Jump to content

Recommended Posts

<h3 class="post-title entry-title"></h3>

 

 

1.jpg

2.jpg

Миналата година разбрахме, че

Great Wall подготвя редица нови SUV модели за моделната 2012г. Днес в Пекин, бе представен първият модел от тях, който ще носи името Hover Н7. Той ще се предлага на пазара още от тази година, като ще застане над Great Wall Hover H6. Размерите на модела са както следва: дължина - 4.8м, ширина - 1.93м и височина - 1.78м. Те се доближават плътно до тези на Hover H5, чието производство в Китай ще бъде преустановено. Новият Н7 ще се предлага с място за 5 човека, но ще има и версия снабдена с трети ред седалки. Според информацията един от двигателите които ще намират място под предния капак ще бъде 2.0 литров с принудително пълнене на цилиндрите и мощност 217к.с. задвижването ще бъде на четирите колела предавано чрез 6-степенна автоматична трансмисия. посочената максимална скорост е 180км/ч, а средния разход на гориво възлиза на 10.8л/100км. Цени за сега не се споменават, нито това дали този модел ще започне да се произвежда и у нас.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голям, модерен и агресивен, вероятно ще се предлага и с двулитровия дизел, който ни е известен. С цени под 40 000лв. ще има успех, дано по-скоро се появи и у нас :) Хубаво е наличието на автоматик с повечко предавки, мощен двигател и вероятно куп други изпипани дреболии спрямо предишните модели.

 

Edit: Тук има много снимки на колата от всички ъгли:

http://www.chinacartimes.com/2012/04/10/hover-h7-largest-powerful-great-wall/

 

Ключов цитат за екстричките:

 

Aimed at a higher market segment, it will offer gadgets the Chinese love: push-start button, multifunctional steering wheel, navigation and DVD system, automatic air conditioning, electric, heated and memory seats.

In the safety department, the H7 will be equipped with 10 airbags, electronic stability control (ESC) and reverse parking sensors. It will also offer adaptive front-lighting system (AFS) and a blind spot monitoring system.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпреки че напомня на VW Touareg, много добре са го "пипнали". Страхотен е!

Само да дойде в България с конкурентна цена. :toothy12::toothy9::toothy12:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер е нищо, че има силуета на туарег, предницата на санта фе и волана е от шкода пак бих си го купил, ако цената е конкурентна както при другите модели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аааа да, няма нищо лошо да копира другите, само го споменах, иначе е доста добър, само малко ме притеснява малкия двигател с тия коне, това ще му посъкрати живота

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо да му го съкрати :) ? Всичко зависи от това как се кара:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така е, но поне до толкова колкото знам и разбирам, форсираните двигатели - малки но с много коне, което е характерно за източните марки - японски, китайски и тн., се износват по-бързо, точно защото се претоварват, един голям двигател почти никога не е натоварен докрай, тук от голямо значение е и при какви обороти се постигат тези коне, ако са при ниски няма проблем, но ако са при високи, винаги двигателя ще поддържа по-високи обороти при движение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хонда си форсират така двигателите от преди да се родя и още вървят, така че това не е проблем. А и постигат доста високи обороти ;)

Редактирано от zlos7ar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи трябва да изчакаме да се появи инфо за този двигател, за да се види при колко оборота ги постига:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хонда си форсират така двигателите от преди да се родя и още вървят, така че това не е проблем. А и постигат доста високи обороти ;)

така е аз лично карам Хонда, но лошото е, че този двигател постига мощността си при високи обороти и при изпреварване е трудно, а непрекъснатото форсиране неминуемо води до по-борзо износване, затова е важно при какви обороти се постигат, а на Хонда двигателите просто са много качествени, на Ховър дали са чак такива?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така като ги гледам, досега слагат доста изпитани двигатели, Ховър - мотор на Митсубиши, а в Русия на Тойота, на Болекс 1,5VVTi на Тойота. Руснаците като ги гледам карат колите на Грейт Уол от десетина години и общото мнение е, че моторите са много добри и надеждни, а и самите Ховър-и са доста здрави :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така като ги гледам, досега слагат доста изпитани двигатели, Ховър - мотор на Митсубиши, а в Русия на Тойота, на Болекс 1,5VVTi на Тойота. Руснаците като ги гледам карат колите на Грейт Уол от десетина години и общото мнение е, че моторите са много добри и надеждни, а и самите Ховър-и са доста здрави :)

Та двигателите на Тойота и Митсубиши няма спор, но да видим дали няма да е някаква тяхна разработка, не че не може да е уникален, но като не е минал проверката на времето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Китайците могат всичко:) А в крайна сметка, вече не никак сложно да се направи надежден ДВГ. Въпросът е, какви материали ще се вложат в неговата изработка.

Преди години работих в една фирма, която имаше микробуси Газела - руски:) Единия беше влизал в сервиз за основен ремонт на двигателя. Аз лично съм карал този, с който работех поне 7-8 пъти в сервиз. Алуминият, от който беше излят блока на двигателя беше много мек и некачествен. Едната свещ беше влезнала на вътре, та се правиха нови резби и се слагаха втулки. А друга недомислица на руснаците беше на двигател 2,3Л с два разпределителни вала да сложат карбуратор от Лада:) Та технологията я има, за модерните системи има патенти, които се купуват, а могат и да се разработват и нови. Въпросът е, всичко да се прави с АКЪЛ:) А китайците могат и това, не само да копират некачествено, могат да го правят и доста качествено.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е това е модела за който ви говорих преди време......изглежда много добре. Единственото в което съм сигурен е, че за сега това им е най-луксозния модел за джип и едва ли цената ще бъде 40 000 лв....но пък като знам Хувъра какво предлага за 34 000, нищо чудно да са решили да превземат пазара с ниски цени. С интерес очаквам изложението в Пекин в края на месеца - кой знае още какви модели ще изкарат. А както върви, нищо чудно след 20-тина години цял свят да кара китайски автомобили.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

217кс от 2 литра бензинов двигател въобще не е много. VW имат турбиниран 1.4 двигател 188кс или 2.5 към 300кс. Хонда имат атмосферен двигател 2.0 250кс. Стига да е направен кадърно, такъв двигател ще има стотици хиляди километри живот. Е, един атмосферен 2.0 120кс двигател може да изкара и милион, а този "едва" половин милион, но за собственика, който взима нов автомобил, това е от нулево значение.

 

така е аз лично карам Хонда, но лошото е, че този двигател постига мощността си при високи обороти и при изпреварване е трудно, а непрекъснатото форсиране неминуемо води до по-борзо износване, затова е важно при какви обороти се постигат, а на Хонда двигателите просто са много качествени, на Ховър дали са чак такива?

 

Хонда нямат турбинирани двигатели (изключаейки един бензин от 80те и модерния им дизел). А това е точно такъв. Което значи, че ще постига голяма мощност на много по-ниски обороти от типичен атмосферен двигател на Хонда. От друга страна добавянето на турбина на бензиновия двигател го усложнява и прави малко по-капризен за каране и поддръжка (не трябва да се вкарва в обороти докато е студен, добре е да стои по 30-60 секунди на празен ход след всяко по-дълго каране). Добавя малко "турбо лаг" (много малко, но осезаемо забавяне от натискането на педала на газта до отговора на двигателя). Но все повече МПС-та са с турбинирани двигатели, заради осезаемо по-ниския разход и съответно по-лесното покриване на евро-нормите с по-мощен двигател. Защото ако се кара спокойно, не харчи много повече от съответния атмосферен двигател, ако се настъпва здраво, има голяма мощност, но и започва да гълта гориво.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голямо предимство на тубото при бензиновите двигатели е високия вътящ момент още в ниските обороти , нещо непостижимо дори и за системите VVTi , иначе както каза админа по -горе, ако започнеш да го настъпваш си гълта здраво и край с икономията .

Н7 има отличен дизайн както на екстериора така и на итериора , където могат да се намерят някои прилики с различни модели , но това става и при другите . Основно може да се критикува отново липсата на някакъв общ фирмен дизайн м/у отделните модели на GW , като единствана прилика с Н6 виждам в подчертаните хоризонтални линии на предната решетка .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голямо предимство на тубото при бензиновите двигатели е високия вътящ момент още в ниските обороти , нещо непостижимо дори и за системите VVTi , иначе както каза админа по -горе, ако започнеш да го настъпваш си гълта здраво и край с икономията .

Н7 има отличен дизайн както на екстериора така и на итериора , където могат да се намерят някои прилики с различни модели , но това става и при другите . Основно може да се критикува отново липсата на някакъв общ фирмен дизайн м/у отделните модели на GW , като единствана прилика с Н6 виждам в подчертаните хоризонтални линии на предната решетка .

да, скачат от модел на модел, няма почти никаква наследственост, ту правят високопроходим Н5, ту градския Н6, сега пък този, а вичките носят името Ховър.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все още нямат наследственост. Нямат и характер. Не можеш да намериш някакви "характерни" прилики между моделите - нещо във формите, фаровете, решетките или каквото и да е освен емблемата, с което да си кажеш "ето това е облика на Great Wall". Всеки модел като дизайн е сам за себе си, като изключим Voleex C10 & C20R. Това си е нормално за китайците, Great Wall са първите които сериозно са се заели с европейския пазар, както са и първите, които са инвестирали в изследователски и дизайнерски център в ЕС (мисля, че го правят в Германия). С това се надявам да наемат някое голямо име в сферата на автомобилния дизайн и да направи всички техни линии автентични.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С това се надявам да наемат някое голямо име в сферата на автомобилния дизайн и да направи всички техни линии автентични.

Точно от това имат крещяща нужда.

Каквото и да си говорим, в тоя автомобил, има копирани, външен и вътрешен дизайн, на- купе, табло и елементите по тях, от няколко различни марки. При това доста сериозно копирани, по начин, изключващ случайни съвпадения!

И това ако е работа на:

.....които са инвестирали в изследователски и дизайнерски център в ЕС (мисля, че го правят в Германия)..

То всички в тоя център са за сериозно мъмрене.. и това е най-малкото, което трябва да им се случи...

 

Колкото по бързо се отърват от "копи-пейст-а", толкова по-бързо ще им дойде и успеха в Европа.

Редактирано от viggen

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То всички в тоя център са за сериозно мъмрене.. и това е най-малкото, което трябва да им се случи...

 

Колкото по бързо се отърват от "копи-пейст-а", толкова по-бързо ще им дойде и успеха в Европа.

 

Пич, в тази световна криза, нали не си мислиш, че някой ще тръгне да "краде", като сам се навре в устата на конкуренцията и бъде осъден на много пари обещетения... Не ги мисли китайците, че още са само на ориз, даже и доматите не ядат с колчетата...

Не виждам пречка да си подадеш CV-то в GreatWall и срещу солидна заплата на експерт да им дадеш акъл как да си правят автомобилите. Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Любомир, до голяма степен viggen е прав. Great Wall са били осъждани от Fiat за пълно изкопирване на Panda и не са имали право да продават в ЕС модела повече (мисля че беше Peri). Наскоро показаха модел изкопиран от X6 & Audi Q7, който няма да стигне до производство заради очевадните имитации, поне не и за Европа. Конкретно H7 може и да копира различни елементи, но като цяло си има някакъв собствен облик (както C10 е явно, че имитира Toyota Yaris, но не е толкова крещящо).

 

Въпросния изследователски център тепърва (ще)се изгражда - обявиха го преди няколко месеца. Наистина се надявам да започнат да изградят собствен характер на автомобилите, наследственост между различните поколения и отделните линии. Без такъв, постоянно ще има нападки, че са имитатори и не могат да направят нищо сами (тук знаем, че не е така, че компанията инвестира и се развива, че разработва собствените двигатели и модели, но за предубедените хора без по-вътрешни познания изглежда точно така).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Любомир, до голяма степен viggen е прав. Great Wall са били осъждани от Fiat за пълно изкопирване на Panda и не са имали право да продават в ЕС модела повече (мисля че беше Peri). Наскоро показаха модел изкопиран от X6 & Audi Q7, който няма да стигне до производство заради очевадните имитации, поне не и за Европа. Конкретно H7 може и да копира различни елементи, но като цяло си има някакъв собствен облик (както C10 е явно, че имитира Toyota Yaris, но не е толкова крещящо).

 

Въпросния изследователски център тепърва (ще)се изгражда - обявиха го преди няколко месеца. Наистина се надявам да започнат да изградят собствен характер на автомобилите, наследственост между различните поколения и отделните линии. Без такъв, постоянно ще има нападки, че са имитатори и не могат да направят нищо сами (тук знаем, че не е така, че компанията инвестира и се развива, че разработва собствените двигатели и модели, но за предубедените хора без по-вътрешни познания изглежда точно така).

 

Ако са се правили на тарикати и са се опарили е едно, друго ако имат платени права за ползването на определени елементи.

Всяка интелектуална собственост се патентова за да се избегнат кражбите.

Ползването на елементи става чрез плащане на патентни такси.

Нима е проучен въпроса кои елементи от вътрешен и външен дизайн не са платени, че да се твърди - те го откраднаха...

 

Много е лесно да се лепват етикети...

 

ПП: В зависимост от законодателството - могат да произвеждат копия (по-евтини) и на цитираните, стига в Китай това да е разрешено и стига да го правят само на техния пазар.

Редактирано от Любомир

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

off topic: САМО ОМИР НЕ Е ПРЕПИСВАЛ И ТО НЕ ЗАЩОТО Е БИЛ СЛЯП, А ЗАЩОТО Е БИЛ ПРЪВ

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×