mistarmi Отговорено 18 Април, 2012 Share Отговорено 18 Април, 2012 Честно казано не ми пука дали са изкопирали този или онзи модел на дадена марка ,а си мисля че и клиентите на Great Wall са на същото мнение.По-важното в случая е доколко са качествени тези ,,имитации''.То е ясно,че винаги ще има някои детайли от колите ,които ще дразнят ,но затова са и изобилието от марки на пазара ,кой каквото му харесва и за каквото има пари. 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikid Отговорено 18 Април, 2012 Share Отговорено 18 Април, 2012 (Редактирано) За моделите като С10,30,50 Ховър Н3,5 Стийд нещата са пределно ясни , купувани са лицензи от Тойота , Хонда и Исузу. Интересното е защо китайците всячески се стремят да го скрият вместо да го изтъкват като предимство ?!?! Вече при Н6 и Н7 има действително собствени разработки въпреки , че за Н6 казват ,че са се "вдъхновявали" от Honda Cr-V и като се погледне вътре в купето архитектурата е доста близка. Важното е че Н7 изглежда много добре от всякъде , качеството няма начин да не е на ниво , остава да се види цената да не отскочи много на горе . Редактирано 19 Април, 2012 от Говедо Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitibaldi Отговорено 18 Април, 2012 Share Отговорено 18 Април, 2012 (Редактирано) аз лично нямам против колата ми да прилича на някоя друга при положение, че финансите ми не позволяват да карам оригинала. доста съм гледал реплики на суперавтомобили на 5% от цената на оригинала и съм се облизвал жадно жадно Редактирано 19 Април, 2012 от Говедо Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viggen Отговорено 18 Април, 2012 Share Отговорено 18 Април, 2012 (Редактирано) Пич, в тази световна криза, нали не си мислиш, че някой ще тръгне да "краде", като сам се навре в устата на конкуренцията и бъде осъден на много пари обещетения... Не ги мисли китайците, че още са само на ориз, даже и доматите не ядат с колчетата... Не виждам пречка да си подадеш CV-то в GreatWall и срещу солидна заплата на експерт да им дадеш акъл как да си правят автомобилите. Успех! Необходимо ли е, при всяко мнение, различно от "фенското", да се пише така, сякаш е изречена лична обида към някой, (конкретно в този случай към теб) и заради това да ми пишеш за колци, зарзавати и да ме пращаш на работа някъде си ? Разрешаваш ли да мисля по различен начин от теб и да имам право да се изразавам свободно ? Този, или който и да е друг модел от гамата им може да е пак на същите пари, хубав и с детайли неприличащи на такива от други автомобили, просто им трябват ДИЗАЙНЕРИ, не хора прекопиращи нещо, променящи го на 15-20-30 процента и сглобяващи от всичко това возилото. В тази кола има външни и вътрешни елементи от VAG групата, има стопове поразително приличащи на тези на новия KIA Sportage, има удивително приличаща конзола с бутони за включване на светлините, на тази, която ползва GM в Opel Insignia, новия Saab 9-5 и други техни си марки. Не се вижда целия салон, предполагам, че съвпаденията продължават и назад.. Всичко това, може да бъде избегнато. Даже сега е доста по-лесно. Китайците имат достатъчно примери, на други производители от този регион, който също са минали през такъв период на копиране. Могат да анализират как са се приемали моделите им на различните пазари, имат финансите и ще е грешка да вървят дълго по този път! Всяко начало е трудно, но след като си закупил някаква техника, някакво шаси, двигатели, започнал си да правиш твои си- е тъпо е един волан "да не можеш да нарисуваш", който да е на 100% твой,...едни огледала, бутони и други такива. Редактирано 18 Април, 2012 от viggen 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radioworld Отговорено 3 Май, 2012 Share Отговорено 3 Май, 2012 (Редактирано) viggen е прав донякъде. Ама няма нужда да изпадаме чак в такива крайности. По простата причина, че автомобили се произвеждат от по-миналия век и до ден днешен са направени милиони модели.Та ако се разтърсим назад във времето, със сигурност ще намерим някой сходен елемент дори и в най-иновативните и екстравагантни модели. От тук нататък ще е много трудно да се измисли нещо, което хем да е невиждано, хем да не е копирано от нещо друго. Но може и китайците да са усвоили добре максимата - защо да откриваме топлата вода, като може просто да я ползваме.... , нали ? А на китайците ще им е трудно още години да изградят собствен облик на стоките, по простата причина, че сега събират на готово всички производители и технологии......и е нормално все още да не могат да се отърсят от шаблоните....също като Япония след 40-те години - сега вече никой не си спомня как копираха всичко, и сега стоките им са отличителни. Извинявайте, малко се отплеснах. А иначе на мен 7-та много ми харесва, изглежда стилна и агресивна. Но пак съм на мнение, че тази кола няма да е евтина като 5-та и 6-та (на която още не знам каква е стойността, някой знае ли ? ) И не бих имал скрупули ако седна в нея, независимо кое от къде е взаимствано. За сега си седя в 5-та и също не се чувствам зле да ви кажа.... Редактирано 3 Май, 2012 от radioworld 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radioworld Отговорено 29 Януари, 2013 Share Отговорено 29 Януари, 2013 (Редактирано) Малко актуални снимки от Н7: приятно разглеждане, и не пропускайте да видите снимките на Hover П (Ховър Пи) Редактирано 29 Януари, 2013 от radioworld 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rtasev Отговорено 29 Януари, 2013 Share Отговорено 29 Януари, 2013 Па пише Н8 на номерата Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radioworld Отговорено 29 Януари, 2013 Share Отговорено 29 Януари, 2013 (Редактирано) Да, и на мен ми направи впечатление. Може да има някакво тунинговане или друг двигател.....знам ли. Всичко беше на китайски. А иначе официално това се води Н7. Редактирано 29 Април, 2013 от radioworld Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobi878 Отговорено 8 Юли, 2013 Share Отговорено 8 Юли, 2013 Темата е малко старичка, но реших да я посъживя. Цялостният изглед на H7 ... екстериор, интериор и т.н изглежда много добре. Интересното е дали ще се предлага на българският пазар и на каква цена. Моето мнение, е че цена от 50 000лв за H7 с всички есктри и фабрична газова уредба примерно би била нормална. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
admin Отговорено 8 Юли, 2013 Share Отговорено 8 Юли, 2013 Тази кола още не се продава в Китай, не са ясни точните й характеристики, а спекулираме за подходяща ценач. При положение, че H6 се продава от близо 2 години в Азия, а още не можем да се доберем до нея в България Нека не слагаме каруцата пред коня и да видим какво всъщност представлява H7, в кой клас се бори, дали ще се предлага у нас и тогава да мислим колко би трябвало да струва. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JI_GIT Отговорено 6 Ноември, 2013 Share Отговорено 6 Ноември, 2013 това, което се вижда от снимките е различна концепция - чупещ заден мост, ако не се лъжа хидропневматично окачване, обединено със спирачната система /нещо като многораменно отзад/, модните "два пушека", асистент при спускане /повечко електроника/, визуално изглежда по-тежък, а и реално може би е така - многозонов климатроник, седалки с памет, автомат /дано да е добър и здрав/, по-луксозно обзаведен салон и т.н. - всичко това си има цена и тя не е само в сумата, но и в теглото. Аз лично се надявам това да е отделен модел Н8, а новия Н7 да е по-"джип" Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki-25 Отговорено 11 Ноември, 2013 Share Отговорено 11 Ноември, 2013 Здравейте колеги,днес имах възможността да разгледам от близо GW-HAVAL или известен още като Н7 при нас който не знам кога ще се пусне в производство.Колата си е много добра,много хубава визия и дизайн,от вътре беше уникална,красива средна конзола,красиво табло,просто ми останаха очите в нея.Първоначално си мислех,че колата ще е за някой от шефовете,но после при разговор с някакъв човек я натовариха и я закараха на пристанище в гр.Варна и оттам за Китай,дано да ви харесат снимките които направих за форума. 2 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
feikot Отговорено 11 Ноември, 2013 Share Отговорено 11 Ноември, 2013 Зверски добре изглежда Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ванката Отговорено 11 Ноември, 2013 Share Отговорено 11 Ноември, 2013 Снимките на Ники, много пасват с тези от статията в Аутомедия http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/21046-great-wall-haval-h8-stava-kinozvezda/ За мен това обяснява информацията на Ники, че са го натоварили за Варна и от там в родния Китай. Добро попадение Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
poroinik Отговорено 12 Ноември, 2013 Share Отговорено 12 Ноември, 2013 Сигурно ще го пуснат на търг за колекционери - Силвестър Сталоун е пръцкал на предната седалка А интересно защо в статията го наричат Н8. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radowolf Отговорено 12 Ноември, 2013 Share Отговорено 12 Ноември, 2013 Защото H7 е патентовано вече за други цели и китайците няма как да го използват в Европата. Затова и прескачат една цифра. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valery Отговорено 12 Ноември, 2013 Share Отговорено 12 Ноември, 2013 Многоооооо е яка ! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
admin Отговорено 12 Ноември, 2013 Share Отговорено 12 Ноември, 2013 Сигурно ще го пуснат на търг за колекционери - Силвестър Сталоун е пръцкал на предната седалка А интересно защо в статията го наричат Н8. Защото H7 е патентовано вече за други цели и китайците няма как да го използват в Европата. Затова и прескачат една цифра. Не съм сигурен, наистина се твърди, че H7 е преименуван на H8, но тук има представяне и на H7 и на H8 в паралел: http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/19278-great-wall-pokaza-nai-skypiia-si-krosovyr/ H8 е нов, по-луксозен и по-скъп модел на марката. H7 обаче вече се е сдобил с хибридно задвижване! 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
st.videv Отговорено 25 Ноември, 2013 Share Отговорено 25 Ноември, 2013 Ето ви в днешен весник http://www.trud.bg/Article.asp?ArticleId=2480151 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.