admin

Administrators
  • Мнения

    1055
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    64

admin last won the day on Февруари 6

admin had the most liked content!

Обществена Репутация

146 Excellent

Относно admin

  • Ранг
    Capitan CEO
  • Рожден ден Юни 6

Profile Information

  • Адрес:
    София
  • Карам:
    Honda Accord 2009

Последни посетители

965 профилни разглеждания
  1. Сервизни интервали на обслужване

    Ха, това не го разбрах. Не е ли първа смяна на 5000км/6 месеца и след това на всеки 12 месеца или 15000км, което настъпи първо за дадения цикъл? Бих попитал сервиза при първата смяна, защото наистина няма смисъл да те карат да сменяш пак 12 месеца след покупката, ако си сменил веднъж.
  2. Сервизни интервали на обслужване

    Почти всички производители на автомобили препоръчват първа смяна на маслото по-рано, заради разработката на двигателя. При напасването се отделят метални частици, които задръстват филтъра. Отделно не знаеш кога е налято първото масло (с което е започнало да се окислява и старее) - може да са минали няколко месеца от сглобяването на автомобила. А и може маслото, с което е дошъл автомобилът да не е подходящо за дълга експлоатация. Дори обикновено препоръката е първата смяна да се направи след 1000км, не 5000км. Аз не бих чакал. Но много производители предпочитат да не "натоварват" клиентите си - тамън си купил колата и пак да ходиш в сервиз и за това ти дават повече време. След първата смяна, си сменяй по сервизна книжка - на 12 месеца или 15к, което настъпи първо. Имай предвид, че независимите тестове на масла показват, че само най-висок клас напълно синтетични масла (група 4), които типично струват около и над 20-25лв литъра, успяват да изкарат 15 000км и да запазят вискозитета и смазващите свойства. Повечето масла, които излизат по 10-15лв литъра (да не говорим за по-евтини), още след 3000-5000км вече не са каквото пише на тубата и карането с тях по 10 000км е за сметка на двигателя. Ако е добре направен и не му взимаш душата, ще изкара едно 100-150к км без ремонти, после да го мисли следващия собственик. За мен лично, смяната на маслото с хубаво е пренебрежим разход на фона на всички други разходи, потенциалната намалена икономия на гориво заради по-лошото мазане и потенциалните дългосрочни проблеми. Ако маслото ти струва 100лв на 10 000км, това е 1лв на 100км - или половин литър бензин/дизел.
  3. ВПЕЧАТЛЕНИЕ ОТ Н6

    Направих нов раздел за H6, като очертаващ се популярен модел на марката, който няма много общо с H5. Предлагам нови въпроси да се задават като нови теми. А в тази авторът й да продължи да споделя преживяванията с автомобила си
  4. Ново попълнение H6 2.0TCI

    Направих нов раздел за H6, като очертаващ се популярен модел на марката, който няма много общо с H5. Предлагам нови въпроси да се задават като нови теми. А в тази авторът й да продължи да споделя преживяванията с автомобила си
  5. Въпрос за 4x4 на Hover H6

    Здравей - отделил съм ти мнението в нова тема. Ако искаш можеш да добавиш това за бушона в миналата. Колкото до "модерните" 4х4 системи, те често не работят както би се надявал, до някъде защото разчитат на софтуер и използват спирачките, за да накарат диференциалите да свършат останалото. Ето ти описаната от теб ситуация с CR-V: Тук има тест на няколко други автомобила в различни ситуации, в които две от колелата се въртят свободно.
  6. Паднал акумулатор на Hover H6

    Не би трябвало на алтернатора да е проблем да зареди и акумулатор от над 100АЧ. Акумулатор с капацитет от 80АЧ е съвсем нормален за дизелов автомобил. Не би трябвало и да се нароят грешки от измерване на консумация в заключено състояние. Поне на миналият и сегашният ми автомобил (Хонда Акорд 2004 и 2009) съм го правил без никакви грешки (или поне без грешки от които да светне чека). Без да съм запознат - едва ли имат по-малко електроника от Ховър. Моят опит с дизелов автомобил и обикновен акумулатор (такъв от под 200лв) е, че изкарват по 3-4 зими, и то ако не си ги уморявал до под 12 волта. Според мен вариантите са два - да е дошло време за смяна (ускорено от първото изцеждане на акумулатора 2014та) или да имаш утечка. Напрежението при зареждане се измерва най-лесно - ако с мултицета измериш над 13 волта при запален автомобил, почти със сигурност не е алтернатор. Но аз лично при читав акумулатор не съм имал проблем да паля и след 3 седмици некаране на автомобила когато съм бил на командировки. От както имам гараж, си купих интелигентно зарядно Noco Genius (https://www.amazon.de/NOCO-Ultra-sicheres-intelligentes-Ladegerät-Version/dp/B00CG354A0), с което си поддържам батериите на колата и мотора зимата. Включваш да зарежда, когато е готов, зарядното превключва само в режим да поддържа акумулатора пълен. Удобно е ако те няма известно време или ако дълго време си карал само на много кратки разстояния и имаш подозрения, че акумулатора се нуждае от дозареждане.
  7. Нека и аз се включа в темата, като голям подстрекател и човекът който каза на Чавдар да пусне тема и тук Познавам Чавдар от дълго време от Хонда форума, като всъщност успях да го навия да пробваме Amsoil 0W-20, като аз знам марката от преди. Този вискозитет е препоръчван от Honda за двигателите, които караме, но повечето хора имат предразсъдъци и карат K20 и K24 двигателите с 5W-40 или 5W-30 в най-добрия случай. Самата марка Amsoil в Щатите се слави като една от най-добрите - използват независими лаборатории за тестове и излизат най-напред в класациите, редом с Mobil1 и BelRay (които обаче ги няма много по нашите ширини). Ползват най-висок клас синтетика (заради което маслото има всика точка на горене, с други думи - не гори), с хубави присадки, но да се поръчват от Щатите излиза супер скъпо. Този сайт - ato24, наскоро бе обявен от Amsoil като официален техен дистрибутор за европа, с добри цени, заради което колективно направихме една по-голяма поръчка, понеже над 250 евро е безплатна доставката. Това беше преди повече от 6 месеца - тогава Чавдар реши да се заеме да поръчва за всеки, който иска да се включи от Хонда форума. Вече като гледам идват по 2 поръчки на месец, той се занимава или да ги предава лично (за хора от София) или да праща по Еконт. Освен това успя да измрънка някаква отстъпка от тях, та за това успява да даде част от отстъпката на който иска да се включи. Ето и последната тема (там nick-ът ми е Veseliq): http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=103015 Освен Amsoil, ato24 продават и ред други масла. Лично аз, освен Amsoil за моята Хонда, поръчах оригинални Mazda масла за Мазда6 на баща ми, наскоро купих и стар Мини Купър на жена ми и поръчах и оригинално масло за него (както се вижда от темата). За Great Wall бих посъветвал да видите какво препоръчват от Amsoil, Castrol, Mobil1. Като ако Great Wall като марка я няма, вижте какво препоръчват като спецификации в сервизната книжка или най-добре вижте какво масло препоръчват за Mitsubishi Outlander 2004 2.4, който е със същия бензинов двигател като Hover (Mitsubishi Serius 4G63 или негова модификация, която няма да изисква друго масло). За Amsoil ми излезе това: http://www.amsoil.com/lookup/auto-and-light-truck/2004/mitsubishi/outlander/2-4l-4-cyl-engine-code-g-4g64-g/metric-volume/ За финал искам да кажа, че нямам абсолютно никаква финансова изгода от поръчките, освен това че и аз ползвам същата отстъпка като всички поръчващи и се възползвам от безплатна доставка при поръчка 2-3 пъти по-малка от нужните 250 евро от ато24. Аз самият на човек който не познавам (какъвто ще е случаят с хората в този форум), който не е и регламентиран търговец, не бих се доверил с пари, които не мога да преглътна при евентуален инцидент. Бих посъветвал да прегледате темите в Хонда форума. Ако прецените, че хубавото оригинално масло (независимо от марката) си струва да се "рискуват" 80-150лв за масло за една смяна, пробвайте - за сега аз продължавам да поръчвам при всяка нужда за някакви течности за колите (и мотоциклета) в домашния автопарк
  8. Ново попълнение H6 2.0TCI

    За мен индикацията на моментния разход е от никакво значение. Като тръгнеш по-рязко с колата на светофара - моментия разход е 40. Като пуснеш педала по инерция е 0. Може би има някакъв ефект ако караш по магистрала - със 120 да виждаш, че гори осезаемо по-малко от 140. Но пак нагоре по баира разхода се качва над 10, надолу пада под 4. По-скоро ме дразни да го гледам - и колата и мотоциклета ги държа на среден, никога на моментен
  9. Тъй като моделът на джипа ти е по-различен от този в темата, в която беше писал, а проблемът ти има напълно различни симптоми - реших за уместно да отделя мнението ти в нова тема. Надявам се някой да може да помогне.
  10. Има интервю от началото на месеца, в което се пита за завода. Казва се, че скоро ще качат на поточните линии коли с марката Haval. Не знам колко е благонадеждно: http://www.banker.bg/upravlenie-i-biznes/read/liteks-motors-sbudnatata-mechta-za-bulgarsko-avtomobilostroene
  11. Шумоизолация на купето на Волекс C10

    За звукоизолация в автомобили се използват основно два материала. Битумна изолация, например http://caraudio-bg.com/Ground%20Zero%20GZDM%202500-G -> тя се лепи по дрънчащите врати и пласмасовите кори. Отиват по 5-10 листа на врата, зависимост колко плътно се иска да се изолира и колко голяма е колата. За кола като Voleex, при положение, че няма да се слага мощна аудио система, 5 листа на врата са повече от достатъчни. Освен лепящата се битумна изолация, се ползва и бипласт - "вата", например http://caraudio-bg.com/Ground-Zero-GZDF%20300-G тя се реже и се слага между пластмасите/корите и вратите за които се закрепят, за да обере вибрации. За да се намали шума в купето помага да се изолира и около калниците и най-много помага да се изолира пода. Но проблем на много от съвременните коли е, че пода (мокета) е лепен, като се разлепи после трудно се слага пак без да се надига и като цяло е голяма мизерия. Но освен, че звукоизолацията намалява шума при шофиране и кара паваж и дупки да "хлопат" по-глухо, значително и подобрява звука на аудио системата. Ако тя не е абсолютен боклук. Като взех Акорда от сигнатурата, ми беше прекалено шумно не от каране, а от неравности - понеже преди бях карал стария модел, но седан. Новият е комби, на което калниците са в купето и не бях доволен, че тропанията са по-отчетливи. Направих изолация - материала бе точно горния и излезе около 800лв (3 пакета от битумната изолация и 3 пакета от ватената, имаше и отстъпка), като материала стигна за солидно изолиране на 4 врати + целия багажник и задни калници. Труда ми коства около 300лв и го направих при тези момчета: https://www.facebook.com/sounddoctorsbg/ - останах доволен. Но бях много взискателен да разглобяват всичко внимателно, да правят снимки - понеже колата е голяма, с луксозен салон, вратите са големи и тапицирани - от там и ми костваше повече пари за материал и труд. Субективно, разликата особено при каране по паваж беше значителна. Според мен само за врати на Voleex ще го направят прекрасно за около 500-600лв общо с материал и труд - но това трябва да се договаря предполагам. ПП: Не съм свързан по никакъв начин с въпросните майстори и по никакъв начин не гарантирам за тях. Препоръча ми ги човек, който си беше правил шумоизолация с цел мощна аудио система от Хонда форума и сега споделям, че останах доволен. Даже мисля да ги използвам да ми сменят говорителите с по-хубави скоро. Ще се радвам SoulBadGuy също да сподели в кой сервиз са му свършили работа.
  12. ВПЕЧАТЛЕНИЕ ОТ Н6

    Позволих си да кача снимката във фен фейсбук страницата на форума, надявам се да нямаш нищо против и да качваш още снимки
  13. Нов пикап Steed

    Чакаме снимките!
  14. Проверка "статус " на Ховер

    По-големите автопроизводители дават международна гаранция на автомобилите си, като за това използват централизирана система за следене на автомобилите си. Не мисля, че това важи (за сега) за Great Wall в Европа. Даже бих се изненадал ако електронно в сервиз в Пловдив могат да проверят какво е правено по гаранционна кола в София. Може и да греша де - друг да потвърди. Виж дали автомобилът има сервизна книжка. Ако има, виж към кой сервиз е обслужван последно. Можеш да им пишеш мейл или да се обадиш - ако имаш познат, който знае италиянски ще е най-сигурно, но можеш да пробваш и с английски. Като цяло автомобили под 10 години винаги имат сервизна книжка, дали тя е прибрана от автокъщата вкарала колата е друг въпрос.
  15. И аз подозирам утечка, за няколко дни няма как от "палеща" кола да е на нула, дори да не завърти. Аз подозирам някоя светеща крушка - или над задните седалки, или в жабка или подобно. Виж в нета как се измерва изразходван ток с обикновен китайски мултицет от 10лв. Трябва да откачиш едната клема и да измерваш какъв ток протича през мултицета - настрой го да измерва ток - 10А. Алармата и неща като часовник и прочее е нормално да консумират под 50ма (20-40 по-скоро). Ако консумацията надхвърля 0.05А, следва да започнеш да вадиш бушони докато откриеш поне в коя верига е... Но, за да не остане почти никакъв ток за няма и седмица ще е доста повече от 0.05А.