Jump to content

vencibull

Members
  • Content Count

    260
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    20

vencibull last won the day on February 24

vencibull had the most liked content!

Community Reputation

26 Excellent

About vencibull

  • Rank
    Advanced Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Щом казваш явно ги разбираш. Живи и здрави и много кал и разходки.
  2. Аз битума бих го пропуснал. Създава илюзия че всичко е ок, а под него ръждата може да копае, отделно че при проникване на влага под битума няма къде да иде. Ако имаш повърхностна ръжда пръскай с боя 3в1, без механична обработка. Аз лично пръскам с горяло масло и рамата ще ме надживее, виж купето е друга бира. Като цяло много зависи колко караш колата и кога. Зимата моята я мия отдолу щом почнат да солят улиците, иначе тая гняс като влезе в шасито и часовника започва да цъка.
  3. 1. Не съм с 2.4 мотор, а с 2.5 дизел на исузу 2. От сервиза са меко казано некомпетентни ( мое лично мнение ) 3. Тоя съединител в гората няма да се пали ако пускате бавни скорости, те за това са направени ето една-две снимки след вечер в лозенската планина
  4. Тва па защо? Аз съм дигнал моя поне с 4см отпред, а къв терен е виждал джипа и не се е оплакал
  5. Зависи колко натягаш и колко е изморен торсиона. 2-4см ще се вдигнат със сигурност, важно е да вдигнеш гумата от земята, но не с крик под носача, а под шасито, за да е освободен от напрежение торсиона. Правиш 2-3 оборота на големия болт и ще качи към 3см, караш 500м и ще слегне на 2см. И те така.
  6. Понеже много хора се оплакват от марката, аз да се изкажа също. След дълго премисляне, реших да си купя още един GW hover 3, моя ще остава само за в гората, другия ще е бебевоз. За тия смешни пари които ги продават получаваш джип на рама + бавни с разход на газ като на лека кола. Честно казано дълго обмислях какъв да е следващия семеен автомобил, като се бях огледал предимно за нисан патрол, тойота, мазда 6 и в крайна сметка реших, че по-добре сегашния дувар да го направя само за в гората и да си взема още един с който да си се разхождам по асфалт. Единственото нещо което е наистина проблем е включването на 4х4, но по-старите които са с лост за раздатката са лесни за оправяне, едни хъбове и всичко е 6. Та, колеги на връх на всички глупости това което дава този автомобил за парите които струва, за мен лично е едно от добрите предложения на пазара. Поздрави
  7. Аз моя тръгнах да го свалям, ама се отказах. Като цяло има 5 болта от долната страна които се развиват, но за да развиеш последния всъщност трябва да разглобиш таблото за да вкараш вътре отвертката. Има клипчета на руснаците в ютуб.
  8. Индикацията на таблото взима сигнал от вилката в предния мост. Самото включване на раздатката се случва от ел. Мотора на самата раздатка. Ако ти светва 4вд при включване, но не върти предните гуми, значи проблема е в мотора на раздатката.
  9. 160 долара в БГ ще ти стъпят минимум на 400лв, това е ако всичко мине по учебник.
  10. Моя съвет е - взимаш най големия възможен акумулатор който може да влезе в предвитеното място. Но аз ходя да къмпингувам и това живо ме интересува, ако само си се возиш - взимаш си стандартния.
  11. Виж в сайта на VROMOS - моите са същите, май 350лв бяха, монтажа става пред блока за 20 минути. За плюсове и минуси - дълго е, но накратко в момента като шофираш на 2H се въртят предните гуми, с тях каретата и дясната полуоска, която върти диференциала ( не корона и пиньон, а диференциал! ) Хъбовете заключват предните полуоски и като шофираш с тях реално се въртят само гумите, останалите железарии отпред са в покой. Реално може да доведе до някаква икономичност на гориво, от порядъка на 1л/100км и мооооже би ще усещаш малко по пъргав автомобила. Аз лично такова нещо не забелязах, но за мен плюса е че може със заключени хъбове да пусна бавните и да карам само на заден мост. Повече инфо у гугъл
  12. Не, като по евтин и сигурен вариант е лебедка, блокажите не са за нашите ширини - скъпи за придобиване, евентуални проблеми на митница, някой трябва да ги монтира, защото си трябват специализирани инструменти там и т.н и т.н. Аз чакам да приключи земния път на моята машина и ще взимам или патрол или тлк 80, грейт уол-а е хубав автомобил, ама за офроуд няма достатъчно афтърмаркет решения, всичко е с нагаждане, напасване, рязане, заваряване и е много досадно. Взимай лебедка и си свиркай, там където ще те изтегли лебедката, блокажи няма да помогнат.
  13. Ааааааааааааааа схванах
  14. Опел и исузу ако не ме лъже паметта са с кормилна кутия, не с рейка. Твоята не подлежи ли на рециклиране?
  15. Аз моите ги замених с тампон от кабина на Камаз преди 2 години. По висок е, с диаметър на буркан 0.700л и ако нямаш лифт най-вероятно няма да ти върши работа, но може да видиш от фронтера Б дали не стават. Иначе предложението на Краси е валидно - за да си скъсал този тампон при нормално каране по асфалт, сигурно са ти клекнали задните пружини, та няма да е лошо да прегледаш и там какво става
×
×
  • Create New...