Jump to content

vencibull

Members
  • Content Count

    202
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    13

vencibull last won the day on March 11

vencibull had the most liked content!

Community Reputation

15 Good

About vencibull

  • Rank
    Advanced Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Щом е по каско - боли те шпека колко струва. И моето което ми сложиха в кобра леко зеленее, марки и т.н не съм гледал, гаранцията я дават доживотна, не знам какво включва.
  2. Няма затъмнена лента горе, но и фабричното нямаше също
  3. Крайна цена с ДДС. Включваше прехвърляне на 2 стикера и залепването на датчика за дъжда. И аз бях очуден от цената - доста евтино.
  4. Точно днес смених преден джам в кобра - софия. За Н3 и Н5 е еднакво, 130лв с монтаж ми взеха. Препоръчвам.
  5. Изобщо не се занимавай с глупости - вземи си рамената чисто нови от представителството, 60лв е и се сменя за 30 минути. Тандер в софия трябва да имат ( аз от там го взех )
  6. Що така със сарказъм подхождаш, просто споделям мнение и опит Аз от алито патя 2 пъти вече - една пратка не ми я освободиха изобщо от митницата, защото мръсния китаец не ми прати един формуляр, а от алиекспрес след това решиха диспута в негова полза, та олекнах със 100 долара, другия път поръчах за колега от форума нещо за стотина лева, докато го освободя от митницата беше 260 ( нямах издаден ЕОРИ номер ) и само магазинажа беше към 80лв. Иначе за малки боклучета до към 20-30 долара или пратки които се изпращат от европейски складове - алито е ненадминат сайт. Аз лично вече нищо над 30$ не поръчвам от там. Поздрави
  7. Приготви се да го освободиш от митницата. Виж дали идва с DHL или с китайските пощи. Ако е с DHL ще го спрат на митницата на летището, а там не можеш лично да го освободиш, трябва да те представлява някой ( DHL или някоя от другите фирми там ) като си сметни мито, ддс и страничните такси за представителя. Ако е с китайски пощи на митницата на гарата ще иде, там е лесно. А може и да не го спрат, но е малък шанса
  8. На никой нищо не дължа, камо ли на теб. Споделям информация която би била полезна на някой който ще ремонтира преден мост сам. Твоето мнение по-горе каква ценна информация носи за този форум. Като няма какво да кажеш, най-добре само чети.
  9. Не, просто ударих лошо колата. Като не разбираш недей да коментираш с нотка на злорадство че дразниш.
  10. Ако някой не е виждал полуоска навита като макарон Предния мост се сваля елементарно АКО не се скъсат гайките на задните 2 болта. Тъпите китайци са завряли гайките в шасито и не са ги заварили, а са сложили 2 контра пластини, които като се напъне болта и се мачкат като кашкавал. Та ако някой сваля мост да внимава със задните болтове.
  11. Отзад проблем няма да имаш, отпред и без тва муцуната е забита леко в земята, ако опират слабо правиш 1-2 оборота на торсионите и ще вирне муцуната и малко място ще освободи.
  12. 235/75/15 са по малки от стоковите на хувъра. Яворе виж сегашния диаметър какъв ти е, мисля че трябва да е 72см и по него се ориентирай. Мисля че 265/65/17 влизаха без никакви интервенции на стоков хувър, ако се съди по писанията на руснаците.
  13. Що не видиш в мобилето? Има няколко за части
  14. Първа точка зависи от главната предавка на диференциалите Аз с моите гуми и диференциали с ГП 3.9 на 5та 2500 оборота съм със 132 км/ч. Хувара си има много хубава аеродинамика, просто много кофти шумоизолация 2 тона джип с 8 разход на нафта не е с лоша аеродинамика. Пример с лоша аеродинамика е Г класа и тойота 70та серия. За меките връзки нема кво да се говори
  15. "Българинът ще стане велик гражданин на света в деня, когато зареже най-долното си качество — винаги да гледа да мине тънко и да не си плати справедливо за това, което получава”. П.П и моя данък от 6.80лв миналата година е 125лв тази, ма кат ни се карат жипове ше си плащаме като за такива. Поздрави
×
×
  • Create New...