Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 03/01/20 in all areas

  1. 1 point
    Имаш насоки и цена на материалите, реализацията при всеки който има канал или повдигач. Ако ще го използваш офроуд се съобрази с Венци.
  2. 1 point
    Колега Краси като разбираш какво правиш е така.Поздравления и за биалетките.мене ме изръсиха 3 пъти по скъпо от "Евросервиз Тандер".За съжаление с това ограничение на снимките не мога да пусна поотделни снимки на отделните части,в момента имам остатък от 2.53 МБ и мога да пускам единствено снимката с фактурата ми.Не знам дали тези номенклатурни номера които ги има във фактурата могат да са полезни със нещо на колегите,но поне видях,че номерата които са написани на новите съвпадат с номера на свалените ми части и станаха за джипа ми.При мен единствено левия къс накрайник,който е най отдолу на фактурата се оказа малко по-къс от стария,но майстора каза,че няма проблеми.
  3. 1 point
    Тя колата не е виновна - задкормилното устройство е причината + суета и показност = до праговете!! Колкото е по-голям и мощен паркетника,калдаръм коконата и т.н. му трябва по-голям и по-мощен трактор после. Тук идва и мястото на 4L , което прави Хувъра по-добрия автомобил за такива изпълнения,подчертавам "за такива изпълнения", а не като качества. Истината по мое мнение е , че трябва да си наясно със себе си какво можеш да приемеш като компромис и за какво ще използваш автомобила преди да го купиш , а не след покупката да търсиш "балтон за копчето което имаш" , но това е друга дълга регионална балканска тема.
×
×
  • Create New...