Jump to content

vencibull

Members
  • Content Count

    281
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    29

vencibull last won the day on October 3 2020

vencibull had the most liked content!

Community Reputation

40 Excellent

About vencibull

  • Rank
    Advanced Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Машинката в предния мост, нсй вероятно буферната гумичка. Има писано бая
  2. Виж бушона, попринцип ако е сдала багажа машинката 4wd ще мига на екрана, при махнат бушон няма индикация, при изгорял също. Иначе аз тоя проблем го реших по друг начин - предния мост е постоянно зацепен, бушона е изваден и съм сложил хъбове. Като искам 4х4 заключвам хъбовете и врътвам копчето - раздатката си превключва и те така.
  3. Щото като си на 4х4 и като напънеш в в дерето и казва ``пук`` аз 4х4 си го ползвам редовно, та грижи няма
  4. От вромос AVM, аз съм доволен, карат вече година и няма грижи.
  5. Офсет-а не е широчина (7J значи 7 инча широка джанта) офсет е колко е изнесен монтажа на джантата спрямо главината, на грейт уол джантата е +38, ако сложиш да речем 0 ЕТ, джантата ше излезе 38мм в страни, ако сложиш - 12 ще излезе 50мм и т.н. Не е ок да слагаш джанти с различно ЕТ. Накратко търсиш джанта 6х139.7 7j ET38
  6. Браво, пиши само и марки/номера, иначе е безполезна темата. За амовете на багажника е полезно, мисля че няма никъде писано до сега.
  7. Ако имаш впредвид OBD намира се в ляво под волана.
  8. Моята си я правя сам, в тандер съм бил 2 пъти, за смяна на стъкло и бушон. Всичко по ходовата част е елементарно за смяна, тук във форума съм качил списък с оригинални резервни части и заместители - купуваш каквото ти трябва и всеки майстор би следвало да може да го смени. Виж, при мотора е друга бира, за това най добре колега с бензинов Ховър да сподели къде го води.
  9. Не ти трябва официалния сервиз за това. За газовата ти трябва газаджия - колегите да споделят кой е читав, аз съм с нафта. За окачването всеки майстор който е виждал опел фронтера и не е крайно некадърен може да ти оправи всичко. Къде си карал предната кола досега, там караш и тази. Иначе в София официалните сервизи са Митвас и Тандер. Същото важи и за запалителната система - свещи и бобини всеки майстор ще ти каже дали са в норма.
  10. Зависи какво трябва да ремонтираш?
  11. Моите 5 стотинки - аз карам H3, но с 2.5 дизел мотора ( исузу ), за мотор няма какво да говоря - емблематичен, също както и 4G64, ползвани в много автомобили в течение на много години. Ходовата част е на исузу трупър /опел фронтера, разликата е в каретата и кормилното управление, но при нормална употреба не би трябвало в рамките на експлоатационния живот да строшиш каре или да скапеш рейка. Като всеки друг джип трябва редовно обслужване и смазване на важните части - маншони, шарнири ( ако са обслужваеми ), диференциали ( на 20-30к км ) и скорости/раздатка ( 30-40к км ), но всичко зависи от начина на употреба. Ако караш само асфалт - веднъж годишно преглеждаш маншони на карета и луфтове по окачването, няма да имаш проблеми. Разходи по поддръжка - шарнир горен около 50-60лв ( хубав, на lemforder, има китайски и по 25лв, но не ги препоръчвам ) - шарнир долен - около 60-70лв ( пак lemforder ) - тампони, машнони - 5,10 лв - биалетки - 40-50лв - филтри тотал за бензиновия мотор - въздушен, маслен, горивен ( не се сменя всеки път ако си на газ ) и поленов - около 80-100лв - моторно масло - би трябвало да знаеш как вървят - масло в скорости, раздатка и диференциали ( сменят се сравнително рядко, а може и да не се сменят ако не газиш във вода и лайна ) - около 200лв - ангренажния комплект доколкото помня от една тема тук се върти около 200лв. Аз на моя имам доволно навъртяни километри офроуд, на места на които човек няма работа попринцип и до момента смея да твърдя че джипа е доволно здрав. Имам челен удар в дърво в гората и джипа все още е в движение и съм доволен. ( има тема - може да видиш какво му се случи ) За проблемите с ръждата - проблемите са по купето, а не по шасито, по шасито има лека повърхностна ръжда, което е присъщо за всички джипове след 2000 година, с изключение на G classe и повърхностната ръжда не е никакъв проблем - гледай за дълбоки язви и да не е цялото шаси кафяво разбира се. На купето гледаш арките на калниците ( под тях има ръб, където влизат лайна и ако не се мие колата, особено зимата на тези места започва от там ръждата ) Задължително гледаш дали се чете номер на рамата - намира се на шасито над задна лява/дясна гума ( според зависи от модела ) и те така Поздрави, Венци За мен най-големия проблем на модела са ел стъклата - почти всички имат ядове с тия боклуци - лекува се лесно с нови бутони и релета, вместо въшливия електронен модул - всеки електричар може да ти ги оправи. Друг проблем е включването на 4х4 - имаш електромотор в раздатката и такъв в предния мост - този в предния мост обикновенно дава дефект заради една буферна гумичка, има много снимано и изписано и тук и в руския форум, но като цяло това са болните места. Аз бих търсил модел до 2007 година, който има втори лост за включване на раздатката - механичното включване е доста по-приемлив вариант ( поне за мен )
  12. Ще стане и така, ако има разлика. Качвай снимки да гледаме процеса
  13. Здравей, Нямам спомен да има разлика, но беше преди 4 години...
  14. Аз реших проблема с кардана - намерих му по-голям заместник с двойно по-големи шлици. Мисля че е от някакъв нисан, каретата са еднакви и реално се сменят само фланците които са към диференциала и раздатката. Аз съм с коренно различен кардан от вашия, защото и скоростната кутия ми е по-дълга, но съвета ми е който има проблем с кардана да види каретата с кой друг модел джип си пасват, да вземе кардан от там и само да смени фланците. На мен ми излезе 250лв новия кардан, само за сравнение - искаха ми 500лв за рециклиране във фирмата която е до ТЕЦ Надежда в София - страшни кожодери. П.П: Разбира се и дължината на карданите трябва да се вземе в предвид Поздрави, Венци
  15. Аз буталото ще го лъсна, гумичките ми трябват
×
×
  • Create New...