Jump to content

Ванката

Administrators
  • Content Count

    593
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    28

Ванката last won the day on March 4 2016

Ванката had the most liked content!

Community Reputation

58 Excellent

About Ванката

  • Rank
    Advanced Member

Contact Methods

  • Skype
    ivaniv79

Recent Profile Visitors

1131 profile views
  1. Благодаря за подробната информация. Има ли подобрения с греенето което се усеща в купето от към ръчката за ръчната спирачка. При дълго и не чак толкова дълго каране се получавае миризма на изгоряла гума без никакъв дим или други прояви. При коментари с хора от Литекс беше ми казано, че подмяна на тампоните не се предвижда и дори гаранционно. Въпроса ми конкретно е има ли подобни случай след фейслифта. Ако няма известни такива, следователно е оправен. Благодаря
  2. Здравейте, Може ли някои да сподели 125 кс двигателя усеща ли се по-слаб за това купе на Н5. Благодаря
  3. Честита Нова Година! Моля някои да сподели има ли съществени подобрения във фейслифт на Н5 след 2013 освен промените в халогенните, спойлера и намалената мощност заради евро нормативите от 136 на 124 кс. Благодаря
  4. Привет и поздравления за покупките Относно дизела, мога да те уверя че има и други в София Много добре се подава на ремап и може да вдигнеш кончетата. Много безаварийни километри
  5. Среща няма да има през Април. Ще го оставим за някои друг път или за следващият месец (Май) по същото време.
  6. Здравейте, Мина доста време от както не се провеждат въпросните срещи в София и съвсем спонтанно се зароди идеята отново да се възобнови това така приятно събитие. За сега мястото няма да го посочвам, защото искам да е удобно за всички, но има няколко идеи за района на Плиска. Ако има и други идеи можем да ги обсъдим. С оглед на настъпващият месец Април, датата е 4 Април 2017
  7. По принцип ремап се прави най-добре на дизели, но все пак може да попиташ с специализираните сервизи. Такива има няколко в София: ХЕЕД 91, Overdrive и др. По принцип винаги ще намериш и добри и лоши отзиви, затова по-добре на място да провериш и задавай повече въпроси. Обикновено ремап се прави след отстраняване на всякакви възможни проблеми и автомобила да е в добра кондиция и задължително дино тест преди и след. Преди време коментирахме този въпрос с Николай Ликьов (по това време беше бранд мениджър на GW) и заключението до което достигнахме, е че не е рентабилно да се прави на H5 (136 к.с). Според мен се посъветвай с хора специалист в тази област защото може много неща да се объркат. По принцип ремап за дизел е около 400 лв, само работата с компютъра.
  8. В този случай, 100% може да отпадне гаранцията на електрическата част на автомобила. След гаранционно може да се мислят алтернативи. Да, така е но все пак са с LED дневни светлини и LED фарове за магла:
  9. http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/27952-karame-mnogo-stari-no-pyk-luksozni-koli/comments/1/
  10. Това става много вероятно, когато устройството не ти е root-нато. Не може да изгради връзка. Поне при мен беше така. Когато го инсталирах на роотнат телефона всичко си тръгна както трябва.
  11. http://fakti.bg/avto/190988-test-na-upotrebavan-great-wall?utm_source=mobilebg&utm_medium=link&utm_campaign=firstpage
  12. За връзка към Ховер може да ползваш ELM327 OBDII с bluetooth. Има ги за по 5-6 $. Моето което си взех мисля, че с доставката ми излезна 16-17 лв (непомня вече). Мястото където трябва да го включиш е точно под кормилото в ляво под пластмасата. Намира се над дръжката за отваряне на капака. Държи се на една телена рамка. Това OBDII работи най-добре с Андроид, но трябва да е отключен телефона или таблета. Приложението, което се ползва е Torgue. Ето за такова нещо става на въпрос: http://www.ebay.co.uk/itm/ELM327-WiFi-OBD2-OBDII-Car-Diagnostic-Scanner-Auto-Scan-Tool-For-PC-iPhone-iPad-/231408998097?hash=item35e10d16d1:g:VBoAAOSwBahVWYg~ Допълнение: Относно самозаключването и аз имах подобен проблем в началото. В последствие от фирмата, която монтира алармата ме попитаха как искам да е настроено и аз изисках да ми го махнат.
  13. Нямам информация за това, но предполагам че би било възможно и по-евтино от колкото да се смени цялата система. Определено мога само да предполагам за това. Трябва някои специалист да каже.
  14. Този проблем с помпата на течната фаза съществува и при други производители. Имам приятел, които кара Субару с течна фаза на BRC и него го шашнаха като му обясниха, че помпата е консуматив и едвали не на 20 000 трябва да си я сменява. Същото нещо и на него му се е случвало. При мен смениха само помпата на 27 000 км беше джипа като я монтираха на около 1500 км след като я купих. След това до 60 000 км никакви проблеми.
×
×
  • Create New...