Jump to content

zhelev_48

Members
  • Content Count

    111
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

zhelev_48 last won the day on January 15 2019

zhelev_48 had the most liked content!

Community Reputation

2 Neutral

About zhelev_48

  • Rank
    Advanced Member

Profile Information

  • Адрес:
    София
  • Карам:
    Great Wall Хувър 5 и Хувар 6

Recent Profile Visitors

944 profile views
  1. На двигател CW4G15B регулират ли се клапаните или са хидравлични. Ако се регулират, то на колко пробег
  2. Кое по точно наричаш тампон ето и скицата на аморт.https://hot-parts.ru/catalog/2710/191604/ посочи коя позицея е. Или тук https://китай-нн.рф/unitparts/details/36de884e-4b2d-4c46-9bf4-a92edfb42afd но май отделно от ама не се продават.
  3. Аз съм с Н6 1,5 литра с турбина на 95Ккм.Никакви проблеми за сега. Газ/бензин със система за мазане на клапаните,всичко монтирано в завода. Средно 10-11 л.газ
  4. Вторат снимка е реостата на печката. Прочети и това https://www.drive2.ru/l/520606112441958557/ А това е вентилатора със свален капак, там е и термодатчика ограденота са двата извода му.
  5. Буксата на сондата е с 4 изводо скрити в гумен маншон. Единият от изводите вероятно е прекъснат,след като я тестваш с нова сонда. От солта и влагата кабелчетата точно при кримпа в буксата прекъсват.
  6. Имах този проблем с виале,то все една система "течна фаза"само произвдителя различен. Та,беше се прецакал някакъв кислороден датчик и прегоряли кабели,лощото е че това е долу на бутилката.
  7. Пробвай със стар изпитан способ. Свали клейма + на акумулатора,почакай 3-5 мин. и включи пак,надявам се да изчезне грешката. Ако дълго време не си карал колата се случва това. Ако това не помогне има и друг начин,но докторе не е за теб работа, карай в сервиза.
  8. Бръкни под седалката на водача има букса,размърдай я,ще загасне.
  9. Така е като купувате коли внесени от Италия,така ще е. Ровено е в софтуера на километража,подобен проблем има и колегата d.nikolov при него е изключено едно от показанията,по точно часовника. Шиптърите в Италия ровят в машините,пудрят ги и нашите джамбази лапат. Преди месец приятел се похвали с сташно лъскаво ауди,да ама не. След седмица се жалва чи нещо не върви спънатата,оказа се че скоростната кутия е пълна с грес, наляха масло и.....потече отвсякъде.
  10. Здравей колега, нещо не се връзва,часовника на моя Н5 е на дисплея за пробега. Като се натсне стърчащия бутон на таблото се появява дневния км.,втори път колко км. ще изминиш с останалото гориво и трето натискане излиза общия пробег. Над тези показания е часовника. Н5 няма термометър.
  11. ОК! Щом ти казваш, макар че от представителството на Литикс /сградата до КАТ ,от там си взех книжката на Н6,за която молих и теб,ама нейсе/ твърдят друго,но нямам намерение да споря точно с теб.
  12. Цъ...Бойко,не си знаеш номенклатурата??????? .... по моята книга и номера на двигателя е 1,5-литров турбиниран бензинов двигател GW4G15B, а то е турбинирана версия на двигател 1NZ-FE (152 к.с.) слаган на Toyota Vitz Turbo, един от най-сполучливите двигатели на тойота,слаган на много коли,вкл и на хибридите.
  13. Карам такъв на 100Ккм стана,купуван е от български дилър с заводска уредба LPG и обслужван тук. За София сервиз Тандер в Бояна и Митвас на бул.Цв.Лазаров. Има всички части,ако нещо няма за 1 ден го доставят от Баховица. От тях частите са доста скъпи,а и двигателя е на Тойота има части. В Русия карат много от тях,даже имат завод за тях. па руските форуми има доста идеи за взаимозаменяемост на частите. Така че купувай спокойно, машината си заслужава, имам и Н5 за офроуд, а Н6 е паркетник,по макадан може,но по ниви малко трудно.
  14. +1 това имах предвид и аз. Помпата и пак помпата!!!!!!
×
×
  • Create New...