Jump to content

nork

Members
  • Мнения

    53
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

2 Neutral

Относно nork

  • Ранг
    Advanced Member

Profile Information

  • Адрес:
    Варна
  • Карам:
    CUV
  1. Пиши му на Л.С. да се разберете
  2. Great Wall Steed 6 - Нов, впечатления

    На бензин, бордовият комп взема информацията от датчиците и не знае на какво гориво си Реално на газ си с 1-2 литра отгоре, ако го засечеш пълно - пълно.
  3. Great Wall Steed 6 - Нов, впечатления

    Много безаварийни километри и да ти служи вярно, Честито!
  4. Спирачни апарати

    Само водачите ли смени? Гумички и прахозащитници?
  5. Нов член с нов Cuv във Форума

    Tи пък що се плашиш...... И аз се надявах да мина само с нови сегменти, ревизия на главата и да реша проблема, но се получи това - Здраве да е! Тъкмо ще имам чисто нов мотор срещу скромна сума
  6. Нов член с нов Cuv във Форума

    Ето как качва маслото - през задиранията, масленият сегмент работи, маслото остава в камерата и се получава втората снимка / а вече е киснало 1 ден за сваляне на нагара /. Висока конмпресия + течове от семерингите на коляновият вал към кутията и разпределителният в главата. Основният ремонт е заради надрасканите цилиндри и граничните стойности на хлабините. Ако се сложат стандартни сегменти резултата няма да е ясен до запалването на мотора. Най вероятният резултат още по голям харч на масло след ревизията на главата Детонациите в 4ти цилиндър се виждат ясно на снимката - от там криви клапани и заминали водачи. В крайна сметка си го прая за себе си, ако нямах намерение да я карам тази джипка щеше да е сглобена и обявена до сега тук и е сайтовете като прекрасна с леки външни забележки бутало 4ти цилиндър
  7. Нов член с нов Cuv във Форума

    Хехе, кой е казал, че е за първи път да отварям мотор Гарнитура няма пробила, от прегряването са драли буталата и качва масло в горивната камера, от там и голямата компресия. Другото за големия харч са семерингите - повечето бяха изпечени и пускаха. Снимките като имама време ще ги кача в албум и ще ги сложа. Повечето ще са след, че нямаше кой да снима докато разглабяхме и бяхме омазани здраво и времето напредваше
  8. Нов член с нов Cuv във Форума

    Mалко да повдигна темата, а скоро може и да я преименувам на " Основен ремонт 4G64 на CUV" Мотора е разхвърлян на съставните си части, карантиите са поръчани, очаквам доставката им и всичко отива при шлайфиста. Причината за всичко това - прегрят мотор в миналото, признаци - висок разход на масло, компресия 13,5-14 при обявена в мануала 9,5 ! Най интересното в случая е че маслените сегменти не бяха спечени както очаквах, но има следи от задиране по буталата и блока. По нататък ще създам външен албум със снимков материал след пристигане на всички чаркове и сглобяването и пускането на мотора обратно в коша.
  9. Спирачни апарати

    Тук във Варна ги има налични в магазина, човека поръча няколко комплекта. Ако искаш драсни да ги взема и пратя.
  10. Спирачни апарати

    Здравей, в мануала не видях да са различни апаратите при дизела и бензина. Комплекта гумички струва 18 лв. на Frenkit кат. номер 243065. Водачите ги гледах, че не са нещо извънземно. След празниците ще разглобявам всичко и тогава ще мога да кажа от какво ще излязат. Сега аз да попитам за накладките - какви, от къде и цена? Със сигурност ще трябва да ги сменя, че са износени по диагонал заради запекло бутало на спирачният апарат.
  11. Нямам спомен от какво излязоха долните шарнири Има ги по магазините за части, при цена 25-30лв бройката. Единствено трябва да се вземе нова гайка със силиконова дифтунга, че старата идва малко къса и използването на шпленда става невъзможно.
  12. Къде да намеря нов радиатор за Hover H3

    Вариантите за тази "Боза" да е в мотора, че или са смесени няколко вида антифриз или някъде назад във времето е била издухана гарнитурата и се е случил по редкият вариант маслото да попадне в антифриза. Аз залагам на 2я вариант Сменя се на 2 години като всяка чорба в мотора защото има срок на експлоатация - Да, става и с вода, но резултата при охлаждането със старият антифриз е по зле от водата. Съвсем отделна тема е корозията която причинява......
  13. Жив и здрав друже! Да, при мен късмета е, че са се счупили зъбците от задната страна, а не самата ябълка. Вчера въобще не се загледах защото бях с настройката, че този път отивам и вземам директно ново без да се занимавам - е не би Малко ТНТМ и сега съхне лепилото - начин на изработка: свинска опашка около втулката от задната страна + заливане с лепило = спасено положение. Колко ще изкара така ще докладвам Благодаря отново!
  14. Автомобилни масла

    Стига сте писали глупости от типа "Рядко - Гъсто щот така каза гаражния мамстор бай Серсемин" Маслата си имат вискозитет при определени температури, смазочни качества и още един бюлюк параметри по които могат да се избират! Който иска може да се зачете малко и да разбере за какво става дума - пример : едно ново масло 10В40 може в пъти да покрива изискванията на старо 5В40 и обратното. Истината е, че всеки мотор е капризен към маслото и трябва да се нацели точното.
  15. От вчера вечерта и аз съм в клуба с прецаканите чистачки Днес проверих при представителите но греда - централният склад е в ревизия и по последна наличност няма на склад....... Канчо ще може ли телефон да се чуем и ако имаш възможност да ми пратиш едната "ябълка"?
×