Jump to content

Gobi

Members
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Gobi

  • Rank
    Newbie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Абе явно проблема е по скоро в мен. Двама колеги с дизелаци я караха и те проблем с превключването нямат. А аз карам/карах Ксара Пикасо бензин.
  2. След не много чудене и почти никакво разглеждане се сдобих и аз с един Hover H6, естествено с любезното съдействие и на Бойко. За сега се сработваме с машината. Все още се уча да включвам на 1-ва, да превключвам от 1-ва на 2-ра и от 3-та на втора. При последното действие, явно понякога свалям оборотите критично низко защото колата придърпва и се чува силен метален звук, като удар сякаш от зад. Но това за сега го свърших само 2-3 пъти. Иначе съм доволен. Като цяло смяната на скоростите си е интересно занимание. Като навъртя повече опит ще пиша пак.
  3. Колеги, явно тези коли са нечупливи.
  4. Щом не е на Тойота, би трябвало и частите за него, особено дюзите, да са по-евтини.
  5. Най вероятно 100 000 км.
  6. Здравейте колеги, насочил съм се към покупка на Hover H6/има няколко изгодни предложения в Мобиле/, но имам притеснения, че намирането на резервни части ще е трудно. Не вярвам обявените километри в обявите да са некоректни/намалени/. Та как стой въпроса с покупката на резервни части - официалният вносител и алиекспрес ли са основните доставчици. Извън асфалта ще излиза най-много на макадам. На година ще минава не-повече от 15-тина хиляди километра, основно градско в София. А и ако имате съвети съм готов да ги изслушам/прочета/ с удоволствие.
×
×
  • Create New...