terminator Отговорено 18 Декември, 2012 Share Отговорено 18 Декември, 2012 (Редактирано) Специално ми/ни се обадиха, че трябва да си получим (не помня сервизна или гаранционна) книжка, но специално ходих да я взема. Става дума за газовата уредба. Редактирано 19 Декември, 2012 от terminator Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
feikot Отговорено 18 Декември, 2012 Share Отговорено 18 Декември, 2012 Аз пък вчера карах на преглед Нивата ми,а тя е и с метан и с газова,и ми казаха,че вече са премахнали прегледа на газовите уредби и на ГТП ти вписват че имаш и я проверяват (евентуално,защото не са газаджии и не знам как...) Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Говедо Отговорено 18 Декември, 2012 Share Отговорено 18 Декември, 2012 Да, вече при ГТП е проверката/заверката на газовите уредби. При мен обходиха бутилката в багажника с газ анализатор за да видят дали не изпуска. Което е ок за отбиване на номера, при все че не дава яснота как стои въпроса хидравличното изпитване на бутилката което до сега трябваше да се прави на всеки 5 години. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmnikolov Отговорено 19 Декември, 2012 Share Отговорено 19 Декември, 2012 (Редактирано) Ванка, аз гаранционната книжка на газовата си я взех преди 2 месеца, въпроса е аджеба трябва ли да имам други документи? В момента в талона на колата не пише, че е на газ. Гаранционната книжка не е логично изобщо да се приема като документ за пред контролните органи. Нямаме никакви сертификати за газовата, сертификати за монтажа и т.н. И тъй като второто ГТП е чак след 2 години и 1 месец, то дотогава без никакви документи за газовата ли ще си карам? А за това, че отнеха сертификтите на газаджиите и вече газовите уредби се изпитват по време на ГТП го знам от доста време. Редактирано 19 Декември, 2012 от nmnikolov Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vodi6933 Отговорено 19 Декември, 2012 Share Отговорено 19 Декември, 2012 При ГТП на колата на талона за преглед който дават пише че автомобила е с газова уредба,което означава че тя и автомобила са изправни и са преминали ГТП.Регистроцията на нови коли в КАТ не е ГТП аако не и е издаден и допълнителен лист/талон/ за ГТП.Ако е така трябва да мините и на ГТП за да Ви вземат допълнително пари.То затова е направено 20лв за колата и 20лв още за газовата. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmnikolov Отговорено 19 Декември, 2012 Share Отговорено 19 Декември, 2012 Разбира се, че колите ни са минали ГТП преди да си ги вземем при закупуването им. Само че за заварни положения казваха, че ГТП на газовата ще мине чак на следващото ГТП, което за нови коли е чак на 3-тата година. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ванката Отговорено 19 Декември, 2012 Share Отговорено 19 Декември, 2012 При наличие на N1 техническия преглед е на 1 година, защото се води тежкотоварен автомобил. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitku Отговорено 20 Декември, 2012 Share Отговорено 20 Декември, 2012 Чак пък "тежко" товарен. Води се товарен. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ванката Отговорено 20 Декември, 2012 Share Отговорено 20 Декември, 2012 Чак пък "тежко" товарен. Води се товарен. Приема се забележката. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ЯворМитев Отговорено 28 Март, 2013 Share Отговорено 28 Март, 2013 (Редактирано) Колеги, случайно някой да знае какво количество газ се изразходва при престой на запален двигател за час.......Волекс Ц10 с фабрична газова. Питам ви защото някой път "блея" да чакам с часове до едни кораби и да знам колко ми струва това. Дали да блея на газ или на бензин е вероятно излишен въпрос. Поздрави Редактирано 28 Март, 2013 от yavorphoto Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
garson Отговорено 28 Март, 2013 Share Отговорено 28 Март, 2013 Разходът зависи основно от натоварването на генератора/алтернатора. Колкото повече консуматори има включени (светлини, плафони и др. ламБи, климатик, вентилатор, нагреватели на стъкла/огледала, отопления на седалки, зареждане на акумулатора и т.н.), толкова повече се вдига и разхода. Има известна зависимост и от външната температура заради намаления вискозитет на маслата при ниски температури. Но с две думи - през лятото, с минимално количество консуматори - около 0.5 л/час. През зимата е възможно да стигне до 1.5-2 л/час. Предполагаем разход за 4 часа "блеене" по това време на годината - около 5 лв. Всъщност и сам можеш да проведеш емпирично изследване - пълниш бутилката и "блееш" докато свърши газта. Тъкмо ще споделиш и реалния разход на празен ход. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valery Отговорено 29 Март, 2013 Share Отговорено 29 Март, 2013 Има нов софтуер за газовата от Януари 2013. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ЯворМитев Отговорено 29 Март, 2013 Share Отговорено 29 Март, 2013 Аз съм точно с този софтуер...никакви проблеми като за 400 км Има нов софтуер за газовата от Януари 2013. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valery Отговорено 29 Март, 2013 Share Отговорено 29 Март, 2013 Моята я оставих днес за да го подменят. При теб падаха ли оборотите сутрин до 200-300 ( не винаги) при смяната от бензин на газ ? Надявам се след смяната на софтуера да изчезне този неприятен проблем. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ЯворМитев Отговорено 29 Март, 2013 Share Отговорено 29 Март, 2013 (Редактирано) Никакви такива не съм имал. Само дето малко странно пали на бензин. По-дълго време върти когато е студена. Иначе даже не усещам когато преминава на газ.Днес направих 400 км и съм на две чертички. Третата угасна на 360. От тях 70 някъде са градско. Редактирано 29 Март, 2013 от yavorphoto Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lab_man Отговорено 2 Април, 2013 Share Отговорено 2 Април, 2013 В зависимост от това как шофирам и при мен на около 400 - 420 км ми остава само последната чертичка да свети. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valery Отговорено 21 Ноември, 2013 Share Отговорено 21 Ноември, 2013 (Редактирано) Колеги, който има проблеми с газовата да върви в сервиза за да актуализират версията на софтуера му. Че се оказа че има още поне 5 излезнали версии от както аз ходих последно. В Бургас се оказа, че вече няма газаджия. Трябвало да чакаме някакъв пич от София да дойде... През колко време идва обаче - никой не успя да ми каже. Редактирано 21 Ноември, 2013 от Говедо Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JI_GIT Отговорено 22 Ноември, 2013 Share Отговорено 22 Ноември, 2013 тоя пич сигурно не е работник при някой от представителите, а при тоя на Виале и ще трябва доста да се чака... Аз чакам да ми сменят бутилката, че се оказа, че е от някаква печално известна серия. Тогава вероятно ще обърнат внимание и на софтуера - за един път да направим всичко. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ванката Отговорено 22 Ноември, 2013 Share Отговорено 22 Ноември, 2013 тоя пич сигурно не е работник при някой от представителите, а при тоя на Виале и ще трябва доста да се чака... Аз чакам да ми сменят бутилката, че се оказа, че е от някаква печално известна серия. Тогава вероятно ще обърнат внимание и на софтуера - за един път да направим всичко. Печалната серия е за смяна на бутилката или помпата, която се намира в бутилката. Тук има проблем с бутилките, но в общи линии това важи за всички газови на течна фаза. На други марки направи ти казват, че е консуматив и на 15 000 км се сменява. При нас не знам дали ще е така. Моята я смениха на около 28 000 км, което си е добре и то във връзка с печално известната серия. Но това е за Ховер Н5, все пак да го разграничим. Просто на течната фаза това ще и излезе слабото място, но дано да не. Може и да само злонамерени слухове. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
newfan Отговорено 22 Ноември, 2013 Share Отговорено 22 Ноември, 2013 Печалната серия е за смяна на бутилката или помпата, която се намира в бутилката. Тук има проблем с бутилките, но в общи линии това важи за всички газови на течна фаза. На други марки направи ти казват, че е консуматив и на 15 000 км се сменява. При нас не знам дали ще е така. Моята я смениха на около 28 000 км, което си е добре и то във връзка с печално известната серия. Но това е за Ховер Н5, все пак да го разграничим. Просто на течната фаза това ще и излезе слабото място, но дано да не. Може и да само злонамерени слухове. И аз чакам прилежно втори месец за смяна на проблемна бутилка (за H5), след като ми смениха помпата -без проблем, но трябваше да се убедят лично че "нещото" с газа не е прищявка... Просто спря да се подава нужното количество газ към двигателя. А сега няма налични бутилки и "има някакъв проблем с вноса". Но само след около 2000км от смяна на помпата двигателя пак започна рязко да глъхне в неочаквани моменти! "Може и да е само злонамерени слухове." А дано! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki-25 Отговорено 22 Ноември, 2013 Share Отговорено 22 Ноември, 2013 Разбирам,че течната фаза е най-доброто,но като гледам все проблеми има,май щеше да е по-добре да се слагат обикновенни ГИ нямаше да има проблеми с газта и нямаше да се посещават толкова често сервизите.Дано по-скоро да оправят този проблем и да сложат по сервизите хора които са били на обучение за монтажа и инсталиране на софтуера. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanrudnik Отговорено 20 Декември, 2013 Автор Share Отговорено 20 Декември, 2013 (Редактирано) Господа Днес ходих до сервиз ,,Алианц" Бургас за смяна на кормилна рейка (от 9,30 до 17,30).Оплаках се, че колата гасне когато я изключа от скорост (не винаги) и могат ли да направят нещо по проблема.Представителят на сервиза г-н Кокаланов веднага диагностицира и заключи: 1.Цепим двигателя. 2.Пращаме главата в София. 3.Ремонтират я. Целия ремонт минимум 10 дена. Цялата тази диагноза бе направена при изключен двигател,без качване на стенд и никаква друга диагностика- без дори да чуе как работи двигателя. А бе общо взето наизуст.Попитах защо ми се налага такъв сложен ремонт за кола която няма още 30 000 км , и ми отговориха , че двигателя не бил пригоден за работа на газ .На следващият въпрос защо ми я продадоха със заводско газово ми отговори , че това е търговси трик и че газовото не е заводско , щом го слагат тук в България , а самата кола е била без газово при вноса.Колеги някой имал ли е подобни проблеми и как да постъпя ... Колата нито губи мощност , нито гори масло Редактирано 20 Декември, 2013 от ivanrudnik Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanrudnik Отговорено 20 Декември, 2013 Автор Share Отговорено 20 Декември, 2013 На тръгване каза ,че имало нов софтуер за газовото - да им напомня следващия път да го качат?? АЗ да им напомня Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radowolf Отговорено 21 Декември, 2013 Share Отговорено 21 Декември, 2013 Сменяй сервиза. 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lab_man Отговорено 30 Декември, 2013 Share Отговорено 30 Декември, 2013 В крайна сметка на някой успяха ли да му оправят проблема с газовата, защото при мен все още проблема си го има, нищо че ходих 4 -5 пъти вече? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.