Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 01/23/20 in all areas

  1. 1 point
    Цялата истина за Н3 и Н5 в част от изречение "това което дава този автомобил за парите които струва". Аз бих допълнил - предназначен за хоби,работа и експлоатация в/у тежки терени с компромис в комфорта ! Естествено,че не е перфектен и си има странностите,но………………….върни се на цитата!! Сега дали става за семеен автомобил е въпрос на приоритети.
  2. 1 point
    Понеже много хора се оплакват от марката, аз да се изкажа също. След дълго премисляне, реших да си купя още един GW hover 3, моя ще остава само за в гората, другия ще е бебевоз. За тия смешни пари които ги продават получаваш джип на рама + бавни с разход на газ като на лека кола. Честно казано дълго обмислях какъв да е следващия семеен автомобил, като се бях огледал предимно за нисан патрол, тойота, мазда 6 и в крайна сметка реших, че по-добре сегашния дувар да го направя само за в гората и да си взема още един с който да си се разхождам по асфалт. Единственото нещо което е наистина проблем е включването на 4х4, но по-старите които са с лост за раздатката са лесни за оправяне, едни хъбове и всичко е 6. Та, колеги на връх на всички глупости това което дава този автомобил за парите които струва, за мен лично е едно от добрите предложения на пазара. Поздрави
  3. 1 point
    Няма нужда да е на автомобила Слагаш си маркери от двете страни, сваляш, режеш, заваряваш монтираш и си ти😁 Препоръчвам ти да си вземеш и нови гарнитури, че после не стават като са смачкани един път и стискай палци да не са много ръждясали болтове. Дерзай...
  4. 1 point
  5. 1 point
  6. 1 point
    Здравейте, г-жо Илиева. Първо искам да кажа, че това е свободен форум, който няма нищо общо с бизнеса на Литекс Моторс и неговите дилъри. Тоест ние тук сме фенове и собственици, които дискутираме неща свързани с Great Wall, но нямаме нищо общо с техните представители у нас и не можем да ви помогнем. Аз обаче имам повече наблюдения върху ситуацията с колите в България и мога да опитам да ви дам повече насоки. За жалост не знам от кой град сте. 1) Ако можете, сменете сервиза. Най-вече ако е Грейт Ауто на Ботевградско шосе. От там често се чува, че някои неща трябва да се платят от клиента и често някои проблеми се определят като "нормално поведение" 2) Задължително се обърнете директно към Литекс Моторс. Ако можете отидете и в представителството им и вдигнете скандал и си търсете правата. Имаше подобни проблеми с друг потребител на форума, след това проблемите бяха отстранени в друг сервиз, качествено и от веднъж. Бил е изготвен списък с нещата, от които клиента се оплаква и по този списък сервиза се е погрижил всичко да бъде отстранено. 3) Не забравяйте, че това не е "нормално" поведение на НОВА кола, вие като собственик на НОВ автомобил не трябва да търпите такова отношение. Във форума тук има Hover-и и Voleex-и със сменени амортесьори гаранционно, сменени съединители, какво остава за един шарнир на 15 000км на джип, който предполагам не е мъчен с офроуд състезания Искрено съжалявам (по-скоро съчувствам) за създадената ситуация и се надявам нещата да се оправят. Представители на Литекс Моторс четът форума и дано вземат проблемите присърце. Много ще съм ви благодарен ако ни държите в течение как се развива този казус. В последствие ще преместя темата в Hover H5 - където да е видна за повече хора.
×
×
  • Create New...