Jump to content

Krasimirr

Members
  • Content Count

    317
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    20

Krasimirr last won the day on February 5

Krasimirr had the most liked content!

Community Reputation

28 Excellent

1 Follower

About Krasimirr

  • Rank
    Advanced Member

Profile Information

  • Адрес:
    Добрич
  • Карам:
    Стиид 3/4 2.4l

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. решение за модул управление,който всеки читав ел. техник може да събере (22) VID 20180610 133918 - YouTube (22) Макет схемы управления сервоприводом полного привода раздаточной коробки Парт-Тайм BorgWarner - YouTube
  2. Така наречената на руски ШМ/шейтан машинка/. За смяната на буферната гумичка не е необходимо да се сваля машинката или да се "разкоства до нула". (22) Полный привод на ховере - YouTube (22) Hover 3. Шайтан машинка ,разборка-сборка - YouTube
  3. Нещо полезно с уговорката , че пластмасовата капачка с пътечките после трябва да се настройва и т.н. за да работи коректно четворката и да не дава грешка още като дадеш на контакт. (22) 4WD CHECK - Ошибка полного привода. Простой ремонт мотора сервопривода - YouTube
  4. Точно въпросната машинка чрез вилка и муфа зацепва лявата полуоска за да се случи 4Х4 и няма нищо за регулиране - или зацепва или не зацепва. Вероятно дори и по време на премигването продължаваш да имаш 4Х4,но предполагам,че гумичката се е раздула и ел. мотора не завършва движението на вилката до крайната и точка. Модула чете инфото и перидично се опитва да довключи до крайно положение,а не да изключи и после да включи. Голямата кора е под двигателя,а малката предпазва въпросното моторче/ако ти стоят корите разбира се/. Махаш двата болта които държат малката кора и ще видиш капачето на мотора. Развиваш смело болтовете на капака и го сваляш внимателно въпреки,че няма какво да изпада. Спазвай хигиена на труда и добави/замени греста ако няма или е клеясала. Замениш гумичката с двата опръстена с диаметър 8мм и затварях капачето. Направих го преди три години и вчера го отворих за да не те подведа нещо - няма проблем всичко е като слънце и опръстените са в час на 100%. И да не излезе от там тази профилактика за 30 минути ще ти е от полза във времето,а ти както си решиш!
  5. моторче за 4х4 - Hover CUV / H3 / H5 - Great Wall Motors Фен Форум (gwm-bg.com) ето я и темата
  6. На предния мост в страни от дифа и не можеш да я объркаш защото само в нея влизат кабели. Развиваш капачето което е с вътрешни звездогаечни болтове 4-5 на брой и махаш гумичката/и тя е единствена вътре/. На нейно място слакаш две маслоустойчиви гумички от железарията с вътрешен диаметър 8мм/ако се не лъжа/ и си реди.
  7. Преди време бях пратил данни на фирма от Добрич на колега. Говори с него и ако е останал доволен това е твоя вариант. Трябва да го има някъде из темите - Иван Симеонов - Производство на водни радиатори (bgradiator.com) Фирмата е с 30 г.опит в часния сектор , а преди това в държавния още толкова от създателя.
  8. От това което си написал е необходима смяна само на водния радиатор - " Вътрешният радиатор не отопляваше, а духаше студено, но след промивката и сменен термостат се оправи."Магията" с топлото идва от сменения термостат,а не от промивката. Водната помпа се сменя в едно с ангренажа или аварийно ако се появи теч,но трябва да се свали тенсионера за да можеш да я свалиш,а ти като стигнеш до там по-добре смени и ангренажа. След смяната на водата с антифриз има някаква теоритична вероятност да текне помпата,но само толкова,а ако е прегрявана колата скоро ще разбереш и със сигурност помпата няма да е виновна. Моя съвет е да смениш сервиза и от време на време поглеждай какво се случва под капака на двигателя. Успех. П.П Брех тези "майстори" много Дискавъри гледат май - от там ли се учат....
  9. евро 07 Радиаторите текат ли или какво,че са за смяна?
  10. Части за двигател търсиш през митсубиши с код на двигател 6G64 за моделите Л200 до 2000г и за аутлендър след 2000г,а за ходовата през фронтера. За Стийд,Н3 и Н5 има теми за по-важните части по различните агрегати - ще ти се наложи да попрочетеш малко ако искаш да ти е по-лесно като търсиш части.
  11. Здравейте, Пожелавам на всички весели празници,здраве и успехи през 21 година!!! За всичко останало за което не се сещам в момента да сме в състояние да си го купим,придобием и т.н. - формите в БГса много😁!! Поздрави,
  12. Прати ми адрес за доставка на лично и ще го организирам някак,че в момента съм в Доспат.
  13. Ако не е технологично изискване за монтажа им,вероятно са под ъгъл за да не се задържа кал която да предизвикват корозия на въпросното място т.е. минимална контактна площ. Относно тези 38см - предполагам,че дифа на задния ти мост е по-ниско така,че нямаш притеснение и да слезе по-ниско просто ще се вижда повече бутилката ,но няма да ти пречи за проходимостта на автомобила. По-високо или по-ниско бутилката ще бъде подложена на една и съща агресивна външна среда ако не и се направи "кожух".
  14. Аз съм ползвал тази фирма - става "вечен". http://www.bgradiator.com/
×
×
  • Create New...