Jump to content

Мнения за сервизната поддръжка


li4i

Recommended Posts

Явно проблема с карето е по-сериозен. Последната седмица 2 карета смениха и пак си го има тропането. Ще се обърнат към китайците за разрешаване на проблема. От сервиза ми казаха, че аз не съм единственият с този проблем.

Два пъти за една седмица - много е, откъдето и да го погледнеш! :-( Аз също имах проблем с карето, засега не са го сменяли, само набиваха някакви шлици, но проблемът при мен беше изначало - още откакто взех колата - беше на 16 км.

Успех, бързо и окончателно решаване на проблема! :-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 93
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Митвас - вчера. Викнаха ме за смяна на модула за управление на климатика, за да е сигурно, че няма да има саморазреждане на акумулатора над допустимото. Реших да проверим и климатика и едно тропане във волана, което се усещаше като минавам по павета или по неравен път.

 

Механика беше страхотен. Не му знам името за съжаление, но е един къдрав (Бойко ако чете да пише как се казва :lol:. Човека дойде при мен само за да ми каже, че ще маха акумулатора и ако има някакви километри от борд компютъра да ми ги запише. После се качи с мен да чуем тропането (вече беше затегнал някакъв болт на кормилната уредба и нямаше проблем). Докато се возихме отговори на всичките ми въпроси търпеливо. Беше изключително внимателен и любезен. Така се печелят клиенти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Тези дни ходих на първото ТО в Грейт Ауто, трябва да споделя- много съм доволен от отношението и от работата, всички забележки, макар и малки бяха взети под внимание и съответно отстранени без проблем Спазиха си и обещанието първото ТО да е за тяхна сметка. Така че благодарности на екипа!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми бяха казали хубави неща за представителството в Пловдив. На един познат му се беше наложило да ходи и остана много доволен от тях. Явно цялата мрежа на марката у нас и сервизите са на много добро ниво като обслужване и отношение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,скоро закупих HOVER 5 и на по-малко от 3000 км. започнаха проблемите!Наложи се да сменям тампона на заден амортисьор(който разбира се ще ми бъде доставен в рамките на 60 дена:huh:),след което ми се счупиха скобите за прихващане на щората в багажното отделение,но такива няма на склад-:huh:!!!

п.п. Май има още доста да се учим от другите! :angryfire:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,скоро закупих HOVER 5 и на по-малко от 3000 км. започнаха проблемите!Наложи се да сменям тампона на заден амортисьор(който разбира се ще ми бъде доставен в рамките на 60 дена :huh:),след което ми се счупиха скобите за прихващане на щората в багажното отделение,но такива няма на склад- :huh:!!!

п.п. Май има още доста да се учим от другите! :angryfire:

 

Спрях да използвам закачалките или скобите, защото видях че са започнали да се огъват и реших по-добре да не я закачам щората. Предположих че няма да има на склад, но мислех да питам дали не може да си ги сменя ако ми се счупят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Спрях да използвам закачалките или скобите, защото видях че са започнали да се огъват и реших по-добре да не я закачам щората. Предположих че няма да има на склад, но мислех да питам дали не може да си ги сменя ако ми се счупят.

 

 

E аз пък направих друго,свалих ги и си направих същите с отливка от метал!Станаха уникални,може би ще ги патентовам :toothy12: ?!

Но по въпроса с тампоните...това е просто срамно ! Все пак е нов автомабил...!?И там му знам решението но нали е гаранционен :bootyshake: ! Купуваш си 2 нови от ISUZU , слага ти ги някой,който го е правил и преди(не както тези в Ловеч) и забравяш...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, въпроса според мен е, не сами да се чудим как да отстраняваме проблемите а фирмата, тъй като сме си купили ЧИСТО НОВИ АВТОМОБИЛИ. Ако исках да се чудя как да отстраня някакъв проблем щях да си купя пак кола втора употреба.

 

Аз имам проблем със лявата седалка, която тропа леко (като ме вбесява :angryfire: ), ходя вече два пъти в Грейт Ауто и всеки път ми казва, че са я правили заедно с карети на волана но уви, и двата дефекта са си на лице. Следващата стъпка, която ще предприема е да отида в Митвас, там се надявам вече наистина да вземат проблемчетата ми на сериозно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 weeks later...

Защо има такова голямо разминаване в първото ТО между Личи и Терминатор ? Личи говори за 240 лв а терминатора за 450 ? Възможно ли е да има такива големи разлики ?

На Вас колеги, колко Ви излезна първото ТО ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо има такова голямо разминаване в първото ТО между Личи и Терминатор ? Личи говори за 240 лв а терминатора за 450 ? Възможно ли е да има такива големи разлики ?

На Вас колеги, колко Ви излезна първото ТО ?

 

Най-вероятно защото Li4i пише за Волекс, а terminator за Ховер H5. За Ховера, които карам първото обслужване ми излезе 420 лв в Грейт Ауто.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Най-вероятно защото Li4i пише за Волекс, а terminator за Ховер H5. За Ховера, които карам първото обслужване ми излезе 420 лв в Грейт Ауто.

 

 

Точно така, за различни коли е!

За Ховер-а в Митвас на 13.08. - 473,62 лв. е първото TO.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Колега, ти от къде си закупи автомобилa и кой дилър и сервиз те обслужват? Най-добре е да разговаряш с тях за отстраняване на проблемите. А ти на тоя джип да не му правиш нещо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами закупих го от Пловдив,но като обслужващ сервиз съм в Русе! Дилърите нямат никаква вина,просто тези от Литекс нямат никаква подготовка . Колкото до колата не и правя нищо,все още е на 9 000 км.,явно имам лош късмет!

Дано да нямаш същите и те!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами закупих го от Пловдив,но като обслужващ сервиз съм в Русе! Дилърите нямат никаква вина,просто тези от Литекс нямат никаква подготовка . Колкото до колата не и правя нищо,все още е на 9 000 км.,явно имам лош късмет!

Дано да нямаш същите и те!

Колега и аз съм на същото мнение, ЛМ нямат никаква подготовка и части на склад както обещаваха в началото (дилърите и сервизите не носят никаква отговорност за това че от ЛМ са в безсъзнание)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм на мнение , че ние клиентите трябва да сезираме за тези проблеми,а не типично по български само да си мълчим и да се оплакваме един на друг !

Дано повече хора го правят..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изтеглил си късата клечка май,толкова много оплаквания до сега не е имало.Взимаш си колата,отиваш в сервиза,тропваш с крак и казваш-докато не я оправите,няма да си тръгна (образно),а ако ти откажат -сезирай КЗП.Като гъбена чорба е,просто бъди информиран.Колата ти е гаранционна и няма никакъв проблем в това да отидеш да ти я оправят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е само това. Сега проверих и все още гледам, че не са си оправили брошурата за Волекс на официалния им сайт. Това е срамота и много лесно може някой да ги осъди за подвеждаща реклама... Цитат от pdf файл от сайта:

Сигурността е поредният акцент при автомобила благодарение на стандартното оборудване от 4 дискови спирачки, ABS и EBD, спирачен асистент, ESP (опция), въздушни възглавници за шофьора и пасажера (стандарт), странични въздушни възглавници (опция), въздушни завеси отпред и отзад (опция), колани с пиротехнически механизми, обезопасена телескопична колона и т.н.

http://www.greatwall.bg/modules/autos/price-equipment/1/voleex-5.pdf

Редактирано от nmnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес Волекса прави точно една седмица, откакто си го взех и вече е на лице първят дефект. Както си карам при наличие на достатъчно количество газ и бензин, индикатора на газовата започва да пищи и бензиноколонката, която е изобразена на него започва да мига. След като се случи така не мога да прехвърля нито на газ, нито на бензин, но въпреки това колата продължава да си се движи. За да се оправи трябва да изключа двигателя, след това си паля веднага и все едно нищо не е било. Колата е оставих в сервиза към 13:00 и преди малко се обадиха да ми кажат, че всичко е готово и мога да мина да си е взема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спокойно, в началото и аз имах разни проблемчета, но си го обяснявам, че все пак колата е сглобена от хиляди части(+газта, която се прави от друга фирма) и няма как някоя да не даде дефект. След време нещата се стабилизират :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност проблемите с газовата уредба нямат нищо общо с качеството на автомобила . По принцип АГУ са проблемни и капризни устройства и изискват настройки , донастройки и ходене често при газаджиите , затова този проблем за дефект не го брой .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес картинката стана още по - шарена. Парктроника и датчика за колана отказаха да работят. На таблото си свети, че не съм закопчал колана, но звуковата сигнализация е няма.

Хубавото е, че инженерите в сервиза са доста съвестни и отреагирват веднага. И вчера и днес отидох без да съм се обадил предварително и взеха колата без да мрънкат или да правят физиономии.

Вчера като оставих колата, дилъра ме докара до работата, а когато колата стана готова ми е докара също до работното място, защото аз не можех да изляза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...