Jump to content

vencibull

Members
  • Posts

    284
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    40

vencibull last won the day on March 27 2022

vencibull had the most liked content!

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

vencibull's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

56

Reputation

  1. Возията е супер, джипа преживя доста, но амове и пружини не са мръднали. Гумите в момента са купър дискаварър 32х11.5, джантите са от паджеро 15ки. Този уикенд ще местя старите гуми от патрола на грейт уола - 33х11.5r16, по агресивна шарка за кал. За бодилифта съм писал, туй руското трудно ще го домъкнеш в бг. Взимаш полиамид, трябва ти стругар, малко болтове и си ти. Има мамата около скоростния лост, да го имаш впредвид. Намери темата ми, има и доста снимки.
  2. Да, аз съм с 2.5tci, същия мотор общо взето. Къде го срещна, мислех че няма друг такъв в бг? Мотора е на исузу 2.8 и 3.1, легендарно здрав и надежден.
  3. Машинката в предния мост, нсй вероятно буферната гумичка. Има писано бая
  4. Виж бушона, попринцип ако е сдала багажа машинката 4wd ще мига на екрана, при махнат бушон няма индикация, при изгорял също. Иначе аз тоя проблем го реших по друг начин - предния мост е постоянно зацепен, бушона е изваден и съм сложил хъбове. Като искам 4х4 заключвам хъбовете и врътвам копчето - раздатката си превключва и те така.
  5. Щото като си на 4х4 и като напънеш в в дерето и казва ``пук`` аз 4х4 си го ползвам редовно, та грижи няма
  6. От вромос AVM, аз съм доволен, карат вече година и няма грижи.
  7. Офсет-а не е широчина (7J значи 7 инча широка джанта) офсет е колко е изнесен монтажа на джантата спрямо главината, на грейт уол джантата е +38, ако сложиш да речем 0 ЕТ, джантата ше излезе 38мм в страни, ако сложиш - 12 ще излезе 50мм и т.н. Не е ок да слагаш джанти с различно ЕТ. Накратко търсиш джанта 6х139.7 7j ET38
  8. Браво, пиши само и марки/номера, иначе е безполезна темата. За амовете на багажника е полезно, мисля че няма никъде писано до сега.
  9. Ако имаш впредвид OBD намира се в ляво под волана.
  10. Моята си я правя сам, в тандер съм бил 2 пъти, за смяна на стъкло и бушон. Всичко по ходовата част е елементарно за смяна, тук във форума съм качил списък с оригинални резервни части и заместители - купуваш каквото ти трябва и всеки майстор би следвало да може да го смени. Виж, при мотора е друга бира, за това най добре колега с бензинов Ховър да сподели къде го води.
  11. Не ти трябва официалния сервиз за това. За газовата ти трябва газаджия - колегите да споделят кой е читав, аз съм с нафта. За окачването всеки майстор който е виждал опел фронтера и не е крайно некадърен може да ти оправи всичко. Къде си карал предната кола досега, там караш и тази. Иначе в София официалните сервизи са Митвас и Тандер. Същото важи и за запалителната система - свещи и бобини всеки майстор ще ти каже дали са в норма.
  12. Зависи какво трябва да ремонтираш?
  13. Моите 5 стотинки - аз карам H3, но с 2.5 дизел мотора ( исузу ), за мотор няма какво да говоря - емблематичен, също както и 4G64, ползвани в много автомобили в течение на много години. Ходовата част е на исузу трупър /опел фронтера, разликата е в каретата и кормилното управление, но при нормална употреба не би трябвало в рамките на експлоатационния живот да строшиш каре или да скапеш рейка. Като всеки друг джип трябва редовно обслужване и смазване на важните части - маншони, шарнири ( ако са обслужваеми ), диференциали ( на 20-30к км ) и скорости/раздатка ( 30-40к км ), но всичко зависи от начина на употреба. Ако караш само асфалт - веднъж годишно преглеждаш маншони на карета и луфтове по окачването, няма да имаш проблеми. Разходи по поддръжка - шарнир горен около 50-60лв ( хубав, на lemforder, има китайски и по 25лв, но не ги препоръчвам ) - шарнир долен - около 60-70лв ( пак lemforder ) - тампони, машнони - 5,10 лв - биалетки - 40-50лв - филтри тотал за бензиновия мотор - въздушен, маслен, горивен ( не се сменя всеки път ако си на газ ) и поленов - около 80-100лв - моторно масло - би трябвало да знаеш как вървят - масло в скорости, раздатка и диференциали ( сменят се сравнително рядко, а може и да не се сменят ако не газиш във вода и лайна ) - около 200лв - ангренажния комплект доколкото помня от една тема тук се върти около 200лв. Аз на моя имам доволно навъртяни километри офроуд, на места на които човек няма работа попринцип и до момента смея да твърдя че джипа е доволно здрав. Имам челен удар в дърво в гората и джипа все още е в движение и съм доволен. ( има тема - може да видиш какво му се случи ) За проблемите с ръждата - проблемите са по купето, а не по шасито, по шасито има лека повърхностна ръжда, което е присъщо за всички джипове след 2000 година, с изключение на G classe и повърхностната ръжда не е никакъв проблем - гледай за дълбоки язви и да не е цялото шаси кафяво разбира се. На купето гледаш арките на калниците ( под тях има ръб, където влизат лайна и ако не се мие колата, особено зимата на тези места започва от там ръждата ) Задължително гледаш дали се чете номер на рамата - намира се на шасито над задна лява/дясна гума ( според зависи от модела ) и те така Поздрави, Венци За мен най-големия проблем на модела са ел стъклата - почти всички имат ядове с тия боклуци - лекува се лесно с нови бутони и релета, вместо въшливия електронен модул - всеки електричар може да ти ги оправи. Друг проблем е включването на 4х4 - имаш електромотор в раздатката и такъв в предния мост - този в предния мост обикновенно дава дефект заради една буферна гумичка, има много снимано и изписано и тук и в руския форум, но като цяло това са болните места. Аз бих търсил модел до 2007 година, който има втори лост за включване на раздатката - механичното включване е доста по-приемлив вариант ( поне за мен )
  14. Ще стане и така, ако има разлика. Качвай снимки да гледаме процеса
×
×
  • Create New...