Jump to content

vencibull

Members
  • Content Count

    255
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    18

vencibull last won the day on February 13

vencibull had the most liked content!

Community Reputation

21 Excellent

About vencibull

  • Rank
    Advanced Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Понеже много хора се оплакват от марката, аз да се изкажа също. След дълго премисляне, реших да си купя още един GW hover 3, моя ще остава само за в гората, другия ще е бебевоз. За тия смешни пари които ги продават получаваш джип на рама + бавни с разход на газ като на лека кола. Честно казано дълго обмислях какъв да е следващия семеен автомобил, като се бях огледал предимно за нисан патрол, тойота, мазда 6 и в крайна сметка реших, че по-добре сегашния дувар да го направя само за в гората и да си взема още един с който да си се разхождам по асфалт. Единственото нещо което е наистина проблем е включването на 4х4, но по-старите които са с лост за раздатката са лесни за оправяне, едни хъбове и всичко е 6. Та, колеги на връх на всички глупости това което дава този автомобил за парите които струва, за мен лично е едно от добрите предложения на пазара. Поздрави
  2. Аз моя тръгнах да го свалям, ама се отказах. Като цяло има 5 болта от долната страна които се развиват, но за да развиеш последния всъщност трябва да разглобиш таблото за да вкараш вътре отвертката. Има клипчета на руснаците в ютуб.
  3. Индикацията на таблото взима сигнал от вилката в предния мост. Самото включване на раздатката се случва от ел. Мотора на самата раздатка. Ако ти светва 4вд при включване, но не върти предните гуми, значи проблема е в мотора на раздатката.
  4. 160 долара в БГ ще ти стъпят минимум на 400лв, това е ако всичко мине по учебник.
  5. Моя съвет е - взимаш най големия възможен акумулатор който може да влезе в предвитеното място. Но аз ходя да къмпингувам и това живо ме интересува, ако само си се возиш - взимаш си стандартния.
  6. Виж в сайта на VROMOS - моите са същите, май 350лв бяха, монтажа става пред блока за 20 минути. За плюсове и минуси - дълго е, но накратко в момента като шофираш на 2H се въртят предните гуми, с тях каретата и дясната полуоска, която върти диференциала ( не корона и пиньон, а диференциал! ) Хъбовете заключват предните полуоски и като шофираш с тях реално се въртят само гумите, останалите железарии отпред са в покой. Реално може да доведе до някаква икономичност на гориво, от порядъка на 1л/100км и мооооже би ще усещаш малко по пъргав автомобила. Аз лично такова нещо не забелязах, но за мен плюса е че може със заключени хъбове да пусна бавните и да карам само на заден мост. Повече инфо у гугъл
  7. Не, като по евтин и сигурен вариант е лебедка, блокажите не са за нашите ширини - скъпи за придобиване, евентуални проблеми на митница, някой трябва да ги монтира, защото си трябват специализирани инструменти там и т.н и т.н. Аз чакам да приключи земния път на моята машина и ще взимам или патрол или тлк 80, грейт уол-а е хубав автомобил, ама за офроуд няма достатъчно афтърмаркет решения, всичко е с нагаждане, напасване, рязане, заваряване и е много досадно. Взимай лебедка и си свиркай, там където ще те изтегли лебедката, блокажи няма да помогнат.
  8. Ааааааааааааааа схванах
  9. Опел и исузу ако не ме лъже паметта са с кормилна кутия, не с рейка. Твоята не подлежи ли на рециклиране?
  10. Аз моите ги замених с тампон от кабина на Камаз преди 2 години. По висок е, с диаметър на буркан 0.700л и ако нямаш лифт най-вероятно няма да ти върши работа, но може да видиш от фронтера Б дали не стават. Иначе предложението на Краси е валидно - за да си скъсал този тампон при нормално каране по асфалт, сигурно са ти клекнали задните пружини, та няма да е лошо да прегледаш и там какво става
  11. Аз даже не разбрах лафа на колегата, трябва ми пояснение на шегата.
  12. 300лв за теглич, при положение че има за по 75лв от други джипове и трябва 1 ден работа с телоподаващото и бормашината... На мен не ми се дават. Иначе е готино да е болт он
  13. Джантата е 7j, ЕТ +38, 6х137.9, виж японските джипове - тойоти, нисан, мицубиши. Малко странно при толкова дувари на части не можеш да намериш една джанта.
  14. Легни под колата, щом при ляв пука най вероятно е дясно каре, виж му маншона как е, ако е сцепен свали го, виж кво се случва, ако е здраво само слагаш нов маншон и обилно грес и си готов. Може и да си е заминало, но на кола със задно да умре каре от нормално каране е трудно
×
×
  • Create New...