Jump to content

Krasimirr

Members
  • Content Count

    296
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    16

Krasimirr last won the day on March 31

Krasimirr had the most liked content!

Community Reputation

24 Excellent

1 Follower

About Krasimirr

  • Rank
    Advanced Member

Profile Information

  • Адрес:
    Добрич
  • Карам:
    Стиид 3/4 2.4l

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Сондите са две по принцип и м/у тях е катализатора. Би трябвало и при теб е така. Като я гледате на диагностиката първата сонда трябва да има показатели макс 0.7-08 и задължително под единица. Втората 99,9% не закачена за газовия комп,а само към бензиновия фабрично. На първа сонда куплунга е горе до бобината,захваната на главата,а на втората ще се наложи да погледнеш под колата - някъде под нивото на пасажерската врата се падаше буксата. 1.-маса/сив/ 2.-сигнал за газовия комп /черен/ 3. и 4. нагревател на сондата/долните два са лилав+бял/ https://www.aliexpress.com/item/32809106921.html?spm=a2g0o.cart.0.0.6c2f3c00KYRBoU&mp=1 Вероятен проблем: 1.В куплунга или преди него щом сте я заменили и няма промяна. 2.Грешката да е за втората сонда. 3.Изгледай горе каченото видео
  2. Термометъра в случая няма да ти помогне защото трябва да знаеш какви калибрирани стойности има при определени температури и да сравниш опитно температура към напрежение или съпротивление. В случая е малко опит-грешка и ако не се оправи остава датчика на радиатора - сменяш на студен двигател,резбата е газова т.е. внимавай с натягането.
  3. Беше преди да сменя датчика които е до термостата и стрелката на арматурното таблото стоеше 1мм над средата. Сега е под средата на 1-2 мм. и се включва много рядко за 5-6 секунди. https://www.autodoc.bg/vemo/2293804
  4. Крик оригинален който дойде с колата и никога не съм използва.
  5. Волан за Стиид,Н5 и предполагам някой бройки от Н3. Това е оригиналния волан на "Стефко" който замених с кожен+управление. Условията същите като предния пост.
  6. И понеже все още няма раздел "подарява" продължавам тук. Лява степенка с всички необходими крепежи за монтаж. ,които са два болта като цяло,но иначе стои стабилно - добра е! За монтажа не е необходим канал или повдигач,лягаш на земята,закачаш и стягаш. Дясна нямам защото когато я купувах дясната страна на джипа беше помляна и така и не ми остана време да търся дясна. Който я желае тук в поста да се вижда за да няма после "аз ти писах ама ти...……."! Само Ви моля да си поемате доставките.
  7. Ако е с газ 99% богата горивна смес,която се улавя от кислородния датчик. И тук вече филма става сериал,но за целта компа на газа не трябва да е кодиран. Трябва да се види дали държи нормално налягане в рейката,времена,тримове,температури,корекции,стратегии и т.н. Данните показват дали е платно,дюзи,датчик мап,вакум или настройки.
  8. Здравейте, Най-после се намери време да сляза да подредя мазето. Разчиствам и пред мен воала въпросната клапа която бях купил за проекта от нета, малко ТНТМ във време на пандемия🛠️. Няма как да се случи при Стефко /при Н3 е масова/ и затова предлагам ако на някого му се занимава да праща адрес тук в темата. Към модератора - дали не е добре да има и раздел "подарява" ако не е трудно разбира се?!
  9. Темата е за ключ,че и за изтриване даже ако реши модератора
  10. Имаш насоки и цена на материалите, реализацията при всеки който има канал или повдигач. Ако ще го използваш офроуд се съобрази с Венци.
  11. 1.Използвай преобразувател на "вюрт" защото другите са загуба на пари и време - личен опит. https://rajda.net/produkt/rajdopreobrazuvatel/ Предполагам и този е добра опция,но не съм го ползвал - ти си реши. https://rajda.net/produkt/preobrazuvatel-na-rajda/ 2.После грунд https://markita.net/pokritie-za-shasi-bodi-410-750ml-cherno.html 3.За финал битумен слой https://perocar.com/produkti/antikori-podova-zashtita/body-930-1kg/ Ако започнеш по с време е един ден работа и си реди до 80лв. макс. Успех, П.П. Не задължително да са от тези места естествено.Вероятно ги има и в по-големите магазини.
  12. Не заключва защото няма как модула за централното да разбере,че колата не е в покой , а се движи с повече от 20км в час. За мен е слаб контакт: 1.Трябва да има датчик на скоростната кутия от който чете - лягаш и проверяваш контакта там. Задния е за раздатката,а този който търсиш трябва да е някъде по кутията отгоре по памет. 2.Бръкни под волана и се опитай да напипаш буксата на уредите ако не се оправи от датчика. 3.Ако и тогава не стане значи датчика е за смяна вероятно,но едва ли - остави го за краен вариант,че не е евтин.
  13. Здравейте, Някой да е използвал заместител на бобината. Имам съмнения,че е избила на трети цилиндър. Върви и пали ,но м/у 1500 и 2000 оборота придърпва и дразни. Ако някой си носи в багажника резервна също ще свърши работа за проба за да е сигурно преди покупка - поемам си разходите по доставката и връщането и. Не искам да бързам , че ми скочиха с 270лв за оригинална. Пожелавам здраве на всички и дезинфекция!! лечение.mp4
  14. Много рядко , но все пак има бройки на пазара които нямат 4Х4 и са само на задно. Има писано из темите какво да гледаш.. Успех!
×
×
  • Create New...