Jump to content

Krasimirr

Members
  • Content Count

    241
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    10

Krasimirr last won the day on June 14

Krasimirr had the most liked content!

Community Reputation

13 Good

1 Follower

About Krasimirr

  • Rank
    Advanced Member

Profile Information

  • Адрес:
    Добрич
  • Карам:
    Стиид 3/4 2.4l

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Щом си сменил кабели + свещи с нови и разхода се е завишил по-скоро е кофти дюза/и на газовата рейка ако този ефект го няма на бензин.
  2. https://ru.aliexpress.com/item/32820683481.html?spm=a2g0o.cart.0.0.7b1c3c00rkoAVb ако имаш време или ползвай инфото от страницата
  3. Външния маншон е стандартен - сваляш и в някой магазин ще ти го намерят от наличните. При мен бяха в комплект външен и вътрешен от нещо си с грес,скоби за 15лв на страна/има ги качени снимките с номенклатурата/. За вентилатора - по моргите няма начин да няма или присаждаш от нещо друго.
  4. Ако не ти се случат нещата,пращай твоето с еконт, ще разглобя и ще тествам при мен,после обратно към теб.
  5. В купето на таблото в ляво/страната на водача/.Когато отвориш вратата трябва да има капаче в страни. Сваляш го и зад него има десетина бушона,а на капака са описани. Третия сякаш беше на горния ред.
  6. Предпазителя за 4ВД здрав ли е - провери го преди да сваляш модула.
  7. Бутон,модул жабка,машинка преден мост,машинка раздатка последна,а модула под седалката е за 4Н и 4L на раздатката. Работи или не модула под седалката, трябва да свети индикацията на таблото и бутоните според мен. Най-добре си направи уговорка с някой колега или морга,който ги има тези модули.Замяната им е въпрос на пет минути.Заменяш ги на място и разбираш дали е от тях.На букси са,няма какво да им повредиш или скапеш. От моите търсения из системата за 4L на Стефко стигнах до извода , че премахнеш ли захранването на бушона с-мата умира/гасне. Премахнеш ли модула в жабката управлението на с-мата умира т.е и в двата случая ефекта е както е при теб в момента. Машинките откачени или не лампите светят. Датчика на кутията ако е заминал лампите пак светят. За мен си е захранване,но………………………!?
  8. Ако не ти светва 4WD на таблото и индикаторите на таблото проблема ще да е в модула /който при мен е в жабката/ и като вкл/изкл се чува да щракат релетата. Там има един чип за 50ст. и като се скапе няма управление на машинките - чипа го има в "Елимекс". Има и вариант изгорял предпазител ако машинката го товари , но в крайна сметка проблема не е в предпазителя ,а в машинката. Ако се е раздула гумата на палеца/както беше при мен/ блокира движението на вилката,много ампераж и гори предпазителя. Отваряш металното капаче както е на място,хвърляш гумата и слагаш два о-пръстена и си реди за година - после пак. Не става да се махне машинката на предния мост физически-чете грешка веднага иначе до сега да я бях ошетал както съм с хъбове.
  9. В тази тема има снимки и цени за задни биалетки. Няма друго за смяна към тях. Тампоните на тросиона са по няколко лева всеки и също можеш да подмениш. Ако ти "сее" задницата е от тампона на щангата която държи моста към купето - и за него има писано. Поздрави,
  10. Венци, Аз бих опитал на канал + ти или друг в канала. Дърпаш ръчната / ако е необходимо и две трупчета зад задните гуми / и даваш на задна с повечко газ т.е. да симулираш,че все едно изкачваш на задна. Гледаш,слушаш и дано да го диагностицираш правилно,че това с вибрациите които се предават по купето си е еротика! Да не се окаже нещо по генерацията или , че е заминала меката връзка на генерацията и като даваш на заден да се отваря/разтегля и да "боботи и ръмжи". Успех,
  11. Моят съвет е да я свалите,разцепите и чак тогава да вземете решение заедно с този който ще се занимава с нея,а съединителя и семеринга на коляновия вал ще смените така или иначе.Те са лесната част от цялото приключение :). За частите предполагам са ги заръчвали в Ловеч защото са бившите представители на марката и големия плюс за мен беше,че не са ме занимавали с нищо. Оставих я на приемчика и когато се върнах от почивка ме чакаше ремонтирана на паркинга. Затова в този случай така по части не мога да ти отговоря , но примерно : - съединител комплект + семеринг колянов вал + помпа съединител = 350-400лв - гумен маншон на скоростния лост + масла за кутията и раздатката = 150лв - външния лагер + семеринг на първичния вал = 60лв. - труд /сваляне,качване,ремонт кутия/ -350лв. - вал , лагери и т.н. остават близо 1000лв Гаранция в общи линии не дават заради частичния ремонт , но според мен е по-добре от кутия втора ръка и ще се опитам да се обоснова! Да приемем , че търговеца те убеди как кутията е на малко километри и т.н. какво следва: - Пращат/предават с опция преглед и тест преди да я платиш , но ти реално не можеш да се възползваш от тези опции при полеви условия т.е. плащаш я!! - Задължително трябва да се отвори преди да я качиш с което ти отпада и опцията да я върнеш на търговеца - 100/150 лв. за ревизия ако не можеш да го направиш сам. - Сваляне и качване 200/250лв. - ако не го правиш сам. - Ако нещо въпреки ревизията се окаже, че не е наред с кутията си назад с 350/400лв. + цената на кутията от 700 до 1000лв. - В най-добрия случай от двете кутии ще съберете една , но има вариант да се окажеш с две кутии с еднакви проблеми и тогава дървото е пълно. - Останалите консумативи са стандартни за двата варианта т.е. малкия лагер в маховика,семеринг колянов вал,съединител комплект,масла,външен лагер + семеринг =550/600лв. Удряш чертата,пресмяташ рисковете и добавяш още 50-60лв непредвидени разходи. Ти си решаваш , а вероятно има и по-евтини варианти от моя!!
  12. При мен по-скоро ромолеше като ярмомелка отколкото да вие. Разглобиха кутията и се оказа , че задната шийка на вала където са наредени въпросните скорости е износена/където е петата/. Направо си липсваше циментацията и парчета от шийката. В общи линии се предполага , че бедата е дошла от маншона който е на скоростния лост и играе роля на прахоуловител. Беше дроб и няма кое да предпазва от абразивите да не попадат в кутията и готово - ремонт! Смениха вала с нов + лагери и каквото е било необходимо , а частите които са били добре ги прехвърлиха от стария на новия вал и нещата се получиха. Използвах момента да сменят съединител/комплект/ и семеринга на коляновия вал , че от там ми се губеше двигателното масло. По-веселото е , че сега текна от предния семеринг на коляновия вал , но за сега няма да го пипам там ,че лятото го обслужих този възел и ще чака за сега! При случая с виенето би трябвало да са само лагерите по вала и Явор е дал някаква опция за София.
  13. я го шарни този сайт да го разгледам , че знае ли човек...….
  14. За тази промяна за тонажа не съм чувал , но направиха промяна по данъка за автомобилите без вписан Евро стандарт в големия талон. Ако не е записан Евро - 4 ,5 , 6 го приравняват към ЕВРО - 1 , а там плащанката е сериозна. За да се избегне този момент - служебна бележка от официален представител на марката за Б-я с изходящ номер + КАТ с канал = 52лв. Механизма важи за всички марки автомобили на територията на БГ без вписана еко норма в големия талон.
×
×
  • Create New...