вързва.
  9. моторче за 4х4

    Краси днес не можах да вдигна. Хъбовете от трупъра мисля че пасват на 100% на фронтера А и на Б и на нас. При трупъра разликата в шлиците на полуоската е от вътрешната страна. Ако искаш ще сваля главината тия дни че имам приятел с фронтера и ще мерим. Само кажи
  10. моторче за 4х4

    Венци , хъбовете от исузо-трупер бензин 2,0 , 2,3 , 2,4 , 2,5 или 2,6 бензин преди 98г. 17 шлица,че те излизат бол модели.
  11. моторче за 4х4

    Работа на кутията според моя ресърч през последните дни. Мотора който е на раздатката има за задача да движи вилка с муфа напред/назад и да зацепва или не различните валове в кутията и няма нищо общо с машинката на предния мост т.е. не става да се разменят!! Движението е както следва 2Н към 4Н през неутрална към 4Л. Съответно от 4Л през неутрална до 4Н и от там към 2Н. Двата модула с релетата и чиповете в жабката определят до къде да се движи вилката с муфата т.е. какво и къде да зацепи според натиснатия бутон в купето. По-високо закрепения със сигурност е за 4Н - щрака след натискане на бутона 4Н и включва машинката на моста ,зацепва високия вал в кутията и късия кардан към предния мост - класическото 4Х4. Другият според мен би трябвало да определя позицията на муфата при 4Л която трябва да зацепи ниския вал с различните предавателни числа за да се повишават оборотите и мощността в/у колелетата като в този случай машинката на предния мост вече е зацепена и остава само да зацепи вала в кутията - 4Л. Само,че при мен не се случва нищо освен,че след натискане на бутона 4Л системата се ошашква и преминава на 2Н . Нама го щракането на релетата в модула,съответно мотора на раздатката си прави пас,а мотора на предня мост изключва зацепването на полуоските с муфата и стигаме до липса на каквото и да е 4Х4. Основен заподозрян за цялата тази главоблъсканица е кутийката в жабката с номер 3787100-P00-C1/ VA-875C. https://www.aliexpress.com/item/-/32858973003.html?spm=a2g0s.13010208.99999999.261.f4743c000iFpxi Ако някой има нещо да добави поправи и т.н. сега е момента.
  12. моторче за 4х4

    Краси на мен на скоро ми прави проблем предния мост и тогава не успя да се включи нито 4Н нито 4Л. Може би първо системата зацепва полуоската а после раздатката и като дава грешка отпред не дава команда към раздатката. При оправен преден мост още ли ти прави проблеми с 4Л? В смисъл сега като пуснеш 4Н върти ли предния мост и ако да като включиш 4Л какво става? П.П хъбове за 35лв бройката не си взимай. Намери исузу трупър на части преди 98ма година. Оригинални айсин, около 200-300лв вървят втора ръка но ще надживеят всички боклуци които в момента се продават за сходни пари.
  13. моторче за 4х4

    https://ru.aliexpress.com/item/FREE-WHEEL-HUB-for-Chinese-car-model-Great-WALL-Jiang-Ling-Bao-Dian-Zinc-alloy-B023/32533770884.html?spm=a2g0s.13010208.99999999.286.63d53c00A936wZ Планката с вилката на мястото на машинката си правиш сам и те ти го двойното гарантирано.
  14. моторче за 4х4

    https://ru.aliexpress.com/item/2310100-K01SH-for-Great-wall-Haval-Wingle/32812891292.html?spm=a2g0v.10010108.1000014.2.f7eaca935BVTCm&scm=1007.13338.98644.000000000000000&scm_id=1007.13338.98644.000000000000000&scm-url=1007.13338.98644.000000000000000&pvid=c1aae7f5-95e7-4a8a-931f-86f09e8fffe0&_t=pvid%3Ac1aae7f5-95e7-4a8a-931f-86f09e8fffe0%2Cscm-url%3A1007.13338.98644.000000000000000
  15. моторче за 4х4

    Сякаш нямаше друг бял "Стефко" или аз поне не видях,но "веселба" си беше - окопаване,запален съединител и т.н. Добре,че колегите се оказаха отзивчиви с черокито и форда т.е. сами предложиха да помогнат - евала на пичовете !!! За 4Н проблема се оказа буферната гумичка на машинката и вече там проблема е отстранен на този етап с два маслоустойчиви О пръстена 8мм. Проблема с АБС и 4L обаче си остава т.е. започна да включва 4Н/колко коректно ще разберем/, но когато превключиш на 4L системите се изключват и остава само на задно предаване т.е. става Лада само ,че китайска. АБС - дава "грешка в заден десен датчик" , но самия датчик е здрав защото ги размених заден ляв със заден десен и грешката си остава същата не минава в ляво т.е. нещо по веригата би трябвало да е - АБС модул , 4Л модул или кабел/букса т.е. иска ровене и замерване. 4L не се включва и не повишава оборотите разбира се - не дава никакви грешки,но когато го включиш изключва всичко и преминава на 2Н - евентуално 4Л модул,но визуално е като "слънце". Тук не познавам работата на раздарката т.е. кое ги включва ниските предавки - ако някой е наясно да пише и без това този форум има нужда от инфо.
  16. моторче за 4х4

    Свалих моторчето и се оказа ,че проблема е в него.То не работи.
  17. моторче за 4х4

    Boldrick сигурен ли си че не работи или просто оная прословута буферна гумичка вътре е заминала?
  18. моторче за 4х4

    Проблема с моторчето е наполовина решен. След ровене по руските сайтове и алиекспреса резултата е :https://ru.aliexpress.com/item/2310100-K01SH-ELEC-SHIFTING-FORK-ASSY-GREATWALL-HAVAL/32407961904.html?spm=a2g0s.13010208.99999999.266.43253c001h5mKl Все пак 140 лв е за предпочитане от 716 лв без ДДС от Литекс ....,както и 250 лв за втора употреба от нашите търгаши по моргите. Дано съм помогнал и на други с подобен проблем.
  19. моторче за 4х4

    Колега бях на Болата в събота и видях какво стана с белия Стиид, ако си бил ти де?
  20. моторче за 4х4

    Здравейте ,имам същия проблем с това моторче и вече седмица не мога да намеря нито ново такова,ното втора употреба.Моля за помощ ако някой знае от къде мога да си поръчам да пише или да ми звънне на 0886 490 305
  21. Бензинова помпа

    В момента този в Бояна, мисля че се казва Тандер, в Митвас бях преди това, но там пък ми твърдяха, че няма проблем, а за мен е видимо, че има. Вече незнам как да реагирам и какво да правя, честно казано.
  22. моторче за 4х4

    Като пуснеш 4Н раздатката зацепва предния кардан, след което отпред предния ел.мотор зацепва полуоската. Като пуснеш 4Л е абсолютно същото, просто започват да се въртят понижаващи предавки вътре в раздатката. Няма нищо общо с предния мост. Та зацепваш постоянно предния мост, слагаш хъбове и ги заключваш. Така като караш колата въртиш само предните гуми без полуоската. Ако при заключени хъбове пуснеш 4х4 раздатката захапва кардана,той върти предния диф и полуоските но тъй като имаш хъбове този въртящ момент не се предава до колелата. Ако отключиш хъбовете вече се предава и въртиш и преден мост. Ако направиш същата процедура с бавните имаш един плюс - можеш да включиш бавни при заключени хъбове и ще въртиш само заден мост - предния ще се върти кардана и полуоските но не и гумите тъй като хъбовете са изключили полуоските (тва е плюс защото ако да речем изкачваш голям наклон на твърда настилка с 4х4 на завои ще ебеш мамата на раздатката, а ако въртят само задните колела това няюа да се случи ). Ако отключиш хъбовете при 4Л си имаш нормално 4х4 с бавни предавки. Ако нещо не съм описал като хората можем да се чуем 0894 26 81 82
  23. и това магазинче не е лошо зимни гуми
  24. моторче за 4х4

    и той е ? 4Х4 не е проблем на предния мост ,но как ще тръгнат ниските 4Л механично не вързвам,че петъка платих над 2 бона за кутията и съединителя на Стефко
  25. моторче за 4х4

    Планка и хъбове е лесния вариант и работи. Остава само моторчето на раздатката, но то е надеждно. Аз се надявам тази зима да сменя мостовете с такива от исузу трупър. Предния е с независимо окачване като нашите, но е много много по здрав. Предната полуоска отговаря на дана 44, задната е почти колкото дана 60. За сравнение дана 44 е с 1.32' полуоска и 5.44' корона а исузовския е с 1.50' и 6.06' корона. А на тойота хеви дюти мостовете са като джуджета в сравнение Притесняваше ме предавателното число но се оказа че аз в момента съм с 3.9 а исузутата са с 4.30, та като го сложа и пъхна 34' гуми километража ще легне като стоков, също и пъргавината на жипа. Единственото което за момента ме притеснява са карданите и дали няма да трябва да правя поръчкови. Всичко зависи от цената. Отплеснах се от темата, но като цяло тази глупост с електронното включване си има лек
  26. моторче за 4х4

    и как точно се прави механичната връзка,че нещо не хващам - планка и хъбове ли имаш на ум.
  27. моторче за 4х4

    За тва заебаваме тия тоци и слагаме механична връзка. От тва по надеждно нема.
  1. Зареди още активност
×