radowolf

Members
  • Мнения

    216
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    7

radowolf last won the day on Февруари 15 2014

radowolf had the most liked content!

Обществена Репутация

18 Good

2 Последователи

Относно radowolf

  • Ранг
    Member

Profile Information

  • Карам:
    Dacia Sandero
  1. Газова уредба марка "TELEFLEX" на GW HOOVER CUV

    Не става въпрос за еднократно действие а за начин на експлоатация. Ако искаш да си поддържаш автомобила в изправност - от време на време на бензин, ако не ти пука за машината и искаш да спестяваш от гориво (но да имаш проблеми след време) - караш на газ. На предишната ми кола - рено19 с обикновено газово си бях изградил навици - като наближа крайната дестинация обръщам принудително на бензин и покарвам така последните 2-3 км. До колкото си спомням от прочетенеото тук монтираните от Литекс моторс ГИ с течна фаза имаха впръскване на бензин на всеки двайсе и няколко впръсквания на газ. Ама при обикновените ГИ с газова фаза не знам може ли да се направи такава настройка. Това също би помогнало за поддръжката на бензиновата горивна система ама ще намали икономията.
  2. Газова уредба марка "TELEFLEX" на GW HOOVER CUV

    Карам основно със 100 октановия на Марешки, а преди това 100 октановите на ОМВ и Еко, както и 96 на петрол. На 75 000 съм и мотора пее. Не е имала и няма и да има газово. Предпочитам да имам безпроблемна работа на машината от колкото да спестя някоя и друга стотинка че да ги дам после за ремонти.
  3. Газова уредба марка "TELEFLEX" на GW HOOVER CUV

    Старо правило при експлоатацията на автомобил с газова уредба е на всеки 1000 км на газ да се кара поне 100 км на бензин. Освен това бензина трябва да се сменя по-често, т.е. да не се залежава в резервоара. Да се кара с по-качествен бензин, в който евентуално може да има по-малко примеси и т.н. Масово явление обаче е хората да си настройват инжекционите да обръщат на газ още на 30-40 градуса и почти не карат на бензин. От там и проблемите. Ама андрешковщина - к'во да прайш.
  4. Избор на масло

    Аз също ползвам Бардал ама си го взимам от Проспийд.
  5. Неработещо парно при Волекс ц 10

    Много труден за четене пост. Иначе - за да задръства радиатора трябва да има някаква причина - или антифриза не е качествен или е неподходящ за този мотор. Моята кола е на над 7 години и преди няколко месеца правих смяна на течности между които и антифриза. Това което източиха от колата си бе напълно в норма и нямаше никакви утайки, мръсотии и т.н. Най-добре върви пак в сервиз да ти промият системата и си смени пак радиатора на парното. Той се явява най-нниска точка в охладителната система и всичките боклуци се събират в него - от там и задръстването. Друг е въпроса че при подходящ вид антифриз за мотора не би трябвало да има боклуци на нова кола ама това е вече друга тема.
  6. Litex Motors фалира

    Нищо общо с истината. За да съществува един завод той трябва да произвежда, а в този завод нищо не се е произвеждало ... никога. С мошенгии пазари не се завземат!
  7. Съвет за покупка

    Те от Литекс моторс и преди да се заиграят с фалирането със зор осигуряваха резервни части за гаранционните автомобили та особена разлика няма да има. А иначе, от къде - всеки уважаващ себе си магазин за авточасти може да ти достави каква да е част - някой от турция, други от китай, трети от Бог знае къде. Щом колите ви не са гаранционни избора на части е много по-лесен, в повечето случаи и по-евтин.
  8. По принцип производителите винаги си оставят резерв така че може да се "пипне", ама от обясненията на тунери съм разбрал че за атмосферен мотор няма много смисъл от тази процедира, освен ако се правят промени и по хардуера - обклечаване на входящия въздушен поток, преработка на газоразпределителния вал, облекчаване на генерацията и т.н. и едва тогава може софтуерно да се подобри работата на мотора с цел повишаване на мощността. При всички тия операции обаче гаранцията на колата отива на кино ... та пак си помисли дали не е по-лесно да смениш колата с по-мощна.
  9. Свещи на Ховер 5

    В момента съм на почти 62000 км с оригиналните свещи с които сандерото е излязло от завода. Кара се само на бензин и то само с по-високооктанови горива от големите вериги (последните няколко месеца само 100 октана на Марешки) и нямам никакви проблеми с мотора. Не мисля да ги сменям поне още 10 000 км.
  10. Ново попълнение H6 2.0TCI

    Така описаната липса на мощност и високия разход бих отдал на много ама наистина много лошо гориво или проблем в двигателя. Аз не бих я карал повече - директно в най-близкия дилър. А и като гледам другия колега със същия модел споделя съвсем различни наблюдения върху разхода и пътното поведение!
  11. Ново попълнение H6 2.0TCI

    Разхода е много относително понятие. По принцип всички производители публикуват данни, които са много далеч от реалните. Техния разход е засичан (или изчислен) на базата на някакви идеални условия. А реалния е обикновено с литър нагоре (за дизелите разликата е по-малка) от каталожния. Моето сандеро го дават 5.4 извънградско а аз по-малко от 6.4 трудно постигам. Комбинирания го дават 7.0 а при мен е около 7.3 до 7.5 зимата. На магистрала при движение със скорости над 140 е близо 10/100. Не че не е възможно да се постигнат каталожните стойности, но е тегаво и предизвиква псувни у другите участници в движението! Твоята кола е значително по-тежка от Дъстъра, а както всички знаем и той не е кой знае колко икономичен. С тази аеродинамика на тухла е нормално да има завишен разход. А и начина на шофиране също не е за пренебрегване. Често виждам хора, които ускоряват и натискат спирачка, пак ускоряват и натискат спирачка. Аз се опитвам да карам с минимално използване на спирачката, като предвиждам препятствията, завоите и местата които се преминават с по-ниска скорост. Натискането на спирачката превръща горивото в топлина и прах. А спускането на скорост при съвременните автомобили е с разход близък до нулата. Ще свикнеш с колата и ще оптимизираш разхода, ама не очаквай чудеса. Все пак караш камионче. ПП: Имам приятел с Ладроувър Фрийлендър2, с перманентно 4х4 или както там се казва. Кара много внимателно, бавно и полека за да вижда на дисплея 7.1-7.2 ... това за дизел, не като при мен за бензин. Веднъж го беше сложил на моментен разход и се наложи да изпревари два камиона на къса права ... няма да казвам колко беше показанието ... само ще уточня че той вече не пуска на моментен за да не го боли главата ... кара си колата и се кефи.
  12. Има и вариант с подмяна на газораспределението ... подмяна на вала, клапаните и т.н., но както ти е написал колегата по-горе - най евтино е да се пипне ЕКУ-то като се подобрят горивните карти. Останалото е за ентусиасти.
  13. Профилактика на климатика

    Във втората фаза на някои модели на дачия имаха сходни проблеми ... след продължително използване изпарителя замръзва ... оказа се препълване на климатика с фреон. След коригиране на количеството фреон проблема изчезва.
  14. Проблема не е в помпата. От това, което съм чел за този вид системи съм останал с впечатление че основен фактор е калпавата ни газ. И не е само виале ... и други производители имат системи по тази иначе интересна технология ... но почти всички имат този проблем.
  15. Шумоизолация на купето на Волекс C10

    нямам предвид марката от сайта ... само обяснението по-долу за нивото на шум: http://www.michelin.bg/tyres/learn-share/buying-guide/future-tyre-labelling