Jump to content

vencibull

Members
  • Content Count

    269
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    23

vencibull last won the day on July 8

vencibull had the most liked content!

Community Reputation

30 Excellent

About vencibull

  • Rank
    Advanced Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Здравей, Нямам спомен да има разлика, но беше преди 4 години...
  2. Аз реших проблема с кардана - намерих му по-голям заместник с двойно по-големи шлици. Мисля че е от някакъв нисан, каретата са еднакви и реално се сменят само фланците които са към диференциала и раздатката. Аз съм с коренно различен кардан от вашия, защото и скоростната кутия ми е по-дълга, но съвета ми е който има проблем с кардана да види каретата с кой друг модел джип си пасват, да вземе кардан от там и само да смени фланците. На мен ми излезе 250лв новия кардан, само за сравнение - искаха ми 500лв за рециклиране във фирмата която е до ТЕЦ Надежда в София - страшни кожодери. П.П: Разбира се и дължината на карданите трябва да се вземе в предвид Поздрави, Венци
  3. Аз буталото ще го лъсна, гумичките ми трябват
  4. Крис не знам от какво стават но има една фирма дбк димитров, тампони има много, не само тампони де, та аз от там гледам първо като търся такива неща.
  5. Ако помня правилно са 23 шлица, ама най добре брой, за да ти е опечена работата. И формата на зъба е от значение.
  6. Ето и един линк където има още доста инфо, разделени са на секции частите: http://www.chinamobil.ru/wiki/doku.php/great_wall:great_wall_hover:neoriginalnye_zapchasti
  7. 21.Биалетка дясна- ADG085153. FEBI BILSTEIN 41648 21 Биалетка лява-ADG085152, FEBI BILSTEIN 41647 33.Преден амортис- KYB 344279-60лв Преден амортисьор 2 - KYB 344200 (высота 1:1 к «родным») Прикачам и файлове с резервни части, на който му трябват да си има четиво Неоригинални части GW 2.pdf Неоригинални части GW.pdf Още резервни части.docx Резервни части.docx
  8. Здравейте, Някой рециклирал ли е апаратите и ако да, какъв комплект ползвахте? Интересуват ме задните апарати, но и за предни ще е полезно. Поздрави
  9. Много интересна тема. Легни под тая кола и почвай да мърдаш части и ще разбереш. Щом не си го направил вече, квото и да скърца явно няма да го сменяш сам, та по добре иди на майстор. Нещо скърца в дясно може да е какво ли не. Виж биалетки, стаб. Щанга или тампони на носач.
  10. Щом казваш явно ги разбираш. Живи и здрави и много кал и разходки.
  11. Аз битума бих го пропуснал. Създава илюзия че всичко е ок, а под него ръждата може да копае, отделно че при проникване на влага под битума няма къде да иде. Ако имаш повърхностна ръжда пръскай с боя 3в1, без механична обработка. Аз лично пръскам с горяло масло и рамата ще ме надживее, виж купето е друга бира. Като цяло много зависи колко караш колата и кога. Зимата моята я мия отдолу щом почнат да солят улиците, иначе тая гняс като влезе в шасито и часовника започва да цъка.
  12. 1. Не съм с 2.4 мотор, а с 2.5 дизел на исузу 2. От сервиза са меко казано некомпетентни ( мое лично мнение ) 3. Тоя съединител в гората няма да се пали ако пускате бавни скорости, те за това са направени ето една-две снимки след вечер в лозенската планина
  13. Тва па защо? Аз съм дигнал моя поне с 4см отпред, а къв терен е виждал джипа и не се е оплакал
  14. Зависи колко натягаш и колко е изморен торсиона. 2-4см ще се вдигнат със сигурност, важно е да вдигнеш гумата от земята, но не с крик под носача, а под шасито, за да е освободен от напрежение торсиона. Правиш 2-3 оборота на големия болт и ще качи към 3см, караш 500м и ще слегне на 2см. И те така.
  15. Понеже много хора се оплакват от марката, аз да се изкажа също. След дълго премисляне, реших да си купя още един GW hover 3, моя ще остава само за в гората, другия ще е бебевоз. За тия смешни пари които ги продават получаваш джип на рама + бавни с разход на газ като на лека кола. Честно казано дълго обмислях какъв да е следващия семеен автомобил, като се бях огледал предимно за нисан патрол, тойота, мазда 6 и в крайна сметка реших, че по-добре сегашния дувар да го направя само за в гората и да си взема още един с който да си се разхождам по асфалт. Единственото нещо което е наистина проблем е включването на 4х4, но по-старите които са с лост за раздатката са лесни за оправяне, едни хъбове и всичко е 6. Та, колеги на връх на всички глупости това което дава този автомобил за парите които струва, за мен лично е едно от добрите предложения на пазара. Поздрави
×
×
  • Create New...