Jump to content
Great Wall Motors Фен Форум

korsar60

Members
  • Мнения

    5
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно korsar60

  • Ранг
    Newbie
  1. Здравейте колеги.Може би това е известно на много хора , но на мен ми стана ясно вчера и реших да го споделя с вас!Основната идея на манипулацията е да се рестартира адаптивната памет на ECU ,а не настроиките (маповете)му това са две напълно различни неща!Предполагам всички сте забелязали , че ако сте карали извън градско и то по здраво като влезете в града ви се струва ,че колата повече дърпа и върви!Не ви се струва ,а е истина!Това е така ,защото всяко едно ECU се настройва според начина на каране на колата ,плътността на въздуха и още много други фактори.Тъи като Hyundai се продава в целия свят ,колите са настроени да работят на всякакви височини ,всякакви видове бензин и тн.Поради тази причина нашите E.C.U. са как да се изразя са 1 за всичко и навсякъде!Но сега вие сами можете да (обучите) ЕСU то за вашият стил на каране и за вашият район!Манипулацията също е много полезна при смяна на определени елементи по двигателя (тунинг),като спортен филтър , махане на катализатора, смяна на крайното гърне и други! Ето как се прави: 1.Загрейте двигателя до работна температура (в тоя студ около 10-12мин) 2. Изключете двигателя , отворете капака и разкачете минусовата клема (масата) вижте добре да не опира никъде ако трябва я изолираите!Чакаме 5 мин така! 3.След тези 5мин влезте в колата и натиснете педала на спирачката за 20-25сек ,това напълно ще изтегли тока от ECU то! 4.Веднага след това закачете минуса и докато е топла още колата я подкараите ,но мъжката (здраво на газта с резки ускорения , поддържане на по висока скорост ,изреждаите скоростите до Лютеницата и така нататък в продължение на МИНИМУМ 30 мин) не ви поущтрявам да го правите в града или някъде ,където може да е опасно ,и не е нужно да я вкарвате на 5та в прекъсвач :ohno: по този начин ECU то ще променни трайно центровката на двигателя и сместта въздух/гориво се оптимизира ,и по този начин същто ще разпознае новите промени по двигателя (филтър ,катализатор и ...) и ще реагира подобаващо на тях! А ако не сте от тези хора ,които искат повече от колата си ,и не искате да я направите по бърза , а по икономична през тези 30 мин просто я караите в града с плавни потегляния и плавно ускоряване , престои в задръствания и т.н. Две важни неща: 1.Ако колата не се кара по често по този начин тя ще възвърне заводските си настроики!(Deffault)Давноста на обучението на ECU то е около 1 месец ,след това наново същото упражнение! 2.Опитаите се и е много препорачително да карате с този бензин , с който правите и обучението на ECU то!Не да сипете омв 100 тогава и после да карате с 95!Ако си я карате нормално с 95 то научете я на него!Естествено нищо няма да стане ако ви се наложи някога да заредите друг бензин , но поне гледаите да е същото октаново число! Ами това е няма нищо сложно и ще ви струва пари само за екстра бензина! :hater: Моята препоръка е да го направите в неделя сутрин , когато няма много движение по пътищата на България! И разбира се ,за да направите колата си по-рязка, по-бърза ,по-чуствителна към подаването на газ , да я отпушите както се казва напълно и да повишите леко мощността си направете ремап на ECU то от специалист!Както съм писал в Силов тунинг във Варна момчето го прави за 150лв. Това го копнах и се чудя дали ще помогне?
  2. При мен отначало беше тръбичката, после се оказа и радиаторът станал на шупли. 380лв универсал но от дебелите, с рязане и нагаждане, и сега е ОК. Чух,че в с.Куклен изработвали медни радиатори, които не били скъпи.
  3. Модел 2006г.2.4i 128к.с. Има ли някой идея как може да се вдигне мощността? Ако има турбина е друго, но като няма, как може да стане?
  4. Great Wall Hover CUV

    Не знам колега дали се вижда, но все забравям, сега се сещам,че тук има снимка.
  5. Great Wall Hover CUV

    Привет и от мен, от половин година съм собственик на Hover, 2.4i 2006g. След смяната на консумативите, никакви проблеми. След 10000 км, нещо взе да ми черпи ток от акумулатора, установи се, че е радиото, смених го и сложих Пайниър, звукът е доста приличен с оригиналните колони. Дойде ред на климатроника.След оцветяването на фриона, се разбра,че радиаторът на климатика изпуша, има няколко язвички. След доста търсене намирх това http://www.ngrbg.com/node/32526 и чакам майсторът да се произнесе, но мисля си , че е същият. Разход на гориво :Зимата извън градско 13, лятото 9 -говорим за газ.
×