snipi

Members
  • Мнения

    94
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

snipi last won the day on Април 17 2016

snipi had the most liked content!

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно snipi

  • Ранг
    Advanced Member

Последни посетители

245 профилни разглеждания
  1. Тегло на гумата у джантата

    Така е защото 17- ки, било гуми,било джанти са за блондинки
  2. ХЪБОВЕ

    Под капака,при мотора,от ляво,по посока на движението(е при мен Н 5)
  3. Малко лифт

    Бата Мата..,При мене всичко мина гладко . Ховера е 2011г,при мен от 16г.Нямаше нито запечено,клеясало,....а е и същия цвят...
  4. Спускане,отпускане на преден мост

    Като увисне кОЛЛото напълно на вдигнатия с крик Жип, въртиш гумата и на прав и на крив волан.Не трябва да се"хапе" карето.
  5. Тегло на гумата у джантата

    Който може да редактира заглавието гумата И джантата,благодаря.
  6. Тегло на гумата у джантата

    16ц 8 j6/139.7,ЦО 110,ЕТ минус 40 ,стоманена джанта -14кг.
  7. Би било полезно.Марка,модел,размер и тегло и за гуми и за джанти
  8. ХЪБОВЕ

    Като го изключа,извадя бушона 5А (в положение включен ПП) ,лампата на 4ВД постоянно мига,което мене лично много ме дразни,особенно по тъмно.Незнам ако на ШМ и дръпна кабелите,от доло,на моста,какво ще стане,В краен случай ,ще лепна на лампичка та нещо залепващо се и ще мига докато изгори.....
  9. ХЪБОВЕ

    На Н5 е в кутията под капака(бушони)и на баш Н5 е единствения 5 А ,другите са с повече ампери.
  10. Спускане,отпускане на преден мост

    Каретата ми не пукат. При нас торсионите се натягат- вдигаш на Крик предна гума така че да увисне във въздуха,т е макс. ход на окачването надоло,болта на торсиона олеква и се върти лесно,,натягаш по часовника колкото натягаш и въртиш увусналата гума на ръка,Ако щтракат,пукат или чаткат каретата,връщаш торсиония болт (торсиона) обратно ,,,,докато карето спре да се "хапе" Горното зависи от хода на окачването,аз съм с по дългоходни амове от заводските.Ако спуснеш предния мост,може още да се натягат торсионите,без да щтрака карето.Да не забравите и от другата страна..
  11. ХЪБОВЕ

    Уверено знам къде е но на Н5.
  12. Спускане,отпускане на преден мост

    Ако целунеш бабината със скороста,която ще ти откъсне моста,е се тая +20 мм или - 20 мм.Най добре- не я целвай..При мене има неписано правило,изляза ли от асвалта- бавни скорости,няма сухо,мокро,зима,лете- бавни
  13. Спускане,отпускане на преден мост

    Минуси няма,намаляваш ъгъла на каретата и това е.Свалянето на доло и аз не знам колко точно,смятам или 15 или 20 мм,Стругар що ми нареже подложките на ф-45 мм централен отвор 15 мм и височина 20 мм,като драстне с ножа един белег на 15 мм.Ще купя болтове,като за подложка 20 мм и ако на място нещо не пасне,,,скъсяване да 15 ммБолтоветя трябвало да са точно по размера нитопо дълги ,нито по къси. Хода на моста надоло се ограничава от напречна греда на рамата и при по-голяма отпускане ; при голям лифт )трябвало на тази гредичка да и се бае , с което няма кой да се занимава.
  14. Спускане,отпускане на преден мост

    Защото е,майсторите винаги бързат,крика зает,гаража,сваляне,ходене за търсене...а и се приятели .... За подложки взех същия ХАЙ ТЕК бакелит,като за боди лифта.Полиамид,тефлон ,поликаредикакво си
  15. ХЪБОВЕ

    Гледах някъде клип,ще потърся