Jump to content

Krasimirr

Members
  • Мнения

    230
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    9

Krasimirr last won the day on Ноември 15 2018

Krasimirr had the most liked content!

Обществена Репутация

12 Good

1 Последовател

Относно Krasimirr

  • Ранг
    Advanced Member

Profile Information

  • Адрес:
    Добрич
  • Карам:
    Стиид 3/4 2.4l

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Моят съвет е да я свалите,разцепите и чак тогава да вземете решение заедно с този който ще се занимава с нея,а съединителя и семеринга на коляновия вал ще смените така или иначе.Те са лесната част от цялото приключение :). За частите предполагам са ги заръчвали в Ловеч защото са бившите представители на марката и големия плюс за мен беше,че не са ме занимавали с нищо. Оставих я на приемчика и когато се върнах от почивка ме чакаше ремонтирана на паркинга. Затова в този случай така по части не мога да ти отговоря , но примерно : - съединител комплект + семеринг колянов вал + помпа съединител = 350-400лв - гумен маншон на скоростния лост + масла за кутията и раздатката = 150лв - външния лагер + семеринг на първичния вал = 60лв. - труд /сваляне,качване,ремонт кутия/ -350лв. - вал , лагери и т.н. остават близо 1000лв Гаранция в общи линии не дават заради частичния ремонт , но според мен е по-добре от кутия втора ръка и ще се опитам да се обоснова! Да приемем , че търговеца те убеди как кутията е на малко километри и т.н. какво следва: - Пращат/предават с опция преглед и тест преди да я платиш , но ти реално не можеш да се възползваш от тези опции при полеви условия т.е. плащаш я!! - Задължително трябва да се отвори преди да я качиш с което ти отпада и опцията да я върнеш на търговеца - 100/150 лв. за ревизия ако не можеш да го направиш сам. - Сваляне и качване 200/250лв. - ако не го правиш сам. - Ако нещо въпреки ревизията се окаже, че не е наред с кутията си назад с 350/400лв. + цената на кутията от 700 до 1000лв. - В най-добрия случай от двете кутии ще съберете една , но има вариант да се окажеш с две кутии с еднакви проблеми и тогава дървото е пълно. - Останалите консумативи са стандартни за двата варианта т.е. малкия лагер в маховика,семеринг колянов вал,съединител комплект,масла,външен лагер + семеринг =550/600лв. Удряш чертата,пресмяташ рисковете и добавяш още 50-60лв непредвидени разходи. Ти си решаваш , а вероятно има и по-евтини варианти от моя!!
  2. При мен по-скоро ромолеше като ярмомелка отколкото да вие. Разглобиха кутията и се оказа , че задната шийка на вала където са наредени въпросните скорости е износена/където е петата/. Направо си липсваше циментацията и парчета от шийката. В общи линии се предполага , че бедата е дошла от маншона който е на скоростния лост и играе роля на прахоуловител. Беше дроб и няма кое да предпазва от абразивите да не попадат в кутията и готово - ремонт! Смениха вала с нов + лагери и каквото е било необходимо , а частите които са били добре ги прехвърлиха от стария на новия вал и нещата се получиха. Използвах момента да сменят съединител/комплект/ и семеринга на коляновия вал , че от там ми се губеше двигателното масло. По-веселото е , че сега текна от предния семеринг на коляновия вал , но за сега няма да го пипам там ,че лятото го обслужих този възел и ще чака за сега! При случая с виенето би трябвало да са само лагерите по вала и Явор е дал някаква опция за София.
  3. Krasimirr

    опорен лагер на кардана

    я го шарни този сайт да го разгледам , че знае ли човек...….
  4. Krasimirr

    Данък МПС 2019г.

    За тази промяна за тонажа не съм чувал , но направиха промяна по данъка за автомобилите без вписан Евро стандарт в големия талон. Ако не е записан Евро - 4 ,5 , 6 го приравняват към ЕВРО - 1 , а там плащанката е сериозна. За да се избегне този момент - служебна бележка от официален представител на марката за Б-я с изходящ номер + КАТ с канал = 52лв. Механизма важи за всички марки автомобили на територията на БГ без вписана еко норма в големия талон.
  5. Krasimirr

    Покачване нивото на маслото

    На Мазда-7 която се използва предимно за извънградско и няма проблем при комбинирано с градско , но направиш ли 3-4К само в града и нещо се бъгва от еко системите. Не става с източване ,а със смяна на маслото - нали се сещаш колко смазва вече....!
  6. Krasimirr

    опорен лагер на кардана

    Качвай номера и снимка ако е възможно.
  7. Krasimirr

    опорен лагер на кардана

    Виж из блъснатите трябва да има нещо читаво. Има на доста малко километри. По данни всичките са еднакви от 2007 до 2018г. с тази кутия За нов който ще то поръчат от Ловеч http://greatwall.bg/dilari/варна/ Сервизен центърАдрес: гр. Варна, ул. “Атанас Москов” №7Работно време: делнични дни – 09:00- 17:30Телефон: 0887 889 939
  8. Krasimirr

    опорен лагер на кардана

    това трябва да е https://ru.aliexpress.com/item/2202030-P00-Great-Wall-Wingle-4-Drive/32837556557.html?spm=a2g0s.13010208.99999999.274.6f333c00iB3OIc Какво направи с обслужването.
  9. Krasimirr

    Относно GW Hover 5

    В случая проблема не е в оборудването/инструмента защото е елементарно и всеки от нас го притежава , а в знанията и уменията които има "майстора". Процедурата по смяната е елементарна и има белези на всеки вал. Тук тънкия момент е че белега на балансиращия вал съвпада с останалите в строго определена позиция на двигателя , а не винаги. В противен случай или избързва или изостава , но това ще ти е тема след 90к. Със здраве да си я ползваш и да нямаш други изненади!! П.П. И все пак когато сменяш свещи измери компресията на цилиндрите за всеки случай.
  10. Krasimirr

    Относно GW Hover 5

    Помощ ще има и предполагам , че всеки ще помогне с каквото може , но ако кажеш за кои части конкретно ти е питането. Тези страшни шумове при 3-4000 оборота мен лично биха ме притеснили при покупката и мисля,че не са нормални , но майната му вече си го взел - дано си постигнал цена! 1.Когато е на място и първичния вал на кутията не е зацепен/натиснат съединител/ има ли ги тези шумове при 3-4000 оборота. 2.Когато е на място на свободна има ли ги тези шумове при 3-4000 оборота. Отговора ти може да даде насоки към проблема. Добре е да го направите на канал за да може един от долу да се ослуша все пак от къде се чуват т.е. от към страната на двигателя или от към страната на кутията. За тампоните съм ти отговорил в другата тема. Какъв е произхода на колата и сервизната история за кой сервиз се отнася.
  11. Този двигател конструктивно има балансиращ вал , който би трябвало да е решението , но само би трябвало защото след определени километри стандартно си има някаква лека "вибрация" която се усеща и най-вече когато си с ръка в/у скоростния лост. Няма да изчезне със смяна на тампоните на двигателя и кутията и ако е нещо малко не се губи да даваш пари на вятъра.
  12. Krasimirr

    Разтоварва не на 4-ти цилиндър

    Ако приемем,че радиатора в купето е ОК остава варианта да не се обдухва за да почне да отдава температурата в купето - няма друга логична причина. Два варианта: 1.Някоя клапа свързана с входящия въздух да е проблема/затворена/.Дали механично или от ел.управление …….!?Другите са без значение за температурата в купето. Щом си го проверил отпада. 2.Радиатора на климатика е монтиран преди водния и ако е със затлачени ламели питата не пропуска въздуха и става като преграда за въздушната струя.Има почистващи спрейове под формата на активна пяна за радиатора,но ще се наложи да поразглобиш малко за да можеш да го напръскаш добре на място.Напръскваш,обливаш с помпа и т.н. Сега като се замисля втория вариант е по-вероятен при липсата на каквито и да е филтри по тази с-ма.Влага + прах = тезек и липса на топло.
  13. Krasimirr

    Относно GW Hover 5

    Добре е,че нещата се уточниха,че тона нещо беше в гората. Признавам си ,че за първи път чувам и чета точно за това масло и щом гарантираш и не си представител на марката т.е. не взимаш % мисля да ти се доверя и на лято ще заредя едно такова за проба на Стефко да го тествам при условия различни от пътните. Вече дали ще се "харесаме" и кога ще го сменя като километри ще си каже защото ще следя от късо ситуацията. Инфото за свещите също е ценно ако някой в момента се колебае м/у марките - "ползвам денсо вече на три мои коли. Доказано до 100Ккм се държат прекрасно". Желев,нали се сещаш , че ако инфото излезе греда целия форум ще ти се изсипем на гости да черпиш три дни за да ни умилостивиш евентуално! Поздрави и безаварийна 2019г на всички!!!
  14. Krasimirr

    Относно GW Hover 5

    Колеги, Темата за маслата и гумите е стара колкото света и не мисля ,че ще намери решение някога тук или където и да е. Избора за гумите е строго индивидуален и варира в зависимост от ежедневието по мое мнение. Не е без значение и дали караш само в града и до село на 20км. или ти се налага да правиш дневни преходи по 550-600км без значение на пътната обстановка и т.н. За маслата не е без значение дали говорим за лек/сув автомобил , трактори/строителни , офроуд или металорежещи машини - много е различно. Желев, не хващам идеята на това което искаш да ни обясниш за маслата. Производителя на маслото което използваш го дава за 50 000км. и явно е вярно/доказано от опит/ т.е това го разбирам , но всичко останало не хващам какво искаш да обясниш за маслата,смазките,казармата и т.н. Разбирам само , че ако спазваш предписанията на производителя нямаш ядове и не разбирам къде е голямата конспирация за която говориш. Аз ли съм по-тъпичък ………….. не знам!?
  15. Krasimirr

    Относно GW Hover 5

    Здравей Михов, Все още не е създадено превозно средство което да е със 100% сцепление - даже и влаковете дерайлират за жалост!! 4Х2, 4Х4 , 6Х6 , 16Х16 или колкото и да е задвижването не го ли използваш по предназначение съобразно пътната обстановка и възможностите на автомобила си в "гората". За мен до 90% от стабилността и проходимостта на автомобила са гумите,окачването и зад кормилното устройство. Който очаква ,че като си купи Q7,X5 и т.н. и с пълна газ ще се качи на "Еверест" минавайки край другите като край "малки гари" ще остане доста изненадан какво се случва там на "високото" ако не е подготвен автомобила подобаващо за сезона,терена и начинанието. Нормално е да НЕ се чува виене от дифовете особено при движение в права посока .Въпросното "виене" се чува от натоварването на хидравликата.Затова се "стяга" и волана при остър/обратен завой при неподходящи условия за 4Н или 4Л.Венци ти е обяснил по-горе защо се случва това и какви рискове носи. По това което описваш като ежедневна нужда , комфорт и усещане този автомобил би трябвало да ги покрие като пътно поведение и т.н. - https://www.cars.bg/offer/c2920966 Добро 4Х4 без да се налага да го прецъкваш.Възможност да теглиш ремарке или каравана на ЛЕКИ горски терени и пясък като не забравяш все пак , че не е луноход. Поздрави,
×