Jump to content

Krasimirr

Members
  • Мнения

    193
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    7

Krasimirr last won the day on Юли 14

Krasimirr had the most liked content!

Обществена Репутация

10 Good

Относно Krasimirr

  • Ранг
    Advanced Member

Profile Information

  • Адрес:
    Добрич
  • Карам:
    Стиид 3/4 2.4l
  1. Счупено копче за огледалото

    https://www.aliexpress.com/item/SKTOO-for-Great-Wall-Hover-CUV-H3-Wingle-3-Wingle-5-rear-view-mirror-adjusting-switch/32847734181.html?spm=2114.search0104.3.295.7893342bjZuDcO&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_4_10065_10068_204_318_10059_5727220_10884_10887_10696_100031_10084_10083_10103_10618_452_10304_10307_10820_532_10821_10302_5727320,searchweb201603_60,ppcSwitch_0&algo_expid=6e585898-2973-4bc3-8722-398947d5b262-43&algo_pvid=6e585898-2973-4bc3-8722-398947d5b262&priceBeautifyAB=0 малко чакане и си ти https://www.aliexpress.com/item/CAPQX-Outside-Rearview-Mirror-Folding-Switch-Mirror-Control-switch-Button-For-Great-Wall-Wingle-3-For/32865287988.html?spm=2114.search0104.3.323.7893342bjZuDcO&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_4_10065_10068_204_318_10059_5727220_10884_10887_10696_100031_10084_10083_10103_10618_452_10304_10307_10820_532_10821_10302_5727320,searchweb201603_60,ppcSwitch_0&algo_expid=6e585898-2973-4bc3-8722-398947d5b262-47&algo_pvid=6e585898-2973-4bc3-8722-398947d5b262&priceBeautifyAB=0
  2. За по-евтина не знам , но модула който управлява централното заключване е в жабката зад "вратичката" . Този който писука отвратително при отворена врата отговаря и за централното заключване + имобилайзер. https://www.aliexpress.com/item/-/32858973003.html?spm=a2g0s.13010208.99999999.261.f4743c000iFpxi Единият е този , а другият който е закачен по-високо и е по-трудно достъпен командва машинката на предния мост за 4Н. Намери някой колега и ги разменете за проба. Сменя се за бройки и няма как да повредиш модула на колегата - или ще тръгне или продължаваш да търсиш причината по вратите. https://www.aliexpress.com/item/3787210-P00-3787220-P00-3787230-P00-3787240-P00-DOOR-LOCK-ACTUATOR-ASSY-FOR-GREAT-WALL-WINGLE/32831589516.html?spm=2114.10010108.1000014.5.1def6d2bUfqmAV&gps-id=pcDetailBottomMoreOtherSeller&scm=1007.13338.112271.0&scm_id=1007.13338.112271.0&scm-url=1007.13338.112271.0&pvid=81b7fe8d-c8d2-4668-903d-98a18f9836f5 Другото е механика,окабеляване,батерията на дистанционното,бушон евентуално т.е. няма какво да му се развали, че да те стресира - грес,контактен спрей,малко щипки за тапицериите и т.н. При положение , че заключва цялата кола принудително от бутоните би трябвало машинките да са ОК. Успех!!
  3. Явно този агрегат е слабо звено или по-скоро капризно. На мен Стефко ми го направи без някакви предварителни симптоми на "Ришки проход",но като се прибрах го излекувахме с профилактика и 3л. ново масло. "Прашинка" в клапан на помпата или рейката и за момент губи налягане и сече , но работи - най-безболезнения вариант. Пробвай с промивка и смяна на масло или първо ако намериш някакви добавки които биха разложили и абсорбирали утайките в с-мата та да може да излязат с маслото при смяната. Първия вариант е най-скъп,но и най ефективен според мен и се прави поне с два пъти по-голямо количество от съдържимото. 1.Първо източваш максимално маслото от казанчето и входящия маркуч. 2.Напълваш системата на максимум с новото масло и когато започне да изхвърля от маркуча за обратното масло внимаваш в казана да има постоянно масло като или доливаш или го правиш на самотек да постъпва постоянно. 3.Махаш маркуча за обратното масло от казанчето и го слагаш в туба/шише или каквото имаш под ръка за да събираш старото масло. 4.Когато си готов палиш на ниски обороти и действаш докато маслата вход/изход се изравнят по цвят. Не лошо да сте двама единия в купето с готовност да гаси/пали , а другия на казанчето отпред да долива и гледа какво се случва. Втори вариант - стандартен 1.Разкачаш каквото можеш да разкачиш за да излезе старото масло на макс.Компресори,продухване и каквото ти дойде на ум като промивка и почистване. 2.Наливаш новото масло. 3.Палиш,изчакваш малко да поработи,пълно ляво,пълно дясно няколко пъти да се обезвъздуши. Вариант три - даваш я в сервиз и каквото те изкъпят това ще е. Успех,
  4. Не светят плафоните в купето

    На Н3 със сигурност имаше бутон за целта. Евентуално да е направено като габаритите т.е. като изгори единия и другия умира. Дали всички крушки са ОК - вариант?! Това не е ли Н5.
  5. Не светят плафоните в купето

    Прегледай бутоните покрай волана дясно/ляво. На Н3 някой от бутоните ги изключваше,но кой не си спомням.
  6. Диагностичен скенер за автомобил

    Да не те отчайвам,но ползи е силно казано за възможностите на това "елмче". Ако се свърже ще чете не повече от 3-4 с-ми и то много повърхностно. Не ти дава достъп до компа на колата за да можеш да работиш по него.В най-добрия случай ще ти показва номер на грешка/и , но защо или от къде...….няма да се случи.Ще можеш да я изтриеш и до там. Ако имаш проблем на петия метър ще ти светне чека пак и така - порочен кръг. В общи линии ще си имаш джаджа за 18 лв. на ОБД буксата и ще мига за да имитира работа. Ако са то обещали някакви икономии или софтуерни подобрения - търговска уловка!!
  7. Термичната обработка за шлиците е задължителна!! Стоманата която ще се използва трябва да отговаря на определени параметри за да върши функцията си надеждно т.н. - не е шега работа. Да не стоиш на пътя и да цъкаш в недоумение от къде ти е дошло. Отделен въпрос е , че едва ли вече има къде да се направи термична обработка само на шлиците или аз поне не знам за нашия град. Не зная за какъв теглич конкретно става дума , но всяка информация е полезна и добре дошла за всеки в последствие който е решил да прави някакви подобрения по автомобила си. Мисълта ми е , че ако си решил качвай в определения раздел и тема , а дали ще е полезно времето ще покаже. Това е идеята на този форум надявам се.
  8. Разтоварва не на 4-ти цилиндър

    Крис ,ако не проблем качи малко снимки на крайния монтаж на връзките в коша.
  9. Глъхненето идва от завишените стойности на бензиновите тримове. Би трябвало когато гледат газта да ги виждат и съответно да могат да ги нулират,както и да изравнят милисекундите в работата на бензиновите и газови дюзи. Дали ще го направят вече е отделен въпрос - търси кой може да ти гледа газовия комп и ако можете го направете. Другия вариант съм го описал вече,но е скъп и т.н. - караш на бенц докато влезе в час и се адаптира компа сам,но кога ще стане……………….!
  10. части за Н3,Н5 и Стийд

    Във Варна има няколко цели или на части автомобили и някой от тях още са девствени на тема разглобяване. Двигателите са от 100к до 150к според пътните книжки които намерих в жабките,а и според вида на салоните им сякаш се покриват нещата. Колите са изкупени от фалирала фирма - поне така ми казаха!! За това което взех ми дадоха много читави цени така ,че ако някой му трябва нещо...……….телефона на продавача е 0887132525. За да няма излишни дебати после казвам ясно и точно,че не получавам комисионна или каквото и да било от продавача !!!!!!!!! Дано съм ви дал полезно инфо - за мен беше!! Поздрави,
  11. Към Ники Аврамов ако още не сте се чули.
  12. моторче за 4х4

    Проблема не е в раздатката според мен. Свалих мотора на раздатката и при команда 4Н минава на първа позиция,а при команда 4Л не сменя позицията. Пробвах и с друг мотор и ефекта е същия. За мен е електроника,но къде точно...…………?!
  13. моторче за 4х4

    Управлението на ШМ на предния мост, което се намира в жабката от понеделник вече е ОК. Изгорял чип на платката на стойност 0,60ст и колкото ти вземат за смяната му. Намира се до двете релетата на модула и е с номенклатура ULN2003APG - 16 пина. Вече има "щрики-щрак" в жабката ,4ВД индикатора на таблото светва и 4Н на колата сработва на раз. 4Л все още липсва - не мести муфата на ниския вал т.е. копането продължава.
  14. моторче за 4х4

    Днес изгасихме и "дежурното осветление" най после. Оказа се,че лампите за 4ВД и 4л са светели постоянно заради прекъснат кабел в буксата на ЕКУ-то на раздатката - седми пин по ред,който се пада точно в средата на буксата. Ето още една причина да светят двете лампи при здрав датчик на раздатката. 4Л все още е в укритие.
×