Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 07/05/20 in all areas

  1. 1 point
    Намерих капачка bga cc3040 от л200
  2. 1 point
    Благодаря много за инфото. Просто не съм очаквал че ще ги намеря в тема, озаглавена "Нов член на Сuv във форума" Все пак там не са всички неща Ако някой от модераторите реши че му се занимава, може да премести поста във правилния раздел. Още веднъж мерси ! П.П. Слагам и едно видео "How to.." мисля че има какво да се види:
  3. 1 point
    Ще стане и така, ако има разлика. Качвай снимки да гледаме процеса
  4. 1 point
    Така, най-накрая смених пружините и амортисьорите на хувъра, сега ще споделя през какво трябваше да мина Пружините на които заложих са KYB RA5306 Амортисьори отпред: KYB 344279 Отзад KYB 344410 Абсолютно всички болтове без един бяха срязани или скъсани. Кола на 7 години е клеясала като 40 годишна. Предните амове се смениха сраявнително лесно, като изключим факта че трябваше да срежа всички болтове. Със задните вече беше интересно. В долната си част развих гайките с гайковерт, но втулката на ухото на единия амортисьор отказа да излезе се наложи да напека цялото ухо на ама с пистолет за горещ въздух. След като гумата изгоря извадих ухото и остана само втулката от ама върху шпилката на колата. Сцепих шпилката с флекс и със секач и чук я махнах. Използвах двуметров кози крак за да изкарам другия амортисьор. До тук добре - отпред сменени амове, отзад и двата са изкарани от долната си част, остава да ги отвия от горния захват и съм готов. Да, ама не. Китайците така хубаво са скрили горния край на амортисьора, че вариантите да се развие гайката е някакъв мелез между дете и горила - с малки ръце и страшна сила. След 2 часа мъчения реших да ги изрежа и тъй като нищо не влиза горе реших да взема плазмена горелка. Срязах шпилката на амортисьорите и паднаха и двата. Следват пружините. Тъй като нямах стяга за пружини, вдигнах шасито на колата дооста високо и същевременно с втори крик свалях задния мост надолу ( нямам стаб. щанга и след като махнах амортисьора нищо не придържа моста ) След като се отвори достатъчно вмъкнах дясната пружина - никакви мъки, даже се очудих откъде тоз късмет. Дойде ред на лявата пружина. Вече обнадежден колко лесно влезе дясната бях готов да прибирам след малко и да си пия бирата. Да, ама не. Тук при спускането на моста бях забравил факта че щангата която държи задния мост за шасито ще опре в резервоара и моста спира да слиза надолу и не мога да вкарам пружината. Решението беше да разкача щангата за да слезе моста - речено - сторено, ама като я разкачих и задния мост се килна с няколко градуса и след това трябваше да тествам колко силен съм точно, за да завъртя така моста че болта който държи щангаха пак да влезе там където си беше. Забравих да отбележа че като свалях пружините видях че едната е счупена, а като я хванах в ръка още едно парче се отчупи - пълен боклук. В крайна сметка след 9 часа мъки колата беше готова и съм очарован. Отзад височината от земята до калника стана 96см, отпред 85.5 - ще стегна малко торсионите тия дни за да го понадигна. Всичко стана изключително трудно, но аз съм си карък попринцип. Използваните инструменти са: чук 8кг кози крак 2м плазмена горелка пневматичен гайковерт саблен трион ножовка пневматичен къртач чук 1кг секач ключове 17,18,19,20,21 Приятел ( много важно ) ако човек е късметлия и не се е спекло всичко ще стане и само с ключовете като я тествам в гората ще споделя как е возията там. За асфалт мога да кажа че не се накланя в завоите, вози по-твърдо, може би дори малко по-твърдо отколкото ми се иска, но може да сменя пружините ако не ми се понрави в гората как се държи. Цена на 4 амортисьора и 2 пружини - 500лв.
  5. 1 point
  6. 1 point
    Колега,може и да има някакъв чалъм.Азлично го настроих възможно най надолу и навън и се откриха пластмасови крачета като щипки.Разбира се не всичките,но като леко и внимателно откопчаеш една се получава по добър достъп ,а и другите лесно тръгват.След като го махнах,има две буксички за подгрева които се свалят.За поставянето го наложих на мястото където трябва да бъде и леко притиснах докато щракнаха крачетата .
  7. 1 point
    Зависи колко натягаш и колко е изморен торсиона. 2-4см ще се вдигнат със сигурност, важно е да вдигнеш гумата от земята, но не с крик под носача, а под шасито, за да е освободен от напрежение торсиона. Правиш 2-3 оборота на големия болт и ще качи към 3см, караш 500м и ще слегне на 2см. И те така.
  8. 1 point
    Ремъкът е вече на мястото си, проблеми няма никакви. Пристигна си в пощата, нищо отгоре не съм плащал. Познат монтьор ми го смени за 100 лева. Много болтчета, много нещо. Не препоръчвам на никого сам да се заема с тази задача. Аз не бих могъл, не само поради посредствени познания в областта (интернет е налице, да помага), а най-вече поради липса на подходящи инструменти. Хидравличният обтегач също си е ОК. Кабели, бобина... Също и онзи магнит на едната врата за централното... Сгреших с водната помпа, купена от немски сайт, заедно с други неща - горепосоченият от мен модел не става. Сега я продавам. По-добре да изстрия заблуждаващата информация, да не се подвеждат хората. И нещо весело: за китайски джип частите са все оригинални - произведени в Китай. За мен китайците са фактор за развитие. За много други също. Всъщност съм отвратен от българския търгашлък, най-вече по малките населени места, където просто ме унижават, обиждат и правят на полуграмотен идиот, за да ми продават на двойна цена неща, които знам откъде да си взема - от aliexpress. Кислороден датчик за леката кола? Няма проблем, стига да уцеля правилния. Вторият, струващ около 30 долара, работи без грешка. И пак ми излезе по-евтино, отколкото, ако бях взел от български търговец. Нищо, че си имам един неподходящ. Сега се сетих и още нещо: на капачето на ремъка пишело с бял флумастер километрежа, когато е бил сменен - на около сто и деветнадесет хиляди. Когато го извадихме, нямаше следи от износване. Другите части също можеха да въртят още много, без да сдадат багажа. От това заключихме, че километражът на колата не е бил превъртан назад и е на реални сто и седемдесет хиляди. Това, според мен, е истинска рядкост на нашия автопазар.
  9. 1 point
×
×
  • Create New...