Krasimirr

Members
  • Мнения

    119
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    2

Krasimirr last won the day on Септември 19

Krasimirr had the most liked content!

Обществена Репутация

3 Neutral

Относно Krasimirr

  • Ранг
    Advanced Member

Profile Information

  • Адрес:
    Добрич
  • Карам:
    Great Wall CUV 4X4
  1. ХЪБОВЕ

    Клипа е 12 поста по-нагоре Въпроса е дали във всички години и модели бушоните са подредени така. Иначе третия от ляво на дясно.
  2. Great Wall steed Varna

    0888556861 от Добрич, Красимир
  3. ХЪБОВЕ

    Не съм запознат с твоя случай и не мога да дам категорично мнение , но вариантите са няколко и кой ще използваш сам трябва да си решиш: 1. възстановяваш до фабрично положение системата - машинката на предния мост или по раздатката т.е. каквaто излезе причината да не работи с-мата. 2.слагаш планка и караш с постоянно зацепен преден мост + лост 2Н , а когато ти трябва 4Х4 само включваш 4Н и веднага трябва да имаш двойното ако проблема ти е бил в машинката - второто видео на практика т.е. все едно ,че си махнал бушона и машинката е останала постоянно зацепена. Ако нямаш двойното значи проблема ти е по раздатката и вариант три няма да ти върши работа. 3.слагаш планка + ръчни хъбове и си караш на 2Н с изключени хъбове ,а включваш хъбовете когато ти трябва 4Х4 + лоста на 4Н/4L /това е по-евтиния и надежден вариант на фабричното състояние на системата при дефектна машинка - първото видео/. 4. ако не използваш 4Х4 не си заслужава да се занимаваш заради идеята да го имаш. 5. сменяш колата .
  4. ХЪБОВЕ

    с премахването на предпазителя на машинката се получава ефекта на тази планка която монтират към края на видеото.
  5. Въпрос за температура на двигателя !

    в долната лява част на радиатора.
  6. Въпрос за температура на двигателя !

    Евро - 07 , моят ми го доставиха от Варна така ,че на теб ти е в града. Изместен център,88 градуса работна температура , клингиритува гарнитура с два монтажни отвора. термостат - "TAMA ENTERPRISES CO,LTD" made in Japan с номер W52E-88B гарнитура клингирит - part number -P 301,stock number 1028 , lot number SR 0616 , made I Japan. Ако отваряш директно си приготви антифриз за доливане. Иначе източи 1,5 -2.0 л. предварително от пробката на радиатора за да го долееш после и си ОК.
  7. Въпрос за температура на двигателя !

    "Евро - 07" - 8,70лв/бр. ,но това е цена с отстъпка. Термостатите са три вида , които излизат за този мотор - по-добре го свалете и с него в магазина. Моят е с изместен център на отвора в единия край и няма гумено уплътнение като стандартния термостат , а клингиритова гарнитура - работна температура 88 градуса.
  8. Газова уредба марка "TELEFLEX" на GW HOOVER CUV

    За мен няма логика да са бензиновите дюзи - един километър не върви после е пушка ......... как се "отпушват" после. Ако въобще са дюзи по-скоро ще са газовите + клапан да не затварят добре и постоянно да влиза по малко газ в системата и да смесва двете горива - теория. Тогава при студен двигател е нормално да се дави и да не върви защото и влиза течна газ , а после позагрява системата,газта вече не е течна или прехвърля на газ и "проблема е решен". На газ позапушени дюзи се хващат трудно докато в един момент не спре на цяло - по-малка динамика, завишен разход,по-трудно пали и т.н. Трябва да си я карал когато е била ОК за да ги усетиш във времето,а в този случай той я купува с проблема ,няма база са сравнение и стреля на сляпо , да не говорим как са го одрали до тук за нищо. Газовите дюзи се почистват лесно с WD-40,компресор и разглобяване колкото позволява дюзата.
  9. МД тунинг

    И за да няма неяснота относно поста ми. "Пас към софта на колата" означава ,че аз нямам никакви заслуги към този тунинг. Нямам и не съм в час с програмите за компа на колата т.е. не мога да ви бъда полезен. Полезен може да ви бъде колегата Ники Аврамов,а дали ще се възползвате си е ваше решение. Аз съм написал каквото си е и заставам на 100% зад него. Поздрави, Красимир
  10. Въпрос за температура на двигателя !

    Според това което описваш сигурен ли си ,че въобще имаш термостат. Ако го има би трябвало да е останал максимално отворен и да не се движи според симптомите които описваш. Подмяната е лесна и при цена 12,47лв/бр. мисля ,че срещу всяка зимата можеш да си го правиш и като профилактика даже ако имаш съмнения - няма да навреди с тези "оригинални" части по магазините.
  11. МД тунинг

    В случая на Ники Аврамов - от към софта на колата съм пас!
  12. МД тунинг

    Здравейте, Да раздухаме праха от тази тема. Ники Аврамов ми качи нова версия на софта и "о чудо" от колата паднаха 200к. Динамика невероятна,разход 11.00 при 3000 +/- 200 оборота извънградско според трафика. За тази динамика направо си е нищо /по мое мнение/ при това каране и това тегло на автомобила с пет възрастни и багаж до тавана т.е. сега пълна на макс се кара по-лесно и по-безопасно отколкото преди празна. Изчезнаха вариантите като придърпване при потегляне,мудност в ниските и средни обороти както и никакво притеснение при изпреварване в колона или баир. Сутрин пали докато и покажа ключа,държи стабилни обороти при студен и топъл двигател,подобрена динамика бензин/газ + изчистени софтуерни бъгове и грешки т.е. само плюсове след 2000км пробег при различен терен. По мое мнение този тунинг си заслужава на 100%,ефекта се усеща веднага и е напълно достатъчен за този автомобил. Вероятно тук и сега е момента да благодаря на Ники Аврамов ,че се ангажира с намирането и покупката на програмата,както и за неговата коректност - БЛАГОДАРЯ!!! Поздрави
  13. Обезвъздушаване на Ховер

    Капачката на радиатора на колата е най-високата точка. Ако имаш въздух в изпарителя то същия ще заскрежава видимо от външна страна,но те са монтирани токова ниско ,че няма шанс да стане това,а и вероятно е монтиран успоредно на водната система. Виж клапите дали се движат коректно - може да ти се наложи да поразгобиш за да видиш.