Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 01/26/21 in all areas

  1. 1 point
    Точно въпросната машинка чрез вилка и муфа зацепва лявата полуоска за да се случи 4Х4 и няма нищо за регулиране - или зацепва или не зацепва. Вероятно дори и по време на премигването продължаваш да имаш 4Х4,но предполагам,че гумичката се е раздула и ел. мотора не завършва движението на вилката до крайната и точка. Модула чете инфото и перидично се опитва да довключи до крайно положение,а не да изключи и после да включи. Голямата кора е под двигателя,а малката предпазва въпросното моторче/ако ти стоят корите разбира се/. Махаш двата болта които държат малката кора и ще видиш капачето на мотора. Развиваш смело болтовете на капака и го сваляш внимателно въпреки,че няма какво да изпада. Спазвай хигиена на труда и добави/замени греста ако няма или е клеясала. Замениш гумичката с двата опръстена с диаметър 8мм и затварях капачето. Направих го преди три години и вчера го отворих за да не те подведа нещо - няма проблем всичко е като слънце и опръстените са в час на 100%. И да не излезе от там тази профилактика за 30 минути ще ти е от полза във времето,а ти както си решиш!
  2. 1 point
    Колеги, това е истински автомобил с повишена проходимост, а не някой "паркетник" дето е постоянно 4х4 и 60 на 40 % от теглителната сила или други инженерни мисли за "напикан асфалт".Същия е като камиони, микробуси и прочие автомобили армейски образец. Най- проходимия за мен е ГАЗ-66 "Виетнамка" , заесно с него е БТР-60ПБ с окачване на торсиони,след него е ЗИЛ-157 и ЗИЛ-131 и Урал, малките УАЗ-469 и линейката УАЗ.452/малки "чумички" за калта и снега/ и са пълно копие на англииския "Вилис"- най проходимия автомобил за няколко десетилетия- по него е правен американския Jeep./ С това съм запознат и работил, но никога не са ме оставяли на пътя/. Лично аз предпочитам ръчното превключване на 4х4 с лост и за това предпочетох този модел още повече , че е окачен пак на торсиони отпред. Независимо ръчно или с електромагнит- се превключва на място, с натиснат съединител и леко потегляне напред или ако се наложи и назад, до къто зацепи раздатъчната кутия- тя е сърцето на този тип автомобили.Добре е че има лампичка за 4 и 2. Бъдете много внимателни и не бързайте-защото щетите са в зъби на колелата в скоростната и раздатъчната кутия.ПОВТАРЯМ- БАВНО, НАПРЕД И НАЗАД ДО КЪТО ЗАЦЕПИ ИЛИ ОТЦЕПИ.Това е, безпроблемно каране!!!!Иначе се троши и майка плаче. и оставяне в калта или снега.Бърррррррррр.
×
×
  • Create New...