Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 12/20/19 in all areas

  1. 1 point
    0885840184 Ники Аврамов
  2. 1 point
    Здравейте! Може ли мнения за този автомобил https://www.auto.bg/obiava/53175440/great-wall-hover-h5-2-4-benzin-gas
  3. 1 point
    Аз не бих тръгнал да го ремонтирам: https://yandex.ru/video/preview?filmId=7135969499320008280&text=ремонт подогрева грейт вол ховер&noreask=1&path=wizard&parent-reqid=1578034071830815-1424350748714026938900121-man1-5965&redircnt=1578034077.1
  4. 1 point
  5. 1 point
  6. 1 point
    Канчо не съжалявай,с ръчката е истинския вариант,а това с копчетата е малко еротика особено когато не включва коректно. Към Стойко - това с фирмения сервиз не е ясно дали е изпълнимо във Враца и околията,но на място можеш да провериш: 1.Дали включва режимите правилно и дали работят коректно.На сухо при 4Н не трябва да можеш да направиш завой.Стяга се управлението усезателно - ще го усетиш.Ако не стяга веригата в раздатката е бегала т.е. намаш 4Н.Тук се сменят зъбчатите колела и веригата в раздатката,но не съм го правил и не зная за какви цени иде реч - предполагам 300-500лв. Ако времето е подходящо го вкарайте в една нива и ще разберете какво работи и какво не.Най-много после да му платиш едно измиване ако не ти хареса. 2.Не трябва да надува маркучите на водната система при затворена капачка на радиатора.Преди да го запалите свали капачката на радиатора и погледни - капачката трябва да има две гумички и ако липсва някоя т.е. най-вече първата значи има проблем.С повечко късмет ще е капачката , но едва ли. Ако "надува" маркучите и са твърди вероятно гарнитурата на главата е бегала.Процедурата и частите по ремонта 300-400лв. или колкото ти вземат. 3.Слушаш за непривични шумове в двигателния отсек, хидравликата и скоростите. Обслужване на ремъци,ролки,обтегач и помпа 350-650лв в зависимост от това къде го правиш и кой го прави. 4.Гледаш да няма течове при двигателя, кутуята и мостовете.Ако има при кутията 350лв надолу защото иначе ще ги платиш после за сваляне на кутията и за семерингите.Ако е при мостовете е по тънко.Свалят се само карданите. 5.Разгледай внимателно за ръжди и най-вече за пребоядисани детайли,че в Добрич и Варна предлагаха един бял "нов внос" търкалян в нивата , който ако не си внимателен ще се усетиш късно.Колкото и професионално да е пръскан при внимателен оглед си личи. 6.Провери работата на климатроника задължително.Ако не работи вероятната повреда е заминал радиатор - 350-700лв в зависимост от намирането и цената за зареждането с фреон. 7.Провери целия ел. пакет - прозорци,врати,заключване,отключване,чистачки,отопления и помпи за течностите. Това са основните болежки и всичко останало е късмет + 15 литра масло за обслужване на старта така , че се смятай като купуваш. Лично мен обявените километри не ме притесняват защото двигателя е с голям ресурс.Големия въпрос е колко са му върнали , а не на колко е обявен. Не отивай сам с жената,а вземи макс брой приятели и го "разкостете" ако трябва при огледа - особено ако приятелите са в час с колите. Успех в търсенето и намирането на заветния автомобил.
  7. 1 point
    Може проблема да е в някое спекло каре на рейката, може да е помпата. Може да пробваш да вдигнеш предницата на крик, да запалиш и да въртиш с ръка рейката и да се ослушваш. Ако няма някакви видими белези отиваш на майстор
  8. 1 point
    Браво на Лудия Макс, на това се вика пресметнат риск....не е само в колата, а в устройството дето я управлява. Да си жив и здрав и ти и синът ти и внука и цялото ти семейство.Жипката да я караш все така с ум и разум и тя ще те вози безавариино. Бива си я машината, твърда и кОрава е , аз имам над 60000 км вече с нея, макар , че в такива екстремни условия не съм попадал. Това не е офроуд машина, но е жипка и половина...айде Васко ,честит ти имен ден на патерица....НАЗДРАВЕ ОТ МЕН ЗА ТЕБ И ЗА ВСИЧКИ ФОРУМЦИ.... Пусни му едно кадро на този жипчо, да го видим....
  9. 1 point
    Здравейте колеги.Честита новата година.Здраве и без аварийно каране.Първо искам да споделя премеждията с Ховара.На 31 дек.сина ми тръгна спешно за София.Но магистарлата я затвориха и стария път през Айтос,също.И по двата пътя ТИР –ове правят бели.Питаме за Средец –Ямбол казаха че се почиства.И тръгнаха от там.След два часа се обаждат че са попаднали в ад.Отпред 4 коли с ефета шофьори решават да изпреварят снегонрина и се забиват в преспите и блокирват пътя.Обръща и зад него също каталясали коли в снега.Никой не носи вериги.И сина ми.Но не слуша.Самоуверен.Той е с лек.автомобил ФОРД.чисто нов.В колата е снахата и малкия Васил Милев.-внука ми.Паля ИТАЛИАНИ-КИТАЕЦА и хуквам.С мен идва и зет ми с неговия сложебен джип МАЗДА..Стигаме криво ляво до Средец но там е същински Ад.Полицията не пуска.Над 100 коли блокирани към Ямбол.казват.Зет ми казва ,аз съм до тук.Той,ама не аз.Питам полицая ,обеснявам и те ме пускат.....Щом отоваш да спасяваш бягай,но внемавай.А и както гледаме си с ,забележете,СЕРИОЗНА машина.Паля и потъвам в ада.След 10 км.ме настига пожарна и заедно продължихме.Но на един завой едно Беемве в канавката.Пожарникарите спряха да помагат ,а аз продължих.На 66 г съм,30 г от живота ми мина по морета и океани,от 5 урагана съм оцелял с корабите,2 пожара гасих и спасих корабите и екипажа,но в това което попаднах беше наистина ад.Вятъра с около 70-80 км.ч.сняг и видимост 50-60 м.Добре,че веднъж е минал снегорин и разбутал големите преспи.Но имаше по 30-50 см.нови.Джипа от Бургас на 4х4 скорост постоянна 60 км,и до с.Войник на три четири пъти се наложи да е снегорин.Без да забоксува,без да занесе.Стигам с.Войник и първата кола на сина ми.В снега.Еди трактор ги довлякал до селото и се върнал за другите коли.Аз казах на сина ми там да стои и чака.Обръщам,пускам аварийни,и всичко що свети отпред и от зад на джипа,събраха се към 15 коли и поведох колоната обратно.До Средец.Не искам никой да обиждам.Но имаше джипове с други марки,кортолясали в снега и ни напред,ни на зад.Когато стигнах полицейския пост и излязох да им благодаря че ме пуснаха,/аз и без тях щях да замина, прякола ми по корабите е Лудия Макс/ единия полицай ми казва.Браво докара цяла колона.И да знаеш, че тези джипове са много тежки и корави и само за такива условия. Прибрахме се в Бургас към 18 ч. И започнахме да празнуваме и за Нова година и че се върнахме здрави.Това е колеги.Щях да го продавам,но се отказвам.Но и ако го продам,ще внеса пак такъв от Италия. Гордейте се ,че ги притежавате. После ще пиша и за ремъците и ролките.
×
×
  • Create New...