Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Yesterday
  2. Last week
  3. Някой може ли да помогне с намирането на въпросната обтяжна ролка за климатика, че навън я намирам от раз, по нашите доставчици греда... https://www.internationalautoparts.com.au/air-conditioner-tensioner-pulley-ep013-for-great-w
  4. При мен беше лоша връзка в буксата над резервоара. Отворих, почистих, малко контактна смазка и няма проблем..
  5. Earlier
  6. Здравейте, препоръчайте ми сервизи в София освен Митвас. Проблемът, с който се сблъсквам, е че в повечето сервизи дори не им се търсят части. Търся изпитани сервизи, от които сте доволни.
  7. Намерих капачка bga cc3040 от л200
  8. Здравейте имате ли артикулен номер на капачката на радиатора, че на моята уплътнението е скъсано и закрива дупчоцата към рршитителният съд. Днес ще ходя до евро 07 и техко да видя дали ще могат да ми предложат.
  9. Колеги, здравейте! Преди месец, стрелката за горивото на таблото спря да отчита, стои забита на дъното и не помръдва колкото и бензин да наливам. Първоначално реших, че е от поплавъка, смених го, но промяна няма. Сега предполагам, че може да е слаба ел връзка в таблото, тъй като и част от лед осветлението му от време на време премигва и гасне за кратко. Мисля да разглобя таблото, но като гледам каква пластмаса е, се чудя дали ще мога да го събера в същия вид. Сблъсквал ли се е някой с подобен проблем? Има ли тънкости при отварянето на таблото, на щипки ли е?
  10. Моите 5 стотинки - аз карам H3, но с 2.5 дизел мотора ( исузу ), за мотор няма какво да говоря - емблематичен, също както и 4G64, ползвани в много автомобили в течение на много години. Ходовата част е на исузу трупър /опел фронтера, разликата е в каретата и кормилното управление, но при нормална употреба не би трябвало в рамките на експлоатационния живот да строшиш каре или да скапеш рейка. Като всеки друг джип трябва редовно обслужване и смазване на важните части - маншони, шарнири ( ако са обслужваеми ), диференциали ( на 20-30к км ) и скорости/раздатка ( 30-40к км ), но всичко зависи от начина на употреба. Ако караш само асфалт - веднъж годишно преглеждаш маншони на карета и луфтове по окачването, няма да имаш проблеми. Разходи по поддръжка - шарнир горен около 50-60лв ( хубав, на lemforder, има китайски и по 25лв, но не ги препоръчвам ) - шарнир долен - около 60-70лв ( пак lemforder ) - тампони, машнони - 5,10 лв - биалетки - 40-50лв - филтри тотал за бензиновия мотор - въздушен, маслен, горивен ( не се сменя всеки път ако си на газ ) и поленов - около 80-100лв - моторно масло - би трябвало да знаеш как вървят - масло в скорости, раздатка и диференциали ( сменят се сравнително рядко, а може и да не се сменят ако не газиш във вода и лайна ) - около 200лв - ангренажния комплект доколкото помня от една тема тук се върти около 200лв. Аз на моя имам доволно навъртяни километри офроуд, на места на които човек няма работа попринцип и до момента смея да твърдя че джипа е доволно здрав. Имам челен удар в дърво в гората и джипа все още е в движение и съм доволен. ( има тема - може да видиш какво му се случи ) За проблемите с ръждата - проблемите са по купето, а не по шасито, по шасито има лека повърхностна ръжда, което е присъщо за всички джипове след 2000 година, с изключение на G classe и повърхностната ръжда не е никакъв проблем - гледай за дълбоки язви и да не е цялото шаси кафяво разбира се. На купето гледаш арките на калниците ( под тях има ръб, където влизат лайна и ако не се мие колата, особено зимата на тези места започва от там ръждата ) Задължително гледаш дали се чете номер на рамата - намира се на шасито над задна лява/дясна гума ( според зависи от модела ) и те така Поздрави, Венци За мен най-големия проблем на модела са ел стъклата - почти всички имат ядове с тия боклуци - лекува се лесно с нови бутони и релета, вместо въшливия електронен модул - всеки електричар може да ти ги оправи. Друг проблем е включването на 4х4 - имаш електромотор в раздатката и такъв в предния мост - този в предния мост обикновенно дава дефект заради една буферна гумичка, има много снимано и изписано и тук и в руския форум, но като цяло това са болните места. Аз бих търсил модел до 2007 година, който има втори лост за включване на раздатката - механичното включване е доста по-приемлив вариант ( поне за мен )
  11. Здравейте, От година управлявам въпросния модел Great Wall Voleex C10 с двигател 1.5 VVT 97 к.с. 2011г. Взех автомобила на 82 000 км и смених масла и филтри. На 95 000 км смених масла и филтри, спирачни дискове и накладки. Автомобилът никога не е имал газова уредба и съм доволен от работата на двигателя и от разхода - 7л/100км извънградско и 9л/100км градско в Сливен с климатик. Километражът вече показва над 100 000 км и започна да се чува едно потропване при завъртане на волана наляво, като шума е само в началото на завъртането и на място и в движение. Не се усеща промяна в управлението, изобщо няма луфт, при най-лекото завъртане на волана и гумите се движат. Забелязах теч на масло от кутията зад волана. В два сервиза заключиха, че трябва да сменя кормилната рейка, предложиха ми и рециклиране на рейката, което е под 1/4 от цената на новата рейка, но досега не са рециклирали рейка от Волеекс. От форума разбирам, че това е често срещан проблем, но въпроса ми е дали някой от вас е рециклирал успешно кормилната рейка или трябва да бъде сменена с нова? Втория проблем е съвсем дребен - изтича антифриз от уплътнението на термостата, който лесно ще се отстрани с подмяна на термостата. Мисля да подменя и антифриза, но възниква едно друго чудене - в сервизната книжка в раздел Планова поддръжка е записано "смяна на ангренажен ремък на 90 000 км или 5 год." Двигателят обаче не е с ангренажен ремък, а с верига. На какъв интервал се сменя ангренажната верига? VID_20200727_100533(0)(0).mp4
  12. За 6000лв по-скоро H3 (CUV) ще се вземеш (до 2009 година ако е) ,H5 са от 2011 година и са по-скъпи но изпадат чат пат и за под 7000лв. Семейна кола това е джип голям просторен, двигателя е мицубиши на H3 4g64, а на H5 4g69. Поддръжката е нормална стига да не си купуваш всичко от представителствата на Great wall. За парното не знам колегата какъв проблем има, аз имам доста силно парно. Баща ми има такъв джип вече 4 години аз моя си го купих миналата година точно защото видях цена качество че няма по-добро, като джип Слаби страни корозията, трябва да гледаш отвсякъде преди да купуваш, аз доста обикалях, докато намеря запазен джип. Другия минус е двигателя, както колегата каза няма достатъчно мощност, но за сметка на това е доста здрав.
  13. Карам го към 3 години за семейна кола около 35 + к км. Hover cuv . Доволен съм много. Слабо място според мен е парното и не многото мощност след 120, но не е болка . Двигателя е мицубиши. Проблеми съм нямал.
  14. Понеже тая тема сме подхванали.. Това ли е обтяжната ролка на климатика : или това: Водната помпа ми излиза тази. Това ли е тя? Благодаря !
  15. Здрасти Краси на твоя Стефко правил ли си го там?
  16. Здравейте. Искам да попитам, защото явно H5 e много разтеглива тема. Чудя се дали да закупя джипа, но не мога да намеря обективни мнения или точни данни. Ще го карам по точки за да може да получа и що годе насочващи отговори. 1. Понеже го взимам за семейна кола - става ли за такава/удобство при возене 2. Двигател - поддръжка и разход. 3. Разходи за обслужване и ремонти (приблизително) 4. Приготвил съм около 6000лв. И се чудя между 5 и 6, но 6 за тези пари най вероятно ще е някакво компромисно решение. Което едва ли ще е добре. 5. И основното ако са толкова хубави - защо се продават толкова. Да не се окаже нещо много проблемен. 6. 2.4 найстина ли е двигател на Mitsubishi
  17. Аз съм ползвал тази фирма - става "вечен". http://www.bgradiator.com/
  18. Здравейте колеги! От месец вече търся воден радиатор и Не мога да намеря. Моя се оказа ,че му и спукано горното казахме,лепихме го 3-4 пъти и все избива от някъде... Явно плаче за нов,но единствените които намирам са в Украйна и Русия,а те не доставят до България! Моля,ако на някой му се е налагало да сменя да помогне от къде мога да си купя. Благодаря предварително и се извинявам ,ако вече има такава тема,просто съм нова във Форума и не мога да се ориентирам още.
  19. Не може! Не се занимавай с глупости 😎 Цената в представителството е 100на лева. Ще ти го доставят за 2/3 дена. И за инфо на останалите има разлика между Н3 и Н5. Това е долното каре след кутията към рейката😉
  20. Колега не може ли да се рециклира ?
  21. Колеги търся кормилно каре за Hover. Дайте съвет.
  22. Здравей, въобще няма да защитавам или обвинявам колеги от приемна, сервиз и т.н., защото моята работа е съвсем различна и не мога да бъда адвокат или обвинител... Но като лично мнение, мога да кажа следното: 1. Всички С10, С20 и С30 с газова уредба с течна фаза бяха пълен кошмар. Каквото и да ги правиш на около 30х км главата е брак и спасението е нова. Караш още около 30к и отново... Без газ проблем няма. От тук ти идват и съпътстващите проблеми - греене, обороти, чек и т.н. Единици бяха тези, които нямаха проблем с тази газова. Факт! 2. Рейките на С10 са си такива - тропат от нови, също е факт.
  23. То и аз четох гледах, копирах номера... И вчера дойдоха ремъците, обтегача и ролките на ангренажите. Външната паразитна ролки я няма.. Ще чета още
  24. @Boyko23 ами може и да не си познал. С моят вече бивш Great Wall имах не малка част от описаните проблеми и то още докато беше гаранционен. И не че не съм се грижил за него, а просто оторизираните сервизи не успяваха да я оправят. Та накратко: 1. Рейката 3 пъти беше сменена гаранционно, но все си потропваше 2. Оборотите на свободна играеха доста. Налагаше се често регулиране на клапани, смяна на гарнитури, шлайфане. Имах един доста неприятен случай, след който вече престанах да ходя при вас (Митвас) за кавито и да е ремонти. Оборотите играеха много и колата често изгасваше от 3-та на 2-ра. Светеше и чека. След като стоя при вас 1 седмица си я взех с обяснението: Нищо не сме и правили, защото главата е за смяна. Поръчали сме нова. След доста чакане накрая отидох при друг оторизиран сервиз, където се хванаха за главата какво сте направили/ не сте направили. От Митвас така и никога не ми звъннаха, че поръчаната гаранционно глава е пристигнала... Извода е дин - никаква глава не е поръчвана и просто сте искали да се отървете от този проблемен автомобил. Познах ли а? 3. Климатика в жегите работеше макс 30 мин. и след това спираше на духа студено. Какво ли не мериха, доливаха фреон и т.н. в оторизиран сервиз, но не откриха проблема. 4. Колата до последно лятото дори при малки изкачвания леко загряваше (5 черти от 4 нормални). Естествено и това беше споменавано в оторизиран сервиз.
  25. Да,тука не е както във оффроуд форума,подредено...(марки,модели,проблеми...) Под всякакви странни питания и заглавия човек ако изчете всичко може и да сглоби нещо като инфо.
  26. Благодаря много за инфото. Просто не съм очаквал че ще ги намеря в тема, озаглавена "Нов член на Сuv във форума" Все пак там не са всички неща Ако някой от модераторите реши че му се занимава, може да премести поста във правилния раздел. Още веднъж мерси ! П.П. Слагам и едно видео "How to.." мисля че има какво да се види:
  27. Дрън, дрън..... Има ги и то не само в една тема! Ето заповядай
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...