Jump to content

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично     

  1. Вчера
  2. Давай аз съм -зааааааааааааааааа... Канчо по 2 ставаме 2.... ...
  3. Колеги с Hover-и, Дайте да си направим една среща на Юндола? Може да се отиде и до Белмекен, сега му е времето! Наскоро попаднах на една на Митцубиши там, Има хотелски комплекси, ако останем с преспиване, което е за предпочитане. Хайде първо да се преброим? Красимир 0897 87 87 79, аз бих могъл да ударя едно рамо. Живея в София,
  4. Последната седмица
  5. Krasimir Balabanov

    Къде/кой може да направи тунинг на Hover Н5

    Привет, аз също се чипосах при Ники А. Разхода дори и ми се намали по планините, Градско в София също, Красимир
  6. vencibull

    Гуми

    Що не видиш в мобилето? Има няколко за части
  7. Писах и на лични и чакам отговор дали може да свърши работа!!!

    1. Покажи стари коментари  3 more
    2. Kan4o

      Kan4o

      Емилия Герганова каза....0879227051 Петко, нека каже че аз съм дала номера и какво му е необходимо...

    3. kriss1

      kriss1

      Благодаря колега.ще звъня още утре да видим какво ще излезе.

    4. Kan4o

      Kan4o

      ..Дано да стане!!!

       

  8. kriss1

    Гуми

    Колега ,ако е удобно да ми пратиш на лично тел.на дамата,че ми трябва преден капак и при местния дилър цената е 1077лв,да не би да е по евтин в Баховица.
  9. Благодаря за изчерпателният отговор, за сега тя ще си румоли а аз ще усилвам музиката , а после ще се плаща то е ясно
  10. Моят съвет е да я свалите,разцепите и чак тогава да вземете решение заедно с този който ще се занимава с нея,а съединителя и семеринга на коляновия вал ще смените така или иначе.Те са лесната част от цялото приключение :). За частите предполагам са ги заръчвали в Ловеч защото са бившите представители на марката и големия плюс за мен беше,че не са ме занимавали с нищо. Оставих я на приемчика и когато се върнах от почивка ме чакаше ремонтирана на паркинга. Затова в този случай така по части не мога да ти отговоря , но примерно : - съединител комплект + семеринг колянов вал + помпа съединител = 350-400лв - гумен маншон на скоростния лост + масла за кутията и раздатката = 150лв - външния лагер + семеринг на първичния вал = 60лв. - труд /сваляне,качване,ремонт кутия/ -350лв. - вал , лагери и т.н. остават близо 1000лв Гаранция в общи линии не дават заради частичния ремонт , но според мен е по-добре от кутия втора ръка и ще се опитам да се обоснова! Да приемем , че търговеца те убеди как кутията е на малко километри и т.н. какво следва: - Пращат/предават с опция преглед и тест преди да я платиш , но ти реално не можеш да се възползваш от тези опции при полеви условия т.е. плащаш я!! - Задължително трябва да се отвори преди да я качиш с което ти отпада и опцията да я върнеш на търговеца - 100/150 лв. за ревизия ако не можеш да го направиш сам. - Сваляне и качване 200/250лв. - ако не го правиш сам. - Ако нещо въпреки ревизията се окаже, че не е наред с кутията си назад с 350/400лв. + цената на кутията от 700 до 1000лв. - В най-добрия случай от двете кутии ще съберете една , но има вариант да се окажеш с две кутии с еднакви проблеми и тогава дървото е пълно. - Останалите консумативи са стандартни за двата варианта т.е. малкия лагер в маховика,семеринг колянов вал,съединител комплект,масла,външен лагер + семеринг =550/600лв. Удряш чертата,пресмяташ рисковете и добавяш още 50-60лв непредвидени разходи. Ти си решаваш , а вероятно има и по-евтини варианти от моя!!
  11. Точно така, и при мен е по скоро румолене , колко пари ти струваше вала и лагерите, и от къде купи вала. Питам за да си направя сметка дали да ремонтирам кутията (като дойде време за смяна на съединител ) или да купя някоя втора употреба.
  12. При мен по-скоро ромолеше като ярмомелка отколкото да вие. Разглобиха кутията и се оказа , че задната шийка на вала където са наредени въпросните скорости е износена/където е петата/. Направо си липсваше циментацията и парчета от шийката. В общи линии се предполага , че бедата е дошла от маншона който е на скоростния лост и играе роля на прахоуловител. Беше дроб и няма кое да предпазва от абразивите да не попадат в кутията и готово - ремонт! Смениха вала с нов + лагери и каквото е било необходимо , а частите които са били добре ги прехвърлиха от стария на новия вал и нещата се получиха. Използвах момента да сменят съединител/комплект/ и семеринга на коляновия вал , че от там ми се губеше двигателното масло. По-веселото е , че сега текна от предния семеринг на коляновия вал , но за сега няма да го пипам там ,че лятото го обслужих този възел и ще чака за сега! При случая с виенето би трябвало да са само лагерите по вала и Явор е дал някаква опция за София.
  13. Mоят пък вие на първа трета и най много на пета ............ако някой е запознат и има желание може да сподели, ремонтира ли се кутията и какво се сменя? На четвърта не се чува , а на пета все едно си в уазка
  14. kriss1

    Смяна на Панела на Климатик Hover 5

    Колега би ли споделил цена на този панел,за да се ориентирам дали си заслужава втора употреба?Понякога искат пари повече отколкото струва ново.
  15. Явор

    смяна ангренажен ремък

    при неясности цитирайте номерата на частите от предните снимки , в цената влиза и хидравличния обтегач
  16. Earlier
  17. admin

    Няколко малки промени

    Привет, през последната седмица направих последна серия от ъпдейти на форума и някои промени по разделите. Имаме си нов раздел за посрещане на нови потребители. Общите раздели са преместени най-отгоре. Всеки модел на марката си има раздел (нов е този за Haval H2, където бих оценил ако помогнете да съберем малко информация за модела). Предвид, че вече заводът на Great Wall е в миналото, се чудя дали има смисъл разделът за завода да остане или просто да преместим темите от него в "Общи"? Ако имате предложения за това как да направим форума по-полезен, оставам винаги насреща!
  18. admin

    Добре дошли!

    Преди имахме специална тема за представяне, но бе сравнително скрита и трудна за намиране. Отделих част от постовете в нея като теми тук, за да не е празен раздела, но нека за напред приветстваме всеки новорегистриран (които пък подканвам да пишат веднага щом се регистрират)!
  19. admin

    Снимки на Haval H2

    Няколко снимки на Haval H2 - ако някой желае, е добре дошъл да допълни темата с още снимки и техническа информация.
  20. admin

    Ново попълнение H6 2.0TCI

    С извинение за късното включване - колата е прелестна! Чакаме повече детайли като дойде твоят екземпляр
  21. Много вие е целия шум се чува от към камбаната на кутията... Дори и на място при пуснат педал на съединителя
  22. Има и още нещо като цяло джипа си вие по малко като цяло,и на мен ми се струваше че вие много но венци каза че неговият вие доста повече от моя.за това не е лошо да го сравниш с някой друг,аз карах един на 300000хиляди и виеше по малко от моя ,но човека врътна едно кръгче с моя и ми каза че моя е като лимозина....всичко е много относително...
  23. Така сори за забавянето с отговора, решението на твоя проблем е фирма руди на гара Искър срещу политиката , филма е следният...не сменяш само единият лагер а всичките 5 там ги има налични и цената е около 200лв още един път извинявам се за закъснението но бях командировка и не ми оставаше време.....така сменяш всичко сипваш правилното масло и си ТИ....дано да съм бил полезен....
  24. orionbg

    Ново попълнение H6 2.0TCI

    Eми да пробва със 140км/ч... може и да падне разхода Просто стана на две години, а аз обикновенно на две години ги сменям... А и искам нещо с повече екрани, глезотийки и тн.
  25. ivan2010

    Ново попълнение H6 2.0TCI

    Засега на мене ми допада разхода ми е около 7.5 основно извънградски
  26. ivan2010

    Ново попълнение H6 2.0TCI

    Колега ти какво не хареса на Hover 6 защо го сменяш
  27. ivan2010

    Ново попълнение H6 2.0TCI

    С 200 по магистралата
  28. Смених лагера на първичен вал но виенето си остана, само при натиснат съединител няма виене!
  1. Зареди още активност
×