Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 23.06.2017 in all areas

  1. 2 points
    Последен пост по темата от мен,а после всеки както си реши. Целия проблем идва от ОБД комуникацията м/у бензиновия и газовя комп. Софтуерните адаптации винаги са в посока бензин и никога в посока газ. По тази причина и ефекта е само с бензина,а на газ си е винаги ОК. Колата се кара през по-голямото време на газ т.е. в повечето случаи с бедна горивна смес. От своя страна бензиновия комп следи тази смес /от изгорелите газове/ чрез ламбда сондата и се стреми да компенсира текущите данни т.е. стойностите на въпросните "бензинови тримове" отиват в "космоса" и компа преработва бензиновите горивни карти за да обогати сместа. В един момент се стига и до горе описания ефект в следствие на "грешното" съотношение на постъпилия кислород и подаденото количество гориво през дюзите. Компа не може да компенсира несъответствието по простата причина,че не му стига времето за адаптация с неговите 5-10 минути работа на ден. Според мен има два начина за решение: 1.Караш 300 - 500 - 1000км колкото е необходимо изключително и само на бензин и в зависимост от това кога ще се адаптира бензиновия комп ефекта ще изчезне,но при тези разходи на гориво на 100км. не го препоръчвам, а и си силно зависим от състоянието на ламбда сондата. 2.Ресет на бензиновия софтуер и горивните карти за 20 минути - проверено и работещо на 100%. Безаварийна на всички.
  2. 2 points
    Това което казваш за горенето е най- неточния начин за оценка на едно масло. Както винаги съм писал критерия за маслото е най-ниската и най -високата температура за експроатация на мотора. Ако я караш при минус 20 градуса целзии сложи 5В 40, имай предвид ,че лятото става много рядко , което не е хубаво за мотора. Другото което е този мотор е конструиран за 10В40 защото тогава такова масло е имало и не на последно място сега карат с разни 0В30 и 5В30, ама това е масло за северните ширини- не вярвай ,че по скъпото е по добро. Аз пробвах с Тотал 5В40 изкарах 3000 км и го махнах/достраша ме лятото започна да загрява повече и прочие и така/ и сега си карам с 10В40. Виж каквото са писали това и наливай......Техническо ръководство на руски страница 93 ред 9 повдигнал съм го с червено!!!! Технические характеристики двигателя автомобиля Модель 4G64S4M Тип Бензиновый четырехтактный, четырехцилиндровый, рядный, с жидкостным охлаждением, с верхним распредвалом, 16-клапанный, с многоточечным впрыском топлива с электронным управлением Диаметр цилиндров / рабочий ход (мм) 86,5 / 100 Рабочий объем (л) 2,351 Степень сжатия 9,5:1 Максимальная мощность (кВт) 93/5250 Максимальный крутящий момент (Нм) 195/2500 Минимальный расход топлива 250 г/кВт час Тип топлива Неэтилированный бензин с октановым числом не ниже 92 Номинальная частота вращения холостого хода 750+/-30 Моторное масло SAE 10W-40 Объем системы смазки 4,3 Зазор между электродами свечи 1,0-1,1 Максимальная температура масла 110°С Сухая масса (кг) 167 кг
  3. 1 point
    Нощ в Лозенската планина
  4. 1 point
    Здравейте, днес закупих новия Стийд 6, по думите в КАТ Пловдив и по думите на официалните дистрибутори е сефтето в областта, та реших да споделям в темата впечатления от автомобила и всичко свързано с него, като возия, стабилност и каквото още се сетите още. Понеже в една друга тема попитах , дали си струва, но не намерих отговор, взех го и сега ще помагам , ако някой има нужда от мнения. Първо искам да кажа, че имам 4 джипа , като най стария ми е 2010 година и и смея да твърдя че познавам добре някои известни марки и съответно имам база за сравнения. Та по темата, че се отплеснахме. На първо четене, шестицата е класа над 5 цата, що се касае до пъргавост, па макар и на газ ( имам петица и уингъл 3 (2012 год). Изключително стабилен на пътя, тествах го веднага по завоите в района на асеновградските села, обаче ми се струва , че ще харчи повече, за това ще споделя на по късен етап, понеже , съм изминал все пак едва 64 км с него и ми трябва малко повече време. Това е от мен за сега, ааа щях да забравя, возията определено е много по добра от предишните модели, не знам как ще се държи с 1 тон товар, уингъла си го вози бидонЯ с вода , еднотонен и то по черните пътища, скоро и този ще тествам на товар. до скоро от мен.
  5. 1 point
    Моля, квот можахме помогнахме....други има ли. Изглеждат много добре даже и отлично.....Хахахах, че и безплатен транспорт са ти уредиби....Жив и здрав да си - късметлия.......
  6. 1 point
    Много безаварийни километри и да ти служи вярно, Честито!
  7. 1 point
    Честито със здраве и безаварийно! Ще следя темата ви.
  8. 1 point
    Честито и безаварийно, и дано само да те радва машината
  9. 1 point
    Имаш на лични!!!! Колеги който желае нека ми пише. Не е удобно да слагам личен тел на дамата дето се занимава в завода с гумите. Пращам го на лични и става.....Работя бед комисионна, само за едно БЛАГОДАРЯ!!!!!
  10. 1 point
    Как да го напиша по-разбираемо? Казвам, че почти всички автомобили, които се движат по БГ пътищата са асемблирани в завода в Баховица. Процентът на котайската сглобка е доста по-малък...
  11. 1 point
    Почти всички автомобили, които се движат по бг пътищата са асемблирани в България.
  12. 1 point
    Може и така да е..., но поне народа взе малко въздух, защото можеше да купи нещо на по ниски цени и сега като гледам Хавал, цената му е значително по ниска и , като направят 2-3 промоции и ще стане по човешка. Пример 70000 км карам Н3 имам прлекрасни впечатления и резервните части са почти -без пари , а ходи там дето и разни Тойоти и Нисани ходят....т.е. върши работа.Съединител комплект 300 лева и то на ЕХИт , а на онези започван от 1500 лева те това е.....
  13. 1 point
  14. 1 point
    Започвам с уговорката,че каквито и експерименти да правиш с бутоните трябва да си на място,на свободна и с натиснат съединител. 1 вариант Най-точно,евтино и лесно ще се разбере ако се закачи на диагностика!! 2 вариант е изследователски при който сменяш елементи на посоки докато отстраниш проблема т.е. време + не малко пари. Това,че свети 4WD дали не е фалшива "тревога" защото ако се е включило двойното физически в това сухото време ще скапеш раздатката,но ти би трябвало да си усетил тежкия волан в завой и маневра ако е преминала на 4WD на сухо. Ако си стои физически на 2WD,а само индикатора ти показва 4WD може да са доста неща: -модул 4WD -датчик на раздатката - следи дали автомобила е в движение и ако е дефектирал и дава инфо на модула,че колата е в движение нормално е да не можеш да превключиш. -ел. отечка,шейтан машинка. -най-лесно е дефектирал бутона на 4WD т.е. да дава инфо на модула,че бутона е натиснат постоянно и по тази причина да не можеш да превключиш,но едва ли. Трябва да изследваш т.е. почни от лесните неща като разкачиш бутона 4WD за начало,на раздатката има доста букси,прегледай ги,напръскай с контактен и така последователно по веригата,но ще ти трябва канал за целта. Ако не постигнеш резултат по трудния начин отиваш на диагностика и ще те светнат за проблема. Ти си решаваш по кой път да тръгнеш!! На 4L включва ли или си стои само на 4WD или 2WD и то не какво свети а на кой режим реално работи.
  15. 1 point
    Аз си имам газаджииска теория за това ..подплатено от доста коли с инжекцион. Бензина при превключване на газ остава по бензиновите инжектори и застива там като котлен камът- това не е наведнъж , а за месец, два и ги запушва-особено при студена кола, като загрее бензина влиза на пари и се оправя, на газ съвсем защото влиза от други инжектори. Лечението и бензин с 98 или 100 или добавка да се отпушат бензиновите инжектори от т.н. котлен камък. Това съм ги пробвал поне 20 пъти. Не пипайте нищо налейте 5 литра 98 и слогете добавка на Лики моли за инжектори за 12 лева...
  16. 1 point
    Лечението е при Ники Аврамов от форума. Качваш последната версия на софта на горивните карти на бензиновия комп и си ОК. На практика се изчистват натрупаните грешки /бензиновите тримове/ и се връщаш към фабричните настройки преди поставянето на газовата уредба. Това го правят като официална услуга в Пежо,Ситроен,Опел и др. предполагам,но не зная защо Литекс и подразделения се дърпат. По принцип имам идея ,но тя не е тема на тази дискусия - 99.99% нямаш проблем в стъпковия мотор,но както си решиш.
  17. 1 point
    Хвани го по здравословни,щото при лекичко чукване,хлътва на зад и белята става голяма.А така и така ще го монтираш....
  18. 1 point
    На лични имаш инфото!!!! И допълвам какво животно е това пластмаската на чистачките:1 кадър: цялата механика/карантия/, следващи кадри разглобена крайната ябълка за чистачката на шофьора кадър 002 две ябълки на чистачката на пасажер а/ в казармата се казваше старшия на автомобила/, кадър 004 е тази която се закача за моторчето...при мен тя изхвърча, че даже не я намерих/ съмнява ме, че я бяха вързали със свинска опашка и тя се скъса на 3 път и на 2 ден откак я купих. Извод : има 4 пластмаски сваля се една и при добър стругар се прави от пластмаса- важна е ябълката, захващането към лоста може да се направи с гайка или две болчета за контра от двата края и да се законтри към лоста и даже ще стане по здраво....това е стругар, парче найлон някакъв и десетина лева.....Както е при Норк например четирите зъбчета са превъртяли- набраздяваш с шкурка и мажиш с двукомпонентно лепило в междините на зъбчетата, вкарваш жичка и стягаш пръстена за да пречи да се отварят или малка и тънка свинска опашка и се залепя от там не се движи. Може и отгоре да сложиш една скобичка за тръби да го стегне хубаво. Чакаш да изсъхне и си готов....Важно е да се движи от ябълката. Виждаш обаче каква е причината за да превърти- най-често затягане на оста на чистачката от прах и боклуци....почистваш до хубаво въртене... Пиеш една чаша червено вино за мое здраве...
  19. 1 point
    Стига сте писали глупости от типа "Рядко - Гъсто щот така каза гаражния мамстор бай Серсемин" Маслата си имат вискозитет при определени температури, смазочни качества и още един бюлюк параметри по които могат да се избират! Който иска може да се зачете малко и да разбере за какво става дума - пример : едно ново масло 10В40 може в пъти да покрива изискванията на старо 5В40 и обратното. Истината е, че всеки мотор е капризен към маслото и трябва да се нацели точното.
  20. 1 point
    Ето това е една според мен добра верига за авточасти /разбира се има още много/ http://www.kosser.net/bg/stores аз от тях пазарувам и ги поръчвам да ги донесат направо в сервиза с който работя....доволен съм..Влез във връзка, поръчаш и дори да си сгрешил връщат и заменят часта. За редовни клиенти провят големи отстъпки например за съединителя ми направиха 18 % и стана 246 лева за Н3 и Н5...
  21. 1 point
    Виж на колко км е може да изглежда нов, ама да е ..бъхтясал...така казваше един мой началник. Прашинките са под 20 микрона и са невидими...
  22. 1 point
    Здравейте колеги аз съм притежател на Волекс Ц 10 от 2012 октомври месец,колата вече е на 122 000 км и ми създава поредният проблем ,онзи ден ми се наложи и да се кача към планината и там температурата се оказа доста по ниска от очакваното от мен (5-6 градуса) и реших да пусна парното за да се посгрея ...Но Уви през въздуховода духаше само студен въздух.Преди две години ми беше направил същият проблем и "ескпертите" от Грейт Уолл Пловдив установиха че трябва да се смени радиатор парно колата все още беше гаранционна и аз се съгласих да се направи тази манипулация и така парното тръгна за няколко месеца до като не дойде миналата зима и уви проблема пак беше на лице този път не ходих до тях понеже съм силно разочарован от опита си с тяхния гаранционен сервиз и реших да си правя колата другаде и така смениха ми антифриза ,продухаха радиатора с компресора,излезе доста мръсотия парното пак потръгна но ефекта беше временен,също така искам да кажа че силно се съмнявам че в сервиза в Пловдив са ми сменяли радиатор парно или пък каквото и да е. Та така ако някой има идей или пък опит с този проблем,ще бъда благодарен да ги сподели в темата
  23. 1 point
  24. 1 point
    За този мотор 190000 са нищо така ,че там няма притеснения ,но пак зависи как е обслужван и колко са реални километрите. Разходите гориво които цитираш са реални /с малък резерв за градското в София/ , но пак са свързани със стила ти на каране и каква е газовата уредба и дали дърпа бензин допълнително. След покупката имаш близо 1500 - 2000лв за да си го стегнеш - масла , филтри , антифриз , ангренажен комплект , гуми и т.н. така , че смятай се като го купуваш. Останалото е късмет.
  25. 1 point
    Мислил съм го фланеца, даже мисля с теб го обсъждахме веднъж. Ще видя какво ще стане след лифта и ще преценя дали ще има нужда. Като цяло при автомобили с дълга колесна база лифта не влияе толкова остро върху кардана, но ще видим. Ако нещо се осере пак ще се “похваля“
  26. 1 point
    Имаш ли решение за щангата която е в задната страна на моста и е хваната за купето защото това което си решил иска доста доработки по този възел. Когато започне да се надига купето "без ограничение" тази щанга ще стане къса и ще започне да ти дърпа купето на ляво,а моста ще "бяга" на дясно и няма да стои в идеалната права спрямо ходовата част. Ще заминат втулките на тази щанга и най-вече горната - ефекта е задницата става като редосеалка когато се разбие тази втулка.
  27. 1 point
    Как без щанга????Това ми прилича на вица за Настрадин Ходша- точно научил магарето си да не яде и то взело та умряло. Обасни и дай снимки какво и как си свалил замести ли го с нещо.....
  28. 1 point
    Вече без задна стабилизираща щанга - ходовете на задния мост са доооста по-приятни
  29. 1 point
    Дай линк към тази разработка да я разгледам. При мен е малко преди средата или средата в големите жеги , а след това вентилатора подържа тези нива. Тръбата която излиза от водната помпа и минава под изпускателните колектори също създава ядове на охлаждането. Много е тънкостенна и става на малки дупки където е извивката при монтажната планка към блока. Температурата е голяма там от колекторите и изпаряват протеклото,а системата взема въздух. Огледай тръбата внимателно от долната страна и ако има оцветявания в зависимост от цвета на антифриза сваляш,надуваш в един леген и на аргон или СО или нова - по избор. Това като профилактика , а иначе 5100 на трета........това на 4L ли е
  30. 1 point
    За лампата на еърбега - бръкни с ръка под шофьорската седалка и размести кабела напред/назад...
  31. 1 point
    31ци мт гуми с джанти 15 от паджеро. Чат пат опират в подкалниците гумите, още не съм я вдигнал, но вчера качих орлово око без проблем. Веднъж вече ме вадиха от тинята тия гуми, на Батак се подлъгах по сухото и влезнах в 40см тиня, ако бях със старите АТ-та не знам дали шях да изляза. Поздрави.
  32. 1 point
    Здравейте колеги, тъй като често ме спират други собственици на Hover H5 и ме питат за греди за покрив, бих желал да споделя моя опит за покупка на такива от София. Моите са модел на Thule, внасяни от Escadra, но можете да си ги набавите и от магазина за багажници зад хотел Плиска. Има и още един италиански производител, който продава модел, подходящ за H5, но гредите бяха много широки и се отказах. Та по същество, какво ви трябва: - Кит (по модел автомобил, за H5 е Thule 3105): представлява 4 планки с по 2 специфични болта, които се завиват във фикспойнтовете под пластмасовите протектори на покрива. - Основа(FootPack) 753 - това е стандартния "държач" на Thule, поставя се върху кита и има ключалка. Осигурява захващането на самите греди със специални скоби - Греди (Bars): представляват 2 стоманени квадратни или алуминиеви релси, алуминиевите са аеродинамични (с формата на крило, 8 см) алуминиевите са по тихи и намаляват разхода поради по-ниското челно съпротивление, но са по-скъпи и са широки, затова за тях можете да закачате аксероари само с така наречените "Т-адаптери" (старите багажници с П-образни скоби не стават). Относно шума. Моите са стоманени с квадратен профил, до 100 км/ч все едно че ги няма, но после почват да се чуват - свистене, към 140 км/ч трябва да се говори доста силно в купето за да си чуете приказката. Над тази скорост шумът не се покачва. Ако някой колега има опит с Тhule WingBar (аеродинамичните) моля, нека напише дали има разлика. Това е общо взето, ако имате въпроси, питайте. Поздрави
  33. 1 point
    Колеги, Честно казано ми е през .... заради какво/кой/как и тн. Важното е, че завода е спасен и марката остава на Българския пазар. Ужким скоро би трябвало и да започне и сглобяването на Steed 6 в Баховица, но да видим...
  34. 1 point
    А, колко по-лесно ще е всичко в тази държава, ако някой поне прочете реалните документи по търга преди да пише онлайн статии за байтклик или постове във форумите... 3 отделени минути (три) и какво показва математиката: 1. БАИ печели с оферта от 11,5 млн. лева; 2. Броят на автомобилите е 290; 3. 11,5 млн.лв / 290=39 655 лв. 4. Горната цена включва една камара полицейско оборудване!!! Воала
  35. 1 point
    Оказва се че така наречения фалит си е точно заради КТБ. Има нова компания, която се казва "Българска Автомобилна Индустрия" и тя е новият собственик на завода в Баховица, а също така и новият Официален Дистрибутор за България и Производител за Европа на Грейт Уол! Даже и нов шоурум са отворили онзи ден в София. Линк Също така са спечелили съвсем скоро някакъв търг на МВР за доставка на доста Н6-ци за границите. Линк
  36. 1 point
    Всъщност това май са врътки, за да не се връщат парите от КТБ... http://www.capital.bg/biznes/kompanii/2017/03/28/2943699_liteks_motors_trugna_kum_falit/
  37. 1 point
    Здравейте колеги.Честита новата година.Здраве и без аварийно каране.Първо искам да споделя премеждията с Ховара.На 31 дек.сина ми тръгна спешно за София.Но магистарлата я затвориха и стария път през Айтос,също.И по двата пътя ТИР –ове правят бели.Питаме за Средец –Ямбол казаха че се почиства.И тръгнаха от там.След два часа се обаждат че са попаднали в ад.Отпред 4 коли с ефета шофьори решават да изпреварят снегонрина и се забиват в преспите и блокирват пътя.Обръща и зад него също каталясали коли в снега.Никой не носи вериги.И сина ми.Но не слуша.Самоуверен.Той е с лек.автомобил ФОРД.чисто нов.В колата е снахата и малкия Васил Милев.-внука ми.Паля ИТАЛИАНИ-КИТАЕЦА и хуквам.С мен идва и зет ми с неговия сложебен джип МАЗДА..Стигаме криво ляво до Средец но там е същински Ад.Полицията не пуска.Над 100 коли блокирани към Ямбол.казват.Зет ми казва ,аз съм до тук.Той,ама не аз.Питам полицая ,обеснявам и те ме пускат.....Щом отоваш да спасяваш бягай,но внемавай.А и както гледаме си с ,забележете,СЕРИОЗНА машина.Паля и потъвам в ада.След 10 км.ме настига пожарна и заедно продължихме.Но на един завой едно Беемве в канавката.Пожарникарите спряха да помагат ,а аз продължих.На 66 г съм,30 г от живота ми мина по морета и океани,от 5 урагана съм оцелял с корабите,2 пожара гасих и спасих корабите и екипажа,но в това което попаднах беше наистина ад.Вятъра с около 70-80 км.ч.сняг и видимост 50-60 м.Добре,че веднъж е минал снегорин и разбутал големите преспи.Но имаше по 30-50 см.нови.Джипа от Бургас на 4х4 скорост постоянна 60 км,и до с.Войник на три четири пъти се наложи да е снегорин.Без да забоксува,без да занесе.Стигам с.Войник и първата кола на сина ми.В снега.Еди трактор ги довлякал до селото и се върнал за другите коли.Аз казах на сина ми там да стои и чака.Обръщам,пускам аварийни,и всичко що свети отпред и от зад на джипа,събраха се към 15 коли и поведох колоната обратно.До Средец.Не искам никой да обиждам.Но имаше джипове с други марки,кортолясали в снега и ни напред,ни на зад.Когато стигнах полицейския пост и излязох да им благодаря че ме пуснаха,/аз и без тях щях да замина, прякола ми по корабите е Лудия Макс/ единия полицай ми казва.Браво докара цяла колона.И да знаеш, че тези джипове са много тежки и корави и само за такива условия. Прибрахме се в Бургас към 18 ч. И започнахме да празнуваме и за Нова година и че се върнахме здрави.Това е колеги.Щях да го продавам,но се отказвам.Но и ако го продам,ще внеса пак такъв от Италия. Гордейте се ,че ги притежавате. После ще пиша и за ремъците и ролките.
  38. 1 point
  39. 1 point
    Колеги ,проблема е решен,смених ел. модула който се намира на самия ел.мотор за движение на стъклото и всичко си дойде на мястото.Естествено ел. модула го взех от морга на цена 80 лв от ударен Great Wall H5,при цена в представителството 150 без труд и чакане на доставка както ми обясниха няколко месеца.При първа възможност ще кача снимки на модула и ще го дам на специалист да го погледне дали може да се отремонтира.
×