Jump to content

Great Wall Hover H7


kamus11

Recommended Posts

Честно казано не ми пука дали са изкопирали този или онзи модел на дадена марка ,а си мисля че и клиентите на Great Wall са на същото мнение.По-важното в случая е доколко са качествени тези ,,имитации''.То е ясно,че винаги ще има някои детайли от колите ,които ще дразнят ,но затова са и изобилието от марки на пазара ,кой каквото му харесва и за каквото има пари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За моделите като С10,30,50 Ховър Н3,5 Стийд нещата са пределно ясни , купувани са лицензи от Тойота , Хонда и Исузу. Интересното е защо китайците всячески се стремят да го скрият вместо да го изтъкват като предимство ?!?!

Вече при Н6 и Н7 има действително собствени разработки въпреки , че за Н6 казват ,че са се "вдъхновявали" от Honda Cr-V и като се погледне вътре в купето архитектурата е доста близка.

Важното е че Н7 изглежда много добре от всякъде , качеството няма начин да не е на ниво , остава да се види цената да не отскочи много на горе .

Редактирано от Говедо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз лично нямам против колата ми да прилича на някоя друга при положение, че финансите ми не позволяват да карам оригинала.

доста съм гледал реплики на суперавтомобили на 5% от цената на оригинала и съм се облизвал жадно жадно :)

Редактирано от Говедо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Пич, в тази световна криза, нали не си мислиш, че някой ще тръгне да "краде", като сам се навре в устата на конкуренцията и бъде осъден на много пари обещетения... Не ги мисли китайците, че още са само на ориз, даже и доматите не ядат с колчетата...

Не виждам пречка да си подадеш CV-то в GreatWall и срещу солидна заплата на експерт да им дадеш акъл как да си правят автомобилите. Успех!

Необходимо ли е, при всяко мнение, различно от "фенското", да се пише така, сякаш е изречена лична обида към някой, (конкретно в този случай към теб) и заради това да ми пишеш за колци, зарзавати и да ме пращаш на работа някъде си ? Разрешаваш ли да мисля по различен начин от теб и да имам право да се изразавам свободно ?

 

Този, или който и да е друг модел от гамата им може да е пак на същите пари, хубав и с детайли неприличащи на такива от други автомобили, просто им трябват ДИЗАЙНЕРИ, не хора прекопиращи нещо, променящи го на 15-20-30 процента и сглобяващи от всичко това возилото.

В тази кола има външни и вътрешни елементи от VAG групата, има стопове поразително приличащи на тези на новия KIA Sportage, има удивително приличаща конзола с бутони за включване на светлините, на тази, която ползва GM в Opel Insignia, новия Saab 9-5 и други техни си марки. Не се вижда целия салон, предполагам, че съвпаденията продължават и назад..

 

Всичко това, може да бъде избегнато. Даже сега е доста по-лесно. Китайците имат достатъчно примери, на други производители от този регион, който също са минали през такъв период на копиране. Могат да анализират как са се приемали моделите им на различните пазари, имат финансите и ще е грешка да вървят дълго по този път!

 

Всяко начало е трудно, но след като си закупил някаква техника, някакво шаси, двигатели, започнал си да правиш твои си- е тъпо е един волан "да не можеш да нарисуваш", който да е на 100% твой,...едни огледала, бутони и други такива.

Редактирано от viggen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

viggen е прав донякъде. Ама няма нужда да изпадаме чак в такива крайности. По простата причина, че автомобили се произвеждат от по-миналия век и до ден днешен са направени милиони модели.Та ако се разтърсим назад във времето, със сигурност ще намерим някой сходен елемент дори и в най-иновативните и екстравагантни модели. От тук нататък ще е много трудно да се измисли нещо, което хем да е невиждано, хем да не е копирано от нещо друго. Но може и китайците да са усвоили добре максимата - защо да откриваме топлата вода, като може просто да я ползваме.... :icon_profileleft: , нали ? А на китайците ще им е трудно още години да изградят собствен облик на стоките, по простата причина, че сега събират на готово всички производители и технологии......и е нормално все още да не могат да се отърсят от шаблоните....също като Япония след 40-те години - сега вече никой не си спомня как копираха всичко, и сега стоките им са отличителни. Извинявайте, малко се отплеснах. А иначе на мен 7-та много ми харесва, изглежда стилна и агресивна. Но пак съм на мнение, че тази кола няма да е евтина като 5-та и 6-та (на която още не знам каква е стойността, някой знае ли ? ) И не бих имал скрупули ако седна в нея, независимо кое от къде е взаимствано. За сега си седя в 5-та и също не се чувствам зле да ви кажа.... :hello2:

Редактирано от radioworld
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 months later...

Малко актуални снимки от Н7:

post-5233-0-60064100-1359462479_thumb.jpgpost-5233-0-98530500-1359462508_thumb.jpgpost-5233-0-35889400-1359462566_thumb.jpgpost-5233-0-44887500-1359462604_thumb.jpgpost-5233-0-60048600-1359462625_thumb.jpgpost-5233-0-03058800-1359462648_thumb.jpgpost-5233-0-07329800-1359462683_thumb.jpgpost-5233-0-25626900-1359462706_thumb.jpgpost-5233-0-73849000-1359462722_thumb.jpgpost-5233-0-48268400-1359462748_thumb.jpgpost-5233-0-40701100-1359462922_thumb.jpgpost-5233-0-52228700-1359462881_thumb.jpgpost-5233-0-99341000-1359462860_thumb.jpgpost-5233-0-55336300-1359462836_thumb.jpgpost-5233-0-90756900-1359462796_thumb.jpg

 

приятно разглеждане, и не пропускайте да видите снимките на Hover П (Ховър Пи)

post-5233-0-87630800-1359462773_thumb.jpg

Редактирано от radioworld
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, и на мен ми направи впечатление. Може да има някакво тунинговане или друг двигател.....знам ли. Всичко беше на китайски. А иначе официално това се води Н7.

Редактирано от radioworld
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

Темата е малко старичка, но реших да я посъживя.

Цялостният изглед на H7 ... екстериор, интериор и т.н изглежда много добре. Интересното е дали ще се предлага на българският пазар и на каква цена.

Моето мнение, е че цена от 50 000лв за H7  с всички есктри и фабрична газова уредба примерно би била нормална.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази кола още не се продава в Китай, не са ясни точните й характеристики, а спекулираме за подходяща ценач. При положение, че H6 се продава от близо 2 години в Азия, а още не можем да се доберем до нея в България :)

 

 

Нека не слагаме каруцата пред коня и да видим какво всъщност представлява H7, в кой клас се бори, дали ще се предлага у нас и тогава да мислим колко би трябвало да струва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

това, което се вижда от снимките е различна концепция - чупещ заден мост, ако не се лъжа хидропневматично окачване, обединено със спирачната система /нещо като многораменно отзад/, модните "два пушека", асистент при спускане /повечко електроника/, визуално изглежда по-тежък, а и реално може би е така - многозонов климатроник, седалки с памет, автомат /дано да е добър и здрав/, по-луксозно обзаведен салон и т.н. - всичко това си има цена и тя не е само в сумата, но и в теглото. Аз лично се надявам това да е отделен модел Н8, а новия Н7 да е по-"джип"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,днес имах възможността да разгледам от близо GW-HAVAL или известен още като Н7 при нас който не знам кога ще се пусне в производство.Колата си е много добра,много хубава визия и дизайн,от вътре беше уникална,красива средна конзола,красиво табло,просто ми останаха очите в нея.Първоначално си мислех,че колата ще е за някой от шефовете,но после при разговор с някакъв човек я натовариха и я закараха на пристанище в гр.Варна и оттам за Китай,дано да ви харесат снимките които направих за форума.

post-8674-0-67622300-1384197081_thumb.jpg

post-8674-0-35067600-1384197085_thumb.jpg

post-8674-0-28597300-1384197088_thumb.jpg

post-8674-0-39808600-1384197091_thumb.jpg

post-8674-0-70877000-1384197194_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снимките на Ники, много пасват с тези от статията в Аутомедия :)

 

http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/21046-great-wall-haval-h8-stava-kinozvezda/

 

За мен това обяснява информацията на Ники, че са го натоварили за Варна и от там в родния Китай. :)

 

Добро попадение :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно ще го пуснат на търг за колекционери - Силвестър Сталоун е пръцкал на предната седалка :)

А интересно защо в статията го наричат Н8.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно ще го пуснат на търг за колекционери - Силвестър Сталоун е пръцкал на предната седалка :)

А интересно защо в статията го наричат Н8.

 

 

Защото H7 е патентовано вече за други цели и китайците няма как да го използват в Европата. Затова и прескачат една цифра.

 

Не съм сигурен, наистина се твърди, че H7 е преименуван на H8, но тук има представяне и на H7 и на H8 в паралел:

http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/19278-great-wall-pokaza-nai-skypiia-si-krosovyr/

 

H8 е нов, по-луксозен и по-скъп модел на марката. H7 обаче вече се е сдобил с хибридно задвижване!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...