Jump to content

zhelev_48

Members
  • Content Count

    112
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

zhelev_48 last won the day on September 8

zhelev_48 had the most liked content!

Community Reputation

4 Neutral

About zhelev_48

  • Rank
    Advanced Member

Profile Information

  • Адрес:
    София
  • Карам:
    Great Wall Хувър 5 и Хувар 6

Recent Profile Visitors

994 profile views
  1. Другия оторизиран сервиз включетелно и газови с директно впръскване течна фаза е Тандер в Бояна мисля че бе ул. Прохлада?????номера не помня. Имат всички части,ако няма в склада доставка от Баховица за 2 дни. Не се подлъгвай,предлагат части за Мицибуши и китайски, ама и двата вида са производство Китай,само че цената е двойна заради трите диаманта. Имах случай с ланда сонда,изгоря нагряването. Извадиха ми две еднакви по цвят картонени кутийки,на едната емблемата на Мицибуши,пише произведено в Китай ,другата без надпис т.е китайската. Цената два пъти разлика,извадихме ги и започнах да сравнявам, цвят на метала, отворите,резбата,кабелите,куплунга едно в едно еднакви. Питам маистора каква е разликата,ами няма, от една линия в различни кутийки.
  2. На двигател CW4G15B регулират ли се клапаните или са хидравлични. Ако се регулират, то на колко пробег
  3. Кое по точно наричаш тампон ето и скицата на аморт.https://hot-parts.ru/catalog/2710/191604/ посочи коя позицея е. Или тук https://китай-нн.рф/unitparts/details/36de884e-4b2d-4c46-9bf4-a92edfb42afd но май отделно от ама не се продават.
  4. Аз съм с Н6 1,5 литра с турбина на 95Ккм.Никакви проблеми за сега. Газ/бензин със система за мазане на клапаните,всичко монтирано в завода. Средно 10-11 л.газ
  5. Вторат снимка е реостата на печката. Прочети и това https://www.drive2.ru/l/520606112441958557/ А това е вентилатора със свален капак, там е и термодатчика ограденота са двата извода му.
  6. Буксата на сондата е с 4 изводо скрити в гумен маншон. Единият от изводите вероятно е прекъснат,след като я тестваш с нова сонда. От солта и влагата кабелчетата точно при кримпа в буксата прекъсват.
  7. Имах този проблем с виале,то все една система "течна фаза"само произвдителя различен. Та,беше се прецакал някакъв кислороден датчик и прегоряли кабели,лощото е че това е долу на бутилката.
  8. Пробвай със стар изпитан способ. Свали клейма + на акумулатора,почакай 3-5 мин. и включи пак,надявам се да изчезне грешката. Ако дълго време не си карал колата се случва това. Ако това не помогне има и друг начин,но докторе не е за теб работа, карай в сервиза.
  9. Бръкни под седалката на водача има букса,размърдай я,ще загасне.
  10. Така е като купувате коли внесени от Италия,така ще е. Ровено е в софтуера на километража,подобен проблем има и колегата d.nikolov при него е изключено едно от показанията,по точно часовника. Шиптърите в Италия ровят в машините,пудрят ги и нашите джамбази лапат. Преди месец приятел се похвали с сташно лъскаво ауди,да ама не. След седмица се жалва чи нещо не върви спънатата,оказа се че скоростната кутия е пълна с грес, наляха масло и.....потече отвсякъде.
  11. Здравей колега, нещо не се връзва,часовника на моя Н5 е на дисплея за пробега. Като се натсне стърчащия бутон на таблото се появява дневния км.,втори път колко км. ще изминиш с останалото гориво и трето натискане излиза общия пробег. Над тези показания е часовника. Н5 няма термометър.
  12. ОК! Щом ти казваш, макар че от представителството на Литикс /сградата до КАТ ,от там си взех книжката на Н6,за която молих и теб,ама нейсе/ твърдят друго,но нямам намерение да споря точно с теб.
  13. Цъ...Бойко,не си знаеш номенклатурата??????? .... по моята книга и номера на двигателя е 1,5-литров турбиниран бензинов двигател GW4G15B, а то е турбинирана версия на двигател 1NZ-FE (152 к.с.) слаган на Toyota Vitz Turbo, един от най-сполучливите двигатели на тойота,слаган на много коли,вкл и на хибридите.
  14. Карам такъв на 100Ккм стана,купуван е от български дилър с заводска уредба LPG и обслужван тук. За София сервиз Тандер в Бояна и Митвас на бул.Цв.Лазаров. Има всички части,ако нещо няма за 1 ден го доставят от Баховица. От тях частите са доста скъпи,а и двигателя е на Тойота има части. В Русия карат много от тях,даже имат завод за тях. па руските форуми има доста идеи за взаимозаменяемост на частите. Така че купувай спокойно, машината си заслужава, имам и Н5 за офроуд, а Н6 е паркетник,по макадан може,но по ниви малко трудно.
×
×
  • Create New...