Jump to content

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте,

 

Пиша по тази тема, защото всеки, който обмисля да си закупи някой от предложенията на GWM трябва да е запознат с качеството на гаранционното и извън гаранционното обслужване на автомобилите, както и цените.

 

Вчера, 08.06 направих първото сервизно обслужване на Волекс-а ми (преди 5 000 км) и трябва да кажа, че съм много доволен от сервиза (Митвас). Записах си предварително част. Оставих автомобила в 9:30ч. и в 11:30ч. получих обаждане, че вече е готов и мога да си го взема. Направо не можах да повярвам. Цената на услугата е 235 лв. с ДДС. Аз бях подготвен да остана без автомобил поне 3-5дни. Обсъждахме с мои познати, собственици на много по- реномирани марки, че когато те си оставят автомобилите в официалните сервизи за подобни интервенции, си ги чакат със седмици. Така че, големите плюсове, които мога да изтъкна са ниската цена и бързата реакция.

Редактирано от li4i

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е чак пък да си чакаш седмици автомобила за смяна на консумативи е малко пресилено.Колега един въпрос -цената си я посочил ,но какво включва тя не видях.Предполагам смяна на масло ,маслен филтър ,смяна на масло на скоростната кутия..Ще споделиш ли какво масло ти сложиха?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти, така ми беше споделено, но действително не мога да споря за това. Цената включва описаните неща, а за маслото трябва да погледна на стикера, който е поставен на капака и ще пиша отново. Доверил съм се на 100% на сервиза и не ги проверявам какво правят по време на сервизните обслужвания, предвид, че ми остават 4 години и половина гаранция :). Все пак, ако са направили пропуск или компромис, рано или късно ще се върне като бумеранг пак при тях :). С новото масло веднага се забелязва промяна в поведението на автомобила (в положителна посока) - по-лесно превключване на скоростите, и как да кажа - "по-хубав/приятен" звук на самия двигател. Сега ще наблюдавам как ще се отрази и на разхода.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А кои са "описаните неща"? Щото не видях да са описани! Ако е удобно сподели какво точно са сменили за тия пари и каква марка са съответните консумативи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човека мисля, че имаше в предвид това което изброи mistartmi: смяна на масло ,маслен филтър и смяна на масло на скоростната кутия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смяна на масло в скоростите!!! На 5000км. !!? Едва ли! Това е синтетика ,която трябва да изкара поне 50000км.Дори минералните двигателни масла имат по-голям пробег.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

gss, много пъти сме го дискутирали тук, малко е странно, но първата смяна на маслото в скоростната кутия е на 5000км, след това вече интервалите са много по-разумни (може би на 50 000 бяха).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК! Приемам го.А и след по-малко от 500км. съвсем ще ми стане ясно:).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност е хубаво това нещо със смяната на маслото на скоростите. В твоята тема споменаваш, че задна влиза трудно. И при мен беше така, но след смяната на маслото с Мобил 75в90 нещата си дойдоха на мястото и вече няма проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Днес закарах колата в "Митвас" - София за два проблема, които се бяха появили. Момчетата реагираха много адекватно и бързо! :-)

Оставих колата в 12 (предварително записан час) и към 14,25 ми се обадиха, че проблемите са отстранени и мога да си взема колата.

Редактирано от white shark

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какви бяха проблемите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

А какви бяха проблемите?

един капак на колана се откопчаваше и имаше някакъв луфт във волана - първото казаха, че се дължи на някакви кабели, които подпирали, а второто - шлици на кормилната колона, които са затегнали. И двата проблема са отстранени! :-)

Редактирано от white shark

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

един капак на колана се откопчаваше и имаше някакъв луфт във волана - първото казаха, че се дължи на някакви кабели, които подпирали, а второто - шлици на кормилната колона, които са затегнали. И двата проблема са отстранени! :-)

Това с волана и аз го имах (или нещо подобно беше) и при мен се оправи много бързо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, волана и при мен леко хлопа като минавам през неравности. Ако това са симптомите се радвам, че се оправя лесно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да, волана и при мен леко хлопа като минавам през неравности. Ако това са симптомите се радвам, че се оправя лесно.

Хлопането се проявяваше само при движение по павета. Луфтът се усещаше на място, при запален двигател (когато усилвателят на волана действа). Имах подобен проблем навремето с едно пежо - разбито каре на кормилната колона, но пежото беше без хидравлика или усилвател, а и в случая говорим за нова кола. Колега от форума също има подобен проблем (не знам на колко километра му се е появил), но при него, доколкото разбрах, ще му сменят каре.

Редактирано от white shark

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм колегата, на който ще му сменят каре утре. При мен от доста време взе да тропа и вече се усеща при всякакви неравности. Но си е откровено тропане, а не луфт. Пробваха да го донатегнат и тропането беше доста по-малко, но не изчезна и доста бързо започна пак да тропа по стария си начин все така силно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм колегата, на който ще му сменят каре утре. При мен от доста време взе да тропа и вече се усеща при всякакви неравности. Но си е откровено тропане, а не луфт. Пробваха да го донатегнат и тропането беше доста по-малко, но не изчезна и доста бързо започна пак да тропа по стария си начин все така силно.

Неприятно, наистина! На колко килиметра се появи? Защото при мен беше буквално от първия километър (колата я взех на 16 км.) На мен ми казаха, че засега са затегнали шлиците - проблемът изчезна, дано не се появи пак!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как така ще се сменя каре, все си мисля че това е една част, която трябва да изкара някакъв, що годе приличен пробег.

 

 

пс- моят пък волекс го надраха с ключ, ужасна работа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Как така ще се сменя каре, все си мисля че това е една част, която трябва да изкара някакъв, що годе приличен пробег.

 

 

пс- моят пък волекс го надраха с ключ, ужасна работа

Дори и да си паркирал неправилно, не е това начинът - с надраскване! Кофти, наистина! :-(

Редактирано от white shark

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами това тропане започнах да го усещам има няма след 2500-3000км. Сега съм на 7500км. Тропането в началото беше доста леко, но се усилваше пропорционално с изминатите километри.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно сервизната поддръжка: Първа смяна на маслата и монтиране на газова уредба + регулиране на съединител - точно ден и половина (от 9,00 на 18.06. до 13,30 на 19.06)- Митвас - Аз нямам никакви забележки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно сервизната поддръжка: Първа смяна на маслата и монтиране на газова уредба + регулиране на съединител - точно ден и половина (от 9,00 на 18.06. до 13,30 на 19.06)- Митвас - Аз нямам никакви забележки.

 

Дай,малко инфо за финансоварта част ,да се подготвим и ние за масло и монтаж на газовата.

И можеш ли да обясниш какво точно са регулирали на съединитея,някакви проблеми ли е имало!!!

А относно времето за поставяне на цялата газова си е направо супер!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 

Дай,малко инфо за финансоварта част ,да се подготвим и ние за масло и монтаж на газовата.

И можеш ли да обясниш какво точно са регулирали на съединитея,някакви проблеми ли е имало!!!

А относно времето за поставяне на цялата газова си е направо супер!!!

Маслата са три (mobil) + маслен филтър - обща стойност:474,00 лв.

Монтажа на ГУ не струва нищо.

Пълна бутилка с газ - 50,00 лв.

Съединителя ми отделяше много високо та затова се наложи регулиране. стойност: 0,00 лв.

Редактирано от terminator

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно проблема с карето е по-сериозен. Последната седмица 2 карета смениха и пак си го има тропането. Ще се обърнат към китайците за разрешаване на проблема. От сервиза ми казаха, че аз не съм единственият с този проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Явно проблема с карето е по-сериозен. Последната седмица 2 карета смениха и пак си го има тропането. Ще се обърнат към китайците за разрешаване на проблема. От сервиза ми казаха, че аз не съм единственият с този проблем.

Дано проблема бъде решен успешно!

Редактирано от terminator

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×