Jump to content

zhelev_48

Members
  • Мнения

    137
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    7

zhelev_48 last won the day on Август 5 2021

zhelev_48 had the most liked content!

Profile Information

  • Адрес:
    София
  • Карам:
    Great Wall Хувър 5 и Хувар 6

Последни посетители

1530 профилни разглеждания

zhelev_48's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Conversation Starter Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare

Recent Badges

8

Обществена Репутация

  1. Никой ли не знае къде е това чудо????? Бойко,моля подскажи къде да търся инфо за това.
  2. Смених преден ляв маншон ня ховер 6 1,5 турбо бензин. За по лесна смяна извадих цялата полуоска и изтече около 200 гр.масло.....нооо не намерих пробката за наливане. Може ли някой са покаже къде се намира? Трябва да го върна обратно.
  3. zhelev_48

    TPMS

    Батерията е вътре във вентила и май не сменя, а се подмена вентила. Не съм сигурен в това.
  4. https://www.drive2.ru/l/575119074313372736/
  5. По добре не пипай рамото,сменя се само перото /гумената част/,ако е счупено рамото то тогава пълно разглобяване. Става лесно, но иска време и упорство.
  6. Сменени 8 чашки по 12.18лв.или 97,44 лв. Гарнитурата не е сменена защото била добра.Труд 3.40 часа по 43,20 лв 146,88 или всичко 244,32 лв. Официален сервиз в Плевен.
  7. Споко, днес отвориха двигателя, впускателните всичките 8 в норма,нооо изпускателните свити от 0,15 до 0,18 по думите на майстора не чак толкова зле,виждал е и 0,08. Колата остана в сервиза,нямат налични чашки и ги поръчват от Ловеч,утре ще пристигнат и ще ги сменят. Д-ля действително не е отварян,това му е за първи път.
  8. Започнат ли да се чуват,капец,главата за ремонт. При каране на газ е задължително през 20-30 Ккм да се прави реглаж. При промяна на разстоянията /намаляване/ започват да пригарят клапаните и фаските.
  9. Някай правил ли е реглаж на клапани, моля да сподели. Колата е Н6 1.5 бензин/газ и мазило за клапани и е на 110Ккм. и не е правен реглаж.На газ е карана от 20Ккм до сега. При каране на газ се смалява р/то на клапаните и в един момент прегарят. Ще се наложи реглаж. Какви са цените, работа,+нова прокладка за капака+евентуално чашки?
  10. Това с махането на катализатора приключи с промени в НАРЕДБА No Н-32 от 16.12.2011 г. за периодичните прегледи за проверка на техническата изправност на пътните превозни средства (5) (Нова – ДВ, бр. 80 от 2020 г., в сила от 12.07.2021 г.) При извършване на периодичния преглед по ал. 1 се определя и екологичната група на МПС по чл. 37а, като валидността й е съгласно сроковете, определени в ал. 1, за следващ периодичен преглед на МПС. Това важи за тези които нямат в талона записана екокатегорияв наредбата ,има таблица с показателите. За тези които имат записано евро,в големия талон са има данните по екопокозотели на автомобила. Ако измерените не отговарят на тези в талона,прегледа се отказва. До сега газанализаторите не бяха свързани с онлайн системата за проследяване на прегледа,новото е че сега ги връзват. Като ти снимат големия талон и измерените екопоказатели в него трябва да съвпадат .
  11. Моят е Н6 1,5 бензинка и е с верига. Сигурен ли си че си ремък?
  12. Може би проблема е в DPF филтъра за финни частици,не току така Бойко от Митвас сервиза ти качи това упътване за почистване.
  13. От посочините излезе само един Р1193 -объркващи показания на датчика в горивната рейка /много високо налягане от предписаното/ другите ги нямя в списъка, но ето ще ти покажа как да разчетеш поне в коя система е грешката. /1позиия има 4 означения/ Р- свързан с работата на д-ля или авт. ск.кутия ,В-свързан със системите на купето,централен ключ,чистачки, и др. С- показва грешките по ходовата част и с/мите на шасито U- грешки в системите на взаимодействие м/у електронния блок и другите с-ми . /2 позиция има 3 означения/ 0-общ код по OBD, 1и2 код на призводителя, 3 резерва. /3 позиция има 8 означения/ 1 и 2горивна с-ма или подаване на въздуха, 3 запалителната с-ма, 4 вспомагателен контрол, 5 с-мата на празен ход, 6 ЕБУ и неговите вериги, 7 и 8 трансмисия. По посочените от теб грешки излиза че имаш проблем с ЕБУ-то, това е грешката U. С ключа за палене /твоя с радиоуправление ли е,моя е такъв/.това е грешката В. С подаването на горивото и работата ва д-ля грешката Р.
  14. Боба свърши,не мога да гадая. Напиши вида на двигателя и горивото.
  15. По принцип това е напомняне за пропуснато ТО,ноооо и че има някаква повреда в някой от системите на машината. Пробвай да го изчистиш с откачане на /-/ клеймата на акум. за 24 часа. Ако пак се появи,значи има проблем. Вземаш OBD скенер и прочиташ грешките/неизправностите/ по системите. Имаш проблем, отивай на диагностика.
×
×
  • Създай нов...