Jump to content

Ремонти,отстраняване на проблеми и пригаждания при Н5


Recommended Posts

Благодаря Венци,

Предполагам,че ще е по-добре защото се подобри динамиката на ниските скорости и по-леко се движи в градски условия.

Колко като се разбере ще кача инфо.

Поздрави,

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 201
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Здравейте,

И в този ред на мисли - оглеждам се за задни амортизации , но да не прави по-високо окачването , че автомобила го очаква теглене на колесар/грубо 850-900кг./ цяло лято и искам задния мост да е "по-стегнат" заради прехода от 150-200км. който се налага.

Ако някой има инфо за малко по-дебели пружини и подходяща амортизация за тях предлагани в БГ ще съм благодарен - по-твърдата возия не ме притеснява.

Поздрави,

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, аз сложих пружини KYB K-Flex RD5081 доверих се на руските форуми и не сбърках . Изчезна страничното клатене на задницата другото си е същото. Прътът е с дебелина 16мм , заради дебелината колата се вдигна с 2см което мен специално не ме устройва и ги подкастрих малко, те са с повече витки и вози по добре. Амове сложих KYB Premium №: 444083 маслени,тях ги сложих преди 2 години и съм доволен заместват 1 към едно оригиналните, имат малка разлика в дебелината на ухото но се оправя като сложиш и шайбите от стария амортисьор.

пружини.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

23 hours ago, Krasimirr said:

Здравейте,

И в този ред на мисли - оглеждам се за задни амортизации , но да не прави по-високо окачването , че автомобила го очаква теглене на колесар/грубо 850-900кг./ цяло лято и искам задния мост да е "по-стегнат" заради прехода от 150-200км. който се налага.

Ако някой има инфо за малко по-дебели пружини и подходяща амортизация за тях предлагани в БГ ще съм благодарен - по-твърдата возия не ме притеснява.

Поздрави,

 

"Отзаде" пружини от Терано дълга база + амове от Волга ГАЗ -24 ,без никакви преправяния."Отпреде" натегнати торсиони 10 оборота + каяба газ масло,Амовете са малко с по дълъг ход и предните и задните.Джанти 15-ки ЕТ -минус 12, гуми 235 х75 х15 и др. По висок,по твърд и по стабилен.

пп има го сниман във форума "Ето го и моят" или нещо подобно

Редактирано от snipi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сърдечно благодаря за инфото.

В понеделник го мятам по "предписание",но първо ще проверя за амовете на волгата дали в Добрич ще намеря нови и ще ги комбинирам с пружините които е използвал Ники.

Поздрави,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Относно резултат след монтажа на хъбовете - днес имах работа извън града и се оказа , че динамиката е значително подобрена , но за разхода все още е рано да кажа категорично колко , но определено ще е надолу.

Доказана полза до момента е подобрената динамика в града и извън него.

Подозирам,че и разхода ще е малко по-добре и до там ще е,което разбира се не е малко и по мой сметки до 20-25000км инвестицията би трябвало да се "избие".

От четене и разговори с колеги мога да кажа,че не трябва да опитвате отключени хъбове + 4wD в ситуация офроуд = счупена/пръсната/ кутия или скъсани задни полуоска/и.

Всеки сам си решава разбира се.

Поздрави,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

21 minutes ago, Krasimirr said:

Сърдечно благодаря за инфото.

В понеделник го мятам по "предписание",но първо ще проверя за амовете на волгата дали в Добрич ще намеря нови и ще ги комбинирам с пружините които е използвал Ники.

Поздрави,

Краси, амовете от тук

http://autocomers-dp.com/eshop/product_info.php?cPath=146&products_id=2894

Благодаря на Любо за полезната информация!

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

9 minutes ago, Krasimirr said:

Благодаря Венци,

Перфектна цена.

Поздрави,

С Любо се чухме по телефона, както той каза - колкото изкарат - толкова, за тия пари мога всяка година да ги сменям :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених задните оригинални биалетки с дължина 100мм с тези за BMW X-3 с дължина 95мм. - стават перфектно

Инструменти- звездогаечен 15 +  шестограм/мисля 6/ за контра при развиването и два ключа 17 за монтажа на новата.

Смяната може да се направи без канал и сваляне на гумата.

Кодове и доставчик на сниките.

Поздрави

20170602_101935.jpg

20170602_101954.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цена за брой според отстъпката,но клиентската цена с вкл. ДДС е 22.00лв за брой.

Предстои смяна и на предните биалетки + обслужване на двигателя.

Поздрави,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предните биалетки се оказаха лява и дясна на които болтовете са дефазирани на 135 градуса един спрямо друг.

Информацията е за Н2/Н3 със сигурност,за Н5 не гарантирам.

 

20170609_132201.jpg

20170609_132213.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пружини заден мост.

Ако не искате да се повдига задната страна на автомобила с до 8см след поставяне на новите пружини е необходимо да се скъсят.

Информацията е за Н2/Н3,предполагам и за Н5,но ............!

20170609_132905.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другите снимки с кодовете на използваните от мен елементи за сега не мога да ги кача,че не ми позволява системата.

Двигателя е елементарен за обслужване с достатъчно количество маркери за да не объркаш нещо - просто бъдете внимателни и последователни.

В техническото ръководство са дадени основните параметри които са ви необходими,а именно:

1.главата на болта на обтягащата ролката на малкия ремък трябва да се намира след монтажа в долната дясна четвърт на диаметъра на ролката.

2.разстоянието м/у палеца/стойката/ на обтягащата ролка на големия ремък и корпуса на хидравличния обтегач след освобождаването му трябва да бъде 3,5-4,7мм.

По мое мнение това са препоръчителни/оптимални/начални стойности при този възел защото всяка минимална разлика в плюс или минус ще бъде поета от хидравличния обтегач и ремъка в крайна сметка пак ще бъде опънат в норма.

Да не се пропуска ,че крайния работен ход на обтегача е 11мм.

Всичко останало го има като снимки и описание в темата на колегата от Тошево. 

Антифриз G11 / 7литра за цялата система.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

доста си посменял, браво. За маншона на карето имаше съфорумец, който попита преди време, но никой още не беше сменял. Аз съм вече с нови карета на предния кардан и +6 см в предницата :laughing4:

 

Редактирано от JI_GIT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти продължи сагата с каретата по карданите решението е  фирма "Технокардан" - поне за мен.

Кардана на Дъстъра го направиха "вечен" - от оригинала останаха само тръбите и опорния лагер.

Много мъка видя после с моето хоби и никакви проблеми!!

Всъщност и заради него взех Хувъра с ръчка,а не СУВ с вискомуфа.

Миналата седмица при 4L на пясъка с колесара минах "без замисляне" край Q7 което се беше окопало да праговете. 

Предложих на колегата да го изтегля,но той отказа и след половин час копане и маневри го изкараха все пак - голяма еротика.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хахахаха голям кеф да видиш някого, затънал с псевдоджип и псевдоглава на раменете. То половината джип е в главата на шофьора, каза ли му... не е само до конските сили. В пясъка най ценното нещо е водата - излейте по 5 кила на колело и не му трябва дърпане. Може и малко да пуснете гумите - до около 0,5 атм., така, за по-сигурно. Лошото е, че на такива като им кажеш те оглеждат отгоре надолу и продължават да копаят, все едно, че те няма. А може би така е по-добре...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя колата не е виновна - задкормилното устройство е причината + суета и показност = до праговете!!

Колкото е по-голям и мощен паркетника,калдаръм коконата и т.н. му трябва по-голям и по-мощен трактор после.

Тук идва и мястото на 4L , което прави Хувъра по-добрия автомобил за такива изпълнения,подчертавам "за такива изпълнения", а не като качества.

Истината по мое мнение е , че трябва да си наясно със себе си какво можеш да приемеш като компромис и за какво ще използваш автомобила преди да го купиш , а не след покупката да търсиш "балтон за копчето което имаш" , но това е друга дълга регионална балканска тема.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Краси като разбираш какво правиш е така.Поздравления и за биалетките.мене ме изръсиха 3 пъти по скъпо от "Евросервиз Тандер".За съжаление с това ограничение на снимките не мога да пусна поотделни снимки на отделните части,в момента имам остатък от 2.53 МБ и мога да пускам единствено снимката с фактурата ми.Не знам дали тези номенклатурни номера които ги има във фактурата могат да са полезни със нещо на колегите,но поне видях,че номерата които са написани на новите съвпадат с номера на свалените ми части и станаха за джипа ми.При мен единствено левия къс накрайник,който е най отдолу на фактурата се оказа малко по-къс от стария,но майстора каза,че няма проблеми.

IMG_20170707_100000.jpg

Редактирано от sergi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това със снимките наистина е куцо ама нейсе.

Ако ти трябва нещо като инфо за ремъци,ролки,водна помпа,биалетки,масла или нещо друго свиркай ще видим вайбър или мейл ако мога да помогна.

Поздрави,

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...