Jump to content

vencibull

Members
  • Content Count

    226
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    14

vencibull last won the day on April 23

vencibull had the most liked content!

Community Reputation

17 Good

About vencibull

  • Rank
    Advanced Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. It does not work properly at any gear? Have you checked mass air flow? If you connect it to obd, the air flow should be arround 7gr/sec if I'm not wrong.
  2. Владо дай мейл и ше ти пратя цялото сервизно ръководство на ховъра. Това всъщност важи за всеки който има нужда. Поздрави
  3. А, нямам интерес за момента, просто ако на някой му трябва да знае какво да търси. Някъде по темите имаше коментар че от някой голф ставаха, но не съм тествал. Поздрави
  4. Разкажи за накрайниците, какви взе в крайна сметка, че и аз ги бях сбъркал
  5. На едните 4х4 не се включва с врътката до лоста а с копче на таблото.
  6. Ники има ли ник тука между другото, че искам да го проверя дали може да разчете дизела неговата програмка
  7. За 4х4 с електронното включване: Всъщност е на 2 нива: 1- предна лява полуоска е разделена на две и чрез елекетрически мотор една виличка бута муфа която зацепва двете половини на полуоската. Основния проблем с този агрегат е свързан с една буферна гумичка която като се скъса дава лъжливи сигнали и не включва. Лекува се лесно чрез хъбове. Същата технология се ползва на новия вранглер JL. 2 - електромотор завърта раздатката в позиция 2H, 4H или 4L - там основния проблем който се наблюдава е с датчика за скорост на кардана - за да се включи 4Л колата иска да не си в движение, ако датчика се прецака дава лъжливи данни и не се включва. Електрониката на предния мотор е по-кекавия детайл и по-лесно се оправя. Аз лично на моя махнах електромотора от раздатката и в момента майсторя вариант да я включвам ръчно от купето. Има много много изписано и по двете теми в руските форуми, но и в този вече почна да се събира бая Като цяло колата е много добър вариант за парите си, но зависи за какво ще го ползваш. Ако е за офроуд, има по-добри и здрави джипове с два цели моста. Ако е за шосе и чат пат някоя полянка, мисля че за тези пари няма еквивалент цена-качество-година на производство. Поздрави
  8. Все още се търси моторчето, сваля се за 3 минути, на буксичка е, нищо сложно в свалянето / слагането няма. Ако някой колега от София има възможност да услужи за 5 минути само да видя дали е в него проблема или да търся другаде. Поздрави
  9. Не мога да намеря номера но в алиекспрес напиши cabin filter great wall cuv и излизат
  10. Някой от софия да услужи с ел мотора на раздстката да видя дсли той е причина за проблемите ми. Беше запекъл зверски и го сполетя нещастие при разглобяването
  11. Ми те са ти отговорили хората, какво повече ти трябва?
  12. Хвърли едно око на предния кардан, може да са разбити каретата?
  13. На дбк нещата са читави, аз от там взех полиуретанови тампони за предните носачи. Задни не съм сменял, но наистина са само два болта и не е сложно. Избиване/набиване - там е зора и е хубаво преса или скоба да имаш. Шарнирите е важно просто да са от фронтера А - горния е с 3 дупки, долния с 4, като разликата при нас и фронтерата е че долния там се слага да легне на носача, докато при нас влиза в едно като джобче и е покрит и отгоре и отдолу. Другия вариант е да измериш тампона на задния носач с шублер, ако не се лъжа е с втулка отвън и отвътре, така че сравнително точно ще измериш, няма много деформация на гумата. Вероятно е от фронтера, ама няма сигурно с тез китайски пустиняци
  14. Шарнири и горни и долни от фронтера А - тествано, стават. Накрайници само от представителството, аз гледах заместители, взех и не станаха. Ако надлъжен носач е този на задния мост просто го свали - два болта са и иди да видиш в магазина кво има. Не знам как си успял да ги разбиеш тия тампони, при мен още са здрави, а бая пердах отнесоха.
  15. Някой с грейт уол в софия да услужи с модула от жабката за тест? От хаджи димитър съм
×
×
  • Create New...