Jump to content

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично     

  1. Последната седмица
  2. Добре, след като налягането е 14 атм и това което спира до 80% е пружината на входа на бутилката и тя е натискана с по голяма сила, значи ще влезе повече газ. Това за въздуха се върти 20 години вече, я ми обясни от къде се взема той и как се набива в бутилката и след това къде отива. Та с една бутилка съм минавал от 380 до 450 км...Докажи мита на въздуха!!!
  3. Няма такова нещо като "сила на пистолета". Има мошеници, които лъжат и помпат нещо друго но не и пропан-бутан. Вместимостта на бутилката е 80% от посочения обем. Всичко над 56 литра е въздух или каквото и да е друго, но не и газ.
  4. Перфектно, само ,че моята бутилка е 70 л и в зависимост от силата на пистолета се пълни от 56 до 66 л и точно така не мога да я засека..но разхода е сходен- 13 на сто...Аз зареждам само от Лукойл, защото газта е нефтохимска и имам златна карта за Съюза на превозвачите до 10 ст събота и неделя на бензин, газ. За Екото и аз съм го устоновил. По думите на един от дилърите те зареждат от където е по евтина и им изнася.. карал съм и на тяхна даже имах договор за разсрочено плащане , ама се отказах.... На Лукойла не съм установил разлика вкачеството на газта само в налягането на помпите. Гледайте, те са на колонките и като зарежда трябва да е мин 12 атмосфери....иначе пружината изключва по рано.
  5. Ето и моят резултат:1300 км с180л газ.До морето и обратно с двама човека и две колелета при скорост от 100 до 180,в повечето време 140 по магистрала,като зареждам само на Еко.На влизане във Бургас от Царево заредих добра газ,но някъде около Пловдив и Пазарджик освен,че беше по скъпа газта.не вървеше добре.Говорим за една и съща верига бензиностанции.
  6. въпрос за гумите

    Все още не съм карал по хамериканските пътища , ама догодина може и да пробвам......
  7. въпрос за гумите

    Ами баш не е така. Истината е че днес тръгваш от Калифорния при 30 гр.жега за щата Мейн -20 гр.със сняг до кръста и непочистени пътища,какво правиш,по път сменяш гуми. Колкото до всесезонните гуми те изкарват до 5г. и се втвърдяват макар да имат грайфер. Да скъпи са защото в тях има повече естествен каучук, а лятната измишльотина е само пластмаса.
  8. Earlier
  9. въпрос за гумите

    Бе чувал съм, че там не може да има сняг по пътищата, както тук...чистят хората....
  10. въпрос за гумите

    Щото хамериканците не ги бърка че ще платят х2 за всесезонни, които ще се скапят след 2 сезона, щото имат кинти. И ние имаме всесезонни които се представят добре и зиме и лете, ама за година и половина - две. След тва не струват. Ма понеже едни нормални гуми са около 800лв, а всесезонните около 1200, с нормалните ще караш 4-5 лета и зимни за още 3-4 зими, докато всесезонните след 2 години са аут. Та, кинти му е майката Имат си и сняг и кал, маа за там се ползват други гуми - тия за мъгла не стават.
  11. въпрос за гумите

    Абе "специалисти" по гумите,отговарете ми на един въпрос. Защо в САЩ не същестуват такива понятия "зимни и летни"всички карат с всесезонни.Там няма ли сняг и кал? Знам само едно,че те държат в гумете им да има повече естествен каучук, (а не пластмаса)който е решаваш за поведението на гумата при различни температури, а във всесезоннте е повече от всички останали. Най-хубавата гума е само от естествен каучук с пълнеж сажди,това е становището на химицити каучукари.
  12. Ръжда по калниците и доста захабен интериор и екстериор. От ръжда се напатих с предишния джип и никак не ми се иска да се занимавам с кърпене и боядисване. Двигателя иначе работеше много добре, но заради горните причини се отказах и да го тествам. Отделно както при всеки друг автомобил трябваше да се обслужи напълно, което също щеше да ми вдигне цената. Като прибавим нови гуми и джанти 15ки ..... просто не е бил за мен. Цвета също не ми беше по сърце, но щях да го преглътна, ако всичко беше наред.
  13. Кажи, какво не ти харисва , може дае пвъхностно....
  14. Много благодаря за отговора. За съжаление не ми хареса състоянието на колата /или по скоро цената за това състояние/. Ще имам в предвид нешата, които си изброил при следващ оглед. Между другото ако някой е решил да си продава джипа нека да пише.
  15. Съвети преди закупуване на Hover

    - номера на рамата е зад задна дясна гума. Там ли е?- моят се оказа зад задна лява.. Моя е с гуми 17 ки ... газована е последно поколение инжекцион с променливо впръскване на инжекторите... през година я измивам отдолу добре...слагам 1 литър преобразовател на ръжда в пръскало за прозорци. опръсквам я отдолу хубаво... на другия ден на канала в Лидл продават двукомпонентни спрейове - против ръжда, грунд и боя - черна . тези година изпръсках 5 - като нова е отдолу. Същото и за аспуха с цинково оловен спрей пак от Лидл. Иначе обикновените са акрилни т.е. пластмасови и се олющват скоро и така пак след 2 години. Тя отдолу е с цяла рама, кат камион, не че ще и стане нещо на желязото, но ме дразни ръждата.......това е успех аз имам с моя вече 80000 км и съм доволен...
  16. Лампата на АВС присветва най вероятно от някой датчик на колелата дето са се опитвали да го правят- с една диагностика ще го разбереш не са скъпи по 30-тина лева...За високата температура се сменя термостат моя виж в заменяемите елементи бе от 30 тина лева също и заспа... Добавям капачката на антифриза е клапан и играу много важна роля виж дали се отваря при натискане ако не купувай нова - 12 лева...
  17. Проблем с лостчето за къси и дълги?

    Вече ги разгледах и ръчката е сменена.Проблема е в историята:)
  18. Съвети преди закупуване на Hover

    Привет,помпата на газовата е 60 лв китайче ,100 лв бош монтажа е 65 лв....джанти от л200,фронтера .тропер и още доста модели с 6 дупки и междуболтово 139.7.....относно ръждата гледай долния край на вратите от вътре и задния капак.късмет
  19. Проблем с лостчето за къси и дълги?

    Има много блъснати ц10-ки. Защо не разгледаш някоя от тях ?
  20. Съвети преди закупуване на Hover

    Здравей, Номера на рама и мотор - да, точно там, ами имат си повърхностна ръжда от долу Щом е CUV едва ли ще попаднеш на екземпляр с течна фаза, тя е на Н5. Повечето от CUV са внос от Италия и са с BRC инжекционни. ОБД2 е буксата, за софта го чете с всичко, но за ровене братята руснаци пишат и ползват launch. Джанти стават и 16, но от какво точно ...... тук трябва да каже някой който е сложил такива.
  21. Здравейте, След като решихме да сменяваме семейното комби с нещо пълноприводно /при нужда/ и доста ровене из мрежата, четене, и осмисляне, се спрях на Ховър CUV. Предпочитам механичното превключване на преден мост и бавни.... Задължително ще се слагат ръчни хъбове. Доколкото намерих информация: - номера на рамата е зад задна дясна гума. Там ли е? - номера на двигателя е зад изпускателната тръба на първи цилиндър. Там ли е? Освен нормалните неща, които се гледат при купуване на автомобил, има ли нещо специфично? Какво е нивото на аникорозионната защита и гние ли на определени места? Притеснява ме изчетеното в нета и споделеното от двама собственици на коли с газова течна фаза - на две три години умира помпата в газовата бутилка - цената на нова 3-500лв. С какъв хардуер и софтуер се прави диагностика на този автомобил - това май никъде не го намерих написано ясно. Буксата за диагностика по ОБД 2 ли е? Има ли 16 цолови джанти, които да стават безпроблемно на Хувъра? Ако има - от какво? Ако има ховъровод от Видин ще се радвам да се запознаем на живо. Ако някой от форума минава наоколо и съм свободен - също.
  22. Здравейте, току що се регистрирах в този форум. След дълго обмисляне на оправдана покупка на истински джип вече окончателно съм се спрял на Great Wall Hover Cuv 2.4 2007 година, модела с двата скоростни лоста. Харесал съм един, но ме притеснява това което ми каза продавача, а именно: Присветва лампичката за ABS; Стрелката за температурата отива доста на високо, но според замерване на температурата на двигателя всичко е в норми. Тези дни отивам на оглед, дано изброените неща да са от някакви грешки. Какво бихте ме посъветвали вие? Благодаря предварително!
  23. Проблем с лостчето за къси и дълги?

    Здравейте колеги!От няколко дни си купих voleex c10 втора употреба на 63000км и колицата е супер,но имам проблем с превключването на къси и дълги.Като включа дълги и върна на къси светят и къси и дълги.Като поразместя лостчето и изгасват.Дали подлежи на ремонт или да търся втора ръка,че за нова ми казаха 180лв. понеже върви заедно с тази на чистачките.
  24. Проблем със стартера

    Сигурно е на 100 % ,че проблема е в клемореда .Поръчах от нашите тук Грейт Уол за 22лв,но се оказа ,че не пасва,въпреки,че на външен вид са еднакви.А в алито търсих,но не открих нищо. Ако имаш идея как да го напиша или имаш линк пращай.
  25. Проблем със стартера

    Здравей, ако си сигурен за клеморрда можеш да си поръчаш от алиекспрес. При мен проблема се оказа в бендикса, че не всеки път изхвърля, а на външен вид беше Ок.
  26. Проблем със стартера

    Здавейте, отскоро имам проблем със запалването.След преглед в сервиз се оказа,че стартера е наред,а проблема е в самия клеморед на ключа,но майстора отказа да го разглобява защото не подлежал на ремонт или почистване.Проблема се получава когато колата се нагрее от слънцето и излежда нещо слепва в самия клеморед.След почукване пали,но е много неприятно ,а и не знам кога ще ме остави на пътя.Та въпроса ми е може ли да се почисти тоя клеморед или единствения вариант е да се замени с нов? И ако е за смяна от къде може да се поръча такъв?Джипа е Хувър 3, 200г,бензин 2,4, 4х4
  1. Зареди още активност
×