Jump to content

admin

Administrators
  • Posts

    1072
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    70

admin last won the day on March 5

admin had the most liked content!

3 Followers

About admin

Profile Information

  • Адрес:
    София
  • Карам:
    Kia Stinger 2019 3.3 V6 AWD GT

Recent Profile Visitors

9175 profile views

admin's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Reacting Well Rare
  • Very Popular Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Posting Machine Rare

Recent Badges

152

Reputation

  1. Вината за отсъствието на форума беше изцяло моя и ще опитам да не се повтаря! Радвам се, че си още активен
  2. Здравей @Valdimar и добре дошъл. Чувствай се поканен да споделиш някоя снимка на автомобила
  3. Този двигател се продава в различни автомобили и конфигурации между 110кс и 163кс. Възможно е да е скопен, но не знам какъв е процесът за одобрение за ЕС. Дали в талона вписват какво измерват на колелата или на коляновия вал. Във всеки случай ECU-то вероятно не позволява рефлаш, което означава, че каквото и да е - няма лесен начин да изкараш от него повече.
  4. Конската сила не е стандартна единица и е дефинирана различно в европа и в северна америка. 100kw са 136 европейски (hp/ps, 735w) и 134 американски (bhp, 745w).
  5. Добре дошъл! Можеш ли да качиш някоя снимка да го видим? :)
  6. Вече има export. Скоро ще има редизайн на някои елементи, с които ще се решат и други проблеми, които описваш.
  7. KДобре дошъл! Сподели някоя снимки на твоя Steed 3
  8. Искам да ви представя платформата за следене на разходи по автомобила, която разработвам - CarSpending.com. От скоро платформата си има акомпаниращо Android приложението - Motomoshi, данните от което се синхронизират с CarSpending. В CarSpending (Motomoshi) можете да добавяте своите автомобили / мотоциклети и всички свързани разходи с тях. В най-прост вариант това включва зареждания (дата, километраж, количество, цена) и детайлни реални статистики за разхода ви на гориво. По-детайлно, приложението позволява следното: ✅ Лесно и бързо добавяне на зареждания, сервизни събития, снимки, напомняние. ✅ Автоматичен бекъп, така че да не се притеснявате, че данните ви ще се загубят. ✅ Всякакви и неограничен брой МПС-та (автомобили, мотоциклети и комерсиални) ✅ Автомобили с повече от един резервоар. Поддържа автомобили на бензин, дизел, LPG, CNG и ток, като може да следите разхода и на двете си горива. 📷Добавяне на галерии от снимки (за сега неограничен брой) 📊Детайлни статистики за разходите (с предстоящо добавяне на генератор на репорти). 🔔 Напомняния за предстоящи разходи, обслужвания, включително с изпращане на мейл. 🖼️ Генериране на код за подпис във форума с картинка с вашият автомобил (подобен на моя) - картинката се опреснява автоматично Има още много работа по следното: ⭐Оставяне на обратна връзка на сервизи, намиране на добри сервизи, бояджии, гумаджии и тн 💰Цени на бензиностанциите в момента - спрямо данните, които потребителите ни оставят 🗒️Import на всички ваши данни от други платформи (като SpritMonitor.de), Export към CSV / EXCEL Всичко това е напълно безплатно и плановете ми са да остане такова - в един бъдещ момент може да направя допълнителни premium feature-и или да пусна реклами. Планувам пускането на iOS приложение в обозримото бъдеще. Ще оценя вашата обратна връзка
  9. Прекрасна е! Благодаря за страхотните снимки!
  10. Добре дошъл! Благодаря за хубавите снимки
  11. Привет, през последната седмица направих последна серия от ъпдейти на форума и някои промени по разделите. Имаме си нов раздел за посрещане на нови потребители. Общите раздели са преместени най-отгоре. Всеки модел на марката си има раздел (нов е този за Haval H2, където бих оценил ако помогнете да съберем малко информация за модела). Предвид, че вече заводът на Great Wall е в миналото, се чудя дали има смисъл разделът за завода да остане или просто да преместим темите от него в "Общи"? Ако имате предложения за това как да направим форума по-полезен, оставам винаги насреща!
  12. Преди имахме специална тема за представяне, но бе сравнително скрита и трудна за намиране. Отделих част от постовете в нея като теми тук, за да не е празен раздела, но нека за напред приветстваме всеки новорегистриран. Тази тема е заключена - пуснете нова тема в раздела, напишете няколко думи за себе си и автомобила си, ако може и придружено с някоя снимка
  13. Няколко снимки на Haval H2 - ако някой желае, е добре дошъл да допълни темата с още снимки и техническа информация.
  14. С извинение за късното включване - колата е прелестна! Чакаме повече детайли като дойде твоят екземпляр
  15. Не бих го нарекал задоволително - това е история, че в първото масло след 1500км има стружки от напасване на двигателя. Същото нещо, което и аз по-рано съм писал. Моят въпрос не беше защо е нужно да се направи първа ранна смяна (даже самият аз писах, че не бих чакал 5000км, колкото е по сервизна кнжика), а как се предотвратяват "възможностите от влошаване качествата на смазващите двигателя течности и повреда на неговите вътрешни конструктивни елементи" чрез втора смяна, на 12 месеца, независимо колко км са изминати след първата смяна. Питам, понеже и аз съм разработвал нови двигатели и след първата смяна, която типично се изисква на 1000-5000км, след това според двигателя на автомобила смените са на всеки 10 000 до 30 000км и 12 до 24 месеца (което настъпи първо). Дългите цикли са типични за немските турбо дизели и всъщност макар да не е оптимално за двигателя да се сменя масло през 30 000км или 2 години, с тези дълги пробези без обслужване, ги изкарват като "икономични" от към поддръжка след покупката, вместо да твърдят, че цената за обслужване е толкова малка, че все тая. Сега, ако отговора не беше свързан с "възможностите от влошаване качествата на смазващите двигателя течности и повреда на неговите вътрешни конструктивни елементи", а беше "така и така сте си купили нов автомобил и цената за обслужване е пренебрежимо малка спрямо другите разходи и знаем, че не бихте се отказали от гаранцията заради едното масло" поне щеше да е искрено
×
×
  • Create New...