Niki.A.

Members
  • Мнения

    136
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    14

Niki.A. last won the day on Октомври 1 2015

Niki.A. had the most liked content!

Обществена Репутация

21 Excellent

7 Последователи

Относно Niki.A.

  • Ранг
    Advanced Member
  • Рожден ден 4.10.1981

Profile Information

  • Адрес:
    София
  • Карам:
    Hover H5

Последни посетители

732 профилни разглеждания
  1. МД тунинг

    Здравей Краси, След малкото премеждие което се получи ,радвам се че си останал доволен. Със здраве да си я караш и много безаварийни километри.
  2. Чистачките ми станага флегматични

    Моля, радвам се да помогна.
  3. накладки за Hover H5

    Аз ползвам определени марки сигорно ще забележите както и наклатките и дисковете които взех са: TRW - DF4029 спирачен диск предна ос за ABS боядисан черен вентилиран TRW - DF4030 спирачен диск задна ос боядисан черен
  4. накладки за Hover H5

    Здравей, аз вече втори път слагам TRW - доста са меки и спират много добре , Карам доста градско и доста ги товаря , не скрибуцат и не износват дисковете, единствения недостатък е че правят джантите много черни, но мисля че е нормално за хубавите накладки . Номерата са: Накладки Предни TRW GDB3466 Накладки Задни TRW GDB1187 ПС. Не са от най евтините , така че като напишеш по сайтовете за части номерата ще ти излязат и други алтернативи.
  5. Газова уредба марка "TELEFLEX" на GW HOOVER CUV

    Здравей, моята я изключих софтуерно като качих нова програма писана от руска тунинг фирма. Аз купих целия пакет последни програми за Hover H2 , H3 , H5. Ако ми пратиш снимка на номера на ЕКУ-то мога да видя дали имам и за твоито ЕКУ. Програматора и програмата съм ги купил легално за доста пари ,така че няма опасност от повреждане на ЕКУ-то. Преди да запиша новата програма ,свалям старата и се записва и ако нещо не ти хареса се връща старата. Аз,писах на няколко тунинг фирми в БГ но нямат нищо за нашите автомобили. И си купих от русия всичко. Понеже махнах катализаторите ми светна втората ламбда ,качих програма която изключи втората ламбда и подобри вървенето при ниските обороти,вече няма придърпване и замисляне на ниски обороти,разхода си е същия в зависимост от стилът на каране. Номера на ЕКУ-то се намира под него и трябва да развиеш четири болта за да го обърнеш към теб. Прикачам снимка за да се види как изглежда номера.
  6. Чистачките ми станага флегматични

    Здравей, най вероятно е влезнала вода в оста на чистачките и с времето почва да корозира, като завали дъжд влиза вода и тя играе на ролята на смазка и за това е по добре. Същото ми се е случвало на голф 4 , вътре втулката е от месинг за да се движи по лесно и месинга се беше залепил за оста на чистачките. Решението е разглобяване , почистване, ако е необходимо зашкурване,слагаш хубава и дълготрайна грес и сглобяваш. Така при мен след манипулацията си работят вече 8 години.
  7. Газова уредба марка "TELEFLEX" на GW HOOVER CUV

    Здравей, да сондите са две ,едната може да я видиш като вдигнеш капака и погледнеш изпускателния колектор точно където се събират четирите тръби в една. Тази сонда е важна да работи както трябва, тя следи гориво-въздушната смес . Втората сонда е под колата точно след катализатора , тя следи дали ти е наред катализатора.Ако втората ламда ти е прецакана може да доведе до грешно подаване на данни и от там до загуба на мощност,висок разход и др. Може да я изключиш софтуерно и да не ти дава ядове въобще.
  8. Здравей, на мен също ми се е случвало да заяде съчмата и то на път за Гърция и 1000км карах на бензин. На една газосанция в Гърция я оставихме по дълго да се мъчи и успя да тръгне. Като се прибрах в София пръснах вътре в накрайника силиконова смазка и от тогава нямам проблеми вече 2 години.
  9. Да ,се похваля аз се "ЧИПОСАХ" сам. След като писах на няколко фирми за тунниг в БГ и казаха ,че за това ЕКУ нямат нищо и не могат да ми помогнат . Си поръчах платена програма и платен софтуер и си качих последната разработка от Руснаците. Минах преди да сложа чипа на Диностенд и показа 122кс, предполагам толкоз малко заради по тежките гуми и джанти 20" с които съм. Сега , ще ходя пак на Дино някъде към средата на Юни. Четох по руските форуми ,че и Ламда сондите давали проблем без да свети чек на таблото просто не мерели вярно. И естествено реших да я сменя и нея, за 70лв си струваше опита. След двете манипулации сега колата върви много допре изчезна глъхненето при ускорение.Тръгва много добре още от ниски обороти. Сега ще ходим на далеко и ще засека и разхода на къде се е променил. Като събера повече инфо ще пиша.
  10. Здравей, аз сложих пружини KYB K-Flex RD5081 доверих се на руските форуми и не сбърках . Изчезна страничното клатене на задницата другото си е същото. Прътът е с дебелина 16мм , заради дебелината колата се вдигна с 2см което мен специално не ме устройва и ги подкастрих малко, те са с повече витки и вози по добре. Амове сложих KYB Premium №: 444083 маслени,тях ги сложих преди 2 години и съм доволен заместват 1 към едно оригиналните, имат малка разлика в дебелината на ухото но се оправя като сложиш и шайбите от стария амортисьор.
  11. Здравей, не знам дали ще мога да ти помогна понеже не съм виждал буксата на Н6, ако е същата като на Н5 ще мога. По принцип цветовете на кабелите трябва да са стандартни на всички коли. За USB-то ако си с такава мултимедия с каквато предполагам, трябва да имаш преход в комплекта които се включва и пъха в USB порта на мултимедията. Но това са само предположения, ако можеш прати снимка на медията която си взел за да можа да се ориентирам. Ако бутоните на волана работят половината ,другите би трябвало само да ги обучиш от мултимедията. Понеже са на един кабел. Но това пак на Н5.
  12. Здравей, явно не си търсил достатъчно в руските форуми. Просто казано, сваля се вентилатора и филтъра се набутва нагоре в канала. Мисля че не е фабрично измислен да е така, а е до-измислен от някой китаец. Аз като го сложих моя, вътре нямаше стар и в перката на вентилатора имаше една камара листа (заради което бучеше и тресеше вентилатора). За да не съм голословен ето ти темичка с снимки. https://www.drive2.ru/l/4490405/. Определено е по добре с филтъра от колкото без него.
  13. Аз съм имал няколко OBDII четци, 3 бяха bluetooth ,а сега съм с WI-FI четец , подкарвал съм ги на няколко бензинови и дизелови коли и винаги работят, минимума е обороти,скорост вакум, температура на двигателя, CO2 емисии.Останалото зависи какви датчици има колата. И грешките които са откривали са били винаги верни. Ползвам Torqe Pro и съм го пробвал на телефон и мултимедията на колата която е с андроид.
  14. Миро 3, аз честно казано нищо не разбрах от последния ви пост. По скоро не схващам смисъла и логиката, и мисля че фактите които споделяте нямат и 1% истина. 1во, нормално е g.genov да има вече доста резерви към закупения от него автомобил ,ако сте чел всичко което му се е случило.Както и на много други с различни модели от марката.В това число и аз. То не бяха дефекти от всякакъв характер, некачествени материали и некачествени ремонти,некомпетентни майстори които се учат на нашите автомобили. Бяхме убеждавани ,че за толкоз пари толкоз-Какво повече сме искали.Да ама колите не са никак евтини. 2ро, ПТП не стават заради карането по АМ с 140км , а от некомпетентни,разсеяни и неопитни водители.Също така от неподдържани и неизправни автомобили. (Тук всеки има право да си има собствено мнение) 3то, В много европейски страни ограничението по магистралите е 160км/ч като няма никакъв проблем да караш и 20г автомобил стига да отговаря на законите в дадената държава. А в тази тема се обсъжда много важен въпрос, за мен не е важно дали потърпевшия ще успее да осъди Great Wall, а как ще постъпят с случилото се. Дали ще се опитат да замажат положението (като ,че някой се опитва да ги клевети,че няма нищо вярно) или ще направят качествена и цялостна проверка на случая (качествена проверка,тестове и всичко необходимо да разнищят случилото се) и ако има проблем да се вземат мерки това да не се случва на други нови или вече закупени автомобили.Все пак от това зависи дали ще преуспява марката или не. (хубавото е че , няма жертви при случилото се)