Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 06/05/19 in all areas

  1. 3 points
  2. 2 points
    21.Биалетка дясна- ADG085153. FEBI BILSTEIN 41648 21 Биалетка лява-ADG085152, FEBI BILSTEIN 41647 33.Преден амортис- KYB 344279-60лв Преден амортисьор 2 - KYB 344200 (высота 1:1 к «родным») Прикачам и файлове с резервни части, на който му трябват да си има четиво Неоригинални части GW 2.pdf Неоригинални части GW.pdf Още резервни части.docx Резервни части.docx
  3. 2 points
    Понеже много хора се оплакват от марката, аз да се изкажа също. След дълго премисляне, реших да си купя още един GW hover 3, моя ще остава само за в гората, другия ще е бебевоз. За тия смешни пари които ги продават получаваш джип на рама + бавни с разход на газ като на лека кола. Честно казано дълго обмислях какъв да е следващия семеен автомобил, като се бях огледал предимно за нисан патрол, тойота, мазда 6 и в крайна сметка реших, че по-добре сегашния дувар да го направя само за в гората и да си взема още един с който да си се разхождам по асфалт. Единственото нещо което е наистина проблем е включването на 4х4, но по-старите които са с лост за раздатката са лесни за оправяне, едни хъбове и всичко е 6. Та, колеги на връх на всички глупости това което дава този автомобил за парите които струва, за мен лично е едно от добрите предложения на пазара. Поздрави
  4. 2 points
    Тя колата не е виновна - задкормилното устройство е причината + суета и показност = до праговете!! Колкото е по-голям и мощен паркетника,калдаръм коконата и т.н. му трябва по-голям и по-мощен трактор после. Тук идва и мястото на 4L , което прави Хувъра по-добрия автомобил за такива изпълнения,подчертавам "за такива изпълнения", а не като качества. Истината по мое мнение е , че трябва да си наясно със себе си какво можеш да приемеш като компромис и за какво ще използваш автомобила преди да го купиш , а не след покупката да търсиш "балтон за копчето което имаш" , но това е друга дълга регионална балканска тема.
  5. 1 point
    Ай,честит кардан! Добра сделка си направил,много безаварийни в калта!!!
  6. 1 point
    потърси ги по размер или слагаш цял апарат от фронтера.
  7. 1 point
    И аз имам същият проблем, по принцип знам че стават задните апарати от фронтера А , но в случай ,че ги сменяш целите. Ремонтен комплект от фронтера не става тъй като буталото на ховъра е 41 мм а на фронтерата 42 мм. Аз лично почистих перфектно гумичките, каналите и всички елементи, смазах обилно и вече не задържат.
  8. 1 point
    с колко броя шлици са вашите хъбове?,и има ли разлика между Н3 и Н5.
  9. 1 point
    Определено е по пъргава,като я пуснах по инерция стига безкрай, разхода си е същия.
  10. 1 point
    Термометъра в случая няма да ти помогне защото трябва да знаеш какви калибрирани стойности има при определени температури и да сравниш опитно температура към напрежение или съпротивление. В случая е малко опит-грешка и ако не се оправи остава датчика на радиатора - сменяш на студен двигател,резбата е газова т.е. внимавай с натягането.
  11. 1 point
    Беше преди да сменя датчика които е до термостата и стрелката на арматурното таблото стоеше 1мм над средата. Сега е под средата на 1-2 мм. и се включва много рядко за 5-6 секунди. https://www.autodoc.bg/vemo/2293804
  12. 1 point
    Имаш насоки и цена на материалите, реализацията при всеки който има канал или повдигач. Ако ще го използваш офроуд се съобрази с Венци.
  13. 1 point
    Цялата истина за Н3 и Н5 в част от изречение "това което дава този автомобил за парите които струва". Аз бих допълнил - предназначен за хоби,работа и експлоатация в/у тежки терени с компромис в комфорта ! Естествено,че не е перфектен и си има странностите,но………………….върни се на цитата!! Сега дали става за семеен автомобил е въпрос на приоритети.
  14. 1 point
    Няма нужда да е на автомобила Слагаш си маркери от двете страни, сваляш, режеш, заваряваш монтираш и си ти😁 Препоръчвам ти да си вземеш и нови гарнитури, че после не стават като са смачкани един път и стискай палци да не са много ръждясали болтове. Дерзай...
  15. 1 point
    Виж в сайта на VROMOS - моите са същите, май 350лв бяха, монтажа става пред блока за 20 минути. За плюсове и минуси - дълго е, но накратко в момента като шофираш на 2H се въртят предните гуми, с тях каретата и дясната полуоска, която върти диференциала ( не корона и пиньон, а диференциал! ) Хъбовете заключват предните полуоски и като шофираш с тях реално се въртят само гумите, останалите железарии отпред са в покой. Реално може да доведе до някаква икономичност на гориво, от порядъка на 1л/100км и мооооже би ще усещаш малко по пъргав автомобила. Аз лично такова нещо не забелязах, но за мен плюса е че може със заключени хъбове да пусна бавните и да карам само на заден мост. Повече инфо у гугъл
  16. 1 point
    Ето една добра основа за направа на автоматичен теглич за нулеви пари. https://www.olx.bg/ad/teglich-opel-omega-sedan-CID360-ID7Ze5m.html За любителите на "направи си сам" естествено. Линка не работи защото теглича днес е продаден. Някой се е усетил и го е грабнал.
  17. 1 point
    0885840184 Ники Аврамов
  18. 1 point
    Здравейте! Може ли мнения за този автомобил https://www.auto.bg/obiava/53175440/great-wall-hover-h5-2-4-benzin-gas
  19. 1 point
    Аз не бих тръгнал да го ремонтирам: https://yandex.ru/video/preview?filmId=7135969499320008280&text=ремонт подогрева грейт вол ховер&noreask=1&path=wizard&parent-reqid=1578034071830815-1424350748714026938900121-man1-5965&redircnt=1578034077.1
  20. 1 point
  21. 1 point
  22. 1 point
    Защото такава е идеята на всички дневни светлини - да се включват автоматично. Този автомобил няма предни фарове за мъгла, затова нищо не свети...
  23. 1 point
    Ако решиш заповядай в квартал Хаджи Димитър, ама моя джип е избегал доста от стоков вариант. Ползва се за горско-градска употреба.
  24. 1 point
    Малко превод от завода на Haval в Русия, предимно се отнася за Haval F7 /кога ли ще дойде в БГ?/, но е валидно и за Н6: Голяма част от оборудването е внос от Китай. Другите са Италиански преси Fagor, немски заваръчни роботи АВВ и японски боядисващи роботи PPG. ПОЦИНКОВАНЕ. Желязото идва поцинковано, след това се штампова, заварява, почиства се готовото купе, обезмаслява се, следва активация на метала, потапяне във вана за катафреза /не съм сигурен в БГ превода/, изплакване и изсушаване в термична камера. ДОСТАВКИ. Много от частите се доставят от световно известни марки. Кутий ZF и Getrag, системата за пълно окачване Borg Warner, оптика Hella, електроника и спирачки Bosch, горивна система Delphi, системата за безопасност Autoliv и т.н. Компонентите на тези фирми се използват в много масови и премиални марки и са се доказали като качество. Примерно, немска група от фирми Schaeffler, нейни продукти са известни по имена като INA, FAG, LUK. Това семейно предприятие от 1883 година днес се явява един от най-големите и технологични производители в Европа. Schaeffler доставя маховиците за двигателите, а също така отделни детайли за съединителя, за скоростните кутий и за шасито. Освен това, Haval има собствена научно-иследоватеска база. В седем страни днес работят технически центрове на фирмата: Китай, Индия, Южна Корея, Япония, Австрия, Германия и Америка. Това дава възможност на Haval да разработва и да поставя собствени компоненти и системи. Например, всички модели на Haval са оборудвани с двигатели собствена разработка. АСК GWM 7DCT450. Миналата година те за първи път представят роботизирана кутия с двоен съединител 7DCT. Той е създаден от екип професионалисти под ръководството на инж. Герхард Хенинг, който 14 години оглавява отдела за разработване на автоматичните скоростни кутий на VW и 11 години е главен отговорник по трансмисийте на тежките и леки автомобили на Daimler. При него в VW е направен първият в света 6-скоростен автомат за предно и задно предаване, а в Мерцедес е отговарял за роботите 7DCT и 9DCT. По време на проектирането на 7DCT за Haval, фирмата получава 85 патента за трансмисията на новия Haval F7. Днес с кутията 7DCT са снабдени всички нови автомобили: Haval H6 New 2019, младежкият SUV Haval F5 и новият Haval F7. Плюс Haval има няколко собствени платформи, върхи които се строят различните модели на марката. Кутията тежи 83 кг., има собствена система за охлаждане с ел. помпа и топлообменик, "завързани" към охлаждането на двигателя, така че, кутията добре се съпротивлява на прегряване. Механична помпа избутва масло с понижен вискозитет /заявено е, че вискозитета е 30% по-нисък от на другите производители/, температурния диапазон на работа е от -40 до +140 градуса. И най-важното - заявеният ресурс на кутията - 300 000 км. ДИЗАЙН. Със създаването на облика на Haval F7 се е занимавала цяла група европейски звезди - примерно, Пиер Леклерк и Реимон Джина /успешно работили в BMW и Alfa Romeo/. Сега в това направление в Haval работи британеца Фил Симонс, който е рисувал Land Rover. При разработкат на кросовъра F7, флагмана на линията F, са били привлечени за сътрудничество ведущи световни производители, брендовете на които са станали символ за качество, надеждност и ведущи световни технолигии на пазара на автомобилните доставчици. Bosch, Borg Warner, Continental, Mahle, Autoliv, Webasto и други. Ефективните и надежни турбини са производство на Bosch, а чистотата на въздуха се осигурява от филтрите на Mahle. Традиционен партньор на Haval е Borg Warner. Haval F7 е със система за пълна предаване с интелктуално управление на разпределението на въртящия момент Borg Warner NexTrac, осигуряващ във всички пътни условия оптимално распределение на тягата между колелата. Електромагнитната многодискова муфа има минимално време за реакция - под 0,1 сек. Въртящият момент се разпределя между осите - 50:50 и 90:10, което позволява при движение в нормални условия максимално да се икономисва гориво, а при пързаливо или нееднородно покритие - да се съхрани максималната устойчивост и динамика. Освен това, системата на Borg Warner предлага и няколко режима на работа /4 или 6 в зависимост от комплектацията/ с различен набор от настройки за различните условия на движение. Едно от най-съвремените на днешен ден решения в тази област е новото поколение на системата ESP Bosch 9.1 с електро-хидралично управление, което помага на Haval F7 да съхрани стабилност в движението на най-различни пътни условия. Ред други електрони системи за безопасност и помощ за шофьора се доставят от Continental. Надеждните и удобни ремъци за безопасност са от шведската фирма Autoliv. Webasto Group е проектирал панорамния покрив, най-голям в класа си, повърхност на остъкляване 0,83 м2, в отворено състояние площа на отворената повърхност е 0,36 м2. Превода е с известни съкращения, може да имам и няколко грешки в терминологията
  25. 1 point
    Извинявам се за забавянето, при мен нещата се решиха с рециклиране на накрайниците. И аз на сляпо взех от Фронтера Б, но не станаха. Ако те интересува мога да намеря контакт на фирмата, която рециклира доста неща. В София е.
  26. 1 point
    Колеги, да благодаря на всички които ми помогнаха. Станаха разни недоразумения с накрайниците, без да изпадам с подробности всичко вече е наред. Да кажа за тампоните, стават на 100%, вижте линка в по-горния ми пост. Хората са много отзивчиви, даже провериха внимателно в каталог и ми казаха, че тампоните са по 4бр. на колело, 8 тампона общо. Цената беше някъде около 16-17лв. бройката. Вече няма лоп, няма троп, всичко е тип-топ.
  27. 1 point
    На дбк нещата са читави, аз от там взех полиуретанови тампони за предните носачи. Задни не съм сменял, но наистина са само два болта и не е сложно. Избиване/набиване - там е зора и е хубаво преса или скоба да имаш. Шарнирите е важно просто да са от фронтера А - горния е с 3 дупки, долния с 4, като разликата при нас и фронтерата е че долния там се слага да легне на носача, докато при нас влиза в едно като джобче и е покрит и отгоре и отдолу. Другия вариант е да измериш тампона на задния носач с шублер, ако не се лъжа е с втулка отвън и отвътре, така че сравнително точно ще измериш, няма много деформация на гумата. Вероятно е от фронтера, ама няма сигурно с тез китайски пустиняци
  28. 1 point
    Венци, ако идваш по Самоковско имаш почерпка - толкова пъти вече ми помагаш. Благодаря за отговора. Значи, ще търся шарнири от фронтера. Година и модификация има ли значение или просто да търся за фронтера А. Погледнах в интернет цените, доста по-приемливи са. Относно тампоните на надлъжния носач - не съм ги разбил аз. Така взех колата преди почти година. Просто тогава майстора не му се занимаваше да ги търси. Симптома е, че при по-рязко отпускане на съединителя се усеща тропане - чукане все едно от към кардана. Но аз и без това карам изключително спокойно и свикнах, та не почти не тропа. Сега като дойде ред на шарнирите реших да се оправят и тампоните. Преди се обаждах на една пловдивска фирма, която ги изработва и то на много приятни цени, но от там ми казаха, че моделите от различните години имат малки разлики /в милиметри/ по тампоните и ме посъветваха да сваля старите и да ги измеря. Лошото е, че нямам никаква възможност да ги свалям и качвам, нито пък съм компетентен и се осланям на майстора. Ето линк към фирмата за тампоните, мисля че ще е полезно: http://www.dbk-dimitrov.com/dbk-dimitrov-тампон-задна-надлъжна-горна-щанга-opel-frontera-b-o-029i?filter_name= - интересното е, че става и за фронтера. Има ли разлики в цените от различните представителства?
  29. 1 point
    Външния маншон е стандартен - сваляш и в някой магазин ще ти го намерят от наличните. При мен бяха в комплект външен и вътрешен от нещо си с грес,скоби за 15лв на страна/има ги качени снимките с номенклатурата/. За вентилатора - по моргите няма начин да няма или присаждаш от нещо друго.
  30. 1 point
    Ако някой не е виждал полуоска навита като макарон Предния мост се сваля елементарно АКО не се скъсат гайките на задните 2 болта. Тъпите китайци са завряли гайките в шасито и не са ги заварили, а са сложили 2 контра пластини, които като се напъне болта и се мачкат като кашкавал. Та ако някой сваля мост да внимава със задните болтове.
  31. 1 point
    "Българинът ще стане велик гражданин на света в деня, когато зареже най-долното си качество — винаги да гледа да мине тънко и да не си плати справедливо за това, което получава”. П.П и моя данък от 6.80лв миналата година е 125лв тази, ма кат ни се карат жипове ше си плащаме като за такива. Поздрави
  32. 1 point
    Канчо не съжалявай,с ръчката е истинския вариант,а това с копчетата е малко еротика особено когато не включва коректно. Към Стойко - това с фирмения сервиз не е ясно дали е изпълнимо във Враца и околията,но на място можеш да провериш: 1.Дали включва режимите правилно и дали работят коректно.На сухо при 4Н не трябва да можеш да направиш завой.Стяга се управлението усезателно - ще го усетиш.Ако не стяга веригата в раздатката е бегала т.е. намаш 4Н.Тук се сменят зъбчатите колела и веригата в раздатката,но не съм го правил и не зная за какви цени иде реч - предполагам 300-500лв. Ако времето е подходящо го вкарайте в една нива и ще разберете какво работи и какво не.Най-много после да му платиш едно измиване ако не ти хареса. 2.Не трябва да надува маркучите на водната система при затворена капачка на радиатора.Преди да го запалите свали капачката на радиатора и погледни - капачката трябва да има две гумички и ако липсва някоя т.е. най-вече първата значи има проблем.С повечко късмет ще е капачката , но едва ли. Ако "надува" маркучите и са твърди вероятно гарнитурата на главата е бегала.Процедурата и частите по ремонта 300-400лв. или колкото ти вземат. 3.Слушаш за непривични шумове в двигателния отсек, хидравликата и скоростите. Обслужване на ремъци,ролки,обтегач и помпа 350-650лв в зависимост от това къде го правиш и кой го прави. 4.Гледаш да няма течове при двигателя, кутуята и мостовете.Ако има при кутията 350лв надолу защото иначе ще ги платиш после за сваляне на кутията и за семерингите.Ако е при мостовете е по тънко.Свалят се само карданите. 5.Разгледай внимателно за ръжди и най-вече за пребоядисани детайли,че в Добрич и Варна предлагаха един бял "нов внос" търкалян в нивата , който ако не си внимателен ще се усетиш късно.Колкото и професионално да е пръскан при внимателен оглед си личи. 6.Провери работата на климатроника задължително.Ако не работи вероятната повреда е заминал радиатор - 350-700лв в зависимост от намирането и цената за зареждането с фреон. 7.Провери целия ел. пакет - прозорци,врати,заключване,отключване,чистачки,отопления и помпи за течностите. Това са основните болежки и всичко останало е късмет + 15 литра масло за обслужване на старта така , че се смятай като купуваш. Лично мен обявените километри не ме притесняват защото двигателя е с голям ресурс.Големия въпрос е колко са му върнали , а не на колко е обявен. Не отивай сам с жената,а вземи макс брой приятели и го "разкостете" ако трябва при огледа - особено ако приятелите са в час с колите. Успех в търсенето и намирането на заветния автомобил.
  33. 1 point
    Офсет ( или ЕТ ) - колко е изнесена оста на гумата спрямо центъра на джантата ( където се хващат болтовете ) фабричните джанти на грейт уол са с положителен офсет +38мм. Ако сложи джанта с офсет 0мм гумата ще е изнесена с 38мм навън. Ако сложи джанта с офсет минус 40 джантата ще е изнесена 40+38 = 78мм навън спрямо стоковото. Минусите са малко по високото натоварване на окачването поради действието на лоста и ако се слагат по големи гуми често опират заради изместения център на оста. Но аз лично бих предпочетл този вариант пред фланци. Аз съм сложил джанти с ЕТ 12 което прави по 26мм от страна = 5см увеличаване на стъпката + размера на гумите 285/75/15 колата стъпва 15см по широко от фабричното. Задължително е при повдигане колкото повдигнеш толкова да разшириш за да не губиш стабилност. И те така.
  34. 1 point
    Може проблема да е в някое спекло каре на рейката, може да е помпата. Може да пробваш да вдигнеш предницата на крик, да запалиш и да въртиш с ръка рейката и да се ослушваш. Ако няма някакви видими белези отиваш на майстор
  35. 1 point
    Ето как качва маслото - през задиранията, масленият сегмент работи, маслото остава в камерата и се получава втората снимка / а вече е киснало 1 ден за сваляне на нагара /. Висока конмпресия + течове от семерингите на коляновият вал към кутията и разпределителният в главата. Основният ремонт е заради надрасканите цилиндри и граничните стойности на хлабините. Ако се сложат стандартни сегменти резултата няма да е ясен до запалването на мотора. Най вероятният резултат още по голям харч на масло след ревизията на главата Детонациите в 4ти цилиндър се виждат ясно на снимката - от там криви клапани и заминали водачи. В крайна сметка си го прая за себе си, ако нямах намерение да я карам тази джипка щеше да е сглобена и обявена до сега тук и е сайтовете като прекрасна с леки външни забележки бутало 4ти цилиндър
  36. 1 point
    Не трябва ли да са 235 65 17
  37. 1 point
    Здравейте, да ви се похваля, че ми изчистиха грешката p1336 чрез обучение на компютъра. Сега колата се освещава по-динамична, не придърпва и не глъхне. Разходът също падна. За изчистването на грешката ми взеха 40 лв в един сервиз на горнобански път. Успех на всички.
  38. 1 point
    Колега Краси като разбираш какво правиш е така.Поздравления и за биалетките.мене ме изръсиха 3 пъти по скъпо от "Евросервиз Тандер".За съжаление с това ограничение на снимките не мога да пусна поотделни снимки на отделните части,в момента имам остатък от 2.53 МБ и мога да пускам единствено снимката с фактурата ми.Не знам дали тези номенклатурни номера които ги има във фактурата могат да са полезни със нещо на колегите,но поне видях,че номерата които са написани на новите съвпадат с номера на свалените ми части и станаха за джипа ми.При мен единствено левия къс накрайник,който е най отдолу на фактурата се оказа малко по-къс от стария,но майстора каза,че няма проблеми.
  39. 1 point
    Колкото до кожата на скоростния лост...шие се за 10 мин и то от неспециалисти кат мен...направих го и е 6+++.Хем мойте лостове са 2 . купих си изкуствена кожа просто същият цвят и това бе преди 4 години- не е мръднала...намерих една снимка от момента , когато съм я шил.
  40. 1 point
    Когато наливате масла някъде, трябва да внимавате какво се препоръчва за дадения агрегат - в раздатката с електромеханично превключване се налива АТФ не защото има готин червен цвят, а заради по-добрата и гладка работа на електромеханичния привод. В същата раздатка, но с чисто механичен привод /малката ръчка/ е подходящо GL5. В скоростната кутия GL5 не се препоръчва, тъй като е по-агресивно към частите от цветни метали /синхронизатори/, каквито в дифовете няма - там го лейте на воля, а в скоростната кутия - GL4. Посоченото мнение е лично и не обвързва никого, но мисля, че Иван се е справил блестящо, без значение марката - там всеки според вкуса и джоба. При мен Лики Моли 10/40, Тотал 75/80 GL4, Тотал АТФ , а в дифовете Манол GL5 Някой спомена по-горе в темата спирачни апарати - моите задните са от Фронтера /не питайте защо/ с накладки от Трупър '92г. Съединител Ексайд /Япония/; карета преден кардан Койо /Япония/; Мисля,че с Краси ще пием доста бира, докато се разберем японските или немски части са по-добри, че гледам доста немски флагове се веят от темите му забравих - маншона на скоростния лост към ръкава на ск.кутия - лада нива 1 в 1, моя се скъса и напълнихме скоростната кутия с кал и боклуци. След старателно измиване налях тотала, с който е сега, но има останал течен парафин и скоро ще сменям масло пак.
  41. 1 point
    Смених задните оригинални биалетки с дължина 100мм с тези за BMW X-3 с дължина 95мм. - стават перфектно Инструменти- звездогаечен 15 + шестограм/мисля 6/ за контра при развиването и два ключа 17 за монтажа на новата. Смяната може да се направи без канал и сваляне на гумата. Кодове и доставчик на сниките. Поздрави
  42. 1 point
    Здравейте, Относно резултат след монтажа на хъбовете - днес имах работа извън града и се оказа , че динамиката е значително подобрена , но за разхода все още е рано да кажа категорично колко , но определено ще е надолу. Доказана полза до момента е подобрената динамика в града и извън него. Подозирам,че и разхода ще е малко по-добре и до там ще е,което разбира се не е малко и по мой сметки до 20-25000км инвестицията би трябвало да се "избие". От четене и разговори с колеги мога да кажа,че не трябва да опитвате отключени хъбове + 4wD в ситуация офроуд = счупена/пръсната/ кутия или скъсани задни полуоска/и. Всеки сам си решава разбира се. Поздрави,
  43. 1 point
    Здравей, аз сложих пружини KYB K-Flex RD5081 доверих се на руските форуми и не сбърках . Изчезна страничното клатене на задницата другото си е същото. Прътът е с дебелина 16мм , заради дебелината колата се вдигна с 2см което мен специално не ме устройва и ги подкастрих малко, те са с повече витки и вози по добре. Амове сложих KYB Premium №: 444083 маслени,тях ги сложих преди 2 години и съм доволен заместват 1 към едно оригиналните, имат малка разлика в дебелината на ухото но се оправя като сложиш и шайбите от стария амортисьор.
  44. 1 point
    Здравей колега,поздравления за джипа.Аз самият управлявам такъв вече повече от година и 20к км.В мостовете-синтетика-Ravenol 75w90 GL5,раздатка-Ravenol ATF, в скоростите-Ravenol 75w90 GL4,двигател-Bardahl 5w40+long life 6+1.Сменявал съм хидр. повдигачи от Aliexpress =70лв/във Видин за Ina ми искаха 230лв/.Купих стелки от Ховер 6- не пасват много добре-отзад са по малки,а отпред са по големи.Ако те интересуват рез. части-съставил съм доста обширен списък въз основа на руските форуми и лично сменени такива от мен.Успех и много безаварийни с Ховерчето.
  45. 1 point
    Браво на Лудия Макс, на това се вика пресметнат риск....не е само в колата, а в устройството дето я управлява. Да си жив и здрав и ти и синът ти и внука и цялото ти семейство.Жипката да я караш все така с ум и разум и тя ще те вози безавариино. Бива си я машината, твърда и кОрава е , аз имам над 60000 км вече с нея, макар , че в такива екстремни условия не съм попадал. Това не е офроуд машина, но е жипка и половина...айде Васко ,честит ти имен ден на патерица....НАЗДРАВЕ ОТ МЕН ЗА ТЕБ И ЗА ВСИЧКИ ФОРУМЦИ.... Пусни му едно кадро на този жипчо, да го видим....
  46. 1 point
    Здравейте колеги.Честита новата година.Здраве и без аварийно каране.Първо искам да споделя премеждията с Ховара.На 31 дек.сина ми тръгна спешно за София.Но магистарлата я затвориха и стария път през Айтос,също.И по двата пътя ТИР –ове правят бели.Питаме за Средец –Ямбол казаха че се почиства.И тръгнаха от там.След два часа се обаждат че са попаднали в ад.Отпред 4 коли с ефета шофьори решават да изпреварят снегонрина и се забиват в преспите и блокирват пътя.Обръща и зад него също каталясали коли в снега.Никой не носи вериги.И сина ми.Но не слуша.Самоуверен.Той е с лек.автомобил ФОРД.чисто нов.В колата е снахата и малкия Васил Милев.-внука ми.Паля ИТАЛИАНИ-КИТАЕЦА и хуквам.С мен идва и зет ми с неговия сложебен джип МАЗДА..Стигаме криво ляво до Средец но там е същински Ад.Полицията не пуска.Над 100 коли блокирани към Ямбол.казват.Зет ми казва ,аз съм до тук.Той,ама не аз.Питам полицая ,обеснявам и те ме пускат.....Щом отоваш да спасяваш бягай,но внемавай.А и както гледаме си с ,забележете,СЕРИОЗНА машина.Паля и потъвам в ада.След 10 км.ме настига пожарна и заедно продължихме.Но на един завой едно Беемве в канавката.Пожарникарите спряха да помагат ,а аз продължих.На 66 г съм,30 г от живота ми мина по морета и океани,от 5 урагана съм оцелял с корабите,2 пожара гасих и спасих корабите и екипажа,но в това което попаднах беше наистина ад.Вятъра с около 70-80 км.ч.сняг и видимост 50-60 м.Добре,че веднъж е минал снегорин и разбутал големите преспи.Но имаше по 30-50 см.нови.Джипа от Бургас на 4х4 скорост постоянна 60 км,и до с.Войник на три четири пъти се наложи да е снегорин.Без да забоксува,без да занесе.Стигам с.Войник и първата кола на сина ми.В снега.Еди трактор ги довлякал до селото и се върнал за другите коли.Аз казах на сина ми там да стои и чака.Обръщам,пускам аварийни,и всичко що свети отпред и от зад на джипа,събраха се към 15 коли и поведох колоната обратно.До Средец.Не искам никой да обиждам.Но имаше джипове с други марки,кортолясали в снега и ни напред,ни на зад.Когато стигнах полицейския пост и излязох да им благодаря че ме пуснаха,/аз и без тях щях да замина, прякола ми по корабите е Лудия Макс/ единия полицай ми казва.Браво докара цяла колона.И да знаеш, че тези джипове са много тежки и корави и само за такива условия. Прибрахме се в Бургас към 18 ч. И започнахме да празнуваме и за Нова година и че се върнахме здрави.Това е колеги.Щях да го продавам,но се отказвам.Но и ако го продам,ще внеса пак такъв от Италия. Гордейте се ,че ги притежавате. После ще пиша и за ремъците и ролките.
  47. 1 point
    Много хубаво клипче,много добра демонстрация на на Н5 и на Стида,но защо не пуснаха и паркетния джип Н6 да му видим възможностите,скоро ако падне хубав сняг и аз ще тествам така някъде моя,даже ако има желаещи колеги от форума можем заедно да си направим подобно нещо
  48. 1 point
  49. 1 point
    Здравейте, г-жо Илиева. Първо искам да кажа, че това е свободен форум, който няма нищо общо с бизнеса на Литекс Моторс и неговите дилъри. Тоест ние тук сме фенове и собственици, които дискутираме неща свързани с Great Wall, но нямаме нищо общо с техните представители у нас и не можем да ви помогнем. Аз обаче имам повече наблюдения върху ситуацията с колите в България и мога да опитам да ви дам повече насоки. За жалост не знам от кой град сте. 1) Ако можете, сменете сервиза. Най-вече ако е Грейт Ауто на Ботевградско шосе. От там често се чува, че някои неща трябва да се платят от клиента и често някои проблеми се определят като "нормално поведение" 2) Задължително се обърнете директно към Литекс Моторс. Ако можете отидете и в представителството им и вдигнете скандал и си търсете правата. Имаше подобни проблеми с друг потребител на форума, след това проблемите бяха отстранени в друг сервиз, качествено и от веднъж. Бил е изготвен списък с нещата, от които клиента се оплаква и по този списък сервиза се е погрижил всичко да бъде отстранено. 3) Не забравяйте, че това не е "нормално" поведение на НОВА кола, вие като собственик на НОВ автомобил не трябва да търпите такова отношение. Във форума тук има Hover-и и Voleex-и със сменени амортесьори гаранционно, сменени съединители, какво остава за един шарнир на 15 000км на джип, който предполагам не е мъчен с офроуд състезания Искрено съжалявам (по-скоро съчувствам) за създадената ситуация и се надявам нещата да се оправят. Представители на Литекс Моторс четът форума и дано вземат проблемите присърце. Много ще съм ви благодарен ако ни държите в течение как се развива този казус. В последствие ще преместя темата в Hover H5 - където да е видна за повече хора.
  50. 1 point
    А не е ли по- добре, ако ви липсва навигацията, да се вземе един Garmin за 400 - 500 лв. с доживотен (на устройството) ъпдейт на картите. Да не говорим, че има и доста по- евтини модели 100 - 300 лв. Друг плюс е, че когато използваш повече коли навигацията винаги ще е с теб.
×
×
  • Create New...