Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 20.07.2011 in all areas

  1. 2 points
    Почти всички автомобили, които се движат по бг пътищата са асемблирани в България.
  2. 2 points
    Последен пост по темата от мен,а после всеки както си реши. Целия проблем идва от ОБД комуникацията м/у бензиновия и газовя комп. Софтуерните адаптации винаги са в посока бензин и никога в посока газ. По тази причина и ефекта е само с бензина,а на газ си е винаги ОК. Колата се кара през по-голямото време на газ т.е. в повечето случаи с бедна горивна смес. От своя страна бензиновия комп следи тази смес /от изгорелите газове/ чрез ламбда сондата и се стреми да компенсира текущите данни т.е. стойностите на въпросните "бензинови тримове" отиват в "космоса" и компа преработва бензиновите горивни карти за да обогати сместа. В един момент се стига и до горе описания ефект в следствие на "грешното" съотношение на постъпилия кислород и подаденото количество гориво през дюзите. Компа не може да компенсира несъответствието по простата причина,че не му стига времето за адаптация с неговите 5-10 минути работа на ден. Според мен има два начина за решение: 1.Караш 300 - 500 - 1000км колкото е необходимо изключително и само на бензин и в зависимост от това кога ще се адаптира бензиновия комп ефекта ще изчезне,но при тези разходи на гориво на 100км. не го препоръчвам, а и си силно зависим от състоянието на ламбда сондата. 2.Ресет на бензиновия софтуер и горивните карти за 20 минути - проверено и работещо на 100%. Безаварийна на всички.
  3. 2 points
    Това което казваш за горенето е най- неточния начин за оценка на едно масло. Както винаги съм писал критерия за маслото е най-ниската и най -високата температура за експроатация на мотора. Ако я караш при минус 20 градуса целзии сложи 5В 40, имай предвид ,че лятото става много рядко , което не е хубаво за мотора. Другото което е този мотор е конструиран за 10В40 защото тогава такова масло е имало и не на последно място сега карат с разни 0В30 и 5В30, ама това е масло за северните ширини- не вярвай ,че по скъпото е по добро. Аз пробвах с Тотал 5В40 изкарах 3000 км и го махнах/достраша ме лятото започна да загрява повече и прочие и така/ и сега си карам с 10В40. Виж каквото са писали това и наливай......Техническо ръководство на руски страница 93 ред 9 повдигнал съм го с червено!!!! Технические характеристики двигателя автомобиля Модель 4G64S4M Тип Бензиновый четырехтактный, четырехцилиндровый, рядный, с жидкостным охлаждением, с верхним распредвалом, 16-клапанный, с многоточечным впрыском топлива с электронным управлением Диаметр цилиндров / рабочий ход (мм) 86,5 / 100 Рабочий объем (л) 2,351 Степень сжатия 9,5:1 Максимальная мощность (кВт) 93/5250 Максимальный крутящий момент (Нм) 195/2500 Минимальный расход топлива 250 г/кВт час Тип топлива Неэтилированный бензин с октановым числом не ниже 92 Номинальная частота вращения холостого хода 750+/-30 Моторное масло SAE 10W-40 Объем системы смазки 4,3 Зазор между электродами свечи 1,0-1,1 Максимальная температура масла 110°С Сухая масса (кг) 167 кг
  4. 2 points
    Здравейте колеги.Честита новата година.Здраве и без аварийно каране.Първо искам да споделя премеждията с Ховара.На 31 дек.сина ми тръгна спешно за София.Но магистарлата я затвориха и стария път през Айтос,също.И по двата пътя ТИР –ове правят бели.Питаме за Средец –Ямбол казаха че се почиства.И тръгнаха от там.След два часа се обаждат че са попаднали в ад.Отпред 4 коли с ефета шофьори решават да изпреварят снегонрина и се забиват в преспите и блокирват пътя.Обръща и зад него също каталясали коли в снега.Никой не носи вериги.И сина ми.Но не слуша.Самоуверен.Той е с лек.автомобил ФОРД.чисто нов.В колата е снахата и малкия Васил Милев.-внука ми.Паля ИТАЛИАНИ-КИТАЕЦА и хуквам.С мен идва и зет ми с неговия сложебен джип МАЗДА..Стигаме криво ляво до Средец но там е същински Ад.Полицията не пуска.Над 100 коли блокирани към Ямбол.казват.Зет ми казва ,аз съм до тук.Той,ама не аз.Питам полицая ,обеснявам и те ме пускат.....Щом отоваш да спасяваш бягай,но внемавай.А и както гледаме си с ,забележете,СЕРИОЗНА машина.Паля и потъвам в ада.След 10 км.ме настига пожарна и заедно продължихме.Но на един завой едно Беемве в канавката.Пожарникарите спряха да помагат ,а аз продължих.На 66 г съм,30 г от живота ми мина по морета и океани,от 5 урагана съм оцелял с корабите,2 пожара гасих и спасих корабите и екипажа,но в това което попаднах беше наистина ад.Вятъра с около 70-80 км.ч.сняг и видимост 50-60 м.Добре,че веднъж е минал снегорин и разбутал големите преспи.Но имаше по 30-50 см.нови.Джипа от Бургас на 4х4 скорост постоянна 60 км,и до с.Войник на три четири пъти се наложи да е снегорин.Без да забоксува,без да занесе.Стигам с.Войник и първата кола на сина ми.В снега.Еди трактор ги довлякал до селото и се върнал за другите коли.Аз казах на сина ми там да стои и чака.Обръщам,пускам аварийни,и всичко що свети отпред и от зад на джипа,събраха се към 15 коли и поведох колоната обратно.До Средец.Не искам никой да обиждам.Но имаше джипове с други марки,кортолясали в снега и ни напред,ни на зад.Когато стигнах полицейския пост и излязох да им благодаря че ме пуснаха,/аз и без тях щях да замина, прякола ми по корабите е Лудия Макс/ единия полицай ми казва.Браво докара цяла колона.И да знаеш, че тези джипове са много тежки и корави и само за такива условия. Прибрахме се в Бургас към 18 ч. И започнахме да празнуваме и за Нова година и че се върнахме здрави.Това е колеги.Щях да го продавам,но се отказвам.Но и ако го продам,ще внеса пак такъв от Италия. Гордейте се ,че ги притежавате. После ще пиша и за ремъците и ролките.
  5. 1 point
    Да,прав сте г-н Петров, аз с моите съждения от 70г.си експлоатирам колата и е вече на 120Ккм. без никакви проблеми. За разлика че вие два пъти ми я ремонтирате с вашите "модерни"съждения ,така в сервиза че след месец се върнах пак за същото,но беше в гаранция,след като излезе от гаранция не да повторих тази грешка. Така както ми бяхте сменили филтър купе, но се оказа че моята кола няма такъв, но аз си го платих. Съветвахте ме да махна директното впръсване и да сложа обикновен инжекцион. За гумите си прав,защото никога не си карал с гуми произведени с голямо съдържание на естествен каучук. Вие сте представител на сервиз, консумативите са вашата храна,ами лъжете хората да си сменят маслата на 10Ккм, свещите на 2-3000 км. и т.н. .Което няма нищо общо с науката,а само с рекламата на производителите. Сега се живее с рекламата,без да се търси науката,за съжаление. С излагането на моя опит(обоснован на науката) не задължавам никой да ме следва,както аз не следвам никой.
  6. 1 point
    Гледам има степенки и отзад допълнителна броня...да сте жива и здрава и само ГАЗ!!!!!!
  7. 1 point
  8. 1 point
    Разгледай по-горе приложените снимки и ще се ориентираш/снимка четири/. Успех.
  9. 1 point
    Хей сега и аз да се похваля....Дефлектор/ мухобойка/ и ветробрани за четирите врати и то специално за Хувър Н3..
  10. 1 point
    Честито и безаварийно, и дано само да те радва машината
  11. 1 point
    Имаш на лични!!!! Колеги който желае нека ми пише. Не е удобно да слагам личен тел на дамата дето се занимава в завода с гумите. Пращам го на лични и става.....Работя бед комисионна, само за едно БЛАГОДАРЯ!!!!!
  12. 1 point
    Здравейте колеги аз съм притежател на Волекс Ц 10 от 2012 октомври месец,колата вече е на 122 000 км и ми създава поредният проблем ,онзи ден ми се наложи и да се кача към планината и там температурата се оказа доста по ниска от очакваното от мен (5-6 градуса) и реших да пусна парното за да се посгрея ...Но Уви през въздуховода духаше само студен въздух.Преди две години ми беше направил същият проблем и "ескпертите" от Грейт Уолл Пловдив установиха че трябва да се смени радиатор парно колата все още беше гаранционна и аз се съгласих да се направи тази манипулация и така парното тръгна за няколко месеца до като не дойде миналата зима и уви проблема пак беше на лице този път не ходих до тях понеже съм силно разочарован от опита си с тяхния гаранционен сервиз и реших да си правя колата другаде и така смениха ми антифриза ,продухаха радиатора с компресора,излезе доста мръсотия парното пак потръгна но ефекта беше временен,също така искам да кажа че силно се съмнявам че в сервиза в Пловдив са ми сменяли радиатор парно или пък каквото и да е. Та така ако някой има идей или пък опит с този проблем,ще бъда благодарен да ги сподели в темата
  13. 1 point
    За този мотор 190000 са нищо така ,че там няма притеснения ,но пак зависи как е обслужван и колко са реални километрите. Разходите гориво които цитираш са реални /с малък резерв за градското в София/ , но пак са свързани със стила ти на каране и каква е газовата уредба и дали дърпа бензин допълнително. След покупката имаш близо 1500 - 2000лв за да си го стегнеш - масла , филтри , антифриз , ангренажен комплект , гуми и т.н. така , че смятай се като го купуваш. Останалото е късмет.
  14. 1 point
    Как без щанга????Това ми прилича на вица за Настрадин Ходша- точно научил магарето си да не яде и то взело та умряло. Обасни и дай снимки какво и как си свалил замести ли го с нещо.....
  15. 1 point
    Вече без задна стабилизираща щанга - ходовете на задния мост са доооста по-приятни
  16. 1 point
    За лампата на еърбега - бръкни с ръка под шофьорската седалка и размести кабела напред/назад...
  17. 1 point
    Благодаря за съвета. Да те питам тук, та и другите да знаят, 31ците как ги вкара отпред? Само огъна калобраните или се наложи изрязване? Също така джантите какви са, че аз вчера слагах едни 15ки ама спирачните апарати отпред опират. Поздрави.
  18. 1 point
    Оказва се че така наречения фалит си е точно заради КТБ. Има нова компания, която се казва "Българска Автомобилна Индустрия" и тя е новият собственик на завода в Баховица, а също така и новият Официален Дистрибутор за България и Производител за Европа на Грейт Уол! Даже и нов шоурум са отворили онзи ден в София. Линк Също така са спечелили съвсем скоро някакъв търг на МВР за доставка на доста Н6-ци за границите. Линк
  19. 1 point
    Вчера бяхме на офроуд разходка над с. Желява, Софийско. Останах просто очарован от H3-то! На тоя баир хората си тествали джиповете - ако не се качи не струвал. Гледам го аз и викам няма как китаеца да издрапа, аз пеша не мога да се кача там пускам бавните и започвам татър-татър и стигам най стръмния участък посредата, очаквайки да се търкуля назад, но за моя изненада китаеца даже не искаше да буксува с АТ гумите - изкачи се като истински джип. Момчето което ме заведе каза че Дефендърите и Дискавъритата там само въртят на едно място и се връщат Китайчето ми е стоково - няма лифтове, блокажи, само е към 130к.с защото е с power box. Като цяло и пътя до горе беше доста динамичен - камъни, наклони, още камъни...абе имаше бая камънак. Супер машина, поздрави на всички които го притежават!
  20. 1 point
    Здравей колега SDM,поздравления за джипа и темата.Аз самият използвам такъв вече повече от година -около 30000км и съм си събрал от двата руски сайта информация за рез.части.Малко закъснявам с инфо за кабели и свещи,но аз лично съм ги сменявал и инфото е проверено от мен - кабели NGK 5762,свещи-NGK-BKR5EN-11,бобина-оригинална SMW-250510/от aliexpress-14eu/ .След смяната колата "заспа" на газ без никакви настройки на инжекциона.
  21. 1 point
    Всъщност това май са врътки, за да не се връщат парите от КТБ... http://www.capital.bg/biznes/kompanii/2017/03/28/2943699_liteks_motors_trugna_kum_falit/
×