Jump to content
feikot

Ремонти,отстраняване на проблеми и пригаждания при Н5

Recommended Posts

За по-евтина не знам , но модула който управлява централното заключване е в жабката зад "вратичката" .

Този който писука отвратително при отворена врата отговаря и за централното заключване + имобилайзер.

https://www.aliexpress.com/item/-/32858973003.html?spm=a2g0s.13010208.99999999.261.f4743c000iFpxi

Единият е този , а другият който е закачен по-високо и е по-трудно достъпен командва машинката на предния мост за 4Н.

Намери някой колега и ги разменете за проба.

Сменя се за бройки и няма как да повредиш модула на колегата - или ще тръгне или продължаваш да търсиш причината по вратите.

https://www.aliexpress.com/item/3787210-P00-3787220-P00-3787230-P00-3787240-P00-DOOR-LOCK-ACTUATOR-ASSY-FOR-GREAT-WALL-WINGLE/32831589516.html?spm=2114.10010108.1000014.5.1def6d2bUfqmAV&gps-id=pcDetailBottomMoreOtherSeller&scm=1007.13338.112271.0&scm_id=1007.13338.112271.0&scm-url=1007.13338.112271.0&pvid=81b7fe8d-c8d2-4668-903d-98a18f9836f5

Другото е механика,окабеляване,батерията на дистанционното,бушон евентуално т.е. няма какво да му се развали, че да те стресира - грес,контактен спрей,малко щипки за тапицериите и т.н.

При положение , че заключва цялата кола принудително от бутоните би трябвало машинките да са ОК.

Успех!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте искам да слагам фланци на Н5-цата някой знае ли какъв размер трябва да са.  Гумаджията ми е малко смахнат. Благодаря предварително. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Бе вие нормални ли сте как ще слагаш фланци на нормална жипка...Счупи я ако искаш или това е повече за показ......фланци и германци....някой и дървени колела ще сложи....

 

Edited by Kan4o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Земи джанти с отрицателен офсет, като пари е малко по скъпо ама за 5 год. Ше ги избиеш от гумаджия ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Как така, обясни на лаиците!!!Къв отрицателен офсет....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Офсет ( или ЕТ ) - колко е изнесена оста на гумата спрямо центъра на джантата ( където се хващат болтовете ) фабричните джанти на грейт уол са с положителен офсет +38мм. Ако сложи джанта с офсет 0мм гумата ще е изнесена с 38мм навън. Ако сложи джанта с офсет минус 40 джантата ще е изнесена 40+38 = 78мм навън спрямо стоковото. Минусите са малко по високото натоварване на окачването поради действието на лоста и ако се слагат по големи гуми често опират заради изместения център на оста. Но аз лично бих предпочетл този вариант пред фланци. Аз съм сложил джанти с ЕТ 12 което прави по 26мм от страна = 5см увеличаване на стъпката + размера на гумите 285/75/15 колата стъпва 15см по широко от фабричното. Задължително е при повдигане колкото повдигнеш толкова да разшириш за да не губиш стабилност.

И те така.

Share this post


Link to post
Share on other sites

И каква е целта на това упражнение.....да стане по широка с цели 7 см и по устойчива ли????

Share this post


Link to post
Share on other sites

На мен целта ми е да не се въргалям по таван в някое дере. На колегата предполагам е предимно визуалния ефект, но и стабилността ще се подобри.

Share this post


Link to post
Share on other sites

И това със 70 милимитро на гума....звуци ми нереално!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

:Мдаааап физика, физика , ама харата се  обръщат.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

и аз съм по-широк с по сантим и половина на гума, ама щото съм и 6 см. по-висок :angel8:

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, JI_GIT said:

и аз съм по-широк с по сантим и половина на гума, ама щото съм и 6 см. по-висок :angel8:

Може би и повече ако сметнеш широчината на гумите. Аз имам по 3см от джанта и по 2.5см от гума, защото гумите не са 235 а 295. Правилото е колкото нагоре толкоз и на страни :) Тая година за лятото мисля да взема джанти с отрицателен офсет да видим как ше седи.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Добре де , аз като по прост да питам- с увеличаване ширината на джантата, къде отива големината на петното върху пътя/намаля на дължина, но се увеличава на ширина/ и нали то е определящи за триенето и натоварването на мотора. т.е. 295 и много по голямо от 235 значи и петното нараства поне с 1.5 пъти..., къде отива триенето и натоварването.Да не говорим,че теглото на тази 295 е също доста по голямо. Правил съм си труда и съм теглил всесезонни Тойо и зимни Бриджестоун- без джанти- 235/65/14 бяха точно по 14 кг. + - 100грама , а вие теглили ли сте гумите??? Защото се товарят полуоски, кардани и всички движещи се части. Като прост инженер, знам горе долу как се изчисляват тези натоварвания- запас има естествено , ама не е толкова голям. Това ,че ги вдигаш на височина не означава промяна на петното и теглото!!!!! Това ще води ли, до по бързо износване не само на гумите, но на всички движещи се части...Ами сега?????? Навремето като карах Москвич Алеко-той беше с фабрични гуми 165/14...най- разпространените гуми от западни автомобили , които 90-те години навлязоха бяха 185/14, е те точно тука се появиха изчисления за петното и се каза категорично да не се кара с толкова широки гуми....http://iaic.bg/fakti-i-mitove-za-avtomobilnite-gumi/    http://www.pitstopbg.com/service/content/view/44/25/   това намерих в нета с едно кликване...ха сега господа манияци на много широките гуми ми отговороте, кое е по добро....Все пак тези коли сме ги взели за каране и се стремим да изстискаме мах от ресурса им, ако някой е решил по бързо да ги троши си е негова работа....ама показвайте и ---   - ефект , както е в статиите.

Edited by Kan4o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Широчината на джантата не се увеличава, моите са като стоковите - J7. По-големите гуми от стоковия размер водят до по-дълъг спирачен път, по трудно ускорение, по-ниска максимална скорост и т.н, това смятам е ясно за всички и всеки сам преценява за себе си. Теглото на моята гума е 26кг, на джантата + още 9. Гума с джанта са 35кг. Производителя какво е сметнал и какви са реалните възможности на един автомобил са две много различни неща. Производителите се съобразяват с крайна цена на продукта, екологични норми, правни норми и какво ли още не. Моите гуми докато се износят ти ще си сменил 2 комплекта най-вероятно. Колкото до износването на частите - до сега не съм сменил нито каре, нито полуоска, нито кардан, а и не виждам какъв точно ресурс се използва от полуоската или кардана. Евентуално може да се строши каре, но то това е и работата на карето - да се счупи преди други по-важни възли.  

Аз лично не съм сложил широки гуми за гъзария, а за много по-добра возия по пресечена местност, по-голяма площ на пясък / мека почва. При спадната гума на 1 бар ако карам върху камъни с големина на тухла няма никакъв дискомфорт, тъй като гумата абсорбира голяма част от неравноста и т.н и т.н.

Аз споделям опит и мнение какво съм направил по моя автомобил, не карам никого да слага гуми 32 инча или да си сменя окачване или каквото и да било. Аз тотално съм преобразил джипа си и по нищо не може да се сравнява със стоков хувър, което има своите плюсове, но и много минуси.

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте , Ховър Н5  2012 г ,  - къде се намира горивния филтър (бензиновия ) и може ли номер и марка ?

Благодаря

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако някой не е виждал полуоска навита като макарон :) Предния мост се сваля елементарно АКО не се скъсат гайките на задните 2 болта. Тъпите китайци са завряли гайките в шасито и не са ги заварили, а са сложили 2 контра пластини, които като се напъне болта и се мачкат като кашкавал. Та ако някой сваля мост да внимава със задните болтове.

20190304_125257.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колкото до износването на частите - до сега не съм сменил нито каре, нито полуоска, нито кардан, а и не виждам какъв точно ресурс се използва от полуоската или кардана. Евентуално може да се строши каре, но то това е и работата на карето - да се счупи преди други по-важни възли.  

почна да ти се случва май.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не, просто ударих лошо колата. Като не разбираш недей да коментираш с нотка на злорадство че дразниш. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Нищо не разбираш от психология, няма даже и 2 грама нотка на злорадство.....аз съм винаги положително скроен и не преча на околните...Така ,че ми дължиш извинение за нотки само в бутилки дето не се търкалят...

Edited by Kan4o

Share this post


Link to post
Share on other sites

На никой нищо не дължа, камо ли на теб. Споделям информация която би била полезна на някой който ще ремонтира преден мост сам. Твоето мнение по-горе каква ценна информация носи за този форум. Като няма какво да кажеш, най-добре само чети. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте колеги,от вера и аз се включих в цирка с чистачките.Интересува ме някой успя ли да намери къде се продават въпросните пластмасови втулки,или техен аналог от друга марка?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз лично не успях и си залепих моята тъй като се чупят "крачетата" в задната страна. Малко тнтм стана, но за сега държи. Разглоби първо и си прецени дали ти се дават 60лв за нови рамена.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Изобщо не се занимавай с глупости - вземи си рамената чисто нови от представителството, 60лв е и се сменя за 30 минути. Тандер в софия трябва да имат ( аз от там го взех ) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...