nmnikolov

Members
  • Мнения

    398
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    21

nmnikolov last won the day on Декември 3 2014

nmnikolov had the most liked content!

Обществена Репутация

47 Excellent

2 Последователи

Относно nmnikolov

  • Ранг
    Advanced Member

Profile Information

  • Адрес:
    София
  • Карам:
    Great Wall Voleex C10
  1. Резервни части за Voleex C10

    Здравейте, някой знае ли какви са спецификациите на предните накладки за Voleex C10 и дали съвпадат с някоя от модификациите на Toyota Yaris?
  2. Фалит

    Има създадена тема за фалита. По-добре е там да се коментира. Що се отнася до гаранцията аз вчера си взех колата, след като я бях оставил преди 1 седмица лично на представител на Литекс Моторс за гаранционни проблеми.
  3. Litex Motors фалира

    Всъщност това май са врътки, за да не се връщат парите от КТБ... http://www.capital.bg/biznes/kompanii/2017/03/28/2943699_liteks_motors_trugna_kum_falit/
  4. Не работят задни светлини и парктроник.

    Аз преди доста време имах такъв проблем и ми смениха датчика за задна скорост.
  5. Проблеми със система ВИАЛЕ/LPI/

    Аз доколкото останах с впечатление от пост на представител на сервиз на Great Wall Виале са фалирали и вече няма и части за тях. Доколкото знам по закон не са ли длъжни Литекс Моторс да поддържат налични резервни части за даден автомобил определен период години, които със сигурност не е само в рамките на гаранционния срок на автомобила? В такъв случай какво става ако колата вече не е гаранционна и кажат, че вече няма резервни части за Виале?
  6. Ново попълнение H6 2.0TCI

    Това с най-близкия дилър не винаги е добра идея... Примерно на мен кракът ми повече няма да стъпи в най-близкият до мен дилър. След като февруари месец я карах заради проблеми с двигателя - неравномерна работа, губене на обороти, изгасване при изключване от скорост, загряване на дригателя ми казаха, че двигателя е за смяна на глава и че ще ми се обадят след като я поръчат и частта пристигне. От тогава минаха 6 месеца и се наложи директно да се свържа с Литекс моторс, които ме пратиха в друг сервиз. За капак точно преди да се обадя на този сервиз протече и бензин и се наложи да закарам колата по спешност, за да не реши някой да пробва как гори автомобил. След като седя 1 седмица ми я върнаха с регулиран двигател, оправен теч и т.н. Старият сервиз за 1 седмица нищо такова не беше направил. Дори се съмнявам изобщо да са поръчвали глава. По-скоро само са гледали как да ме отпратят. И това е вторият случай да ги чакам по 6 месеца за отстраняването на гаранционен проблем и в крайна сметка да се налага да се свързвам с Литекс Моторс. Явно предпочитат само да се занимават с техническо обслужване...
  7. Регистрация на ГУ

    Boyko23, значи да си искам от вас(Митвас) удостоверение, че от 2012 все още не сте ме уведомили за наличието на такова. Тогава като питах за документ и казвахте, че още има неуредици в закона и се чакат изменения...
  8. Профилактика на климатика

    Имам същите проблеми. До В. Търново след 150км. тези дни и вече в колата започва да става жега. Да, не е по-зле от без никакъв климатик, но пък и като си купува човек кола с климатик не е, за да работи от дъжд на вятър.
  9. Ами не ми казаха причина, но аз подозирам прегряване. Направи ми впечатление, че през зимата на място и на свободна се включваше перката да охлажда и то при градуси около нулата и дори отрицателни.
  10. Моят Волекс интересни златни времена кара (63 000 км). Предстои ми смяна на глава на двигателя + яко ръжда... За ръждата ме е срам да снимам и да ви покажа. За протокола - вече 2 пъти отстраняваха ръжда.
  11. Проблеми с Волекс в пловдивския сервиз

    Абсолютно същите симптоми имам и аз с моя Волекс... И при мен падат до 400-500 оборота, само че докато още не е загряла колата много често дори изгасва. Пример: карам на трета с 30-40км. и изключвам от скорост, за да включва на втора. Преди да съм включил оборотите падат и колата изгасва. Не само, че това е дразнещо когато е студено времето колата да ми изгасва по 3-4 пъти за 3 завоя в рамките на 400 метра, но също така е и много опасно. От известно време на 1-ва и особено на 2-ра колата колата не поддържа сама скоростта, когато не натискам газта и колата започва да се тресе аха да угасне. При студена кола докато чакам на място да превключи на газ оборотите отново започнаха да изграят около 1000 и колата да се тресе. След като превключи на бензин е малко по-добре. Колата е на 62хил. км, като един път на 30хил. заради проблеми с оборотите регулираха в сервиз работат на двигателя.
  12. Пластмасова кора под чистачките

    Трябва да намеря време да я закарам... Иначе са отразени проблемите, но заради градушката от преди време от Митвас ми казаха преди няколко месеца, че до септември поне няма свободни часове при бояджиите, където пращат колите. А и както сме с бебе е проблем да останем без кола за повече от 1 седмица.
  13. Разхода се засича най-добре след като си навъртял поне няколко хиляди км. С 3-4 зареждания няма да е толкова точно. Иначе е нормално на различните бензиностанции колонката да изключва различно. От това се получава и разликата. По-интересното е, че при мен има случай на зареждане с 48л. газ при капацитет на бутилката 51л. Куриозното е, че до бензиностанцията все още си карах на газ и си светеше една чертичка, така че дори не бях останал без газ. Общо взето за газта май май всички лъжат...
  14. Пластмасова кора под чистачките

    И на двете предни врати там където се оттича водата и на двете има ръжда. На шофьорската врата дори изби и от външната страна на вратата. Метала толкова е ръждясал, че дори се е пукнал... Отделно по калници, по вратите има малки точки ръжда.
  15. Пластмасова кора под чистачките

    Ех да беше и моята оранжева поне да не личеше от далече ръждата, която излиза по цялата ми кола... А вече 2 пъти досега оправяха ръжда по колата... Направо ме хваща срам като ме пита някой каква е тая ръжда по колата.