Jump to content

snipi

Members
  • Мнения

    123
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    2

Обществена Репутация

2 Neutral

Относно snipi

  • Ранг
    Advanced Member

Последни посетители

579 профилни разглеждания
  1. snipi

    МД тунинг

    Аааа ,не се сърдя просто леко недоразумение.
  2. snipi

    МД тунинг

    Мислех ,че си чел темата.....
  3. snipi

    МД тунинг

    Чукни в ютуб , МД тунинг. Кое точно не е ясно.
  4. snipi

    МД тунинг

    Вчера на моя Жип , Н 5 ,най нагло и брутално му " остъргах" един МД тунинг.Резултата се усеща веднага в посока +++.По добра тяга на ниски обороти ...до към 2500-3000,бърза реакция на педала на газта,Изчезна "замислянето" ,по бодро и уверено разгонване,потегляне с по малко газ и въобще трябва да се усети и почувства....И това с рошави гуми 32 -ки.,и при положение че успях да мина само 30-тина километра в София.За икономия на гориво още не мога да кажа има ли няма ли,като издухам 3-4 бутилки газ ще пиша. пп !!!!!!Аз лично съм премахнал отоплението на дросела.....но трябвя да се внимава да не се пробие,простърже стената между въздуховода(ДРОСЕЛА) и антифриза, или ОЩЕ ПО ЛОШО да се изтъни много,много което да доведе до последващо,внезапно,неочаквано и непредвидено пробиване протичане......при което водния удар на мотора е гарантиран + основния ремонт....
  5. Абе гледам капе нещо отдолу....антифриз В задната част на двигателя ,някъде по от горе,имало пластмасова ,тапа,капачка,заглушка......която от жегата и времето просълзявала леко и маслото капе на маркуча,който излиза от термостата(под дебелия маркуч,който отива в радиатора), влиза в метална тръба,от лявата страна на двигателя (посока на движението),която тръба води антифриза в задната страна на двигателя,към парното, където свършва и от там пак маркуч,които влиза в парното.Именно там се омаслява и маркуча се скапва,Достъпа е 99% невъзможен. Купува се 1.5 м маркуч Ф-16 мм,маслоустоичив и се прокарва от термостата до парното,по път по избор, но да не е много висико ,че ще прави въздушна възглавница.Старата антифризна магистрала, също по желание,,,,,,моята си виси там и само се вози...
  6. snipi

    Разтоварва не на 4-ти цилиндър

    Правилно предполагаш,двигател горещ,тръби на вход и изход на парното също горещи,а парното не....по точно,духа леко топло,хладко и не от всички посоки. Купих го на 72 000 км., смених тррмостата с 88 градусов,промих парното с каналин, като ахтифриза си беше чист и преди промивката.Общо взето изтече съвсем малко кафеникаво при промивката.Изчетох всичко руско за клапите.Гледах ги ,отарят, затварят,откачвах, закачвах.Датчика ,който е вътре,само го продухвах с въздух......все същото.(А и защо този клима датчик работи(уж) при не включен климат...)
  7. snipi

    Относно GW Hover 5

    Не е спирт. Тосол- руски военен антифриз,специално за откатни системи на оръдия. Спирта го пиеха.......
  8. snipi

    Ховер Н3 на 32ки

    И аз му намъкнах 32-ки.....е почти- 235 х85х16...Ховър 5/
  9. snipi

    Минусови джанти

    След използване на флакон с пяна,гумата се изхвърля.Пяната така залепва и полепва вътре,че е невъзможно да се почисти и съответно да се балансира гумата.
  10. snipi

    Разтоварва не на 4-ти цилиндър

    За много години. Относно парното,след разтоварването на 4-тия,при мене никакво подобрение, хладно....
  11. snipi

    Разтоварва не на 4-ти цилиндър

    Направено преди няколко дена 85 000 км.Вече съм спокоен за гарнитурата на главата и самата глава.Ютуб - Разгрузка четвйортова цилиндра/
  12. snipi

    Спирачни апарати

    Водачи за предните спир. апарати ,от фирмения сервиз в дружба по 9-10 лв
  13. snipi

    4wd check problem

    На мене ми "падна"големия катализатор(Н5)и ми свети чека,нека си свети,колата си върви нормално
×