Jump to content

vencibull

Members
  • Мнения

    149
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    8

vencibull last won the day on Септември 8

vencibull had the most liked content!

Обществена Репутация

9 Neutral

Относно vencibull

  • Ранг
    Advanced Member
  1. Може проблема да е в някое спекло каре на рейката, може да е помпата. Може да пробваш да вдигнеш предницата на крик, да запалиш и да въртиш с ръка рейката и да се ослушваш. Ако няма някакви видими белези отиваш на майстор
  2. Ремък, помпа. Провери хидравличната течност като начало. Почваш с течност, после сменяш ремък, ако не се оправя в сервиза или помпа. В какво точно се изразява невръщането.на волана - хич, понякога връща, бавно?
  3. Бих заложил на някое возило с подобни като характеристики мотор и бих му взел гърнето. Също така като избираш гледай вътреншия диаметър на тръбата - вътрешното Ф би трябвало да е 50мм. Не взимай по-тясно, ще давиш двигателя. Ако е по-широко няма да има негативни последствия.
  4. Диагностичен скенер за автомобил

    Програма за ОБД. Влизаш в play store и търсиш Torque или Torque Pro. Първото е нещо като пробна версия, не всички функции са налични, другото си е пълната версия, мисля към 5лв беше. Иконката е на Check Engine. Поздрави
  5. Качвайте тук снимки на вашия Hover!

    Базов лагер на морето. На метър от див плаж.
  6. Диагностичен скенер за автомобил

    Torque Едно от най добрите, но е платено. Аз съм доволен.
  7. Касета диференциал Hover CUV 9:38

    Колега не знам в кой сервиз ходиш, ама от 4.22 предавателно число да минеш на 4.55 със сигурност няма да има разлика от 1000 оборота на 5та скорост при 120км/ч. разликата ще е около 11% Което значи че ако на 120 караш на 2к оборота с нови дифове ще караш с около 2200. Най-добре ще си е да си останеш със същото предавателно число, ако не смяташ да слагаш големи гуми и не те влече по черните пътища. Но ако нямаш друг вариант и трябва да вземеш 4.55 разликата не е нищо притеснително. Точно обратното - на малките предавки в града теоритично би трябвало да ти свали разхода, заради по-лесното потегляне и развъртане. Също така "лек" на разликата в главната предавка може да се компенсира с малко по-големи гуми. Ако под стопове имаш впредвид самото стъкло - да, заменяеми са, просто на 5цата са диодни, на 3ките сме с нормални.
  8. Касета диференциал Hover CUV 9:38

    Е като звъня нямат дифове, не ги дават или нещо друго?
  9. Касета диференциал Hover CUV 9:38

    Значи това с различния брой зъби не е чак толкова лошо. Ако ти си 4.22 и някой има 4.55 на добра цена - няма кво да го мислиш, грабваш директно ( ама и преден и заден трябва ). Колата ще е доста по-пъргава и ще има по-малко натоварване върху трансмисията. Отделно че ако решиш да слагаш по-големи гуми няма да ги усети толкова много. Лошото е че искат тука някви 400лв на мост, което за грейтуолски мост е скандално. Имаше един продаваше 2 моста за 700лв, та ако го спазариш да ти ги даде взимаш диференциалите и отделно пускаш за продажба каретата. Аз лично бих купил каретата, че моите не знам колко още ще издеянат
  10. Програма за резервни части

    2.4 двигателя е на митдубиши - 4G64 и 4G69, виж кой е твоя и отиваш в магазина. Тоя двигател го слагат на много коли за дълги години, има части 100%
  11. Програма за резервни части

    Каква е тази програма? От къде го чу това, дай повече инфо звучи интересно. Каква част точно ти трябва, че има доста заместители.
  12. Касета диференциал Hover CUV 9:38

    Не съм сигурен, че чертежа е точен от гледна точка на зъбите на корона и пиньон. Ако е така това значи че предавателното число на диференциала е 3.44, което е супер бърз диференциал и диференциали под 4 обикновенно се слагат на мощни автомобили. Реално колкото по ниско е числото на диференциала, толкова по-малко обороти на кардана са нужни да го завъртят, съответно трябва повече мощност и обратно - високо предвателно число, значи повече обороти на кардана за по-малко на гумите, което е като разликата да караш велосипед на 1ва и на 12та скорост - на първа въртиш много с малко усилие, на 12та въртиш по-малко, но с по-голямо усилие. Съмнявам се грейт уол да имат диференциали 3.44 ( поне аз не съм чувал, а доста съм прочел ) Ако е така с новите модели най-вероятно има изменения и по предавките в скоростите, но се съмнявам. Диференциалите на хувър 3 и 5 са напълно взаимнозаменяеми. Предавателните числа са 3.9; 4.22; 4.55 и 4.88. Тези с 3.9 ги слагат на 2.5 и 2.8 дизел, 4.22, 4.55 и 4.88 ги слагат на бензиновите, като 4.55 и 4.88 са по-ранните модели до около 2008, след това слагат 4.22.
  13. Касета диференциал Hover CUV 9:38

    38 зъба на короната и 8 на пиньона - 38/8= 4.22 предавателно число. Хувърите след 2009 са предимно с 41/9 = 4.55 ( тези с 2.4двг ) дизелите 2.0 не знам с какви са. Аз съм с 3.9 - най бързия което за моите нужди е кофти.
  14. Касета диференциал Hover CUV 9:38

    Оглеждай се за хувъри след 2009 - преди това се слага предимно 4.55. Внимавай да не вземеш такъв. Един в олх продаваше цял диф за 400лв което ми се струва множко за тия кошове.
  15. въпрос за гумите

    Щото хамериканците не ги бърка че ще платят х2 за всесезонни, които ще се скапят след 2 сезона, щото имат кинти. И ние имаме всесезонни които се представят добре и зиме и лете, ама за година и половина - две. След тва не струват. Ма понеже едни нормални гуми са около 800лв, а всесезонните около 1200, с нормалните ще караш 4-5 лета и зимни за още 3-4 зими, докато всесезонните след 2 години са аут. Та, кинти му е майката Имат си и сняг и кал, маа за там се ползват други гуми - тия за мъгла не стават.
×