nikid

Members
  • Мнения

    340
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    16

nikid last won the day on Януари 15 2016

nikid had the most liked content!

Обществена Репутация

34 Excellent

1 Последовател

Относно nikid

  • Ранг
    Advanced Member
  1. ВПЕЧАТЛЕНИЕ ОТ Н6

    До колкото става ясно от "премеждията" на колегата @g.genov софтуера е пълен боклук и тук просто няма как да не си зададем въпроса : Какво , аджеба , дремат т.н. "производители" от Литекс Моторс , че не си направят собствена версия за Европа ?! Едва ли софтуера е по сложен от този на един смартфон , а за тях се пишат версии за различните райони , правят се ъпдейти и фиксове и това за нещо дето струва 200-500$ , просто нямам думи ! Явно тук целта е не да се правят качествени автомобили , а качествено да се перат пари май !
  2. ВПЕЧАТЛЕНИЕ ОТ Н6

    Честно казано , според мен това е супер интелигентно решение . Тези дневни светлини от гирлянди светодиоди, с които кичат повечето модели ми идват доста кичозно , някои стоят прилично , но има и направо нелепи . Обаче цената направо ме уби ,1000лв. не струва и оригинален ксенон вече бе хора .
  3. ВПЕЧАТЛЕНИЕ ОТ Н6

    Мдаа , май ще се върна на първото си мнение , че Н6 никак не е евтин за това , което предлага. Съжалявам , че ще прозвучи като реклама , но ще го напиша , защото някои хора трябва да го видят : Към колегата @raymondo ,погледни при Опел в момента Антара бензин 167к.с. ниво Cosmo+ , най-високото е 41735лв. , а дизел 163к.с. 44000лв. цените са с ДДС и преди отстъпката (както ми каза дилъра преди малко) имат и автомацити при всички мотори . Екстрите са повече от ниво Премиум при Н6 , единствено като минус е ,че това е модел след фейслифт т.е вече към края си . Мисля , че това е най-прекия конкурент на Н6 , нереалистично е да сравняваме с Хонда , Тойота и прочее марки , това не е нивото на Н6 .
  4. ВПЕЧАТЛЕНИЕ ОТ Н6

    Без да правя излишна реклама ще кажа , че за Шевролет (няма да споменавам дилъра) без да ги питам ми направиха предложения с 8% отстъпка от вратата преди време , и при други марки също са готови на отстъпки без да си корпоративен клиент . Има също вариант корпоративен клиент да ти договори отстъпка като за тях . Има марки , които не дават повече от 2-3% или даже изобщо не са съгласни за определени модели . Бях се засилил да купувам нова кола преди време , обиколих дилърите и почти навсякъде бяха склонни на отстъпки , голям глад. ПП. Така , като разглегах още веднъж нещата ми се струва ,че ако бензиновия двигател се държи прилично и предвид факта , че мултимедийния център явно е доста посредствен със слаб дисплей , а кожения салон е спорна екстра, ниво ONE за 36хил. с ДДС е супер предложение . ПП1 Още малко разсъждения за екстрите в нивата над ONE , имам автоматични фарове -напълно безмислена екстра след задължението за непрекъснато включени фарове , автоматични чистачки - ами сбъркана работа вечно нещо не уцелват ваксата , круиз контрол - и без него може , аз не го ползвам при мен , що се отнася до мултимедията както вече колегите казаха по горе , слага се една ОЕМ мултимедия за Н6 и ще е по-добре .
  5. ВПЕЧАТЛЕНИЕ ОТ Н6

    Бензиновия вариант на хартия не изглежда зле като параметри с изключение на тези 9/100 л/км среден разход официално обявени . Цената обаче е 4000хил. по-ниска от дизеловия вариант при ниво Премиум и на днешни цени това са около 2тона бензин . При един пробег от 10 000км годишно и разлика в средния разход от около 2.5л /100км това означава , че 8 год. или 80 000км са нужни за да се усети икономия от дизела . Това разбира се са сметки при сегашните цени на горивата и без да се отчита по-скъпата поддръжка на дизела . Остава обаче да се разбере дали този мотор е достатъчно мощен за това купе , така че чакам с нетърпение отзивите на колеги , които са го тествали . Иначе лично аз не смятам Н6 за много евтин , защото конкурентните марки (без Дъстър, него не го броя за жив) при преговори свалят цената с 8-10% , а понякога и повече и се получава горе-долу същото.
  6. В Италия продават още преди да има завода у нас и в момента са на пазара: http://www.greatwall.it/ След като ни дават пазара до Чехия това означава , че останалия пазар ще го покрият от нов завод( или някой , който асамблира на ишлеме) в Западна Европа май. Иначе няма логика да внасят с такси от другия край на света .
  7. Voleex C30 new

    Всички промени са много сполучливи най-вече интериорните разбира се, получило се е страхотно . Струва ми са ,че и седалките са подобрени,станали са по-анатомични и красиви (с изключение на цвета, дано да има и друг) . Решетката също е по-убедителна от старата , но ми се струва , че трябваше да променят и фаровете и да придадат по-съвременен и агресивен вид на предницата , много старомодно изглежда в сравнение с конкуренцията с тези фарове като на КИА отпреди 15год. Задницата си е добре , то на седан какво толкова може да се направи там.
  8. Само за сведение , в българското законодателство пред съда записи от камери и снимки нямат доказателствена стойност . Такива материали могат да подпомогнат разследващите да си изяснят нещата , но трябва да ги докажат пред съда с други способи - свидетели , отпечатъци , ДНК, самопризнание ,документи и пр. Иначе практика е във всички сервизи( не само автомобилни) обслужващи гаранционно да изпишат някоя и друга част за фонда " и аз съм човек " .
  9. Странен проблем?!

    Още като чух какви са проблемите си помислих за помпата на газовата , защото на един приятел Волво-то с "оригинална" Виале точно така започна да прави преди да се спуфти окончателно , но на бензин си вървеше и това ме заблуди , защото в случая и на бензин е имало проблем . Много ми е интересно какво е обяснението за лошата работа и на бензин , може би грешки в компа ?
  10. Обща за Voleex (off-topic от други теми)

    Можем вече официално да забравим за С10 http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/21742-great-wall-svalia-ot-proizvodstvo-voleex-c10/
  11. Всичко за Hover/Haval H6

    Видях я тази новина и честно казано се потресох! За какво им е на пожарникарите безконтактно запалване, стоп -старт, камера за обратно виждане и прочее глезотии!? Защо ще взимат по -скъпия паркетник, като за тази работа Н5 и Стийд са перфектни , доста по -здрави за тежките условия при евентуални горски пожари, а цените са много по -ниски? Явно началниците ще се возят за кеф щото за другата пожарникарска работа Н6 не става!!!
  12. Българският двигател на вода

    Спомням си за това "откритие " , това което не ми се връзва е защо аджеба ще го крие от света, айде да речем, че е искал някакви по -големи пари, които при комунизма няма как да получи, но защо после не е продал патента или организирал производство?! Нормално човек поне ще остави формулата на наследниците си, ето това ми говори, че цялата работа е била скалъпена като реклама на режима на Т.Ж. един вид колко соц науката е велика....
  13. Първия C30 във форума !

    Имал съм такава френска кола без стрелка на датчика за водата , като прегрее светва червена лампа, обяснението е че няма нужда да се отвлича вниманието от много уреди, а щом светне червено спираш , т.е да не се разсъждава много колко е прегряла и може ли да изкара още някой км, а да се вземат мерки моментално.
  14. Първия C30 във форума !

    На класическите седани, на които не се вдига задното стъкло заедно с капака на багажника отворите са такива, че и по -тесни . Виждал съм седани с огромни и дълбоки багажници и несъразмерно малък капак и за да стигнеш до дъното трябва да лазиш вътре. Този на С30 е доре балансиран , все пак трябва да се отчете, че тази конструкция е по -здрава на усуквания на купето от хечбек и комби.
  15. Първия C30 във форума !

    Честито, много добре изглежда с тази боя, сподели впечатления от возията, както и какво определи избора на С30!