white shark Отговорено 22 Юни, 2012 Share Отговорено 22 Юни, 2012 Явно проблема с карето е по-сериозен. Последната седмица 2 карета смениха и пак си го има тропането. Ще се обърнат към китайците за разрешаване на проблема. От сервиза ми казаха, че аз не съм единственият с този проблем. Два пъти за една седмица - много е, откъдето и да го погледнеш! :-( Аз също имах проблем с карето, засега не са го сменяли, само набиваха някакви шлици, но проблемът при мен беше изначало - още откакто взех колата - беше на 16 км. Успех, бързо и окончателно решаване на проблема! :-) Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
poroinik Отговорено 27 Юни, 2012 Share Отговорено 27 Юни, 2012 Митвас - вчера. Викнаха ме за смяна на модула за управление на климатика, за да е сигурно, че няма да има саморазреждане на акумулатора над допустимото. Реших да проверим и климатика и едно тропане във волана, което се усещаше като минавам по павета или по неравен път. Механика беше страхотен. Не му знам името за съжаление, но е един къдрав (Бойко ако чете да пише как се казва . Човека дойде при мен само за да ми каже, че ще маха акумулатора и ако има някакви километри от борд компютъра да ми ги запише. После се качи с мен да чуем тропането (вече беше затегнал някакъв болт на кормилната уредба и нямаше проблем). Докато се возихме отговори на всичките ми въпроси търпеливо. Беше изключително внимателен и любезен. Така се печелят клиенти. 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boyko23 Отговорено 27 Юни, 2012 Share Отговорено 27 Юни, 2012 Казва се Ники и всички в Митвас благодарим за добрите отзиви... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
white shark Отговорено 19 Юли, 2012 Share Отговорено 19 Юли, 2012 Отново ми се наложи да ходя до сервиз (заради разлепена лайсна) и отново много добра реакция от "Митвас" (София)! :-) Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jeko Отговорено 25 Юли, 2012 Share Отговорено 25 Юли, 2012 Тези дни ходих на първото ТО в Грейт Ауто, трябва да споделя- много съм доволен от отношението и от работата, всички забележки, макар и малки бяха взети под внимание и съответно отстранени без проблем Спазиха си и обещанието първото ТО да е за тяхна сметка. Така че благодарности на екипа!! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kida24 Отговорено 27 Юли, 2012 Share Отговорено 27 Юли, 2012 На мен ми бяха казали хубави неща за представителството в Пловдив. На един познат му се беше наложило да ходи и остана много доволен от тях. Явно цялата мрежа на марката у нас и сервизите са на много добро ниво като обслужване и отношение. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emorodev Отговорено 27 Юли, 2012 Share Отговорено 27 Юли, 2012 Здравейте колеги,скоро закупих HOVER 5 и на по-малко от 3000 км. започнаха проблемите!Наложи се да сменям тампона на заден амортисьор(който разбира се ще ми бъде доставен в рамките на 60 дена),след което ми се счупиха скобите за прихващане на щората в багажното отделение,но такива няма на склад-!!! п.п. Май има още доста да се учим от другите! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ванката Отговорено 27 Юли, 2012 Share Отговорено 27 Юли, 2012 Здравейте колеги,скоро закупих HOVER 5 и на по-малко от 3000 км. започнаха проблемите!Наложи се да сменям тампона на заден амортисьор(който разбира се ще ми бъде доставен в рамките на 60 дена ),след което ми се счупиха скобите за прихващане на щората в багажното отделение,но такива няма на склад- !!! п.п. Май има още доста да се учим от другите! Спрях да използвам закачалките или скобите, защото видях че са започнали да се огъват и реших по-добре да не я закачам щората. Предположих че няма да има на склад, но мислех да питам дали не може да си ги сменя ако ми се счупят. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emorodev Отговорено 27 Юли, 2012 Share Отговорено 27 Юли, 2012 Спрях да използвам закачалките или скобите, защото видях че са започнали да се огъват и реших по-добре да не я закачам щората. Предположих че няма да има на склад, но мислех да питам дали не може да си ги сменя ако ми се счупят. E аз пък направих друго,свалих ги и си направих същите с отливка от метал!Станаха уникални,може би ще ги патентовам ?! Но по въпроса с тампоните...това е просто срамно ! Все пак е нов автомабил...!?И там му знам решението но нали е гаранционен ! Купуваш си 2 нови от ISUZU , слага ти ги някой,който го е правил и преди(не както тези в Ловеч) и забравяш... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
elpix Отговорено 31 Юли, 2012 Share Отговорено 31 Юли, 2012 Здравейте, въпроса според мен е, не сами да се чудим как да отстраняваме проблемите а фирмата, тъй като сме си купили ЧИСТО НОВИ АВТОМОБИЛИ. Ако исках да се чудя как да отстраня някакъв проблем щях да си купя пак кола втора употреба. Аз имам проблем със лявата седалка, която тропа леко (като ме вбесява ), ходя вече два пъти в Грейт Ауто и всеки път ми казва, че са я правили заедно с карети на волана но уви, и двата дефекта са си на лице. Следващата стъпка, която ще предприема е да отида в Митвас, там се надявам вече наистина да вземат проблемчетата ми на сериозно. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valery Отговорено 31 Август, 2012 Share Отговорено 31 Август, 2012 Защо има такова голямо разминаване в първото ТО между Личи и Терминатор ? Личи говори за 240 лв а терминатора за 450 ? Възможно ли е да има такива големи разлики ? На Вас колеги, колко Ви излезна първото ТО ? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ванката Отговорено 31 Август, 2012 Share Отговорено 31 Август, 2012 Защо има такова голямо разминаване в първото ТО между Личи и Терминатор ? Личи говори за 240 лв а терминатора за 450 ? Възможно ли е да има такива големи разлики ? На Вас колеги, колко Ви излезна първото ТО ? Най-вероятно защото Li4i пише за Волекс, а terminator за Ховер H5. За Ховера, които карам първото обслужване ми излезе 420 лв в Грейт Ауто. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
newfan Отговорено 31 Август, 2012 Share Отговорено 31 Август, 2012 Най-вероятно защото Li4i пише за Волекс, а terminator за Ховер H5. За Ховера, които карам първото обслужване ми излезе 420 лв в Грейт Ауто. Точно така, за различни коли е! За Ховер-а в Митвас на 13.08. - 473,62 лв. е първото TO. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valery Отговорено 31 Август, 2012 Share Отговорено 31 Август, 2012 О грешката е моя, понеже сме в раздела на Волекс, и по презумция предположих че става въпрос за Волекс. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kida24 Отговорено 13 Ноември, 2012 Share Отговорено 13 Ноември, 2012 Колега, ти от къде си закупи автомобилa и кой дилър и сервиз те обслужват? Най-добре е да разговаряш с тях за отстраняване на проблемите. А ти на тоя джип да не му правиш нещо? 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emorodev Отговорено 13 Ноември, 2012 Share Отговорено 13 Ноември, 2012 Ами закупих го от Пловдив,но като обслужващ сервиз съм в Русе! Дилърите нямат никаква вина,просто тези от Литекс нямат никаква подготовка . Колкото до колата не и правя нищо,все още е на 9 000 км.,явно имам лош късмет! Дано да нямаш същите и те! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ginoo Отговорено 13 Ноември, 2012 Share Отговорено 13 Ноември, 2012 Ами закупих го от Пловдив,но като обслужващ сервиз съм в Русе! Дилърите нямат никаква вина,просто тези от Литекс нямат никаква подготовка . Колкото до колата не и правя нищо,все още е на 9 000 км.,явно имам лош късмет! Дано да нямаш същите и те! Колега и аз съм на същото мнение, ЛМ нямат никаква подготовка и части на склад както обещаваха в началото (дилърите и сервизите не носят никаква отговорност за това че от ЛМ са в безсъзнание) Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emorodev Отговорено 14 Ноември, 2012 Share Отговорено 14 Ноември, 2012 Аз съм на мнение , че ние клиентите трябва да сезираме за тези проблеми,а не типично по български само да си мълчим и да се оплакваме един на друг ! Дано повече хора го правят.. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
feikot Отговорено 14 Ноември, 2012 Share Отговорено 14 Ноември, 2012 Изтеглил си късата клечка май,толкова много оплаквания до сега не е имало.Взимаш си колата,отиваш в сервиза,тропваш с крак и казваш-докато не я оправите,няма да си тръгна (образно),а ако ти откажат -сезирай КЗП.Като гъбена чорба е,просто бъди информиран.Колата ти е гаранционна и няма никакъв проблем в това да отидеш да ти я оправят. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmnikolov Отговорено 14 Ноември, 2012 Share Отговорено 14 Ноември, 2012 (Редактирано) Не е само това. Сега проверих и все още гледам, че не са си оправили брошурата за Волекс на официалния им сайт. Това е срамота и много лесно може някой да ги осъди за подвеждаща реклама... Цитат от pdf файл от сайта: Сигурността е поредният акцент при автомобила благодарение на стандартното оборудване от 4 дискови спирачки, ABS и EBD, спирачен асистент, ESP (опция), въздушни възглавници за шофьора и пасажера (стандарт), странични въздушни възглавници (опция), въздушни завеси отпред и отзад (опция), колани с пиротехнически механизми, обезопасена телескопична колона и т.н. http://www.greatwall.bg/modules/autos/price-equipment/1/voleex-5.pdf Редактирано 14 Ноември, 2012 от nmnikolov Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lab_man Отговорено 14 Ноември, 2012 Share Отговорено 14 Ноември, 2012 Днес Волекса прави точно една седмица, откакто си го взех и вече е на лице първят дефект. Както си карам при наличие на достатъчно количество газ и бензин, индикатора на газовата започва да пищи и бензиноколонката, която е изобразена на него започва да мига. След като се случи така не мога да прехвърля нито на газ, нито на бензин, но въпреки това колата продължава да си се движи. За да се оправи трябва да изключа двигателя, след това си паля веднага и все едно нищо не е било. Колата е оставих в сервиза към 13:00 и преди малко се обадиха да ми кажат, че всичко е готово и мога да мина да си е взема. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
poroinik Отговорено 15 Ноември, 2012 Share Отговорено 15 Ноември, 2012 Спокойно, в началото и аз имах разни проблемчета, но си го обяснявам, че все пак колата е сглобена от хиляди части(+газта, която се прави от друга фирма) и няма как някоя да не даде дефект. След време нещата се стабилизират Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
feikot Отговорено 15 Ноември, 2012 Share Отговорено 15 Ноември, 2012 Газовата инсталация е от отделна фирма По-добрата новина е ,че е оправено веднага. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikid Отговорено 15 Ноември, 2012 Share Отговорено 15 Ноември, 2012 Всъщност проблемите с газовата уредба нямат нищо общо с качеството на автомобила . По принцип АГУ са проблемни и капризни устройства и изискват настройки , донастройки и ходене често при газаджиите , затова този проблем за дефект не го брой . Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lab_man Отговорено 15 Ноември, 2012 Share Отговорено 15 Ноември, 2012 Днес картинката стана още по - шарена. Парктроника и датчика за колана отказаха да работят. На таблото си свети, че не съм закопчал колана, но звуковата сигнализация е няма. Хубавото е, че инженерите в сервиза са доста съвестни и отреагирват веднага. И вчера и днес отидох без да съм се обадил предварително и взеха колата без да мрънкат или да правят физиономии. Вчера като оставих колата, дилъра ме докара до работата, а когато колата стана готова ми е докара също до работното място, защото аз не можех да изляза. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.