Jump to content

Krasimirr

Members
  • Content Count

    256
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    10

Krasimirr last won the day on June 14

Krasimirr had the most liked content!

Community Reputation

13 Good

1 Follower

About Krasimirr

  • Rank
    Advanced Member

Profile Information

  • Адрес:
    Добрич
  • Карам:
    Стиид 3/4 2.4l

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Каре на предния кардан е за смяна. Заклинва някоя чашка и затова тресе предницата. Някъде из темите го има дадено и карето което става за модела.
  2. Трябва да се действа смело,че доста трудно излиза конзолата. Болтовете се виждат когато я отделиш.
  3. 0885840184Ники Аврамов
  4. Ако не стане с "алито" вариант две ти е Ники Аврамов и ще решите проблема със сондата за винаги.
  5. Градско до 13 / 14 а на вън от 10 до 12.5 в зависимост от стъпката. При мен е БРЦ отключено и мога да го ресетвам като се омаже.
  6. Hi, 1.Regarding timing belt - I understand that all the marks match correctly for the motor. Do I understand correctly ? 2.KAT- is this abbreviation for catalyst ? 3.At first he wrote that the exhaust system is clogged - if the system is clogged there is no way the car will work normally of course !! Best Regards,
  7. Крис е прав и според мен. Липсва му поне един кардан и раздатка на първо четене. Търговеца не е излъгал , а само удобно е спестил информация - ако мине номера!! Към купувача - търси два кардана и два диференциала под купето. Ще се наложи малко да полегнеш,но поне са високи и е лесно. Успех в търсенето.
  8. Hi, I suppose you are using an interpreter and it is a little unclear what you mean but ………... If the exhaust system is clogged you cannot expect dynamics from the car - probably a clogged catalyst. In this case the soft connection and it should let however gases. These gases have to come out from somewhere if they do not go out through the exhaust. Whatever you do, do it on the gasoline. If the gasoline is OK and CNG will be in place.
  9. Здравей, Би ли споделил кое налага тази гимнастика като инфо,че и аз имам този вариант,но се ползват като леки. Нещо промяна в закона ли?
  10. Няма значение къде са копчетата и дали са копчета - в различните години са на различни места. Сещам се за три места на първо четене + ръчното. Колегата ти е казал "да си отваряш очите и да не вярваш на джамбазите". Лягаш отдолу и гледаш, достатъчно висока е и става без канал/повдигач ако си мераклия. Търсиш два кардана т.е. един свързан със задния мост и един свързан с предния мост посредством раздатката на кутията. И това се отнася за всяко возило 4Х4 което не е с виско.
  11. Катализатора е един , а сондите могат да са две или една в зависимост от изпълнението т.е. има ги в двата варианта. Мисля , ще в програмата на Ники Аврамов имаше опция да не ги следи или поне да не следи втората така ,че и това с катализатора е решено.
  12. Всичко зависи от това за какво искаш да го използваш и какъв бюджет си отделил. 1.Двигателя е с голям ресурс , а лошото охлаждане на 4 цилиндър няма нищо общо с газовата уредба. Това си е конструктивен "проблем" и не е задължително да е издухана гарнитурата. Когато купуваш гледаш маркучите на водната система да не са "камък" и дали капачката на радиатора не е магерена -другото е късмет. Правиш така нареченото разтоварване за двадесетина лева и си решил "проблема". 2.При течната фаза помпата е сменяем елемент на определени километри. Откъдето и да го купиш нямаш гаранция , че няма да те предаде след 5 или 50 000км. Масово вноса са с нормален газов инжекцион , а не течна фаза и особено модела към който си се насочил с двата лоста. 3.На всички коли влезли от Италия газ/бензин без значение на модел и година комповете са заключени. Ако ти прави проблем се сменя компа + окабеляването му /ако не намериш същия или не може да се разкодира/отвори/. БРЦ ги отключват в Пловдив според данни от колеги. 4.Кутията има 'сух" лагер на първичния вал който се сменя при всяка смяна на съединител,но това не е проблема.Такъв лагер има и при кутиите на доста реномирани марки. Така нареченото виене се оказва , че в повечето случаи е в самата кутия от лагерите/в добрия вариант/ или нарушена циментация на вала/както беше при мен/. Това е в следствие на скъсан маншон на скоростния лос и най-вече от липсата на правилно обслужване.Попадат боклуци и става рашпила.Ако има и липса на масло от теч на семеринга в опашката - честито. 5. С лост или без лост и двата варианта имат 4Н и 4L. Да речем че е леко своенравен откъм включването когато е с повече електроника , но и там проблема е решим. 6.Като добавка от мен гледай да няма ръжда , че няма отърваване ако е тръгнала веднъж и да е с текстилен салон ако е възможно. Всичко останало по горе изброено е бял кахър. Части бол и то на добри цени. Успех!!
  13. Щом си сменил кабели + свещи с нови и разхода се е завишил по-скоро е кофти дюза/и на газовата рейка ако този ефект го няма на бензин.
  14. https://ru.aliexpress.com/item/32820683481.html?spm=a2g0o.cart.0.0.7b1c3c00rkoAVb ако имаш време или ползвай инфото от страницата
×
×
  • Create New...