Цялата активност

Този поток се обновява автоматично     

  1. Вчера
  2. Автомобилни масла

    Може би Elf 5w-40 ще ти свърши работа. Аз си го взимам от https://maxcar.bg/avtomobilni-masla . Маслата там са доста качествени, а това конкретно е по-рядко и затова би трябвало да ти свърши работа.
  3. Стига сте ривали...части колкото искаш търси за двигател 4G64 например при Паджеро 2,4 1996-7 г...Ти ако търсиш за Н3 няма да намериш.....
  4. Подобрения във фейслифт на H5 след 2013 г.

    При мен - Н5 2012 г има отвратително скърцане в задната част на автомобила Първо си мислех ще е от задните седалки - не е от там Сега мисля че е от задната врата - но гледам тампони всичко изглежда наред В по- горния пост откривам : 7. Не скърцащ заден мост; ......мамка му , може ли това да чувам...., по някоя по-неравна улица мога да откача от това , адски дразнещо е
  5. Здравейте колеги, търся гарнитура за глава на Ховър H3 и хидравличен оптегач на а дренажни я ремък. Харесва ми тоя джип ама дойде ли веме за части малеее
  6. Последната седмица
  7. Автомобилни масла

    Това което казваш за горенето е най- неточния начин за оценка на едно масло. Както винаги съм писал критерия за маслото е най-ниската и най -високата температура за експроатация на мотора. Ако я караш при минус 20 градуса целзии сложи 5В 40, имай предвид ,че лятото става много рядко , което не е хубаво за мотора. Другото което е този мотор е конструиран за 10В40 защото тогава такова масло е имало и не на последно място сега карат с разни 0В30 и 5В30, ама това е масло за северните ширини- не вярвай ,че по скъпото е по добро. Аз пробвах с Тотал 5В40 изкарах 3000 км и го махнах/достраша ме лятото започна да загрява повече и прочие и така/ и сега си карам с 10В40. Виж каквото са писали това и наливай......Техническо ръководство на руски страница 93 ред 9 повдигнал съм го с червено!!!! Технические характеристики двигателя автомобиля Модель 4G64S4M Тип Бензиновый четырехтактный, четырехцилиндровый, рядный, с жидкостным охлаждением, с верхним распредвалом, 16-клапанный, с многоточечным впрыском топлива с электронным управлением Диаметр цилиндров / рабочий ход (мм) 86,5 / 100 Рабочий объем (л) 2,351 Степень сжатия 9,5:1 Максимальная мощность (кВт) 93/5250 Максимальный крутящий момент (Нм) 195/2500 Минимальный расход топлива 250 г/кВт час Тип топлива Неэтилированный бензин с октановым числом не ниже 92 Номинальная частота вращения холостого хода 750+/-30 Моторное масло SAE 10W-40 Объем системы смазки 4,3 Зазор между электродами свечи 1,0-1,1 Максимальная температура масла 110°С Сухая масса (кг) 167 кг
  8. От години сипвам Castrol Magnatec 10w-40. Доволен съм, но ми се иска да пробвам с някое по-рядко. Кое бихте ми препоръчали?
  9. KАТАЛИЗАТОР (и)

    Кое уширение имаш предвид 10703 ли???
  10. KАТАЛИЗАТОР (и)

    На тръбата на ауспуха под дясната седалка стой катализатора.А преди него,посока мотора ,другото "гърненце",малкото,какво е.Втори кат. или филтър за фини частици.Става дума за Н 5.
  11. Смяна на ремъци и ролки

    Ако си ги сменяш сам има тема в която е обяснена много добре смяната. Процедурата е елементарна и само трябва да внимаваш белезите за центровка да са ОК и кой болт от къде го сваляш , че са с различна дължина. Части от всеки по-голям магазин за авточасти по каталог ще ти предложат няколко варианта,избираш си един комплект и си готов.
  12. Смяна на ремъци и ролки

    Двигателя, ако е бензинов е 4G64 или 4G69 /по елементите и частите -не се различават/ и го има на безброй автомобили например на Паджеро 2007 г. На пазара има изобилие от части за този мотор. Аз ги смених в сервиз на Ситроен , Рено без проблеми....Еи ти за един Муцибуши Галант със същия мотор....https://autoprofi.bg/angrenazhen-remak-k-kt-za-mitsubishi-galant-vi-(ea_)-24-gdi-(ea3a)-16445.html
  13. Смяна на ремъци и ролки

    Колегите, искам да си сменя ремъци и ролки на стеед 5. Не искам в сервиз на греат уолт... Двигателя знам, че е на мицубиши, но не знам модел на мицубиши. За кой модел да поръчам? Масления филтър вече го знам, ако някой иска да си сменя маслото в друг сервиз, ще споделя (около 10 лв. е...) масло бол, всякакви марки.
  14. Ховер Н3 на 32ки

    Здравейте колеги, Реших да споделя какво направих последните дни по колата, за да вмъкна гуми 32 / 11.5 R15 Започна се с лифт на окачването преди няколко месеца - амортисьори с по-дълъг ход, по високи и яки пружини, натягане на торсионите. Нещо ми малееше и на места закачах праговете за това реших че трябва още малко да се пипне. Тези дни направих и бодилифт 4см. За целта поръчах от БГ фирма да ми изрежат 10 диска от полиамид ф=70мм h=40mm и ги закарах на стругар да разпробие централните отвори. Колата се креми на 10 болта, всички м10, якост 8.9 и 9.8. От тези 10 болта 8 могат да се заменят с по-големи и по яки - м12 якост 10.9. Дължината не по малка от 140мм. Моите бяха по 160. Другите 2 болта се хващат директно в купето, няма гайки, резбата е навита в купето за това трябва да си останат с фабричния размер само, че по дълги - м10 якост 10.9 и дълги 140мм ( ако са повече трябва да подлагате шайби ) Специфичното при тези 2 болта е че стъпката на резбата е 1.5, което не е стандартно за размера на болта и трябва да внимавате. Преди цялата процедура с бодилифта трябва да се разхлаби карданчето на кормилната щанга, като при бензиновите хувъри е ясно описано във всеки руски сайт как се действа, при мен беше различно и трябваше да импровизирам, но няма да разказвам защото няма да е от полза на никого ( май само аз съм с тоя дизел в бг ) След лифта 2ра 4та и задна не влизат - за целта може да се направят 2 неща - да се повдигне скоростната кутия ( лесно, но има своите негативи - промяна на ъгъла на кардана, окъсяване на кардана и т.н ) или купето да се подбие. Аз реших да действам с чука и се получи идеално Най дразнещото нещо по тая кола са всички пластмаси на щипчици, копченца и кво ли още не. Следващия ми проект ще е ламарини навсякъде с гайки и шпилки. Единственото което беше малко неочаквано е че гумите при пълен ляв / десен волан опират в опората за крика точно зад гумата и в част от калобрана. Опората за крика я оперирах с плазмена горелка калобрана го подгънах с пистолет за горещ въздух но този уикенд ще го разглобя и ще се занимая с него. Нямам много снимки че ги прехяърлих от телефона но при интерес от някого ще споделям каквото научих / изпатих. Поздрави.
  15. Earlier
  16. Къде да намеря нов радиатор за Hover H3

    Еиии, най- лошото в тоя живот е да си загубил кураж и да не искаш да се бориш.....отивай купувай нов радиатор!!!!
  17. Къде да намеря нов радиатор за Hover H3

    Не знам дали ще има ефект след като половината работи половината не ....
  18. Подобрения във фейслифт на H5 след 2013 г.

    Благодаря за подробната информация. Има ли подобрения с греенето което се усеща в купето от към ръчката за ръчната спирачка. При дълго и не чак толкова дълго каране се получавае миризма на изгоряла гума без никакъв дим или други прояви. При коментари с хора от Литекс беше ми казано, че подмяна на тампоните не се предвижда и дори гаранционно. Въпроса ми конкретно е има ли подобни случай след фейслифта. Ако няма известни такива, следователно е оправен. Благодаря
  19. Къде да намеря нов радиатор за Hover H3

    Благодаря ви много ще пробвам да мина така дано се оправят нещата ....
  20. Къде да намеря нов радиатор за Hover H3

    Чукни в нета и ще намериш...виж и какво още:Здравейте колеги прочетох всички коментари и всичко което сте правили е било с нулев резултат това е защото с оцет се прави туршия а с нея се пие ракия. А за радиатори те мога да помогна каквито и химикали и кисели и да ползвате ефектът ще е същият преди 2години намерих машина която промиване радиатори те без демонтаж от автомобила работи с висока температура под налягане и химия която вади всички отлагания в радиатора не можете да си представите какви чудеса съм Вадил от тях от парченца ръжда до големи парчета силикон-0897800402-за повече информация се обадете И още оказа се ,че има и сервизи-http://www.dunevmotorsport-r21.com/pochistvane-na-radiatorcheta-na-parno/ , http://ddautoservice.bg/машинна-смяна-на-антифриз и още добавка на Лики моли http://www.senax.bg/eshop/product/70/dobavka-za-pochistvane-na-radiatora-50-otstapka.html Така че според мен имаш още много до нов радиатор, на парното не знам , но на климатика е 680 лева - смених го ама го платиха застрахователите... Чаоооо, пия хубаво червено вино с мръвки хахахахахаха жив и здрав да си. Пиши как си се справил с проблема!!!
  21. Къде да намеря нов радиатор за Hover H3

    Ще пробвам да го промия да ....
  22. Подобрения във фейслифт на H5 след 2013 г.

    Има доста дребни подобрения, които са много ценни за мен: 1. По-добра шумоизолация; 2. Липса на паразитни шумове в купето; 3. По-добър климатроник; 4. Нормален лост за фаровете; 5. Нормален скоростен лост; 6. Нормални чистачки; 7. Не скърцащ заден мост; 8. Не горят крушки толкова често; 9. Липса на "кожен салон" .........................
  23. Къде да намеря нов радиатор за Hover H3

    Защо не пробваш с хубава промивка първо и тогава да търсиш друг радиатор. Не съм много сигурен, но мисля, че са еднакви с Н5 - морги, представители, афтърмаркет....
  24. Къде да намеря нов радиатор за Hover H3

    За да е студен значи и запушен. Радиатора има 3 отвора. поне...ти опита ли да го промиеш и продухаш....
  25. Здравейте на всички, моля да ми помогнете да намеря нов радиатор с номер ; 1301100-k00 за модел Hover H3. Моя радиатор започна да загрява само едната половина и на баир загрява двигателя. По равното няма проблеми. Някой имал ли е такъв проблем? Моля, помогнете .... !!! Дясната страна нормална включва перка но другата студена, казаха ми че е добре да го сменя в един сервиз...
  26. Какво ще сменяте,колата си има много добри фарове. Нищо не пестите,ефекта от осветеност е съмнителен,а и всякаква подобна намеса може да има последиците казани по-горе от gwhover.
  27. Теоретично ще стане... закон на Ом му викат. Но има ли смисъл, освен за бялата светлина на LED крушката, при това 5 вата си е бая, тези резистори ще греят, да не стане някоя по-голяма беля. Аз не бих си го причинил, затова си карам с крушки.
  1. Зареди още активност