Jump to content

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично     

  1. Вчера
  2. Смяна на Панела на Климатик Hover 5

    От Къде си Колега.Тук по Стара Загора ги няма много.
  3. Смяна на Панела на Климатик Hover 5

    Да става. Аз също си взех и всичко си работи. Тука по моргите се намират.
  4. Последната седмица
  5. Вътрешна дръжка за врата

    Влизаш в алиекспрес, правиш регистрация и викаш като гледаю са се навъдили вече хувъри за части у нас, та можеш да ги прозвъниш:)
  6. Вътрешна дръжка за врата

    Как мога да си поръчам колеги?
  7. Електрически

    Да, предните и задните габарити са свързани в общи вериги - една за леви и една за десни. Закономерно е да са на един бушон. Мерси за информацията.
  8. Стига реклами...комисионната нека си я делим...най хубавата газ е от газ и толкоз!!!
  9. Мнение за бензиностанции Газпром

    И аз съм доволен, не го казвам като работещ в тази сфера, но газта им е доста по-чиста. Има места, на които някои от бензиностанциите на Франчайз не поддържат добре системите си. Правя разлика в горивото, за сега от там е най-чисто, визирам повече пропан-бутана. И на клиентите препоръчвам тях или Еко. Лукойл, Петрол и тем подобни имат много графит в пропан-бутана и задръстват редовно филтри на автомобилите с газово. За другите горива, рядко зареждам бензин и не правя разлика. На Еко са добре, не съм зареждал на Марешки, но предполагам, че за ниската цена вероятно и качеството ще е такова. Между другото, до колкото знам, първите Газпром бензиностанции са собственост на компанията и не са франчайз, до колко обаче е вярно, идея нямам и дали все още са, говорим преди години като започнаха. Имахме преди време един от Пловдив, каза че преди дни му е бил почистен филтъра и клапана, заредил на някаква бензиностанция в малко градче до Пловдив и карал до София по работа, едва стигнал с припърдяване. Филтъра му беше пълен до горе, едва минаваше газ, а от тръбите излезе цяла мъгла, от чашката и филтъра на клапана изкарахме една шепа само.
  10. Ако има, явно са Топ Сикрет, предназначени за тайните служби
  11. Фалит

    Халетата вече са дадени на немска фирма под наем. В завода не се произвеждат и май не са произвеждани коли в смисъла на автомобило произвоство - от ламарина до готов продукт. Просто се вадят някакви неща от някакви контейнери, уж им се извършват някакви интервенции и после се возят до дилърите.
  12. Къде/кой може да направи тунинг на Hover Н5

    Сподели малко повече информация интересувам се. От къде софтуера ? Разхода как е ,ако още караш колата имал ли си проблеми след чипа ?
  13. Фалит

    Важното е че ги има направени . П.П. Тук у форума, няма ли някой, който работи или е работил там да подскаже нещо о.О
  14. Всичко за съединителя на Ховер H5

    200 лева за разкачане на кутията и то в сервиз където е регламентирано точно- човекочасът колко струва...., а не измислено....
  15. Всичко за съединителя на Ховер H5

    Къде го хвърлихте човека? Лагери и нз кво..... Залагам на куча марка феродо и не сменен притискател Най неприятното е цепенето на кутията от мотора, че се разкача всичко за което ще му смъкнат кожата в сервиз. Недей да взимаш нищо преди да си видял какво има вътре, че аман от китайски номера - квот имали туй са слагали, а какво пише в каталога няма значение......
  16. Earlier
  17. Всичко за съединителя на Ховер H5

    Със сигурност този лагер не му е приблем на колегата!Като свали кутията ще стане белни защо приплъзва съединитела и къде е причината-притискател.......и т.н.
  18. Всичко за съединителя на Ховер H5

    Лагера на първичният вал не е в маслена баня, а е зад капаче и е сух....сменял съм го има и публикация със снимка зад него е семеринга и маслената вана на кутията.....
  19. Всичко за съединителя на Ховер H5

    Лагера и семеринга на първичния вал ги има по представителствата в Бг на обща цена 56-60 лв. ако се не лъжа , но за смяната им така или иначе кутията се сваля - няма милост!!
  20. Всичко за съединителя на Ховер H5

    Така е най добре защото не са еднакви този който е снимал колегата го нямаше по магазините ,а семеринга беше заминал и се наложи смяна 40 лева
  21. Всичко за съединителя на Ховер H5

    И все пак преди покупка на частите препоръчвам сваляне на кутията и оглед.
  22. Всичко за съединителя на Ховер H5

    Виж по- горе са снимки и пълна инфо за моя съединител оригинален японски с 35% повече натиск....
  23. Всичко за съединителя на Ховер H5

    За мен вариантите са няколко: 1.Не е сменен. 2.Сложили са някакво евтино "дърво" или требичка колкото да се продаде. 3.Изтървали са момента със смяната и притискатела + маховика са износени/заминали безвъзвратно и новия феродов диск решава проблема частично и за кратко. 4.Има и една теоретична възможност от кутията по шийката на първичния вал през семерингите да минава/завихря масло и да омаслява феродото,но това по скоро е в сферата на теорията и т.н. В крайна сметка който и да го тества ще стреляте на посоки ,а както описваш ситуацията няма да минеш без сваляне на кутията. Тогава ще си на ясно какво се случва в този възел и как да действаш. Успех,
  24. Аз ходих при митака седя 3 дни джипа и казаха ,че бил електрически проблема и са го оправили. Помпата била наред давала налягане. Точно след 6 км пак почна да пищи копчето без да реагира на натискана откачам закачам акумулатора и така 200-300 км и пак почва да пищи
  25. Всичко за съединителя на Ховер H5

    Valeo 320 лева ,но не взех кутиите от сервиза защото този който беше валео зелен неставаше ,и всичко беше в една.
  26. Всичко за съединителя на Ховер H5

    все пак сме се събрали тук да си решаваме проблемите и да си помагам, както казва един колега джипа винаги те държи под напрежение ..........А ИЗКАЗВАНИЯ ОТ СОРТА АЗ НАПРАВИХ ТОВА И ТОВА И ПОСЛЕ НИЩО НА КОГО ПОМАГАТ?????
  27. Всичко за съединителя на Ховер H5

    Колега , моля да споделиш какъв съединител си сложил- някви номерца и не е лошо да споменеш коя година е джипа и колко коня
  28. Привет колеги, преди около месец пак посетих митака сервиз за смяна на помпа цифрата пак беше 140 лв изминати километри 13500,,,,, симптоми на около 10 хил започна да первключва на бензин при палене на топъл двигател тоест гася имам работа за минута две паля и то директно почва да пищи и пуска бензина ,,,,,, изчаквам 5-6 мин паля и този път прехвърля на газ на финала искаше да го чакам над 15-20 мин ........ при студен двигател нямаше никакъв проблем . след смяната първите три зареждания ми даваше около 20 разход тамън се бях засилил да ходя пак в сервиза и разхода се оправи на нормалния градско 15-16 на вън 10-13 ....успех на всички
  1. Зареди още активност
×