Jump to content

cvetoslav.mihov

Members
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About cvetoslav.mihov

  • Rank
    Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Здравей те колеги, излезе ли ви данъка за 2019г. ,аз платих 122 лв. данък (третираха ме като обикновен автомобил, а не като товарен). От началото на годината (2019) били приели закон - товарен автомобил под 3 500 кг. не разполага с облекчения от данъка ... макар че над 3 500 кг. товарен автомобил влизат вече в друга категория.
  2. Ходих в сервиза на GW Плевен и установиха следният проблем.Не са зацепени правилно валовете след смяна на агренажния ремък. Вече всичко е точно, няма никакви вибрации или странични звуци. "Евала" на майсторите които се захващат да правят нещо без нужното оборудване ... вследствие на което се получават такива явления.
  3. Притеснявам се да не е нещо по-сериозно от тампони на двигателя, признаците да много сериозни ... не смея да вдигна повече от 3к оборота, доста страшен звук се чува откъм двигателя а на 4к оборота е още по-страшно (сякаш ще експлодира двигателя) и не смея да вдигна повече ... дали това може да се дължи само на прословутите тампони :X. Hover-е е само на 110 хил. км. със сервизна история.
  4. Става въпрос за вибрация. На място като изфорсирам двигателя скоростния лост се помества надясно, и в движение като стигна 3 000 оборота се усеща голяма вибрация на скоростния лост, на педала на газта и сякаш източника на вибрацията идва от двигателя ... но не съм много сигурен.
  5. Малко се отклонихте от моята тема, какво й да е ... взех набелязания от мен Hover H5 има няколко кусури, но като цяло всичко е наред. Има една много дразнеща вибрация в скоростния лост и грозни звуци, след оглед се установи изгоряла мека връзка. Подменена е с нова и майстора ме засили, че трябва да се сменят тампоните на двигателя. Като цяло много ми хареса джипа, но леко се разочаровах ... ходих в "auto +" казаха ми, че части за това чудо нямат ... и ми стана доста лошо. Много бил бил благодарен ако получа помощ по въпроса с вибрациите и като цяло за лесния достъп до набор от части. Благодарение на този форум се реших да си взема GW. Вярвам, че ще получа адекватна помощ. Благодаря предварително!!!
  6. Здравейте, наскоро и аз се сдобих с Hover 5 и имам същият проблем с вибрациите, засилиха ме да сменям тампоните на двигателя ... ако може повече информация за решението на проблема ... (тъкмо се ровех за да търся тампони на двигател)
  7. Относно антикорозионата защита, как стоят нещата - говореха ще закупуваните нови, след 2 години хващали доста ражда! Аз съм от Ловеч и доста слухове имаше за тази марка.
  8. Бих искал да споделите как ВИЕ използвате part time машините.Имах възможността да карам днес Nissan Navara на чичо ми (той също е part time).Исках да се подготвя за Hover-a .Карах на 2H на главните пътища, които бяха покрити лекичко със снежец и на два пъти задницата ми полудява ... а ако реша да дам пълна газ постоянно забуксува задните колела.Излязох на един път изцяло покрит със сняг и включих 4H и нямах никакви проблеми ... ядосах се че в града едвам потеглих на един светофар и пуснах и там 4H но не чух някакво виене от дифовете. Мисълта ми е: при такива условия не може ли да пера на 4H и да нямам ядове ... или трябва само в голям сняг да се пусне (малките заснежени улички) 4H. Беше ме страх да не прецакам нещо дифовете и карах само на 2H на главния път с доста повишено внимание ... При тези условия този Hover ми е излишен ... МОЛЯ СПОДЕЛЕТЕ МНЕНИЕ ... ГЛАВНО МЕ ИНТЕРЕСУВА!
  9. Днес разглеждах един екземпляр, който ме разочарова ... Оставям на страна това, че не беше каран 1 месец и акумулатора му беше паднал (запали след подаване на ток) и много трудно превключваше 2H,4H и 4L, но това го дължа на заминалия акумулатор (все пак нали превключването е електрическо). Exsterior-a му изглеждаше супер, абсолютно всичко ми хареса, но вътре ... не знам от къде да започна. Предните седалки са супер твърди и неудобни (кожа), много дървен и груб подлакътник, сигурно е използвана най-евтината пластмаса за таблото, скърцания отвякъде, скоростната кутия беше бая китайска - скоростите доста трудно и грубо влизах ... и май имаше само климатик, нямаше климатроник (или аз нещо не съм забелязъл) Но управлението ми хареса и минаваше доста стабилно и стегнато през неравностите и наистина беше муден Ще погледна още два екземпляра които съм набелязал преди да се откажа окончателно от модела ... може да остана с друго впечатление.
  10. Аз попринцип съм голям фен на AUDI, сменил съм 3 модела с доста мощни двигатели ... заради това цената за поддръжката на този Hover ми е доста "шеговита" ... заинтригува ме доста този джип, поради високата си проходимост и симпатичен външен вид. Само едно нещо ме притеснява да не го усетя доста муден ... (не очаквам много от него) Разгледал съм всички обяви за продажба на Hover 5 и навсякъде пишат различни конски сили (125 к.с. ; 130 к.с. ; 140 к.с.), къде е истината - нямам си идея.
  11. Примерно сега в такива време, киша по главните пътища или напълно изчистени на асфалт и навлизане или в някоя малка уличка или в навят завой със сняг/лед ... трябва постоянно да седя на копчето за да прецъквам 2H и 4H?
  12. Здравейте, искам да благодаря първо за отделеното внимание! Ховър-а ще се използва ежедневно и предимно по асфалтов път ( естествено че ще се използва и за оффролд, но доста рядко).Относно казуса с 4H дали има ограничение на скоростта (дадено от производителя)? Разбрах, че не мога да го използвам на сух асфалтов път.
  13. Драго ми е, точно това търся - да закупена и карана в БГ. Тези вносните от Италия са много рискови!
  14. Здравейте, възнамерявам да се сдобия с един Great Wall Hover 5, мога да смело да кажа, че съм изчел почти цялата информация относно модела във форума. Колкото повече ровех из форума толкова повече се надъхвах да стана "част от вашият отбор". Притесни ме единствено факта, че информацията е от близо една или две години - нищо актуално. Интересувам се още ли си карате вашите Hover-и и все още толкова ли сте доволни от тях, като се има в предвид ще завода в гр. Ловеч го няма, ме притеснява да не стане трудно намирането на части. В началото бях се спрял на модел-а CUV (привлече ме по-грубата му визия), но в последствие се спрях на HOVER 5 поради наличието на повече екстри и по-нов модел на HOVER. Газификацията също е интересна тема. Разглеждах много обяви, които са със заводска газова система BRC инжекцион (ECODUAL) и друг тип с течна фаза, при която се прецаква помпата, а тези помпи били скъпи. Мисълта ми е, кой тип е за предпочитане. Също ме притеснява малкият набор от качествени обяви на модела.
×
×
  • Create New...