Jump to content

Свилен

Members
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Свилен

  • Rank
    Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Продадох ги. Бих искал да темата да се изтрие, съвсем излишна е.
  2. Ремъкът е вече на мястото си, проблеми няма никакви. Пристигна си в пощата, нищо отгоре не съм плащал. Познат монтьор ми го смени за 100 лева. Много болтчета, много нещо. Не препоръчвам на никого сам да се заема с тази задача. Аз не бих могъл, не само поради посредствени познания в областта (интернет е налице, да помага), а най-вече поради липса на подходящи инструменти. Хидравличният обтегач също си е ОК. Кабели, бобина... Също и онзи магнит на едната врата за централното... Сгреших с водната помпа, купена от немски сайт, заедно с други неща - горепосоченият от мен модел не става. Сега я продавам. По-добре да изстрия заблуждаващата информация, да не се подвеждат хората. И нещо весело: за китайски джип частите са все оригинални - произведени в Китай. За мен китайците са фактор за развитие. За много други също. Всъщност съм отвратен от българския търгашлък, най-вече по малките населени места, където просто ме унижават, обиждат и правят на полуграмотен идиот, за да ми продават на двойна цена неща, които знам откъде да си взема - от aliexpress. Кислороден датчик за леката кола? Няма проблем, стига да уцеля правилния. Вторият, струващ около 30 долара, работи без грешка. И пак ми излезе по-евтино, отколкото, ако бях взел от български търговец. Нищо, че си имам един неподходящ. Сега се сетих и още нещо: на капачето на ремъка пишело с бял флумастер километрежа, когато е бил сменен - на около сто и деветнадесет хиляди. Когато го извадихме, нямаше следи от износване. Другите части също можеха да въртят още много, без да сдадат багажа. От това заключихме, че километражът на колата не е бил превъртан назад и е на реални сто и седемдесет хиляди. Това, според мен, е истинска рядкост на нашия автопазар.
  3. Добро утро, намират се в Ловешко, близо до Априлци. Може и към Казанлък да се видим. Вчера гледах на Спиди калкулатора, сякаш цената им бива:
  4. Извинявам се, ако съм прозвучал грубо... От али-то поръчах и хидравличния оптегач.
  5. Моят беше регистриран преди седмица като товарен в Плевен, значи общините си имат собствени политики.
  6. За 300 демонтирам гумите и ти пращам джантите, без да се замислям... Сега проверих налягането на гумите им - и на четирите е близо до 1,5 атмосфери, което означва, че джантите нямат микропукнатини. Не са мръднали повече от две седмици, когато налягането им с тежестта на колата отгоре, е било към две атмосфери. На кията имам джанта с микропукнатина, през която гумата спада с около половин атмосфера на седмица, та от там знам за тези неща...
  7. Здравей, джантите стоят под навеса. Само че тези гуми аз няма какво да ги правя, при положение, че продам само джантите. Затова искам да ги дам комплект. Не знам дали им търся реална цена... Гледам сега в olx, че има гуми с тези размери по стотина лева. Ако имаш предложение, пиши.
  8. Звучи много страшно и опасно, но все пак предпочитам интернет пазаруването, защото е единственият свободен пазар у нашата страна. Надхвърлил съм 20 страници с покупки от Алиекспрес и понеже не ставам за свободен търгаш, не съм започнал да продавам неща от там, на двойна цена тук, понеже съм бил и патриот. Интернет е за всички, магазинът на улицата - за добре опсувани и бити, задължени да дават парите си комуто си трябва. Да си живи и здрави китайците!
  9. Аз си поръчах ето този комплект на ремъци и ролки: https://www.aliexpress.com/item/TIMING-KIT-GWM-V240-GREAT-WALL-HOVER-CUV-HAVAL-H3-H5-PAJERO-OUTLANDER-BRILLIANCE-2/32778499450.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.19394c4dbQOYSN
  10. Значи 279 лв. за джантите 17 " и 279 лв. за галошките им = 568 лв. С фронтерските не ми се ще да се разделям, понеже с тях колата е по-яка, а и гумите старият е плащал от сиромашкото си джебче, да храни алчните ционистки търгаши. Но при ясно доловим ентусиазъм у желаещ, ще му ги шитна за 689 лв. И двата комплекта са и неразделими комплекти джанти с гуми.
  11. Това са джантите, с които колите са били продавани от дилъра. В нета е пълно със снимки на ховъри с тези джанти, затова ги наричам "оргинални". Не знам колко струват, че да им сложа цена. Някой, ако ги иска, може да предлага сума. Вече са и измити, ама снимки - утре.
  12. Станаха си, джантите. Отпред има 2 мм шайби с голям диаметър, докато се сдобия с фланци - понеже се трие част от спирачния апарат, трябва мъничко разделечаване. Утре малко ще играе пистолетът за горещ въздух по пластмасовите подкалници, че при завиване гумите леко опират - работата ми се вижда елементарна. Имам счупена задна пружина и наскоро скъсани маншони на каретата (изглежда са срязани при малката скоба, понеже гумата си е съвсем здрава и еластична, а припуквания по карето още няма - може би е нечий подпис).
×
×
  • Create New...