Jump to content

nork

Members
  • Content Count

    89
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

nork last won the day on February 27

nork had the most liked content!

Community Reputation

5 Neutral

About nork

  • Rank
    Advanced Member

Profile Information

  • Адрес:
    Варна
  • Карам:
    CUV

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Всичко зависи кой ще ти го прави 😉 Пълна ревизия на главата 250, гарнитура 50..... Няма нищо сложно, но ти трябва ъгломер... За съжаление всичко по главата е дадено в градуси, а не нютони. Ако е само гарнитура няма нужда да сваляш мотора, а само главата което е 2часа разглабяне.
  2. Е колко да е китайско стъкло..... По хубавото е че при нас е оригиналдЪ 🤣
  3. Аз лично не успях и си залепих моята тъй като се чупят "крачетата" в задната страна. Малко тнтм стана, но за сега държи. Разглоби първо и си прецени дали ти се дават 60лв за нови рамена.
  4. Здравей и добре дошъл Да не си взел тази от Варна? За джантите, моля те пиши им тяхните параметри - ет, централен отвор и т.н.
  5. Честито, със здраве да си я караш!
  6. 1во няма как да си над 120 под 2500 оборота 2ро Ховъра има челно съпротивление като тухла...... Скъсана мека връзка? За уплатнение ли говориш? Ако е така хич не се чуди защо е прекалено шумно, иначе си е шумно при 130
  7. Хехе, чудесно, че си го оправил лесно и бързо. А смяната не е такава философия, но трябва да знаеш какво да гледаш, че белезите съвпадат през опреден интервал
  8. Честито! Просто ги мързи! Сигурно 90% от частите ги имат налични, но не им се търси, а искат каталожият номер и толкова. Тук има изписано доста кои са частите и от какво да ги търсиш - Митсубиши, Опел, Исузу, Хюндай са основните донори. Ако не намериш нещо питай, все някой ще го е сменял За скоростният лост, ако е леко метално дрънчене което се чува само в купето може да е декоративната гайка към топката Тъпотия, ама дразни.
  9. zhelev_48 за Политрона не мога да споря тъй като нямам преки наблюдения! Но една от основните фунции на моторното масло е точно МИЕНЕТО на мотора. За това е и самото потъмняваме тъй като точно то задържа в себе си нагарите от експлозията в цилиндъра. Скапаното масло не съсипва мотора защото няма мазилни свойства, а защото точно тези нагари влизат навсякъде и се получава ефект на шкурката! За свещите - Да толкова изкарват - 80-100к не само денсо, а и другите марки. Тук проблема идва от изхабяването на електрода намалянето силата на искрата което започва да води до неправилно изгаряне на горивото в цилиндъра Колко пъти си ги свалял за да наместиш даденото разстояние от 1,1мм? Ще има хора които ще се вържат на приказските ти и после ще питат "ама що така гърми" като карат на газ В краина сметка това са консумативи които не струват кой знае колко че да е драма при смяната на 10/15/20к км
  10. Тук съм съгласен с теб! Но тук : Вече си в сферата на гаражите мамстори с 2ри клас образование Има много изписано за маслата и е добре да прочетеш малко.
  11. Така е, танцува му задницата на Ховъра когато е само на задно С времето свикваш, а 4Н го включвам всеки път когато усетя че има опасност да се усуча някъде. Хич не ми дреме какво казват и пишат - с 90 си върви прекрасно по релси на хлъзгав път. Последният път го включих лятото в един порой на път към Дуранкулак - всичко беше спряло, а камиончо си пердашеше с 60 през реката Моята философия е че щом го има трябва да го ползваш, съответно върви и с поддръжката. Ховъра ще те научи да си по спокоен шофьор! Ако искаш изпълнения на скорост не е твоята кола, а ти трябва някой паркетник който сам решава кога къде ще прехвърли мощност да не се претрепеш. Алтернативи много - мурано, санта фе, аутландер, Qта разни и т.н., но с тях внимателно извън пътя без изпълнения.
  12. Честита придобивка и за Много години Едва ли е моторчето Мързяло ги е! Проблема е в оста на въртене, там влиза вода, ръждясва и запича. Моторчето е слабо и не може да преодолее триенето и вътре изкача от леглото си една малка зъбчатка! Решението: Сваля се чистачката отвън като при нея има и една странна гайка за която трябва раздвижен ключ, отвътре се сваля кората, има 3 болта и всичко излиза заедно ( моторчето и оста ). Останалото е внимателно разглобяване, почистване и обратно. Вземи си грес и напълни хубаво вътре зъбчатките, че после много тракат! Зегера не го мисли, най вероятно ще се счупи при махането, има си такива за по 2-3ст. Успех! П.С.: Най вероятно няюа да се хванеш ти да го правиш, но поне да знаеш какво и как.
  13. Няма как да не ти се стори муден! Скоростната кутия ще ти се стори със странни предавки, но това е да може да драпа по черно и баирите. Разликата в к.с. е от различните версии на Евро сертификата, но и това се лекува
  14. Къде го хвърлихте човека? Лагери и нз кво..... Залагам на куча марка феродо и не сменен притискател Най неприятното е цепенето на кутията от мотора, че се разкача всичко за което ще му смъкнат кожата в сервиз. Недей да взимаш нищо преди да си видял какво има вътре, че аман от китайски номера - квот имали туй са слагали, а какво пише в каталога няма значение......
  15. Имаш изгоряла лампипна някъде! Така преди 2 месеца изгорял габарит ме побърка да ровя какво ли не тъй като съм вързал и дневни светлини, а копчето седи само на "ауто". Прегледай дали всичко свети и смени крушката със същата, не ледове. Там им е малка консумацията и трябва съпротивление.
×
×
  • Create New...