Jump to content

Krasimirr

Members
  • Content Count

    302
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    18

Krasimirr last won the day on July 3

Krasimirr had the most liked content!

Community Reputation

26 Excellent

1 Follower

About Krasimirr

  • Rank
    Advanced Member

Profile Information

  • Адрес:
    Добрич
  • Карам:
    Стиид 3/4 2.4l

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Н3 и Н5 бензин 2,4 нямат,но при теб може и да има разлика. Най-добре свали капачката на главината и ги изброй за по-сигурно.
  2. ако имаш правилния модел и не ти е проблем го качи като инфо за форума
  3. Работи на три цилиндъра само или работи на четири,но няма мощност? А иначе за това което си попитал и ако съм те разбрал правилно: 1.хидравличен обтегач: Ако е нещо по ангренажа вероятно имаш прескочил зъб/и. Губи се синхрона в газоразпределението и от там липсата на мощност. Щом е в движение би трябвало да е нещо малко за сега,но не те съветвам да я юркаш в това състояние. 2.балансиращ вал: Балансиращия вал е ниско няма как да го чуваш в главата,а и от там двигателя тресе на ниски не чука. 3.цилиндър: От бутален болт не се губи компресия. При студен двигател се чува глухо чукане и колкото повече се затопля двигателя чукането става все по-отчетливо.
  4. За буксата беше ясно,но виж това с резбата е изненада - извинявам се,че те подведох.
  5. По скоро е тръгнала бобината.
  6. Този е с един пин и се намира към главата преди термостата. https://www.autodoc.bg/vemo/2293804 Под термостата също има с два пина,който ПРЕДПОЛАГАМ е "виновника" щом ви дава грешка в температурния датчик. Този е според мен/не съм сменял/,но присъединителната буксата е друга и може да иска доработка - няма да е кой знае какво. https://www.autodoc.bg/calorstat-by-vernet/8236952 - ТОЗИ НЕ МУ Е СЪЩАТА РЕЗБАТА И БУКСАТА!!! Предполагам в алиекспрес ще ги има както и по представителите.
  7. Сондите са две по принцип и м/у тях е катализатора. Би трябвало и при теб е така. Като я гледате на диагностиката първата сонда трябва да има показатели макс 0.7-08 и задължително под единица. Втората 99,9% не закачена за газовия комп,а само към бензиновия фабрично. На първа сонда куплунга е горе до бобината,захваната на главата,а на втората ще се наложи да погледнеш под колата - някъде под нивото на пасажерската врата се падаше буксата. 1.-маса/сив/ 2.-сигнал за газовия комп /черен/ 3. и 4. нагревател на сондата/долните два са лилав+бял/ https://www.aliexpress.com/item/32809106921.html?spm=a2g0o.cart.0.0.6c2f3c00KYRBoU&mp=1 Вероятен проблем: 1.В куплунга или преди него щом сте я заменили и няма промяна. 2.Грешката да е за втората сонда. 3.Изгледай горе каченото видео
  8. Термометъра в случая няма да ти помогне защото трябва да знаеш какви калибрирани стойности има при определени температури и да сравниш опитно температура към напрежение или съпротивление. В случая е малко опит-грешка и ако не се оправи остава датчика на радиатора - сменяш на студен двигател,резбата е газова т.е. внимавай с натягането.
  9. Беше преди да сменя датчика които е до термостата и стрелката на арматурното таблото стоеше 1мм над средата. Сега е под средата на 1-2 мм. и се включва много рядко за 5-6 секунди. https://www.autodoc.bg/vemo/2293804
  10. Крик оригинален който дойде с колата и никога не съм използва.
  11. Волан за Стиид,Н5 и предполагам някой бройки от Н3. Това е оригиналния волан на "Стефко" който замених с кожен+управление. Условията същите като предния пост.
  12. И понеже все още няма раздел "подарява" продължавам тук. Лява степенка с всички необходими крепежи за монтаж. ,които са два болта като цяло,но иначе стои стабилно - добра е! За монтажа не е необходим канал или повдигач,лягаш на земята,закачаш и стягаш. Дясна нямам защото когато я купувах дясната страна на джипа беше помляна и така и не ми остана време да търся дясна. Който я желае тук в поста да се вижда за да няма после "аз ти писах ама ти...……."! Само Ви моля да си поемате доставките.
  13. Ако е с газ 99% богата горивна смес,която се улавя от кислородния датчик. И тук вече филма става сериал,но за целта компа на газа не трябва да е кодиран. Трябва да се види дали държи нормално налягане в рейката,времена,тримове,температури,корекции,стратегии и т.н. Данните показват дали е платно,дюзи,датчик мап,вакум или настройки.
  14. Здравейте, Най-после се намери време да сляза да подредя мазето. Разчиствам и пред мен воала въпросната клапа която бях купил за проекта от нета, малко ТНТМ във време на пандемия🛠️. Няма как да се случи при Стефко /при Н3 е масова/ и затова предлагам ако на някого му се занимава да праща адрес тук в темата. Към модератора - дали не е добре да има и раздел "подарява" ако не е трудно разбира се?!
×
×
  • Create New...