Jump to content

newfan

Members
  • Posts

    66
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

newfan last won the day on February 6

newfan had the most liked content!

Profile Information

  • Адрес:
    Козлодуй
  • Карам:
    GW H5, C3.

Recent Profile Visitors

1506 profile views

newfan's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

10

Reputation

  1. Ами доста грубо начинание е, но не ми остава друго. Всички майстори са все много заети или с карантини.... ще бъде "направи си сам" и помпа поръчах. Безаварийно на всички!
  2. Здравейте колеги, Някой може ли да каже, дали бензиновата помпа "оригинална" и газовата помпа на Виале, не са абсолютно еднакви? Гледам по снимки са еднакви, размери, налягане...и понеже имам за газ резервна от сервиз, се чудя дали ще стане за бензина. Гледам и руските специалисти, режат пода на купето за достъп до резервоара отгоре. Някой правил ли го е?
  3. Да, на такива проверки отивам. Благодаря, ще търся подходящи условия (гараж + подемник). Бъдете живи и здрави!
  4. Намерих го, но проблемът не е там. При натиснат съединител се затваря контакт и подава на някъде +5V сигнал. Толкова измерих на "контакт" в буксата. Този превключвател има нормално отворен и нормално затворен контакти. При натиснат съединител се затваря отворения. Другият явно не се използва. От буксата излизат само 2 проводника и сигурно отиват в блока за управление ВСМ. Най смешното е, че бях в сервиз и там ми казаха, че това е проблема, но нямаха машинката и след седмица ми я изпратиха. Сега остава да търся сигнала от датчика на раздатката, но от сервиза казаха, че там няма проблем. Другото е да проверя дали е постоянно зацепена предна лява, както при теб. При мен се чува включването на муфата, когато включа 4Н, но вече не съм сигурен дали е това шумът. Аз от копчето 4Н включвам, но после не мога да изключа на 2Н. За да изключа трябва да загася дв. и при подаване на контакт се преминава на 2Н. Бавните въобще не се включват. А съм имал няколко случая, самоволно да се включи 4Н, винаги на паркирана кола, без натискане на бутон 4Н.
  5. Това ми изпратиха от сервиза в Плевен. Явно е на самият педал на съединителя. Но на фактурата пише "Превключвател светлини спирачка"
  6. Здравей колега, би ли ми казал къде се намира тази стоп-машинка на съединителя? Мисля, че имам същия проблем, след смяна на карета на предния кардан в сервиз. Бях писал тук някъде, но беше преди 2г. и от тогава не съм го оправил. Поздрави!
  7. Здравейте колеги, Хващайки думата пригаждания от този раздел, аз си пригодих напречни греди за покрива. След като за 7г. в BG не се появиха оригинални такива и в най елитните доставчици.... От Н3 (втора употреба), върху пластмасовите (и тотално недъгави като функционалност и дизайн) надлъжни релси на Н5. Не са само за външен вид, нищо пластмасово няма носещи функции. Извинявам се за лошото време и съответните снимки. Безаварийни километри на всички! Изпробвано до 160км/ч никакви допълнителни шумове. Предишните греди, пак пригодени, почваха да свирят още от 80....
  8. Сменени 2 -те карета на предния кардан и всичко се оправи. Включва 4 H винаги, но не изключва с команда от копчето 2H. Започва да си свети копчето 2Н, но остава включено 4х4 и на таблото си свети 4Н. Трябва да загася двигателя и след подаване на контакт с ключа минава командата за превключване 4Н към 2Н. 4L включва веднъж на 5 команди от копчето 4L след включване на 4Н, но и то не изключва след команда от копчето... Сякаш копчетата са клеясали и те и не винаги минават сигналите... При първа възможност ще падне щракане... Карето е с размери 82х27 според майстора, на кутията няма дадени размери само -U100, има и гресьорка. Поздрави и безаварийно...
  9. Разбирам, и аз вече си мислех, че проблемите се натрупват, но са различни.
  10. Сърдечни благодарности. И аз ги бях намерил руските писания за тези машинки. Ще карам едно по едно първо каретата.... Живи, здрави и безаварийно!
  11. Вдигане във въздуха на 4-те гуми и включване 4Н - започват да въртят всичките 4-ри и тресе цялата предница, на земята прави същото -на мокра земя днес. Освен ако има в някоя от двете машинки възможност за "непълно" включване, но да предава "малко" въртящ момент на предните колела.!? Правилно ли е предния кардан да се върти свободно с ръце при 2Н, гумите са на земята, само дето заяждаше на едно и също място и скърцаше? До колкото разбрах тук той е постоянно зацепен с дясната предна полуоска, т.е. тя не може да превърти гумата. А че не мия отдолу си признавам, но имам 25 г. и 15г. коли и тях не съм ги мил зимно време, а в кал не влизам.. А и още не е дошла зимата т.е.мито е на автомивка на всеки 1-2 месеца и отдолу. Ръждясали са силно и всички поцинковани тръбички по спирачната система...за мен това не е нормално!
  12. Здравей vencibull, гледаха майсторите и откриха, че е полублокирало "ниското" каре на предния кардан-до раздатъчната кутия. Не пожелаха да го сменят, имаше в сервиза точното каре-30лв., но нямало време.... после решиха, че щом това е заминало и предното откъм предния дифт е добре да се смени... Остана за другата седмица, но това не би трябвало да е свързано с невключване на 4L. 4H включва със сигурност 100%. Ще правя още една консултация другата седмица, че на приказки ми намекнаха за вода в раздатката, но не съм влизал в ями с вода от 2014 на Родопите, а миналата година правих профилактика на всички масла и би трябвало да няма води в маслата. Но кой знае. Поне видях че се лее масло сякаш от капака на двигателя откъм купето...Както казват лее се щото има... А отдолу ръждата по всичко което може да си помислиш ...е като за една гора лисицида се пребоядисат.... Явно "тънките" места с нискокачествени материали и изработки стигат до края на изчисленият им живот и се натрупват, следва масова смяна....и китайците са хора и те трябва хляб да ядат...и литекс и нашите приятели майсторите Поздрави на всички колеги!
  13. Още веднъж благодаря, утре ще се уверявам , че е каре при майстор, но остава 4L което не включва и това имах като идея да търся инфо. Как е името на колегата от Кюстендил, че отдавна не бях влизал във форума и не съм го срещнал? Поздрави!
  14. Благодаря Краси, продължавам да ровя и търся... Поздрави!
  15. Здравейте Краси , От няколко дни разбрах че имам същия проблем. След като снощи изчетох всичко което намерих тук, мога да го опиша. След натискане на копче 4Н включва 4х4 (щрака и работи шейтан машинката на предна лява полуоска. Чува се и "цъкането " на модула в жабката, но не чувам и не се усеща включване на машинката на раздатъчната кутия. На кал и мокра трева тресе цялата кола и се чуват"ужасни" стържещи звуци от нещо въртящо се.... Същото е и при вдигнати на подемник във въздуха 4 колела, тресат се предните колела сякаш са на каруца по асфалт.. Лесно включва и изключва 4Н, но не включва 4L. ЕКУ модула под седалката не го откривам, явно при мен е на друго място. До колкото съм разбрал в раздатката се изпълнява първата команда за включване на 4х4(4Н), но втората команда не се изпълнява, за 4L -бавни. Никога не съм карал 4х4 на сухо! Включвал съм само зимата когато трябва... Моля за коментар, какво стана с вашия проблем и как сте го оправили, какво е било в основата на нещата, ако ви се е изяснило. Поздрави на всички колеги!
×
×
  • Create New...