Jump to content

Krasimirr

Members
  • Content Count

    326
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    21

Krasimirr last won the day on April 18

Krasimirr had the most liked content!

Community Reputation

29 Excellent

1 Follower

About Krasimirr

  • Rank
    Advanced Member

Profile Information

  • Адрес:
    Добрич
  • Карам:
    Стиид 3/4 2.4l

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Не е проблем ако я караш само в Добрич и околностите,но ако правиш макс като обем натоварен преходи по 600/650км на ден за 7-7,5 часа минавайки два корави прохода ще разбереш за какво говоря т.е. въпрос на експлоатация и т.н.-колегата да си решава и написаното по-горе е от личен опит,а не от страст към постовете. Относно частите: Малко ме изненадваш при положение,че в Добрич е фирмата на Иван Симеонов за радиаторите. Колеги от София се възползват от услугите му и + куриерската услуга им стъпва на по-добра цена - не знам... Всичко го има в Еврото на много добри цени + избор на марка,а и младежите са много в час защото доставят частите за пикапите на ВИК Добрич.
  2. Километража е бял кахър. Ще си увеличиш спирачния път и ще намалиш сцеплението в завоите /особенно по-остричките/,а ако очакваш икономия на гориво........не си заслужава предвид какво губиш,но както е казал колегата "колата си е моя"/в този случай твоя/.
  3. Лагер карданен вал висящ Great Wall Steed V200 V240 (dbk-dimitrov.com) Има дадени размери и ако съвпадат с тези на твоя ..........
  4. Таблото няма как да е решение защото това е само информация за водача т.е. на "екранчето" на таблото трябва да ти светва 4WD както и съответния бутон под климатроника за 4H или 4L,При 2Н свети само бутона под климата. (11) 4WD CHECK - Ошибка полного привода. Простой ремонт мотора сервопривода - YouTube Бутоните под климата светват ли когато сменяш режимите.
  5. Окабеляване и слаби връзки. Бъркай зад кората на таблото под волана и раздвижвай буксите които можеш да набараш за километража,а буксите на колелетата за АБС АБС не работи предполагам.
  6. Ако си го купувал от някой автоджамбазин не е изключено да е свалена лампата за 4ВД от таблото или да е прекъсната пътеката за да прикрият проблема с четворката. Щом не ти светва 4ВД - модул,окабеляване или контактите в моторчето на предния мост не са ОК т.е. не чете някой от модулите по с-мата 4х4 и няма синхрона с мотора на раздатка. Когато рестартираш всико се връща в изходна позиция при липса на +12в и затова го включва,но после се усеща,че не е ОК и затова не вкл. Това на първо четене ,пък и ако дадеш и малко инфо за колата ехеееее........!
  7. (8) Магнитола Android на Great Wall Hover h5 установка и настройка - YouTube
  8. (8) магнитола на андроид Ховер 5, установка - YouTube
  9. Въпросния маркуч се намира на нивото на блока под главата. Единствената "капачка" е на главата,но там е с вътрешен опръстен и няма как да текне от обливането на разпределителния вал. Тя се сваля за да получиш достъп за демонтаж на разпределителния вал без да сваляш главата от блока,но изисква инструмент за да развиеш двата и болта. Теча в задната част на двигателя в/у маркуча е от гарнитурата на капака на главата или когато почне да духа гарнитурата на главата на четвърти цилиндър защото маслената магистрала е точно там и е крайна в блока. Разбира се ако си голям карък може да е в комбинация от двете. Повил се теча веднъж с пренатягане само ще текне повече. Гарнитурата за капака е в комплект с гарнитурите м/у свещите и капака на главата. Сваляш капака и на равна фрезована плоскост го проверяваш и "съветваш" ако е необходимо докато ти хареса. Трябва да се реши проблема с теча защото рано или късно си в същата ситуация каквито и маркучи да слагаш,а и ще ти се налага да доливаш масло м/у сервизните интервали което не е ОК.
  10. решение за модул управление,който всеки читав ел. техник може да събере (22) VID 20180610 133918 - YouTube (22) Макет схемы управления сервоприводом полного привода раздаточной коробки Парт-Тайм BorgWarner - YouTube
  11. Така наречената на руски ШМ/шейтан машинка/. За смяната на буферната гумичка не е необходимо да се сваля машинката или да се "разкоства до нула". (22) Полный привод на ховере - YouTube (22) Hover 3. Шайтан машинка ,разборка-сборка - YouTube
  12. Нещо полезно с уговорката , че пластмасовата капачка с пътечките после трябва да се настройва и т.н. за да работи коректно четворката и да не дава грешка още като дадеш на контакт. (22) 4WD CHECK - Ошибка полного привода. Простой ремонт мотора сервопривода - YouTube
  13. Точно въпросната машинка чрез вилка и муфа зацепва лявата полуоска за да се случи 4Х4 и няма нищо за регулиране - или зацепва или не зацепва. Вероятно дори и по време на премигването продължаваш да имаш 4Х4,но предполагам,че гумичката се е раздула и ел. мотора не завършва движението на вилката до крайната и точка. Модула чете инфото и перидично се опитва да довключи до крайно положение,а не да изключи и после да включи. Голямата кора е под двигателя,а малката предпазва въпросното моторче/ако ти стоят корите разбира се/. Махаш двата болта които държат малката кора и ще видиш капачето на мотора. Развиваш смело болтовете на капака и го сваляш внимателно въпреки,че няма какво да изпада. Спазвай хигиена на труда и добави/замени греста ако няма или е клеясала. Замениш гумичката с двата опръстена с диаметър 8мм и затварях капачето. Направих го преди три години и вчера го отворих за да не те подведа нещо - няма проблем всичко е като слънце и опръстените са в час на 100%. И да не излезе от там тази профилактика за 30 минути ще ти е от полза във времето,а ти както си решиш!
  14. моторче за 4х4 - Hover CUV / H3 / H5 - Great Wall Motors Фен Форум (gwm-bg.com) ето я и темата
  15. На предния мост в страни от дифа и не можеш да я объркаш защото само в нея влизат кабели. Развиваш капачето което е с вътрешни звездогаечни болтове 4-5 на брой и махаш гумичката/и тя е единствена вътре/. На нейно място слакаш две маслоустойчиви гумички от железарията с вътрешен диаметър 8мм/ако се не лъжа/ и си реди.
×
×
  • Create New...