ivanrudnik Posted February 22, 2012 Share Posted February 22, 2012 (edited) Монтирана днес. Вместимост на бутилката 54л. Форма - тороид. Разход - ще видим? Edited February 22, 2012 by ivanrudnik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xerth Posted February 22, 2012 Share Posted February 22, 2012 Честито може ли снимки, да видим как седи газовото? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ginoo Posted February 22, 2012 Share Posted February 22, 2012 Честито !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivanrudnik Posted February 22, 2012 Author Share Posted February 22, 2012 (edited) И с цялото ми уважение към "Инженерите" - Китайски и Български ,защо сте ми дали "фуния" за газ която всеки път за да заредя трябва да навивам и развивам? Утре ще го снимам това чудо на инженерната мисъл ,за да му търсим по добро решение. Edited February 22, 2012 by ivanrudnik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xerth Posted February 22, 2012 Share Posted February 22, 2012 (edited) Да, снимай ако може. По интересно е как е сложена газовата уредба при теб, като на Ховър-а ли? или както си трябва? П.С. От другата тема разбрах за какво иде реч. Edited February 22, 2012 by Xerth 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boy3M Posted February 23, 2012 Share Posted February 23, 2012 Честита и безпроблемна есплоатация. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fitibaldi Posted February 23, 2012 Share Posted February 23, 2012 И с цялото ми уважение към "Инженерите" - Китайски и Български ,защо сте ми дали "фуния" за газ която всеки път за да заредя трябва да навивам и развивам? Утре ще го снимам това чудо на инженерната мисъл ,за да му търсим по добро решение. идеята на преходника е да не дупчат някъде ламарините и да се вижда щуцера за зареждане, а да е скрит при гърловината за бензина. по принцип е много добро решение още повече, че в 100% от случаите газта я зареждат хората на бензиностанцията, а не ти самият от мерки за безопастност. Имал съм 124-ка на газ/бензин и там капака за бензина е много много дълъг и до гърловината за бензина има място за още една, та ми бяха монтирали това за газта там беше без преходник. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
feikot Posted February 23, 2012 Share Posted February 23, 2012 Това е добро решение от гледна точка на естетиката,но резбата с времето се очаква да се развали...но пък фунията струва 2 лв...въпрос на вкус казало кучето Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted February 23, 2012 Share Posted February 23, 2012 И с цялото ми уважение към "Инженерите" - Китайски и Български ,защо сте ми дали "фуния" за газ която всеки път за да заредя трябва да навивам и развивам? Утре ще го снимам това чудо на инженерната мисъл ,за да му търсим по добро решение. Това според мен е най-добрия вариант. Литекс обещаваха да са такива още преди да започнат продажбите. Искам да кажа, че това е много по-практично и естетически издържано от колкото да се нарушава цялостта на колата като се пробива ламарината, където после да започне да гние по-скоро. Газ наистина винаги се зарежда от персонала, не от теб самия, те са свикнали с тая джвъчка и ще си я навиват/развиват. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeko Posted February 23, 2012 Share Posted February 23, 2012 (edited) Честито колега! Ще се радвам да публикуваш някоя и друга снимка на ГУ ,защото и аз чакам моя Волекс сГУ, та да съм подготвен. Относно "фунията", и мен ме предупреди дилъра ,че такова чудо ще трябва да се завива при зареждане с газ. Между другото, това е някакъв стандарт използван и в еврпа, защото съм виждал внесени автомобили с ГУ, на които се е налагало тук да им правят такъв преходен штуцер. Edited February 23, 2012 by jeko Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mistarmi Posted February 24, 2012 Share Posted February 24, 2012 Отворете някой чужд сайт за продаване на коли с газова уредба на всички са им така щуцерите за пълнене.Явно е някакъв стандарт. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fitibaldi Posted February 24, 2012 Share Posted February 24, 2012 това е по-добрият вариант, защото системи за пълнене са различни на различните държави. така ако ти се наложи да караш в италия си купуваш съответния преходник и пълниш без проблем така са и бутилките за битова газ, които е възможно да се пълнят по автогазстанциите Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mistarmi Posted February 25, 2012 Share Posted February 25, 2012 Някой няма ли да щракне няколко снимки на газовата? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeko Posted February 28, 2012 Share Posted February 28, 2012 Аде бе хора, дайте някоя снимка дая видим тая ГУ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
li4i Posted March 14, 2012 Share Posted March 14, 2012 Мощността се запази, разхода също. Монтажа е приличен. Доволен съм. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fellows5 Posted March 15, 2012 Share Posted March 15, 2012 Мощността се запази, разхода също. Монтажа е приличен. Доволен съм. Дай повече подробности за газовата, моля те. Колко литра е бутилката, на каква база километри си отчел, че разхода се запазва и други неща ако се сещаш. Също ми е интересно колко място остава в багажника като има резервна гума. Все пак багажника е малък. Качи някоя снимка при възможност. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
li4i Posted March 15, 2012 Share Posted March 15, 2012 Дай повече подробности за газовата, моля те. Колко литра е бутилката, на каква база километри си отчел, че разхода се запазва и други неща ако се сещаш. Също ми е интересно колко място остава в багажника като има резервна гума. Все пак багажника е малък. Качи някоя снимка при възможност. Газовата уредба е Виале (Vialle) с течна фаза на впръскване (няма изпарител). В купето се поставя бутон за ръчно превключване, съчетан с индикатор за остатък на горивото с пет сини светлини. Бутона е кръгъл и се монтира там, където на немските автомобили е за включване на фаровете. Колата автоматично пали на бензин и след достигане на 30градуса температура на двигателя автоматично преминава на газ. Газовата бутилка се монтира на мястото на резервната гума. Самата бутилка се облича с изолация, за да не тропа и да не кондензира. Газовия инжекцион има собствен компютър. До колкото разбрах на 4-5 впръсквания газ има 1-2 впръсквания бензин. Бутилката е над 50литра, но се пълни само 80% от нея, като не можеш да изразходиш горивото на 100%. Препоръчително е когато нивото на горивото остане на една черта да побързаш да заредиш т.е. да не я харчиш до край. Причината е, че може да доведе до проблем с електрониката или платката на помпата. В багажника няма място за резервната гума, освем ако не пуснеш седалките да легнат. Дават ти КИТ за ремонт на гума, ако ти се случи да се спука. Този КИТ е полезен само при много малка дупка. Отвора за зареждане е направен интелигентно до отвора за зареждане с бензин, като има "приставка" на винт, която улеснява зареждането. Статия за подобен тип газови уредби може да погледнеш тук: http://www.caravelgas.com/liquid.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ванката Posted March 15, 2012 Share Posted March 15, 2012 Препоръчаха ми комплект за поправка на гума от Лукойл, но не разбрах точно каква марка. Ще мина някои път от там да ги разгледам. Това е някакво чудо, което запълва дупката като клин и издържало много. Не става разбира се за сцепена гума. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fitibaldi Posted March 16, 2012 Share Posted March 16, 2012 (edited) Препоръчаха ми комплект за поправка на гума от Лукойл, но не разбрах точно каква марка. Ще мина някои път от там да ги разгледам. Това е някакво чудо, което запълва дупката като клин и издържало много. Не става разбира се за сцепена гума. това са въпросните фитили, които използват и гумаджиите. за тях обаче се изисква малко повече техническа грамотност. средностатистическа мацка на пътя няма да може да се справи Edited March 16, 2012 by Fitibaldi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ванката Posted March 16, 2012 Share Posted March 16, 2012 Явно вече ще се специализираме и тази област. По принцип рядко се налага и дано такива комплекти да си стоят в багажника неизползвани. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pepo Posted March 16, 2012 Share Posted March 16, 2012 за мацките съм съгласен колега но иначе е детска игра цялата процедура Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fellows5 Posted March 16, 2012 Share Posted March 16, 2012 Благодаря за подробната информация. Аз не съм ползвал такъв кит за ремонт на гуми, но самият факт да нямаш резервна гума малко ме стряска. Може би опира до навик да мъкнеш 1 гума в багажника... :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fitibaldi Posted March 16, 2012 Share Posted March 16, 2012 има и МНОГО технически неграмотни инженери, с които комуникирам ежедневно. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
elpix Posted March 16, 2012 Share Posted March 16, 2012 Благодаря за подробната информация. Аз не съм ползвал такъв кит за ремонт на гуми, но самият факт да нямаш резервна гума малко ме стряска. Може би опира до навик да мъкнеш 1 гума в багажника... :-) Според мен е просто въпрос на навик да имаш резервна гума. Аз преди време имах Смарт, който няма такава и свикнах с тази мисъл но в началото наистина е малко кофти. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
li4i Posted March 17, 2012 Share Posted March 17, 2012 Благодаря за подробната информация. Аз не съм ползвал такъв кит за ремонт на гуми, но самият факт да нямаш резервна гума малко ме стряска. Може би опира до навик да мъкнеш 1 гума в багажника... :-) ...За града е ОК, но на дълъг път си е риск да тръгнеш без резервна гума. Особено сега, след зимния период, когато пътищата са в много лошо състояние. Ако се пръсне гума, никакъв КИТ няма да ни спаси. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.