Jump to content

Krasimirr

Members
  • Content Count

    330
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    22

Krasimirr last won the day on July 18

Krasimirr had the most liked content!

Community Reputation

35 Excellent

1 Follower

About Krasimirr

  • Rank
    Advanced Member

Profile Information

  • Адрес:
    Добрич
  • Карам:
    Стиид 3/4 2.4l

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ако заменят катализатора с тръба 100% ще се наложи да измагериш втората сонда,която следи изходящия поток на газовете от катализатора,но ако го отворят/срежат и изръчкат елемента вътре и заварят обратно ламарината може и да минеш метър. Варианти ако светне чека с грешка за втората сонда - премахване на сондата софтуерно,ел схема/емулатор към втория датчик,а някога става дори и с една втулка само,която да отдалечи сондата. Относно светещите чекове в по-горните стари постове когато колата видимо "върви" добре - в повечето случаи си е тръгнала или заминала първа сонда в следствие на което се омазват бензиновите,а от там и газови тримове,но за това има софтуер и джаджи за четене.
  2. 1.Обслужването на двигател,соростна кутия и мостове е стандартно само,че тук маслата са в по-голям обем от лек автомобил. На 50К вероятно ще има предни накладки за смяна-евентуално. 2.На 50К сменяш само маслото в двигателя,а другите ги преглеждаш и ако има нужда тогава решаваш как да постъпиш. Ако 50К са докзани няма какво да пипаш ангренажа по принцип,но аз бих сменил само двата ремъка за собствено спокойствие през следващите 50К. 3.Няма автомобил който да не му се налага да бъде пипнат тук там по окачване след определни км.
  3. Разглобяване,почистване,гресиране и ако е нужно регулировка на положението на ел. пътеките на моторчето на раздатката от трите болта на плочката в която влизат кабелите му. Трябва прецизност ако е на ръка или замерване с уред на пиновете на модула за управление на раздатката. Това "престъргване" е от кутията защото моторчето се е опитало да вкл. в движение/не е ОК/,което от своя страна показва,че и датчика за движение на вала в кутията не работи коректно/евентулно/.
  4. Не е проблем ако я караш само в Добрич и околностите,но ако правиш макс като обем натоварен преходи по 600/650км на ден за 7-7,5 часа минавайки два корави прохода ще разбереш за какво говоря т.е. въпрос на експлоатация и т.н.-колегата да си решава и написаното по-горе е от личен опит,а не от страст към постовете. Относно частите: Малко ме изненадваш при положение,че в Добрич е фирмата на Иван Симеонов за радиаторите. Колеги от София се възползват от услугите му и + куриерската услуга им стъпва на по-добра цена - не знам... Всичко го има в Еврото на много добри цени + избор на марка,а и младежите са много в час защото доставят частите за пикапите на ВИК Добрич.
  5. Километража е бял кахър. Ще си увеличиш спирачния път и ще намалиш сцеплението в завоите /особенно по-остричките/,а ако очакваш икономия на гориво........не си заслужава предвид какво губиш,но както е казал колегата "колата си е моя"/в този случай твоя/.
  6. Лагер карданен вал висящ Great Wall Steed V200 V240 (dbk-dimitrov.com) Има дадени размери и ако съвпадат с тези на твоя ..........
  7. Таблото няма как да е решение защото това е само информация за водача т.е. на "екранчето" на таблото трябва да ти светва 4WD както и съответния бутон под климатроника за 4H или 4L,При 2Н свети само бутона под климата. (11) 4WD CHECK - Ошибка полного привода. Простой ремонт мотора сервопривода - YouTube Бутоните под климата светват ли когато сменяш режимите.
  8. Окабеляване и слаби връзки. Бъркай зад кората на таблото под волана и раздвижвай буксите които можеш да набараш за километража,а буксите на колелетата за АБС АБС не работи предполагам.
  9. Ако си го купувал от някой автоджамбазин не е изключено да е свалена лампата за 4ВД от таблото или да е прекъсната пътеката за да прикрият проблема с четворката. Щом не ти светва 4ВД - модул,окабеляване или контактите в моторчето на предния мост не са ОК т.е. не чете някой от модулите по с-мата 4х4 и няма синхрона с мотора на раздатка. Когато рестартираш всико се връща в изходна позиция при липса на +12в и затова го включва,но после се усеща,че не е ОК и затова не вкл. Това на първо четене ,пък и ако дадеш и малко инфо за колата ехеееее........!
  10. (8) Магнитола Android на Great Wall Hover h5 установка и настройка - YouTube
  11. (8) магнитола на андроид Ховер 5, установка - YouTube
  12. Въпросния маркуч се намира на нивото на блока под главата. Единствената "капачка" е на главата,но там е с вътрешен опръстен и няма как да текне от обливането на разпределителния вал. Тя се сваля за да получиш достъп за демонтаж на разпределителния вал без да сваляш главата от блока,но изисква инструмент за да развиеш двата и болта. Теча в задната част на двигателя в/у маркуча е от гарнитурата на капака на главата или когато почне да духа гарнитурата на главата на четвърти цилиндър защото маслената магистрала е точно там и е крайна в блока. Разбира се ако си голям карък може да е в комбинация от двете. Повил се теча веднъж с пренатягане само ще текне повече. Гарнитурата за капака е в комплект с гарнитурите м/у свещите и капака на главата. Сваляш капака и на равна фрезована плоскост го проверяваш и "съветваш" ако е необходимо докато ти хареса. Трябва да се реши проблема с теча защото рано или късно си в същата ситуация каквито и маркучи да слагаш,а и ще ти се налага да доливаш масло м/у сервизните интервали което не е ОК.
  13. решение за модул управление,който всеки читав ел. техник може да събере (22) VID 20180610 133918 - YouTube (22) Макет схемы управления сервоприводом полного привода раздаточной коробки Парт-Тайм BorgWarner - YouTube
  14. Така наречената на руски ШМ/шейтан машинка/. За смяната на буферната гумичка не е необходимо да се сваля машинката или да се "разкоства до нула". (22) Полный привод на ховере - YouTube (22) Hover 3. Шайтан машинка ,разборка-сборка - YouTube
×
×
  • Create New...