Jump to content
li4i

Мнения за сервизната поддръжка

Recommended Posts

Леле човек ние в София не се радваме на такива екстри, направо заслужават похвала хората от сервиза. Така трябва да бъде. За предпочитане е такива моменти да са изключителна рядкост.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колата е готова! Оставих е към 13:00 часа и в 14:30 ми се обадиха да си е взема. Така е, много са бързи и коректни. Хвала на такива хора!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Дано и да нямаш повече проблеми с такива досадни дреболии :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Апък аз днес закарах в сервиза Волекса на съпругата, да го "преобуят" с нови гуми и освен това, понеже бях изтървал флашката с MP3 и тя падна в една пролука в основата на ръчната спирачка, и отиде някъде надолу... :icon_cyclops_ani:

... та, хората в сервиза я извадиха и въобще, за мен беше удоволствие да ме изтърпят, докато чаках работата да стане... :happy7: :happy7: :happy7:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги при мен се натрупаха няколко проблема и днес ще карам колата в сервиза ( Спекта Ауто ).Исках да ги споделя и с Вас.

Разбира се веднага ще коментирам, работата им когато прилючат.

 

Та проблемите са :

 

1.Скърцане при натискане на съединителя ( ужасно дразнещо )

2.Скърцане идващо от газовата уредба, когато колата е в покой, а и в движение ( чува се по-тихо, тогава).

3.Има нещо като дупка в пода, на предната дясна седалка.Намира се в дясната част, просто като се натисне с ръка и има едно място на което имам чувството че ръката ще ми излее отдолу.

4.Разлепени лайсни на покрива. Каското не ми ги признава, защото го отдават на лошо лепило.

5.Когато колата е студена, при запалване и маневриране с ниска скорост се чува металичен звук/ триене / когато колата е загряла този звук изчезва.

 

 

Надявам се да се окажат леки работи.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Последното ме насочва към скоростната кутия. Ти сменя ли вече маслото в с скоростите? Ако не си - мисля че пишеш тук някъде че на първото обслужване на 5000 км се сменя.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Сменено е точно по график. на 5100 км.

 

Вие имате ли нещо като кръгъл отвор, в пода, под мокета отпред в дясно ?

Edited by valery

Share this post


Link to post
Share on other sites

При мен дилъра и сервиза ( те са две в едно ) ми казаха, че първата смяна на маслото по книжка трябва да е на 5000 км, но е по - хубаво да се смени на 3000км , така че ако продължавам със същото темпо края на декември, началото на януари ще трябва да свърша и тази работа.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не е само това. Сега проверих и все още гледам, че не са си оправили брошурата за Волекс на официалния им сайт. Това е срамота и много лесно може някой да ги осъди за подвеждаща реклама... Цитат от pdf файл от сайта:

 

"Сигурността е поредният акцент при автомобила благодарение на стандартното оборудване от 4 дискови спирачки, ABS и EBD, спирачен асистент, ESP (опция), въздушни възглавници за шофьора и пасажера (стандарт),странични въздушни възглавници (опция), въздушни завеси отпред и отзад (опция), колани с пиротехнически механизми, обезопасена телескопична колона и т.н."

 

http://www.greatwall.../1/voleex-5.pdf

 

Явно от Литекс Моторс всеки ден следят публикациите и само 2 дни след публикуването ми на коментара за подвеждаща реклама спорните текстове са премахнати. Реално аз едва сега отворих да проверя дали още са налице, но може и предните дни още да са ги премахнали. Друг е въпроса, че близо 1 година не им обърнаха внимание или просто съвсем целенасочено са ги оставили.

Edited by nmnikolov

Share this post


Link to post
Share on other sites

Разлепени лайсни на покрива. Каското не ми ги признава, защото го отдават на лошо лепило.

 

Тези неща трябва да се покриват от гаранцията, не от застраховката.

При мен имаше един разлепен уплътнител на задната лява врата, та само щом го показах при едно посещение при дилъра и го оправиха, само трябваше да оставя мпс-то за една нощ в сервиза, за да хване добре лепилото.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги при мен се натрупаха няколко проблема и днес ще карам колата в сервиза ( Спекта Ауто ).Исках да ги споделя и с Вас.

Разбира се веднага ще коментирам, работата им когато прилючат.

 

Та проблемите са :

 

1.Скърцане при натискане на съединителя ( ужасно дразнещо )

2.Скърцане идващо от газовата уредба, когато колата е в покой, а и в движение ( чува се по-тихо, тогава).

3.Има нещо като дупка в пода, на предната дясна седалка.Намира се в дясната част, просто като се натисне с ръка и има едно място на което имам чувството че ръката ще ми излее отдолу.

4.Разлепени лайсни на покрива. Каското не ми ги признава, защото го отдават на лошо лепило.

5.Когато колата е студена, при запалване и маневриране с ниска скорост се чува металичен звук/ триене / когато колата е загряла този звук изчезва.

 

 

Надявам се да се окажат леки работи.

 

Здрасти,

 

При мен от скоро го забелязах при отпускане на съединителя има един момент, в който се усеща приплъзване (прещракване) на самия педал на съединителя. Като се заслушах по-внимателно се чува един звук на пружинка точно в този момент.

Нещо ново, което установих при мен - при пълна кола с хора (на задната седалка двама възрастни с дете), резервната гума, и газовата бутилка пълна на половина, на вдлъбнати неравности по пътя задните гуми се търкат в калниците. В Понеделник ще ходя до Митвас да проверят дали това е нормално или има нещо нередно със задното окачване.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Вчера ми се наложи да кача общо 5 човека във Волекса, заедно с мен. Резервната гума беше в багажника, бутилката беше пълна до горе, пропътувахме над 150 км и нито един път не се отъркаха гумите в калниците.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Вчера ми се наложи да кача общо 5 човека във Волекса, заедно с мен. Резервната гума беше в багажника, бутилката беше пълна до горе, пропътувахме над 150 км и нито един път не се отъркаха гумите в калниците.

Установих какъв е проблема - на задния ляв калник има "кожух", който защитава тръбата за зареждане на газта. И всъщност намалява височината/разстоянието м/у гумата и калника. И когато завивам на дясно, колата се накланя на ляво и гумата стърже (това при условие, че е натоварена). Ще видим, дали техниците в Митвас ще предложат някакво решение. В противен случай трябва се ограничавам и съобразявам с този недостатък.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Установих какъв е проблема - на задния ляв калник има "кожух", който защитава тръбата за зареждане на газта. И всъщност намалява височината/разстоянието м/у гумата и калника. И когато завивам на дясно, колата се накланя на ляво и гумата стърже (това при условие, че е натоварена). Ще видим, дали техниците в Митвас ще предложат някакво решение. В противен случай трябва се ограничавам и съобразявам с този недостатък.

 

Това последното изречение звучи много странно и не на място. В случая е задължение както на Литекс Моторс, така и на дилърите да намерят решение така, че да не опира. В случай, че не превишаваш максимално допустимото тегло на колата заедно с пътници и багаж, то проблема определено не е в теб. Аз досега при мен не съм забелязал да има такъв проблем.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Днес оставих колата, на сервиз.Пича ме гледаше много странно, когато изкарах лист и започнах да му диктувам проблемите.

 

 

Доста бързо работят в сервиза.Днес ми се обадиха че е готова като изчерпателно ми обясниха какво са правили по колата.

 

1.Скръцането на съединителя, се оправило след смазване на някаква част по съединителя.

2.Добавили са някакво уплатнение с което решили проблема.

3.Колеги при вашите волекси има ли такава "дупка" ? / Сервиза нищо не ми каза за това, а и забравих да попитам/

4.Залепили са ги наново

5.Казват че това било от накладките, и било нормално... Вие как мислите ?

Edited by valery

Share this post


Link to post
Share on other sites

Днес оставих колата, на сервиз.Пича ме гледаше много странно, когато изкарах лист и започнах да му диктувам проблемите.

 

Нека проявим малко великодушие, за техниците този автомобил е също толкова нов, колкото и за нас. :binkybaby:

 

Колеги при вашите волекси има ли такава "дупка" ? / Сервиза нищо не ми каза за това, а и забравих да попитам/

 

Днес, докато оборудвах Волекса със зимни гумени стелки и нарочно опипах цялото пространство пред предната дясна седалка, но не напипах нищо подозрително. Ако може, направи една снимка с указание на точното място, да го проверим по-старателно това нещо.

Share this post


Link to post
Share on other sites

В случая е задължение както на Литекс Моторс, така и на дилърите да намерят решение така, че да не опира.

 

Ами то същото се отнася и за видимостта на приборите на таблото - това определено е дефект, който би следвало да бъде отстранен от производителя и за негова сметка, но на мен в Русе ми предлагат, някакъв фирмаджия, който имал бизнес със сервиза, да ми закачи някаква платка, която щяла да ми превключва нещо, неизвестно какво, така че вероятно ще можело да се виждат нормално приборите през деня, докато са включени късите светлини, ама не е сигурно, щото още на никого не била слагана такава платка, демек, ще експериментират (на чужд гръб). И за това удоволствие ми искат 70 лв.! Помня, като го купувах Волекса беше 30 лв., след месец беше 50 лв., може би по Коледа ще ми поискат 100... (тука се сещам за нецензурни фрази, по повод роднини от женски род).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Днес оставих колата, на сервиз.Пича ме гледаше много странно, когато изкарах лист и започнах да му диктувам проблемите.

 

 

Доста бързо работят в сервиза.Днес ми се обадиха че е готова като изчерпателно ми обясниха какво са правили по колата.

 

1.Скръцането на съединителя, се оправило след смазване на някаква част по съединителя.

2.Добавили са някакво уплатнение с което решили проблема.

3.Колеги при вашите волекси има ли такава "дупка" ? / Сервиза нищо не ми каза за това, а и забравих да попитам/

4.Залепили са ги наново

5.Казват че това било от накладките, и било нормално... Вие как мислите ?

1. И при мен беше така - т.е. със смазване се оправи.

2. При мен не съм забелязал подобен проблем.

3. При мен не съм забелязал подобен проблем.

4. При мен разлепването е малко, но ще се залепи, когато метеорологичните условия са по-добри, за да може да изсъхне по-добре.

5. И при мен от време на време се чува много тих подобен звук и аз си мисля, че е от накладките също. Но дали е нормално не мога да кажа.

 

Разговарях с хората в моя сервиз (МИТВАС - София) и подобни проблеми, които се проявяват в определени моменти или състояние на автомобила са трудни за хващане и диагностика.

Тези дни използвах сервиза на МИТВАС за отстраняване на застрахователни щети (одраскана боя) и съм много доволен от работата им и от отношението им.

Share this post


Link to post
Share on other sites

При мен последните дни парктроника ту работи, ту не... Явно ще трябва да го дам да го лекуват в сервиз. Така че винаги внимавайте, да не чукнете някой.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Моят правеше така след като ми сменяха бронята. Бяха завъртяли един от датчиците накриво. При теб може да се е получило от някоя дупка примерно...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Може би ще е от второто, защото не съм я чуквал досега. Но пък е странно, че не хваща дори цял блок, т.е. не е от определен датчик... И дори го пробвах няколко пъти днес като включа на задна и засече блока после включа и изключа отново няколко пъти и повечето пъти дори не го засича.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Забелязах, че парктръникът работи добре, когато датчиците са чисти и сухи, не са окаляни и не са мокри.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Възможно е наистина да е от някоя дупка, но едва ли е нещо сериозно, би трябвало в сервиза да го оправят бързо.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте всички!

 

Обмислям решението да си купя Voleex C10 и прочетох доста неща по темата. Имам няколко въпроса (за сервизирането и като цяло за поведението на автомобилите).

Освен Митвас (за територията на София) има ли отзиви за други сервизи? Може ли автомобл закупен от един дилър да се обслужва гаранционно другаде?

 

Конкретно към nmnikolov , poroinik , valery (колеги, видях че сте писали не само тук/този форум) - освен проблемите, за които говорите по-горе в темата, глобалното ви мнение за колата, след като сте я карали достатъчно дълго време.

Предварително благодаря на всички!

Можеби скоро ще пиша тук вече като собственик, а не като клиент на СКГТ :-)

 

Поздрави !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Можеш да купиш колата от който представител в страната решиш и да я обслужваш гаранционно при който представител в страната решиш. В София отзивите от Митвас са като цяло позитивни. Сред тези от Грейт Ауто има и позитивни, но и има и много силно негативни.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...