Jump to content

Krasimirr

Members
  • Мнения

    186
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    7

Krasimirr last won the day on Юли 14

Krasimirr had the most liked content!

Обществена Репутация

10 Good

Относно Krasimirr

  • Ранг
    Advanced Member

Profile Information

  • Адрес:
    Добрич
  • Карам:
    Стиид 3/4 2.4l
  1. Термичната обработка за шлиците е задължителна!! Стоманата която ще се използва трябва да отговаря на определени параметри за да върши функцията си надеждно т.н. - не е шега работа. Да не стоиш на пътя и да цъкаш в недоумение от къде ти е дошло. Отделен въпрос е , че едва ли вече има къде да се направи термична обработка само на шлиците или аз поне не знам за нашия град. Не зная за какъв теглич конкретно става дума , но всяка информация е полезна и добре дошла за всеки в последствие който е решил да прави някакви подобрения по автомобила си. Мисълта ми е , че ако си решил качвай в определения раздел и тема , а дали ще е полезно времето ще покаже. Това е идеята на този форум надявам се.
  2. Разтоварва не на 4-ти цилиндър

    Крис ,ако не проблем качи малко снимки на крайния монтаж на връзките в коша.
  3. Глъхненето идва от завишените стойности на бензиновите тримове. Би трябвало когато гледат газта да ги виждат и съответно да могат да ги нулират,както и да изравнят милисекундите в работата на бензиновите и газови дюзи. Дали ще го направят вече е отделен въпрос - търси кой може да ти гледа газовия комп и ако можете го направете. Другия вариант съм го описал вече,но е скъп и т.н. - караш на бенц докато влезе в час и се адаптира компа сам,но кога ще стане……………….!
  4. части за Н3,Н5 и Стийд

    Във Варна има няколко цели или на части автомобили и някой от тях още са девствени на тема разглобяване. Двигателите са от 100к до 150к според пътните книжки които намерих в жабките,а и според вида на салоните им сякаш се покриват нещата. Колите са изкупени от фалирала фирма - поне така ми казаха!! За това което взех ми дадоха много читави цени така ,че ако някой му трябва нещо...……….телефона на продавача е 0887132525. За да няма излишни дебати после казвам ясно и точно,че не получавам комисионна или каквото и да било от продавача !!!!!!!!! Дано съм ви дал полезно инфо - за мен беше!! Поздрави,
  5. Към Ники Аврамов ако още не сте се чули.
  6. моторче за 4х4

    Проблема не е в раздатката според мен. Свалих мотора на раздатката и при команда 4Н минава на първа позиция,а при команда 4Л не сменя позицията. Пробвах и с друг мотор и ефекта е същия. За мен е електроника,но къде точно...…………?!
  7. моторче за 4х4

    Управлението на ШМ на предния мост, което се намира в жабката от понеделник вече е ОК. Изгорял чип на платката на стойност 0,60ст и колкото ти вземат за смяната му. Намира се до двете релетата на модула и е с номенклатура ULN2003APG - 16 пина. Вече има "щрики-щрак" в жабката ,4ВД индикатора на таблото светва и 4Н на колата сработва на раз. 4Л все още липсва - не мести муфата на ниския вал т.е. копането продължава.
  8. моторче за 4х4

    Днес изгасихме и "дежурното осветление" най после. Оказа се,че лампите за 4ВД и 4л са светели постоянно заради прекъснат кабел в буксата на ЕКУ-то на раздатката - седми пин по ред,който се пада точно в средата на буксата. Ето още една причина да светят двете лампи при здрав датчик на раздатката. 4Л все още е в укритие.
  9. моторче за 4х4

    Мисля ,че не останаха тайни и ще се справим и сами , но ако не успеем ще прибегнем и до международна помощ - няма езикова бариера. С двата лоста разликата би трябвало да е само в липсата на моторчето на раздатката/предполагам и датчика за движение на вала/ ,чиято функция при теб е заместена с лост или по-скоро моторчето замества лоста като последователност в технологиите. Иначе модула за управление на ШМ на предния мост трябва да го имаш иначе няма какво да му даде команда да се включи. Е има и други конструктивни разлики м/у двете кутии ,но в общи линии принципа на 4ВД е един и същи така ,че няма тайни мисля и там. Да не ти се налага , но ако се наложи ще помагам с каквото мога като инфо за благоденствието на хоби автомобилите с марка GW.
  10. моторче за 4х4

    Отплеснах се и забравих питанката. Ако на някого му се е случвало да му светнат постоянно двете лампи за 4Н и 4Л и го е излекувал сега е момента дето се казва ако има желание да сподели. В момента дори и със светещи две лампи , но със здрав модул вкл. 4ВД и работи , но не и 4Л Не вярвам да е набита грешка,не е и датчика на раздатката,не се оправя със успоредно съпротивление на датчика,не е и от дефектиралия модул. С модул или не,датчик или не лампите си светят нон стоп. Имам някакви предположения ,но засега ще замълча за да не ви подведа по грешна пътека.
  11. моторче за 4х4

    Така Колеги, Намерихме и 4Н "докато се биехме в гърдите и викахме "Б...…….р" защото искаме конфиденциално и скъпо платено инфо без пари видиш ли !! Та сега по темата - виновника за загуба на 4Н вече категорично казвам е от модула който управлява ШМ на предния мост. https://www.aliexpress.com/item/3777200-P02-Left-rudder-Front-axle-electric-clutch-controller-for-Great-wall-Wingle/32882350015.html?spm=a2g0s.13010208.99999999.264.3dc13c00scdrIO Нещата се случват по следния начин: 1.бутон 4Н 2.ЕКУ което е под седалката дава инфо на мотора на раздатката да зацепи муфата на високия вал. 3. от там по "-" постъпва инфо до модула в жабката/както го кръстих/ и той дава инфо на ШМ да зацепи муфата към лявата полуоска с останалите чаркалаци в моста. За да се случи всичко това трябва датчика на раздатката,който следи за движение на вала да е ОК - при мен е 286 ома,а руснаците го дават 370 ома т.е. трябва да се мери. На таблото светва 4ВД веднага със зацепването на раздатката и светва светлината за 4Н до бутона. Възможни неизправности за липса на 4ВД 1.раздута гумичка в ШМ на предния мост - всичко маслоустойчиво става. 2.датчика на раздатката е с нулево съпротивление - принцип на работа,датчик на Хол т.е прекъсната намотка. 3.моторчето на ШМ е изгоряло - мисля,че някъде имаше тема за смяната му 4.модула за управление на ШМ е повреден. 5.лош контакт по акабеляването и всичко останало по системата много рядко според писанията на братята руси. Продължаваме с търсене на 4Л което продължава да бъде в укритие на този етап , но вече сме на ясно как се случват нещата и предполагам,че е въпрос на време да го сборим. Там нещата са по следния начин: 1.бутон 4Л 2.ЕКУ подава инфо на мотора на раздатката да зацепи муфата към ниския вал 3. ИЗГАСВА светлината за 4Н и светва за 4Л - така е коректно!! 4.всичко останало вече е зацепено от предходната команда за 4Н. Според руснаците връщането от 4Л до 2Н преминава задължително през 4Н бутона за да нямате ядове с раздатката. Предварителни благодарности на колегата "Норк" от Варна ,който се ангажира с донорската част по намирането на "беглеца" ,което ще уговорим довечера. Поздрави,
  12. Здравей, аз сложих пружини KYB K-Flex RD5081 доверих се на руските форуми и не сбърках . Изчезна страничното клатене на задницата другото си е същото. Прътът е с дебелина 16мм , заради дебелината колата се вдигна с 2см което мен специално не ме устройва и ги подкастрих малко, те са с повече витки и вози по добре. Амове сложих KYB Premium №: 444083 маслени,тях ги сложих преди 2 години и съм доволен заместват 1 към едно оригиналните, имат малка разлика в дебелината на ухото но се оправя като сложиш и шайбите от стария амортисьор. Информацията е от Ники Аврамов и е от темата за пригаждане,заменки и т.н.
  13. Само със смяна на амовете не е опция - пак ще си заминат с тези нежни пружини които са монтирани и пак ще лашка. Сложи си пружини от мерцедес от старите 200 ли беше или 220 да не те излъжа и тогава вече се получава нещо добро. Не съм го измислил аз - инфото е от руснаците 100%. Даже не си спомням снимките може и да са в тази тема някъде по напред. Разбира се решението си е твое - имаш лично. Поздрави,
  14. моторче за 4х4

    Здравей, Утре имам едно ходене до летището в 7.00 сутринта. После 8,30 неотложна работа в Добрич и живот и здраве след 11.00 можем да се чуем да се уговорим кога е удобно за теб като ден и час да прескоча до Варна. Мисля,че твоя телефонен номер го нямам,а моят е 0888 55 68 61. Поздрави,
  15. моторче за 4х4

    При ABS се оказа,че се е изгубила линията до задно дясно колело и от днес е възстановена от модула до датчика с едно отделно кабелче. Кабелите за отделните датчици в буксата на АБС модула /в коша при двигателя/ са пресукани два по два и стана по лесно проследяването,но проблема е,че не отговарят цветово с тези които тръгват от датчиците и в началото е леко обезкуражаващо. Явно някъде по снопа има букса/и и там се разминават цветово,но къде е не ми се търси - важното е че работи коректно и така. За 4ВД съвсем се забатачиха работите и на този етап мога да кажа само къде не е причината. Не е датчика на раздатката,не е ЕКУ модула под седалката който управлява раздатката /в колата имам два вече/,не е мотора на раздатката , не са бутоните , не е и машинката на предния мост/ШМ/. Остава само модула в жабката ,но не мога да намеря такъв в БГ за да съм категоричен. https://www.aliexpress.com/item/3777200-P02-Left-rudder-Front-axle-electric-clutch-controller-for-Great-wall-Wingle/32882350015.html?spm=a2g0s.13010208.99999999.264.75453c00cazP1O Ако някой изпрати само за проба или аз да му изпратя моя да пробва на неговата кола ще стане ясно надявам се. Приемам предложения - естествено разходите за куриера ще са за моя сметка. Колата трябва да е преди 2012г. според мен защото явно там е решено по друг начин/модул или поне да сте сигурни,че модула го имате. Тук би било ценно да получим инфо от дилърите , но вече не смея да се надявам на чудо!! Поздрави,
×