Jump to content
Great Wall Motors Фен Форум

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично     

  1. Вчера
  2. ХЪБОВЕ

    Кажи къде е на Н5 аз ще го търся моя е модел почти подобен на Н5....
  3. Спускане,отпускане на преден мост

    Каретата ми не пукат. При нас торсионите се натягат- вдигаш на Крик предна гума така че да увисне във въздуха,т е макс. ход на окачването надоло,болта на торсиона олеква и се върти лесно,,натягаш по часовника колкото натягаш и въртиш увусналата гума на ръка,Ако щтракат,пукат или чаткат каретата,връщаш торсиония болт (торсиона) обратно ,,,,докато карето спре да се "хапе" Горното зависи от хода на окачването,аз съм с по дългоходни амове от заводските.Ако спуснеш предния мост,може още да се натягат торсионите,без да щтрака карето.Да не забравите и от другата страна..
  4. ХЪБОВЕ

    Уверено знам къде е но на Н5.
  5. Последната седмица
  6. Колеги,поръчах амортисьори, но задните дойдоха без тампони за шпилката. Имате ли идея къде продават подобни тампони, че аз намирам само за ухото. Поздрави
  7. ХЪБОВЕ

    Като четох поста "... няма да я чакам,включвам я да захапе и и взимам Думата(бушона 5А,които е единствен в кутията под капака).ШМ си остава с зацепена лява полуоска и без ток -бушон.Нататък само хъбове и копчето или лоста вътре ...." и си помислих, че го знаеш къде е !!!Уверено пишеш та затова...ще го търся ще видим!!!!
  8. ХЪБОВЕ

    Клипа е 12 поста по-нагоре Въпроса е дали във всички години и модели бушоните са подредени така. Иначе третия от ляво на дясно.
  9. Спускане,отпускане на преден мост

    Може заради това да ти пукат каретата, дори и на черен път, ако е сухо и е добро сцеплението, ако включиш предния мост или пък бавните доста ги натоварваш Аз предния мост го пускам само като е много страшно положението Поздрави
  10. Спускане,отпускане на преден мост

    Ако целунеш бабината със скороста,която ще ти откъсне моста,е се тая +20 мм или - 20 мм.Най добре- не я целвай..При мене има неписано правило,изляза ли от асвалта- бавни скорости,няма сухо,мокро,зима,лете- бавни
  11. Спускане,отпускане на преден мост

    20мм е перфектно, ако удариш с по висока скорост някоя бабуна в гората да не се отскубне моста? Ще го правя и аз това, много добре звучи.
  12. Спускане,отпускане на преден мост

    Минуси няма,намаляваш ъгъла на каретата и това е.Свалянето на доло и аз не знам колко точно,смятам или 15 или 20 мм,Стругар що ми нареже подложките на ф-45 мм централен отвор 15 мм и височина 20 мм,като драстне с ножа един белег на 15 мм.Ще купя болтове,като за подложка 20 мм и ако на място нещо не пасне,,,скъсяване да 15 ммБолтоветя трябвало да са точно по размера нитопо дълги ,нито по къси. Хода на моста надоло се ограничава от напречна греда на рамата и при по-голяма отпускане ; при голям лифт )трябвало на тази гредичка да и се бае , с което няма кой да се занимава.
  13. Спускане,отпускане на преден мост

    Колко мислиш да го смъкваш? Освен плюса за каретата какви минуси има, проучвал ли си?
  14. Спускане,отпускане на преден мост

    Защото е,майсторите винаги бързат,крика зает,гаража,сваляне,ходене за търсене...а и се приятели .... За подложки взех същия ХАЙ ТЕК бакелит,като за боди лифта.Полиамид,тефлон ,поликаредикакво си
  15. ХЪБОВЕ

    Гледах някъде клип,ще потърся
  16. Сервизни интервали на обслужване

    Питай, имаш право...После публикувай тук отговора за да ни е от полза...
  17. ХЪБОВЕ

    Пише друго и е 10 А аз за това се бъркам...И не смея да пипна..
  18. Спускане,отпускане на преден мост

    Какво си взел за подложките? Дали ще е достатъчно здраво? За болтовете защо просто не свалиш един и не вземеш най здравото в размера?
  19. Сервизни интервали на обслужване

    Е точно в тази втората смяна според мен е проблема.Това го разбрах в деня на получаване на автомобила и в сервизната книжка пише че обслужването се извършва на 12 месеца или 15000км от датата на закупуване на автомобила.Тези дни като ми остане малко време смятам да попитам Българска Автомобилна Индустрия за логично обяснение.
  20. ХЪБОВЕ

    На Н3 е в долната"бушонория ",при шофьорската врата.Ако не бъркам,на най горния ред третия от дясно на ляво
  21. Минусови джанти

    Фабрични Жанти ЕТ +38 + Жанти -12 -----50мм точно.Четох някъде,че на всеки инч нагоре ,по 20мм на страни.
  22. Спускане,отпускане на преден мост

    Чете се снайпи.Да заради каретата,при пълно "увисване "на'предна гума,да не щтракат,а и може да натегнеш още торсионите,понеже полуоските застават почти в заводския си ъгъл.Купих си материал за подложките,но не мога да намеря размера на болтовете.
  23. Спускане,отпускане на преден мост

    Снипи заради каретата ли ще го спускаш? Ако направиш нещо задължително да кажеш че и аз го обмислям.
  24. Минусови джанти

    При джанти -12 разширяваш стойката на колата с общо 5.6см, ако слагаш гуми по-широки от 235 още ще разшириш. Правилото е - колкото нагоре толкова настрани. При 10см лифт и 6-7 разширяване си почти в фабричните граници, като сложиш и по-добрите амове не мисля че е толкова страшно.
  25. ХЪБОВЕ

    Къде го този бушон, я го снимай на Н3....да го видя ази нихната мама....
  1. Зареди още активност
×