Jump to content

Krasimirr

Members
  • Мнения

    162
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    6

Krasimirr last won the day on Май 15

Krasimirr had the most liked content!

Обществена Репутация

8 Neutral

Относно Krasimirr

  • Ранг
    Advanced Member

Profile Information

  • Адрес:
    Добрич
  • Карам:
    Great Wall CUV 4X4
  1. моторче за 4х4

    Колеги основния заподозрян в лицето на модула е невинен https://www.aliexpress.com/item/-/32858973003.html?spm=a2g0s.13010208.99999999.261.f4743c000iFpxi Сори ако някой се е подвел и е разглобил нещо през това време. Този модул няма нищо общо с 4Л се оказва. Свързан е с централното заключване ,алармата , имобилайзера предполагам и т.н ,но не и с 4Л. Всичко това се губи от автомобила когато се изключи този модул включително и омалния зумер /който е в него/ за ключ на боша при отворена врата. Така,че търсенето продължава за съжаление на този етап без успех. Светва ли ви на таблата лампа с 4Л в жълто освен тази за 4ВД в зелено. При мен нещо не се появява , а според сервиза трябва да мига докато зацепи и после да свети??
  2. моторче за 4х4

    За фронтерата според братята руси разликата е в конуса на шлиците. Разликата е във височината която се сваля и се напасва към шлица на полуоската на хувъра. Би трябвало да става на струг,но на фреза с райбер ще е най-добре според мен. Не зная дали ще се наеме някой да ги стърже , че си е чеп в общи линии, а и цена за хъбове + доработки и разглобяванка = дали си заслужава? Няма смисъл да сваляш гумата или главината.Даже няма нужда и на крик да я вдигаш.То ако не влиза на джантата...…………..,няма да стържем и джантите я!! Колегата да свали хъба, а ти само чашката,зегерката и дистанцията под зегерката.Ако ще пасва ще пасва . Ако не то няма да се нахлузи заради височината на шлица. Венци ако цялата хамалогия е около 300лв, не си заслужава гимнастиката - вромоса са 380лв с ДДС,монтират се за 30мин. и няма доработки. Изрязваш само декоративната капачка и си готов. Пробвал съм ги на Н3 и са ОК - никакви ядове. http://www.vromos.com/shop/glavini-hubove/great-wall-ръчни-главини-за-свободен-ход-хъбов/ И все пак в изблик на ентусиазъм ако пробвате дай инфо за какво иде реч и ще му мислим калкулацията дали се вързва.
  3. моторче за 4х4

    Венци , хъбовете от исузо-трупер бензин 2,0 , 2,3 , 2,4 , 2,5 или 2,6 бензин преди 98г. 17 шлица,че те излизат бол модели.
  4. моторче за 4х4

    Работа на кутията според моя ресърч през последните дни. Мотора който е на раздатката има за задача да движи вилка с муфа напред/назад и да зацепва или не различните валове в кутията и няма нищо общо с машинката на предния мост т.е. не става да се разменят!! Движението е както следва 2Н към 4Н през неутрална към 4Л. Съответно от 4Л през неутрална до 4Н и от там към 2Н. Двата модула с релетата и чиповете в жабката определят до къде да се движи вилката с муфата т.е. какво и къде да зацепи според натиснатия бутон в купето. По-високо закрепения със сигурност е за 4Н - щрака след натискане на бутона 4Н и включва машинката на моста ,зацепва високия вал в кутията и късия кардан към предния мост - класическото 4Х4. Другият според мен би трябвало да определя позицията на муфата при 4Л която трябва да зацепи ниския вал с различните предавателни числа за да се повишават оборотите и мощността в/у колелетата като в този случай машинката на предния мост вече е зацепена и остава само да зацепи вала в кутията - 4Л. Само,че при мен не се случва нищо освен,че след натискане на бутона 4Л системата се ошашква и преминава на 2Н . Нама го щракането на релетата в модула,съответно мотора на раздатката си прави пас,а мотора на предня мост изключва зацепването на полуоските с муфата и стигаме до липса на каквото и да е 4Х4. Основен заподозрян за цялата тази главоблъсканица е кутийката в жабката с номер 3787100-P00-C1/ VA-875C. https://www.aliexpress.com/item/-/32858973003.html?spm=a2g0s.13010208.99999999.261.f4743c000iFpxi Ако някой има нещо да добави поправи и т.н. сега е момента.
  5. моторче за 4х4

    https://ru.aliexpress.com/item/FREE-WHEEL-HUB-for-Chinese-car-model-Great-WALL-Jiang-Ling-Bao-Dian-Zinc-alloy-B023/32533770884.html?spm=a2g0s.13010208.99999999.286.63d53c00A936wZ Планката с вилката на мястото на машинката си правиш сам и те ти го двойното гарантирано.
  6. моторче за 4х4

    https://ru.aliexpress.com/item/2310100-K01SH-for-Great-wall-Haval-Wingle/32812891292.html?spm=a2g0v.10010108.1000014.2.f7eaca935BVTCm&scm=1007.13338.98644.000000000000000&scm_id=1007.13338.98644.000000000000000&scm-url=1007.13338.98644.000000000000000&pvid=c1aae7f5-95e7-4a8a-931f-86f09e8fffe0&_t=pvid%3Ac1aae7f5-95e7-4a8a-931f-86f09e8fffe0%2Cscm-url%3A1007.13338.98644.000000000000000
  7. моторче за 4х4

    Сякаш нямаше друг бял "Стефко" или аз поне не видях,но "веселба" си беше - окопаване,запален съединител и т.н. Добре,че колегите се оказаха отзивчиви с черокито и форда т.е. сами предложиха да помогнат - евала на пичовете !!! За 4Н проблема се оказа буферната гумичка на машинката и вече там проблема е отстранен на този етап с два маслоустойчиви О пръстена 8мм. Проблема с АБС и 4L обаче си остава т.е. започна да включва 4Н/колко коректно ще разберем/, но когато превключиш на 4L системите се изключват и остава само на задно предаване т.е. става Лада само ,че китайска. АБС - дава "грешка в заден десен датчик" , но самия датчик е здрав защото ги размених заден ляв със заден десен и грешката си остава същата не минава в ляво т.е. нещо по веригата би трябвало да е - АБС модул , 4Л модул или кабел/букса т.е. иска ровене и замерване. 4L не се включва и не повишава оборотите разбира се - не дава никакви грешки,но когато го включиш изключва всичко и преминава на 2Н - евентуално 4Л модул,но визуално е като "слънце". Тук не познавам работата на раздарката т.е. кое ги включва ниските предавки - ако някой е наясно да пише и без това този форум има нужда от инфо.
  8. моторче за 4х4

    и той е ? 4Х4 не е проблем на предния мост ,но как ще тръгнат ниските 4Л механично не вързвам,че петъка платих над 2 бона за кутията и съединителя на Стефко
  9. моторче за 4х4

    и как точно се прави механичната връзка,че нещо не хващам - планка и хъбове ли имаш на ум.
  10. моторче за 4х4

    Още нещо се установи и ако на някого му се е случвало да сподели. Включваш на 4Н и машинката включва,но когато включиш към 4Л явно машинката се изключва и остава само на задно,а голямата измама е ,че лампите си светват все едно, че всичко е ОК. Другият ефект е че нещо се бъгват лампите и в каквато поредност да ги натискаш не реагират.Трябва да изгасиш и да запалиш на ново - тогава изгасват. Вие сте.
  11. Моторче за 4х4

    ако не си отварял машинката изгледай видеото от съседната тема защото въпросната гумичка заклинва и видимия ефект е на изгорял мотор,но реално всичко е ОК-маслоустойчиви О пръстени 2бр. 7 или 8мм и си готов с 20ст.
  12. моторче за 4х4

    Здравейте, За хъбовете с планката е ясно,но някой отварял ли е в крайна сметка машинката,от какво е гумичката/о пръстен предполагам/ и колко време издържа след ремонта,че вчера на пясъка падна голям смях. Явно не включва предния мост и 4L,а и трайно светна АБС за капак. Та като се започна едно копане със "стефко" т.е. "стиид" - изпуши съединителя който е на 80 километра/нов комплект/,нова скоростна кутия на същите км. и т.н. Скъсаха ме от шеги и закачки относно марката и пригодността и за тези условия + неприятното преживяване на 30градуса жега + вероятността да останеш с дни на пясъка ако някой не те изтегли. В крайна сметка един колега ме изтегли с форд-пикап като "л……… салфетка" и ме посъветва да спирам вече на асфалта и т.н. с което аз разбира се не съм съгласен или поне не би трябвало да има проблем ако включва коректно двойното и ниските. Всяко инфо е добре дошло. Поздрави,
  13. Качвам тук защото има готова тема и дано да ви е от полза. Има каталожни номера за търсене. Изпрати ми го търговец от когото купих разни неща. Поздрави, katalog_great_wall.zip
  14. 0885840184 Ники Аврамов
  15. Бутоните ми светят постоянно

    Или сменяш датчика на раздатката или м/у двата проводника на датчика свързваш успоредно едно съпротивление 500 ома и лампите изгасват. При варианта със съпротивлението има опасност при движение да натиснеш двойното и да строшиш раздатката - малко вероятно но.......!!! Правилния вариант е смяната https://www.aliexpress.com/item/44-08-640-001-original-quality-for-Great-Wall-HOVE-H3-H5-WINGLE-3-WINGLE-5/32817832945.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.uKNSgy Това е въпросния датчик и се намира до ел. машинката на раздатката притиснат от една скоба с два болта.Развиваш ги с камък 10 и издърпваш датчика за да го подмениш с новия - 10 минути труд.
×