Jump to content

lakatnika

Members
  • Content Count

    96
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

lakatnika last won the day on August 27

lakatnika had the most liked content!

Community Reputation

14 Good

About lakatnika

  • Rank
    Advanced Member

Profile Information

  • Адрес:
    София 'Красимир
  • Карам:
    ShuangHuan S ceo 2,4 i/130к./ 4wd

Recent Profile Visitors

1951 profile views
  1. Приветствам темата ти,Но... голямото Но... тука идва и мястото на културата. Не може да има тема с заглавие за ангренаж 9 страници и да знаеш че между 7ма и 8ма пише и за моторчето на раздатката... Аз още в началото като станах член видях че всичко е доста хаотично,повдигнах въпроса веднъж,но Нищо. Преди (и сега) чета и в Офроуд форума-е там всичко си е на мястото. Модераторите явно нямат достатъчно време (и не ги виня),по скоро се обръщам към чичаците и всички останали дето ги мързи да четат и пишат... Ми питайте в правилната тема бе хора... Но, както се казва "коня е хванал гората вече" -късно е...
  2. Привет, днес докато крачех по една улица...и хоп...CUV 2.8TC...това дизеловия вариант ли е???
  3. Работата е за 15-20мин. Вдигаш на крик или бордюр,лягаш откачаш буксата,развиваш едно болтче и вадиш датчика. Развиваш ел.гайката и ако късата ос се Вади от нея слагаш пружинка в червяка..., после монтаж
  4. Ееее най после съмишленик.... Супер ти е Китайчето...вече завиждам за лачените Фарове (полирал ли си ги???) Желая безаварийни километри и посещение на красива природа! дай инфо за двигателя? (и дано и други се престрашат да пишат)
  5. Извадил си късмет с ръждата...,ако питаш мен-обработка с ръждопреобразувател и после отгоре мазане с четка с грес.
  6. Привет, реших да покажа Шон и който му се занимава да открие "10тте разлики" 😂😂😂 Аз само знам за сега че нямам ел.мотор на предния диф...(в сравнение с вашите Джипки!!!) Раздатката ми е Borg Warner (при вас каква е?)
  7. Привет,да кажа и аз каква полезна работа свърших покрай смяната на масълцето в двигателя. Качих Китаеца на канала.смених си масълцето и направих обстоен оглед за течове на масла и пр. За щастие такива не бяха открити. Обаче открих доволно количество ръжда на люспи и кори... предимно в задната част по рамата и горните легла на пружините. Свалих ръждата с телена четка и отвертка,намазах с ръждопреобразувател на водна основа (мляко)-/много е добър/ и като изсъхна напръсках с маслото което източих по рано от двигателя (със бояджийския пистолет) Сега Шон отдолу е като Нов.
  8. Една пружинка в снимка 2 слагаш (вътре в оста) и си готов...за 15мин. работа... успех
  9. Не така бре...ти къде точно постави пружинката....? снимка 1 ти е оста която ПРИ мен е проблема,тя НЕ трябва да се вади от ел.гайката.(вътре предполагам я държи зегерка,но моята ос се е износила и се вади-и пропада в червяка малко надолу,от там ми е драмата...) ...И всъщност ако и на твоята гайка се вади оста,това е...ако НЕ,незнам Та със Жълто съм нарисувал къде точно съм сложил пружинката-(под оста) в червяка,може и парченце гума.
  10. едното ти е градско-другото извънградско???-ако е така-Да...инак.....маааани
  11. свалянето е за 5 минути --***Първо я паркирай на равно...че като извадиш датчика с червяка да Не ти потече масло от раздатката... -вдигаш я на крик от по близката страна,лягаш отдолу въоръжен с ключе 11 мисля беше,допълзяваш до задната страна на раздатката и откачаш буксата с кабелите от датчика. -преди да развиеш скобата държач(на раздатката) ако имаш място да бръкнеш-си разхлаби пластмасовата гайка дето влиза буксата-за ключ трийсет и някой си беше...) после вадиш целия червяк с голямата гайка навън като го извадиш развиваш гайката и отвътре най вероятно ще изпадне една малка ос-четръртита,тя е проблема...излиза от ел.гайката и пропада в червякя...в червяка аз съм сложил за подложка (под оста )пружина-така че постоянно да я бута нагоре...опитай и ти,ако Не-имам една гайка в повече,че избързах да купя...ако искаш я вземи да я пробваш...и аз съм от Софето
  12. Споко,при китайците е така...и аз съм същият... успех
×
×
  • Create New...