Jump to content

Boyko23

Представители
  • Content Count

    205
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    20

Boyko23 last won the day on November 25 2019

Boyko23 had the most liked content!

Community Reputation

43 Excellent

4 Followers

About Boyko23

  • Rank
    Advanced Member

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.gwm.bg

Profile Information

  • Адрес:
    Бул. Цветан Лазаров 48
  • Карам:
    Great Wall Voleex C10

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Китайците се вслушаха във Вашите молитви и от следващата доставка Н6, ще има Android Auto и Apple Car Play За retrofit обаче, подозирам, че цената ще припадаща... И не, не е софтуерен въпроса - старата система е изцяло затворена и по никакъв начин не може да й се въздейства...
  2. Инструкция за DPF Паркинг Регенерация Кога е необходимо да се извърши паркинг регенерация. Когато SVS и MIL светят едновременно, или само SVS свети. (В същото време, максималните оборотите на двигателя са 2000 об/мин както и изходящият въртящ момент на двигателя е ограничена от ECU на двигателя.) Стъпки за изпълнение: 1. Моля, изгасете двигателя и изчакайте най-малко 10 минути, след което проверете нивото на маслото в двигателя. Ако нивото на маслото е над максималното деление, повече не стартирайте двигателя на вашият автомобил. Свържете се с оторизиран дилър и репатрирайте автомобила до оторизиран сервиз. Ако нивото на маслото е в нормите, моля преминете към следващата стъпка. 2. Стартирайте двигателя и изчакайте да загрее докaто стрелката за температурата не достигне първото деление на скалата( Температурата на охладителния агент не трябва да е под 30℃). 3. Изгасете двигателя, поставете запалителния ключ в ”LOCK” позиция за повече от 20 секунди. 4. Уверете се че скоростния лост е в неутрална позиция, не натискайте педала на съединителя и тогава започнете операцията с контактния ключ. Завъртете го от позиция “LOCK” до “ON” до “LOCK” и така два пъти, като ключът трябва да остане в позиция “LOCK” в края на операцията. Натиснете педала на съединителя и завъртете контактният ключ до“ON” и стартирайте двигателя. Свършете с операцията в рамките на 30 секунди. След стартиране на двигателя отпуснете педала на съединителя в рамките на 5 секунди, пуснете климатика , автомобила ще започне регенериращ процес. 5. Ако автомобила започне регенериращ процес успешно, оборотите на двигателя ще се повишат до 2000rpm автоматично и ще се върне към нормални обороти когато процесът завърши. Процесът на регенерация отнема около 10-20 минути. Когато SVS светлина свети или SVS светлина и MIL светлина светят едновременно е необходимо стъпки 3 и 4 да се повторят. 6. След завършване процеса на регенерация двигателя ще се върне към нормални работни обороти. Изгасете двигателя и поставете контактния ключ в позиция “ON”, регенерацията е завършена успешно ако SVS светлина не свети повече на инструменталното табло. Автомобила може да се използва нормално. Внимание : По време на стъпка 4, когато автомобила е в регенерационен режим , не правете никакви операции свързани със съединителя, спирачките, педала на газта и скоростите, в противен случай регенерацията ще бъде прекратена !!! Ако по време на регенерацията трябва спешно да използвате автомобила, Вие може да прекратите процеса като натиснете съединителя, спирачката или педала на газта. С това си действие вие прекратявате процеса, но проблема няма да изчезне и Вие ще трябва да започнете процеса на регенерация отново, когато имате време. ВАЖНО: Поради високата температура, с която се характеризира процеса на DPF регенерация , може да усетите миризма на пушек излизаща от под автомобила - това е нормално, не се тревожете. Не е удачно процеса на регенерация да се извършва в затворени пространства. По време на процеса по регенерация се развива висока температура на изгорелите газове, така че се убедете, че зад автомобила няма леснозапалими вещества и материали, както и хора и/или животни.
  3. Няма и няма да има навигация.
  4. Здравей, въобще няма да защитавам или обвинявам колеги от приемна, сервиз и т.н., защото моята работа е съвсем различна и не мога да бъда адвокат или обвинител... Но като лично мнение, мога да кажа следното: 1. Всички С10, С20 и С30 с газова уредба с течна фаза бяха пълен кошмар. Каквото и да ги правиш на около 30х км главата е брак и спасението е нова. Караш още около 30к и отново... Без газ проблем няма. От тук ти идват и съпътстващите проблеми - греене, обороти, чек и т.н. Единици бяха тези, които нямаха проблем с тази газова. Факт! 2. Рейките на С10 са си такива - тропат от нови, също е факт.
  5. Аз си правя два извода: 1. Извод 1 - ако някой се ангажира с оферта по така описани проблеми, по-добре да не се занимава с автомобили; 2. Извод 2 - колата изглежда да е била служебна и никой не е полагал грижи за нея, тоест гроб. Познах ли?
  6. Как да тръгне Apple CarPlay, като колата за Европа няма такава функционалност и никъде не е рекламирано, че има? каквато и държава да изберете на телефона, ще продължи да липсва на автомобила! Или сте попаднали на някой джуниър тек съпорт от Apple
  7. Като се замисля, може да се губим и в превода... Ако имаш предвид да свържеш телефон през AUX/USB и да си пускаш песни на медията - ДА, може! Но, ако става въпрос да свържеш телефона с медията и да имаш нещо от рода на Apple CarPlay/Андроид Ауто - НЕ.
  8. Няма такава възможност
  9. От ЛР са изключителни професионалисти и може да бъдеш сигурен, че рано или късно проблема ще бъде решен. Очевидно, май се е случило вече...
  10. Дообре, вярвай си каквото искаш, но към останалите колеги във форума, моля да се абстрахират от горното твърдение. Не карате двигател на Тойота... 🤣
  11. Двигателя не е на Тойота, колега... Архитектурно прилича, но няма нищо общо.
  12. Защото такава е идеята на всички дневни светлини - да се включват автоматично. Този автомобил няма предни фарове за мъгла, затова нищо не свети...
  13. Не се заяждам с никого, но наистина трябва много да си мразиш колата, ако се полакомиш да сложиш ангренажен ремък от 28 долара. Не го разбирам това наистина...
  14. И аз питах същото преди дни... Ще се работи активно по въпроса в следващите няколко месеца...
  15. Колата не държи полусъединител в по-голям диапазон. На Еко режим просто реакцията на педала на газта става по-бавна и това ти дава субективно усещане за повече комфорт в конкретната ситуация... 😉
×
×
  • Create New...