li4i 2 Posted June 9, 2012 (edited) Здравейте, Пиша по тази тема, защото всеки, който обмисля да си закупи някой от предложенията на GWM трябва да е запознат с качеството на гаранционното и извън гаранционното обслужване на автомобилите, както и цените. Вчера, 08.06 направих първото сервизно обслужване на Волекс-а ми (преди 5 000 км) и трябва да кажа, че съм много доволен от сервиза (Митвас). Записах си предварително част. Оставих автомобила в 9:30ч. и в 11:30ч. получих обаждане, че вече е готов и мога да си го взема. Направо не можах да повярвам. Цената на услугата е 235 лв. с ДДС. Аз бях подготвен да остана без автомобил поне 3-5дни. Обсъждахме с мои познати, собственици на много по- реномирани марки, че когато те си оставят автомобилите в официалните сервизи за подобни интервенции, си ги чакат със седмици. Така че, големите плюсове, които мога да изтъкна са ниската цена и бързата реакция. Edited June 9, 2012 by li4i Quote Share this post Link to post Share on other sites
mistarmi 10 Posted June 9, 2012 Е чак пък да си чакаш седмици автомобила за смяна на консумативи е малко пресилено.Колега един въпрос -цената си я посочил ,но какво включва тя не видях.Предполагам смяна на масло ,маслен филтър ,смяна на масло на скоростната кутия..Ще споделиш ли какво масло ти сложиха? Quote Share this post Link to post Share on other sites
li4i 2 Posted June 9, 2012 Здрасти, така ми беше споделено, но действително не мога да споря за това. Цената включва описаните неща, а за маслото трябва да погледна на стикера, който е поставен на капака и ще пиша отново. Доверил съм се на 100% на сервиза и не ги проверявам какво правят по време на сервизните обслужвания, предвид, че ми остават 4 години и половина гаранция . Все пак, ако са направили пропуск или компромис, рано или късно ще се върне като бумеранг пак при тях . С новото масло веднага се забелязва промяна в поведението на автомобила (в положителна посока) - по-лесно превключване на скоростите, и как да кажа - "по-хубав/приятен" звук на самия двигател. Сега ще наблюдавам как ще се отрази и на разхода. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gwfan 19 Posted June 9, 2012 А кои са "описаните неща"? Щото не видях да са описани! Ако е удобно сподели какво точно са сменили за тия пари и каква марка са съответните консумативи. Quote Share this post Link to post Share on other sites
revenue 1 Posted June 9, 2012 Човека мисля, че имаше в предвид това което изброи mistartmi: смяна на масло ,маслен филтър и смяна на масло на скоростната кутия. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gss 5 Posted June 11, 2012 Смяна на масло в скоростите!!! На 5000км. !!? Едва ли! Това е синтетика ,която трябва да изкара поне 50000км.Дори минералните двигателни масла имат по-голям пробег. Quote Share this post Link to post Share on other sites
admin 149 Posted June 11, 2012 gss, много пъти сме го дискутирали тук, малко е странно, но първата смяна на маслото в скоростната кутия е на 5000км, след това вече интервалите са много по-разумни (може би на 50 000 бяха). Quote Share this post Link to post Share on other sites
gss 5 Posted June 11, 2012 ОК! Приемам го.А и след по-малко от 500км. съвсем ще ми стане ясно. Quote Share this post Link to post Share on other sites
poroinik 76 Posted June 12, 2012 Всъщност е хубаво това нещо със смяната на маслото на скоростите. В твоята тема споменаваш, че задна влиза трудно. И при мен беше така, но след смяната на маслото с Мобил 75в90 нещата си дойдоха на мястото и вече няма проблеми. Quote Share this post Link to post Share on other sites
white shark 0 Posted June 12, 2012 (edited) Днес закарах колата в "Митвас" - София за два проблема, които се бяха появили. Момчетата реагираха много адекватно и бързо! :-) Оставих колата в 12 (предварително записан час) и към 14,25 ми се обадиха, че проблемите са отстранени и мога да си взема колата. Edited June 12, 2012 by white shark Quote Share this post Link to post Share on other sites
poroinik 76 Posted June 12, 2012 А какви бяха проблемите? Quote Share this post Link to post Share on other sites
white shark 0 Posted June 12, 2012 (edited) А какви бяха проблемите? един капак на колана се откопчаваше и имаше някакъв луфт във волана - първото казаха, че се дължи на някакви кабели, които подпирали, а второто - шлици на кормилната колона, които са затегнали. И двата проблема са отстранени! :-) Edited June 12, 2012 by white shark Quote Share this post Link to post Share on other sites
li4i 2 Posted June 12, 2012 един капак на колана се откопчаваше и имаше някакъв луфт във волана - първото казаха, че се дължи на някакви кабели, които подпирали, а второто - шлици на кормилната колона, които са затегнали. И двата проблема са отстранени! :-) Това с волана и аз го имах (или нещо подобно беше) и при мен се оправи много бързо. Quote Share this post Link to post Share on other sites
poroinik 76 Posted June 13, 2012 Да, волана и при мен леко хлопа като минавам през неравности. Ако това са симптомите се радвам, че се оправя лесно. Quote Share this post Link to post Share on other sites
white shark 0 Posted June 13, 2012 (edited) Да, волана и при мен леко хлопа като минавам през неравности. Ако това са симптомите се радвам, че се оправя лесно. Хлопането се проявяваше само при движение по павета. Луфтът се усещаше на място, при запален двигател (когато усилвателят на волана действа). Имах подобен проблем навремето с едно пежо - разбито каре на кормилната колона, но пежото беше без хидравлика или усилвател, а и в случая говорим за нова кола. Колега от форума също има подобен проблем (не знам на колко километра му се е появил), но при него, доколкото разбрах, ще му сменят каре. Edited June 13, 2012 by white shark Quote Share this post Link to post Share on other sites
nmnikolov 48 Posted June 13, 2012 Аз съм колегата, на който ще му сменят каре утре. При мен от доста време взе да тропа и вече се усеща при всякакви неравности. Но си е откровено тропане, а не луфт. Пробваха да го донатегнат и тропането беше доста по-малко, но не изчезна и доста бързо започна пак да тропа по стария си начин все така силно. Quote Share this post Link to post Share on other sites
white shark 0 Posted June 13, 2012 Аз съм колегата, на който ще му сменят каре утре. При мен от доста време взе да тропа и вече се усеща при всякакви неравности. Но си е откровено тропане, а не луфт. Пробваха да го донатегнат и тропането беше доста по-малко, но не изчезна и доста бързо започна пак да тропа по стария си начин все така силно. Неприятно, наистина! На колко килиметра се появи? Защото при мен беше буквално от първия километър (колата я взех на 16 км.) На мен ми казаха, че засега са затегнали шлиците - проблемът изчезна, дано не се появи пак! Quote Share this post Link to post Share on other sites
valery 10 Posted June 13, 2012 Как така ще се сменя каре, все си мисля че това е една част, която трябва да изкара някакъв, що годе приличен пробег. пс- моят пък волекс го надраха с ключ, ужасна работа Quote Share this post Link to post Share on other sites
white shark 0 Posted June 13, 2012 (edited) Как така ще се сменя каре, все си мисля че това е една част, която трябва да изкара някакъв, що годе приличен пробег. пс- моят пък волекс го надраха с ключ, ужасна работа Дори и да си паркирал неправилно, не е това начинът - с надраскване! Кофти, наистина! :-( Edited June 13, 2012 by white shark Quote Share this post Link to post Share on other sites
nmnikolov 48 Posted June 13, 2012 Ами това тропане започнах да го усещам има няма след 2500-3000км. Сега съм на 7500км. Тропането в началото беше доста леко, но се усилваше пропорционално с изминатите километри. Quote Share this post Link to post Share on other sites
terminator 14 Posted June 21, 2012 Относно сервизната поддръжка: Първа смяна на маслата и монтиране на газова уредба + регулиране на съединител - точно ден и половина (от 9,00 на 18.06. до 13,30 на 19.06)- Митвас - Аз нямам никакви забележки. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Niki.A. 22 Posted June 21, 2012 Относно сервизната поддръжка: Първа смяна на маслата и монтиране на газова уредба + регулиране на съединител - точно ден и половина (от 9,00 на 18.06. до 13,30 на 19.06)- Митвас - Аз нямам никакви забележки. Дай,малко инфо за финансоварта част ,да се подготвим и ние за масло и монтаж на газовата. И можеш ли да обясниш какво точно са регулирали на съединитея,някакви проблеми ли е имало!!! А относно времето за поставяне на цялата газова си е направо супер!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
terminator 14 Posted June 21, 2012 (edited) Дай,малко инфо за финансоварта част ,да се подготвим и ние за масло и монтаж на газовата. И можеш ли да обясниш какво точно са регулирали на съединитея,някакви проблеми ли е имало!!! А относно времето за поставяне на цялата газова си е направо супер!!! Маслата са три (mobil) + маслен филтър - обща стойност:474,00 лв. Монтажа на ГУ не струва нищо. Пълна бутилка с газ - 50,00 лв. Съединителя ми отделяше много високо та затова се наложи регулиране. стойност: 0,00 лв. Edited June 28, 2012 by terminator Quote Share this post Link to post Share on other sites
nmnikolov 48 Posted June 21, 2012 Явно проблема с карето е по-сериозен. Последната седмица 2 карета смениха и пак си го има тропането. Ще се обърнат към китайците за разрешаване на проблема. От сервиза ми казаха, че аз не съм единственият с този проблем. Quote Share this post Link to post Share on other sites
terminator 14 Posted June 21, 2012 (edited) Явно проблема с карето е по-сериозен. Последната седмица 2 карета смениха и пак си го има тропането. Ще се обърнат към китайците за разрешаване на проблема. От сервиза ми казаха, че аз не съм единственият с този проблем. Дано проблема бъде решен успешно! Edited June 28, 2012 by terminator Quote Share this post Link to post Share on other sites