Jump to content

Мариян

Members
  • Posts

    127
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

Мариян last won the day on March 19

Мариян had the most liked content!

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Мариян's Achievements

Rookie

Rookie (2/14)

  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

16

Reputation

  1. Преди три години го сменях от алито 20 кинта още работи, а ми искаха над 100 лева за оригинален
  2. Защо оригинално е много скъпо ли?
  3. Еднакви са дори и на Steed са същите
  4. Има сервизи отиваш майстора ти казва и така тук сме хоби майстори.
  5. Хидравлична помпа до колкото знам не подлежи на ремонт
  6. От тапата като монтираш щуцера режеш входящия маркуч на парното и с тройник свързваш. при мен маркучите са 16мм. диаметър. Ефекта е по бързо загряване на парното.
  7. Когато главата беше долу е бил момента за развиване. Не би трябвало да се скъсат, но докато не пробваш няма как да разбереш😊
  8. На този клип единствено има датчик за антифриза иначе пак отива в малкия кръг.
  9. Отвиваш пръстена под него има гайка, разхлабваш я, тя служи като контра на топката и развиваш топката.
  10. За Steed 3 онзи ден взех от еврото, но май за ховър не е същия.
  11. Колегата Ники Аврамов може да налива в ECU-то нов софтуер и да вдига конете 😊
  12. От интеркарс бяха по 60лева бройката. Накрайници тръба още 30 лева монтажа аз си го направих.
  13. От интеркарс бяха по 60лева бройката. Накрайници тръба още 30 лева монтажа аз си го направих.
  14. Сваляш маркучите от радиаторчето слагаш маркуча от чешмата и пускаш водата.
×
×
  • Create New...