Jump to content

nmnikolov

Members
  • Content Count

    408
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    21

nmnikolov last won the day on December 3 2014

nmnikolov had the most liked content!

Community Reputation

48 Excellent

2 Followers

About nmnikolov

  • Rank
    Advanced Member

Profile Information

  • Адрес:
    София
  • Карам:
    Great Wall Voleex C10

Recent Profile Visitors

1103 profile views
  1. Супер е, че вече си имплементирал тази функционалност. Разгледах csv файла и единствено не виждам бензиностанцията в него. Доколкото видях пазиш id-та за venues, така че може това id да изкараш в export-а.
  2. Вадиш жабката, намира се зад нея. Името на темата и въпроса нямат много връзка...
  3. Като возене каква е според теб разликата спрямо оригиналните?
  4. От известно време ползвам Motomoshi и определено е доста по-удобно, защото досега си пазех зареждането в googe keep и след това на компютър си го попълвах в carspending. Има някои неща, които може да се подобрят: да може да се избира любима бензиностанция директно от dropdown, защото в момента единствено се визуализират на картата и трябва да се търсят на сайтa carspending на страницата на профила ми има статистика за изминати километри по месеци, докато в мобилното приложение тази статистика не мога да я намеря export функционалноста, която планирате, ще е наистина полезна за backup преди ми беше по-удобно данните от зарежданията и другите разходи да се показват в 2 отделни таба, а не както сега да са смесени и да трябва с няколко click-а да си ги филтрирам
  5. Никаква идея.
  6. Преди няколко месеца оригиналния китайски акумулатор на 6 години сдаде багажа от раз. След студена нощ на сутринта не искаше да запали, но в началото поне въртеше стартера, докато след няколко проби и него спря да върти. Чак се изненадах, че китайски акумулатор изкара 6 години. Един таксиметров шофьор се опита да ми даде ток, но кабелите, които продават по магазините (Практикер, Бриколаж и т.н.) са боклуци и сам ме предупреди, че може и да не стане с тези кабели и така и стана. Заредих акумулатора цяла нощ с малко зарядно на съсед и на другия ден директно в сервиз за нов акумулатор. В крайна сметка има ли развитие по твоя случай?
  7. Аз също гаранционно на 200км. Естествено бяха дефектни. След смяната пак се върнах, за да ги сложат като хората, че и новите си тропаха.
  8. Здравейте, някой знае ли какви са спецификациите на предните накладки за Voleex C10 и дали съвпадат с някоя от модификациите на Toyota Yaris?
  9. nmnikolov

    Фалит

    Има създадена тема за фалита. По-добре е там да се коментира. Що се отнася до гаранцията аз вчера си взех колата, след като я бях оставил преди 1 седмица лично на представител на Литекс Моторс за гаранционни проблеми.
  10. Всъщност това май са врътки, за да не се връщат парите от КТБ... http://www.capital.bg/biznes/kompanii/2017/03/28/2943699_liteks_motors_trugna_kum_falit/
  11. Аз преди доста време имах такъв проблем и ми смениха датчика за задна скорост.
  12. Аз доколкото останах с впечатление от пост на представител на сервиз на Great Wall Виале са фалирали и вече няма и части за тях. Доколкото знам по закон не са ли длъжни Литекс Моторс да поддържат налични резервни части за даден автомобил определен период години, които със сигурност не е само в рамките на гаранционния срок на автомобила? В такъв случай какво става ако колата вече не е гаранционна и кажат, че вече няма резервни части за Виале?
  13. Това с най-близкия дилър не винаги е добра идея... Примерно на мен кракът ми повече няма да стъпи в най-близкият до мен дилър. След като февруари месец я карах заради проблеми с двигателя - неравномерна работа, губене на обороти, изгасване при изключване от скорост, загряване на дригателя ми казаха, че двигателя е за смяна на глава и че ще ми се обадят след като я поръчат и частта пристигне. От тогава минаха 6 месеца и се наложи директно да се свържа с Литекс моторс, които ме пратиха в друг сервиз. За капак точно преди да се обадя на този сервиз протече и бензин и се наложи да закарам колата по спешност, за да не реши някой да пробва как гори автомобил. След като седя 1 седмица ми я върнаха с регулиран двигател, оправен теч и т.н. Старият сервиз за 1 седмица нищо такова не беше направил. Дори се съмнявам изобщо да са поръчвали глава. По-скоро само са гледали как да ме отпратят. И това е вторият случай да ги чакам по 6 месеца за отстраняването на гаранционен проблем и в крайна сметка да се налага да се свързвам с Литекс Моторс. Явно предпочитат само да се занимават с техническо обслужване...
×
×
  • Create New...