Jump to content

Krasimirr

Members
  • Content Count

    273
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    13

Krasimirr last won the day on January 6

Krasimirr had the most liked content!

Community Reputation

16 Good

1 Follower

About Krasimirr

  • Rank
    Advanced Member

Profile Information

  • Адрес:
    Добрич
  • Карам:
    Стиид 3/4 2.4l

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. (щото при мен от термостата маркуча отива в изпарителя,и от горния му щуцер отива в парното) Ако е така не е правилно 100% защото изпарителя сваля дебита на топлата течност като обем в пъти към парното + големи температурни загуби от корпуса на изпарителя. Трябва да влиза в парното с голям дебит и след това в изпарителя ако е последователно. И тук идва мястото за вечния спор успоредно или последователно. В твоя/нашия случай мисля ще най-добре успоредното свързване с трипътници. 1.Режеш маркуча на/преди входа на парното и слагаш един трипътник.От там съответно връзка с 4 цилиндър и входа на изпарителя - за тези връзки са ти нужни два трипътника 2.Същата процедура с изхода от парното + изхода от изпарителя и си готов с успоредното свързване + разтоварване на 4 цилиндър едновременно - един трипътник за тази връзка. По-топло в купето и по-бързо ще ти минава на газ гарантирано при тази схема. При -10 прехвърля до километър макс при мен. Успех! Вероятно водната риза на изпарителя също има боклуци предполагам!?
  2. 0885840184 Ники Аврамов
  3. маркучите са 16мм вътрешен и затова щуцера е с външен 17
  4. Свържи се с Ники Аврамов да я закачите и ресетнете бензиновия комп.
  5. 100лв. е добра цена за разкодиране и не си заслужава смяната особено ако не можеш сам да направиш процедурата по замяната. Явно ситуацията се подобрява за БРЦ собствениците,но това според мен не е БРЦ.
  6. температурния датчик е до термостата,но 3000 оборота заради него сякаш ме съмнява......ще иска диагностика по скоро.
  7. Колата е Н3 и повечето от екстрите които е описал продавача ги няма в този модел. Предполагам вярното е , че е N1 регистрация с ел. пакет + клима + ABS и заден парктроник , но всичко останало е меко казано търговски трик. Така като гледам ми се струва , че кожата и салона са пръскани със силиконов спрей - гледай внимателно. Провери 4Н и 4L дали включват коректно и дали газовото го има в италианския бриф - ако не е ще имаш ядове. Решими са , но цената е много върхова за този модел и година за да се филмираш отделно. Иначе външно изглежда стегнат и много добре на снимките - липсват задните капачки на джантите. Аз лично бих му сложил хъбове и ще сменя компа /ако не може да се разкодира/ на газа защото този 100% е кодиран,така, че + 350лв. за хъбове и 300лв за компа към цената. Другото го има описано по-горе в темата. Успех!!
  8. Спора за по-правилния начин на свързването на изпарителя е стар като света. Успоредно и последователно на парното са двата варианта - масова практика е да се свързват успоредно.
  9. Термостат за смяна. На всички весело изпращане на 2019г. Успешна и безаварийна 2020г! Поздрави,
  10. Иска финосване на контактите които са в главата на машинката на раздатката и "проблема" с включването ще се реши.
  11. https://www.carpdfmanual.com/haval/ тук има малко инфо
  12. Мери се на пиновете на буксата под седалката , а контактите са в главата на ел.мотора на раздатката. 1.Разхлабваш леко трите болта на главата където влизат кабелите , а не където е закрепен мотора и с бавни движения микрон по микрон докато писне зумера който е закачен на пиновете. 2.Ако не ти се закача зумер един в купето да натиска бутоните и един под колата да движи главата.Първо бележиш къде е към момента на настройката и малко напред или назад докато почне да включва. Първо включва предния мост и после раздатката с няколко секунди забавяне. Успех!
  13. https://rajda.net/produkt/rajdopreobrazuvatel/ и https://markita.net/antikor-bodi-930-1kg.html за ръждата и по тръбичките където решиш.Със сигурност е повърхностна ръждата.За 4Н и 4L Распиновка разъёма блока управления раздаткой -------------------------------------------- 14 15 16 17 18 19 20 --- 22 23 --- 25 26 • • • • • • • п • • п • • • • • • • п • п • • • • • 1--2--3--4--5------7------9 10 11 12 13 -------------замок разьёма--------------- 1 и 14 – (Запаралелены) питание мотора редуктора переключения ( «-» при переходе с 2Н на 4H и с 4H на 4L) 2 и 15 - (Запаралелены) питание мотора редуктора переключения ( «-» при переходе с 4L на 4H и с 4H на 2H) 3 - концевик педали сцепления (соед. с «-» при нажатии педали сцепления) 4 и 16 - джойстик управления (соед. с «-» при включении 4H и 4L) 5 - концевик положения 7 и 20- Датчик раздатки 9 - пустой провод, никуда не идет 10 или 22 – (В SAFE запаралелены) - выход на блок управления включением передка (передней «шайтан машинки») В Сейлоре один из них («-» при вкл. 4Н и 4L) 11 - эл.муфта синхронизатора подключения переднего моста (кратковр. «+» при включении передка) 12 и 25 - «-12» питание 13 и 26 - «+12» питание 17 - концевик положения 18 - концевик положения 19 - концевик положения 20 - концевик положения 23 - «+12» от замка зажигания Электродвигатель раздатки: Логика работы концевика положения на раздатке: режим движения - замкнутые контакты разъёма БУ 2H - 20+17+5 4H - 20+18+5 4L - 20+17+19
  14. За 4Н и 4L ти дадох телефонен номер на който колегата да ти обясни точно как да ги намериш.Лечението е елементарно ,но се искат и минимални познания.Относно заяждането - това е от скапаното каре.Ще се оправи след смяната-няма страшно.много са те наплашили тези "майстори".Карето се сменя с демонтаж/монтаж за половин час макс.
×
×
  • Create New...