Jump to content

Krasimirr

Members
  • Posts

    348
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    29

Krasimirr last won the day on June 15

Krasimirr had the most liked content!

1 Follower

Profile Information

  • Адрес:
    Доспат
  • Карам:
    всичко

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Krasimirr's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

46

Reputation

  1. Проблема със заключен софтуер на комповете влизащи от Италия не е от вчера. За БРЦ го разкодират като си платиш за София и Пловдив,но за другите не знам. По-добрия вариант при теб е да си смениш компа + кабелния сноп на газовата уредба с какви да е - стига да не е заключен компа. Компове бол/нови и втора/ и ако можеш си го сменяш сам,а ако ли не при някой газаджия и ти отпада проблема с четенето. Кабелите за връзка с компа са м/у 25 и 45лв,а програмата си я теглиш от нета и си готов за възходи и падения в газовия бранш. Да не казвам,че с ОБД всички си имат автоматична настройка която пускаш и си реди.
  2. Сменил си бендикса,а вероятно голямата консумация идва от стартера т.е. там ти е проблема и затова ти задържа бендикса и присветва таблото.
  3. Тук отговота е известния анекдот за панаира в Пловдив когато са представяли марката на БГ пазара и възниква проблем с автомобила. След диагностика инжинера се обажда на собственика с въпрос с каква част да го заменят т.е."с немско менте или оригинална китайска част".😄 В Алито има много добри попадения стига да не бързаш.
  4. Вибрацията ако е малка и се усеща само с ръка в/у скоростния лост няма да можеш да я избегнеш. Ако е голяма е тампон на скорости,двигател ама е голям филм и пак няма да я премахнеш напълно. Виенето е от скоростната кутия е проблем и е от износване- там с ремонт само ще изчезне виенето. Като я свалиш използвай момента да смениш съединител,лагер и семеринг на колянов вал за да не сваляш после пак.
  5. 4Н се вкл. без съединител при автомобил в покой или до 20км в движение/по спомен от инструкциите/,но за мен правилното е в покой! 4Л задължително в покой с натиснат съединител т.е. въпросния контактор който цитираш на съединителя трябва да "потвърди" командата от бутона,а и при натиснат съединител кутията минава в пълен покой защото първичния вал спира да се върти и подпомага вкл. на 4Л. Мисля,че преди време бяхме дискутирали твоя проблем. Самоволното вкл. идва от не настроени или дефектирали контакти на моторчето на раздатката. От там ти е проблема и с 4Л на 99,9% предполагам. Монтирай си някъде един обикновен прекъсвач,който свързваш през бушона на 4WD и няма да ти се вкл. самоволно. Не е ремонт,но премахва вероятноста да ошеташ раздатката докато решиш проблема.
  6. При Н3 предния мост има модул или поне при мен имаше.Даже съм го ремонтирал. Да беше сложил два ръчни хъба и и щеше да си спестиш много ядове по принцип щом само не изключва по някога - това за 4Н. Ще се въртят повече дингили в един момен само,а иначе ще си на задно когато са изключени хъбовете докато се сети да изключи машинките. Проблема на тези машини е ,че има много свободни съчинения от стари собственици, производители,"майстори" и т.н.... При пикапите ако се изгуби плюса към модулите и машинките се самоизключват. При тройката с махането на бушона четворката става вечна. Би трябвало и при петицата да е така,но........ !? За мен логиката е,че или ти се губи + някъде или имаш някакъв постоянен такъв и по тази причина и не изключва четворката - зависи коя ел. схема са използвали при сглобката.
  7. Не се губи с този контролер - няма нишо общо с 4Л. Щом вкл. предния мост значи модула е ОК където и да се намира. Тази машинка може да се замени с планка + хъбове и пак ще си имаш 4Н и 4Л. Моторчето на раздатката изпълнява ли коректно командата за 4Л т.е. да остава трайно включено или дава грешка и се връща до начално положение? Да не се окаже,че модула е ОК, машинката си включва правилно,но няма какво да включи в раздатката - малко вероятно,но все пак нямаш идея какво е било преди теб! Ако искаш ми прати старите модул и машинка да ги закача на Стефко да ги тестваме или намери някой покрай тебе за целта за да е сигурно какво правиш.
  8. На плюсовата клема на акумулатора трябва да имаш бушони като пластини - провери ги за слаба връзка
  9. Калкулатор за гуми | Calculator.bg Медина и примекс също имат калкулатори
  10. Написаното от мен е извън темата,но да споделя моето виждане до къде водят част от по-горните постове и защо информацията ще става все по-оскъдна! Ще рискувам да Ви отговоря от името на повечето колеги и се надявам да няма обидени от тях за това ми действие. В началото всеки е искал да сподели знание и да бъде полезен за настоящи и бъдещи колеги,нали все пак за това е създаден форума - предполагам. В даден момент обаче спираш защото си отделил от личното си време и споделяш инфо на добра воля,а в повечето случаи винаги се намират колеги които да не им нещо на таман. Форума не е библиотека с класифицирана информация по рафтовете и уредник,а и защо си мислите,че във форумите списани на руски и английски език нещата са много по-подредени!? Ще дам пример с темата за 4Х4 - в руския сайт е над 40 страници постове и не всички са по темата,но в крайна сметка информацията вътре е полезна. Разбира се информацията във форума е полезна за тези които са технически грамотни и им е хоби сами да си ремонтират колите. Когато наистина искаш да научиш нещо ще търсиш,четеш,разглеждаш,цапаш си ръцете и т.н. за да стигнеш до познанието. Щом някой е отделил от личното си време да подаде инфо ще Ви се налага и на вас да отделите малко от личното си време за да я намерите дори и хаотично да е предоставена. Това от мен за "подводните камъни на форума",а иначе към модератора - по мое мнение в тази тема няма нищо градивно и е за коша щом вече я има.
  11. В момента стоките и от двете държави се облагат с мито и ДДС и ако влезе пратката на митница ще "ядеш дървото",а на митница влиза всичко над 30$. Ако не предоставиш официален документ за превода към доставчика се вземат за база цените на официалните представители + стойността на доставката и се облагат с налози стоките = дърво. Ако не става въпрос за тунинг на дифовете си намери човек който пазарува с отстъпка от фирмите за авточасти от БГ и ще ти се вързва сметката,а и всичко е налично по ходова част и двигател т.е. няма чакане,не било точно това което си поръчал,митници и т.н.
  12. В долната част на радиатора има пробка за източване на антифриз/вода. Колата трябва да е макс загряла т.е. термостата да е отворен и капачката на радиатора свалена,а на студен двигател - махаш първо термостата,капачката и т.н. Използвай момента и си смени термостата за да не го сменяш посред зима - съвет.
  13. По постовете разбирам,че си собственик от скоро и не си наясно с историята на автомобила. Голямата неизвестна е защо е с вода,а не факта че е с вода - поне според мен. Доно да не съм прав в расъжденията си и да нямаш ядове с автомобила.
×
×
  • Create New...