Jump to content

cvetoslav.mihov

Members
  • Мнения

    9
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно cvetoslav.mihov

  • Ранг
    Newbie
  1. Относно GW Hover 5

    Относно антикорозионата защита, как стоят нещата - говореха ще закупуваните нови, след 2 години хващали доста ражда! Аз съм от Ловеч и доста слухове имаше за тази марка.
  2. Съвети преди закупуване на Hover

  3. Относно GW Hover 5

    Бих искал да споделите как ВИЕ използвате part time машините.Имах възможността да карам днес Nissan Navara на чичо ми (той също е part time).Исках да се подготвя за Hover-a .Карах на 2H на главните пътища, които бяха покрити лекичко със снежец и на два пъти задницата ми полудява ... а ако реша да дам пълна газ постоянно забуксува задните колела.Излязох на един път изцяло покрит със сняг и включих 4H и нямах никакви проблеми ... ядосах се че в града едвам потеглих на един светофар и пуснах и там 4H но не чух някакво виене от дифовете. Мисълта ми е: при такива условия не може ли да пера на 4H и да нямам ядове ... или трябва само в голям сняг да се пусне (малките заснежени улички) 4H. Беше ме страх да не прецакам нещо дифовете и карах само на 2H на главния път с доста повишено внимание ... При тези условия този Hover ми е излишен ... МОЛЯ СПОДЕЛЕТЕ МНЕНИЕ ... ГЛАВНО МЕ ИНТЕРЕСУВА!
  4. Относно GW Hover 5

    Днес разглеждах един екземпляр, който ме разочарова ... Оставям на страна това, че не беше каран 1 месец и акумулатора му беше паднал (запали след подаване на ток) и много трудно превключваше 2H,4H и 4L, но това го дължа на заминалия акумулатор (все пак нали превключването е електрическо). Exsterior-a му изглеждаше супер, абсолютно всичко ми хареса, но вътре ... не знам от къде да започна. Предните седалки са супер твърди и неудобни (кожа), много дървен и груб подлакътник, сигурно е използвана най-евтината пластмаса за таблото, скърцания отвякъде, скоростната кутия беше бая китайска - скоростите доста трудно и грубо влизах ... и май имаше само климатик, нямаше климатроник (или аз нещо не съм забелязъл) Но управлението ми хареса и минаваше доста стабилно и стегнато през неравностите и наистина беше муден Ще погледна още два екземпляра които съм набелязал преди да се откажа окончателно от модела ... може да остана с друго впечатление.
  5. Относно GW Hover 5

    Аз попринцип съм голям фен на AUDI, сменил съм 3 модела с доста мощни двигатели ... заради това цената за поддръжката на този Hover ми е доста "шеговита" ... заинтригува ме доста този джип, поради високата си проходимост и симпатичен външен вид. Само едно нещо ме притеснява да не го усетя доста муден ... (не очаквам много от него) Разгледал съм всички обяви за продажба на Hover 5 и навсякъде пишат различни конски сили (125 к.с. ; 130 к.с. ; 140 к.с.), къде е истината - нямам си идея.
  6. Относно GW Hover 5

    Примерно сега в такива време, киша по главните пътища или напълно изчистени на асфалт и навлизане или в някоя малка уличка или в навят завой със сняг/лед ... трябва постоянно да седя на копчето за да прецъквам 2H и 4H?
  7. Относно GW Hover 5

    Здравейте, искам да благодаря първо за отделеното внимание! Ховър-а ще се използва ежедневно и предимно по асфалтов път ( естествено че ще се използва и за оффролд, но доста рядко).Относно казуса с 4H дали има ограничение на скоростта (дадено от производителя)? Разбрах, че не мога да го използвам на сух асфалтов път.
  8. Относно GW Hover 5

    Драго ми е, точно това търся - да закупена и карана в БГ. Тези вносните от Италия са много рискови!
  9. Относно GW Hover 5

    Здравейте, възнамерявам да се сдобия с един Great Wall Hover 5, мога да смело да кажа, че съм изчел почти цялата информация относно модела във форума. Колкото повече ровех из форума толкова повече се надъхвах да стана "част от вашият отбор". Притесни ме единствено факта, че информацията е от близо една или две години - нищо актуално. Интересувам се още ли си карате вашите Hover-и и все още толкова ли сте доволни от тях, като се има в предвид ще завода в гр. Ловеч го няма, ме притеснява да не стане трудно намирането на части. В началото бях се спрял на модел-а CUV (привлече ме по-грубата му визия), но в последствие се спрях на HOVER 5 поради наличието на повече екстри и по-нов модел на HOVER. Газификацията също е интересна тема. Разглеждах много обяви, които са със заводска газова система BRC инжекцион (ECODUAL) и друг тип с течна фаза, при която се прецаква помпата, а тези помпи били скъпи. Мисълта ми е, кой тип е за предпочитане. Също ме притеснява малкият набор от качествени обяви на модела.
×