Jump to content

vencibull

Members
  • Content Count

    275
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    26

vencibull last won the day on September 7

vencibull had the most liked content!

Community Reputation

35 Excellent

About vencibull

  • Rank
    Advanced Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ако имаш впредвид OBD намира се в ляво под волана.
  2. Моята си я правя сам, в тандер съм бил 2 пъти, за смяна на стъкло и бушон. Всичко по ходовата част е елементарно за смяна, тук във форума съм качил списък с оригинални резервни части и заместители - купуваш каквото ти трябва и всеки майстор би следвало да може да го смени. Виж, при мотора е друга бира, за това най добре колега с бензинов Ховър да сподели къде го води.
  3. Не ти трябва официалния сервиз за това. За газовата ти трябва газаджия - колегите да споделят кой е читав, аз съм с нафта. За окачването всеки майстор който е виждал опел фронтера и не е крайно некадърен може да ти оправи всичко. Къде си карал предната кола досега, там караш и тази. Иначе в София официалните сервизи са Митвас и Тандер. Същото важи и за запалителната система - свещи и бобини всеки майстор ще ти каже дали са в норма.
  4. Зависи какво трябва да ремонтираш?
  5. Моите 5 стотинки - аз карам H3, но с 2.5 дизел мотора ( исузу ), за мотор няма какво да говоря - емблематичен, също както и 4G64, ползвани в много автомобили в течение на много години. Ходовата част е на исузу трупър /опел фронтера, разликата е в каретата и кормилното управление, но при нормална употреба не би трябвало в рамките на експлоатационния живот да строшиш каре или да скапеш рейка. Като всеки друг джип трябва редовно обслужване и смазване на важните части - маншони, шарнири ( ако са обслужваеми ), диференциали ( на 20-30к км ) и скорости/раздатка ( 30-40к км ), но всичко зависи от начина на употреба. Ако караш само асфалт - веднъж годишно преглеждаш маншони на карета и луфтове по окачването, няма да имаш проблеми. Разходи по поддръжка - шарнир горен около 50-60лв ( хубав, на lemforder, има китайски и по 25лв, но не ги препоръчвам ) - шарнир долен - около 60-70лв ( пак lemforder ) - тампони, машнони - 5,10 лв - биалетки - 40-50лв - филтри тотал за бензиновия мотор - въздушен, маслен, горивен ( не се сменя всеки път ако си на газ ) и поленов - около 80-100лв - моторно масло - би трябвало да знаеш как вървят - масло в скорости, раздатка и диференциали ( сменят се сравнително рядко, а може и да не се сменят ако не газиш във вода и лайна ) - около 200лв - ангренажния комплект доколкото помня от една тема тук се върти около 200лв. Аз на моя имам доволно навъртяни километри офроуд, на места на които човек няма работа попринцип и до момента смея да твърдя че джипа е доволно здрав. Имам челен удар в дърво в гората и джипа все още е в движение и съм доволен. ( има тема - може да видиш какво му се случи ) За проблемите с ръждата - проблемите са по купето, а не по шасито, по шасито има лека повърхностна ръжда, което е присъщо за всички джипове след 2000 година, с изключение на G classe и повърхностната ръжда не е никакъв проблем - гледай за дълбоки язви и да не е цялото шаси кафяво разбира се. На купето гледаш арките на калниците ( под тях има ръб, където влизат лайна и ако не се мие колата, особено зимата на тези места започва от там ръждата ) Задължително гледаш дали се чете номер на рамата - намира се на шасито над задна лява/дясна гума ( според зависи от модела ) и те така Поздрави, Венци За мен най-големия проблем на модела са ел стъклата - почти всички имат ядове с тия боклуци - лекува се лесно с нови бутони и релета, вместо въшливия електронен модул - всеки електричар може да ти ги оправи. Друг проблем е включването на 4х4 - имаш електромотор в раздатката и такъв в предния мост - този в предния мост обикновенно дава дефект заради една буферна гумичка, има много снимано и изписано и тук и в руския форум, но като цяло това са болните места. Аз бих търсил модел до 2007 година, който има втори лост за включване на раздатката - механичното включване е доста по-приемлив вариант ( поне за мен )
  6. Ще стане и така, ако има разлика. Качвай снимки да гледаме процеса
  7. Здравей, Нямам спомен да има разлика, но беше преди 4 години...
  8. Аз реших проблема с кардана - намерих му по-голям заместник с двойно по-големи шлици. Мисля че е от някакъв нисан, каретата са еднакви и реално се сменят само фланците които са към диференциала и раздатката. Аз съм с коренно различен кардан от вашия, защото и скоростната кутия ми е по-дълга, но съвета ми е който има проблем с кардана да види каретата с кой друг модел джип си пасват, да вземе кардан от там и само да смени фланците. На мен ми излезе 250лв новия кардан, само за сравнение - искаха ми 500лв за рециклиране във фирмата която е до ТЕЦ Надежда в София - страшни кожодери. П.П: Разбира се и дължината на карданите трябва да се вземе в предвид Поздрави, Венци
  9. Аз буталото ще го лъсна, гумичките ми трябват
  10. Крис не знам от какво стават но има една фирма дбк димитров, тампони има много, не само тампони де, та аз от там гледам първо като търся такива неща.
  11. Ако помня правилно са 23 шлица, ама най добре брой, за да ти е опечена работата. И формата на зъба е от значение.
  12. Ето и един линк където има още доста инфо, разделени са на секции частите: http://www.chinamobil.ru/wiki/doku.php/great_wall:great_wall_hover:neoriginalnye_zapchasti
  13. 21.Биалетка дясна- ADG085153. FEBI BILSTEIN 41648 21 Биалетка лява-ADG085152, FEBI BILSTEIN 41647 33.Преден амортис- KYB 344279-60лв Преден амортисьор 2 - KYB 344200 (высота 1:1 к «родным») Прикачам и файлове с резервни части, на който му трябват да си има четиво Неоригинални части GW 2.pdf Неоригинални части GW.pdf Още резервни части.docx Резервни части.docx
  14. Здравейте, Някой рециклирал ли е апаратите и ако да, какъв комплект ползвахте? Интересуват ме задните апарати, но и за предни ще е полезно. Поздрави
  15. Много интересна тема. Легни под тая кола и почвай да мърдаш части и ще разбереш. Щом не си го направил вече, квото и да скърца явно няма да го сменяш сам, та по добре иди на майстор. Нещо скърца в дясно може да е какво ли не. Виж биалетки, стаб. Щанга или тампони на носач.
×
×
  • Create New...