Jump to content

Krasimirr

Members
  • Content Count

    247
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    10

Krasimirr last won the day on June 14

Krasimirr had the most liked content!

Community Reputation

13 Good

1 Follower

About Krasimirr

  • Rank
    Advanced Member

Profile Information

  • Адрес:
    Добрич
  • Карам:
    Стиид 3/4 2.4l

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Здравей, Би ли споделил кое налага тази гимнастика като инфо,че и аз имам този вариант,но се ползват като леки. Нещо промяна в закона ли?
  2. Вероятно не получаваш веднага достъп с регистрацията. Дай данни,пиши каквото те интересува и който има интерес ще се свърже с теб предполагам.
  3. да https://forums.gwm-bg.com/forum/29-продава/
  4. Няма значение къде са копчетата и дали са копчета - в различните години са на различни места. Сещам се за три места на първо четене + ръчното. Колегата ти е казал "да си отваряш очите и да не вярваш на джамбазите". Лягаш отдолу и гледаш, достатъчно висока е и става без канал/повдигач ако си мераклия. Търсиш два кардана т.е. един свързан със задния мост и един свързан с предния мост посредством раздатката на кутията. И това се отнася за всяко возило 4Х4 което не е с виско.
  5. Катализатора е един , а сондите могат да са две или една в зависимост от изпълнението т.е. има ги в двата варианта. Мисля , ще в програмата на Ники Аврамов имаше опция да не ги следи или поне да не следи втората така ,че и това с катализатора е решено.
  6. Всичко зависи от това за какво искаш да го използваш и какъв бюджет си отделил. 1.Двигателя е с голям ресурс , а лошото охлаждане на 4 цилиндър няма нищо общо с газовата уредба. Това си е конструктивен "проблем" и не е задължително да е издухана гарнитурата. Когато купуваш гледаш маркучите на водната система да не са "камък" и дали капачката на радиатора не е магерена -другото е късмет. Правиш така нареченото разтоварване за двадесетина лева и си решил "проблема". 2.При течната фаза помпата е сменяем елемент на определени километри. Откъдето и да го купиш нямаш гаранция , че няма да те предаде след 5 или 50 000км. Масово вноса са с нормален газов инжекцион , а не течна фаза и особено модела към който си се насочил с двата лоста. 3.На всички коли влезли от Италия газ/бензин без значение на модел и година комповете са заключени. Ако ти прави проблем се сменя компа + окабеляването му /ако не намериш същия или не може да се разкодира/отвори/. БРЦ ги отключват в Пловдив според данни от колеги. 4.Кутията има 'сух" лагер на първичния вал който се сменя при всяка смяна на съединител,но това не е проблема.Такъв лагер има и при кутиите на доста реномирани марки. Така нареченото виене се оказва , че в повечето случаи е в самата кутия от лагерите/в добрия вариант/ или нарушена циментация на вала/както беше при мен/. Това е в следствие на скъсан маншон на скоростния лос и най-вече от липсата на правилно обслужване.Попадат боклуци и става рашпила.Ако има и липса на масло от теч на семеринга в опашката - честито. 5. С лост или без лост и двата варианта имат 4Н и 4L. Да речем че е леко своенравен откъм включването когато е с повече електроника , но и там проблема е решим. 6.Като добавка от мен гледай да няма ръжда , че няма отърваване ако е тръгнала веднъж и да е с текстилен салон ако е възможно. Всичко останало по горе изброено е бял кахър. Части бол и то на добри цени. Успех!!
  7. Щом си сменил кабели + свещи с нови и разхода се е завишил по-скоро е кофти дюза/и на газовата рейка ако този ефект го няма на бензин.
  8. https://ru.aliexpress.com/item/32820683481.html?spm=a2g0o.cart.0.0.7b1c3c00rkoAVb ако имаш време или ползвай инфото от страницата
  9. Външния маншон е стандартен - сваляш и в някой магазин ще ти го намерят от наличните. При мен бяха в комплект външен и вътрешен от нещо си с грес,скоби за 15лв на страна/има ги качени снимките с номенклатурата/. За вентилатора - по моргите няма начин да няма или присаждаш от нещо друго.
  10. Ако не ти се случат нещата,пращай твоето с еконт, ще разглобя и ще тествам при мен,после обратно към теб.
  11. В купето на таблото в ляво/страната на водача/.Когато отвориш вратата трябва да има капаче в страни. Сваляш го и зад него има десетина бушона,а на капака са описани. Третия сякаш беше на горния ред.
  12. Предпазителя за 4ВД здрав ли е - провери го преди да сваляш модула.
  13. Бутон,модул жабка,машинка преден мост,машинка раздатка последна,а модула под седалката е за 4Н и 4L на раздатката. Работи или не модула под седалката, трябва да свети индикацията на таблото и бутоните според мен. Най-добре си направи уговорка с някой колега или морга,който ги има тези модули.Замяната им е въпрос на пет минути.Заменяш ги на място и разбираш дали е от тях.На букси са,няма какво да им повредиш или скапеш. От моите търсения из системата за 4L на Стефко стигнах до извода , че премахнеш ли захранването на бушона с-мата умира/гасне. Премахнеш ли модула в жабката управлението на с-мата умира т.е и в двата случая ефекта е както е при теб в момента. Машинките откачени или не лампите светят. Датчика на кутията ако е заминал лампите пак светят. За мен си е захранване,но………………………!?
  14. Ако не ти светва 4WD на таблото и индикаторите на таблото проблема ще да е в модула /който при мен е в жабката/ и като вкл/изкл се чува да щракат релетата. Там има един чип за 50ст. и като се скапе няма управление на машинките - чипа го има в "Елимекс". Има и вариант изгорял предпазител ако машинката го товари , но в крайна сметка проблема не е в предпазителя ,а в машинката. Ако се е раздула гумата на палеца/както беше при мен/ блокира движението на вилката,много ампераж и гори предпазителя. Отваряш металното капаче както е на място,хвърляш гумата и слагаш два о-пръстена и си реди за година - после пак. Не става да се махне машинката на предния мост физически-чете грешка веднага иначе до сега да я бях ошетал както съм с хъбове.
  15. В тази тема има снимки и цени за задни биалетки. Няма друго за смяна към тях. Тампоните на тросиона са по няколко лева всеки и също можеш да подмениш. Ако ти "сее" задницата е от тампона на щангата която държи моста към купето - и за него има писано. Поздрави,
×
×
  • Create New...