Jump to content

Газово за Волекс C10


ivanrudnik
 Share

Recommended Posts

И с цялото ми уважение към "Инженерите" - Китайски и Български ,защо сте ми дали "фуния" за газ която всеки път за да заредя трябва да навивам и развивам?

 

Утре ще го снимам това чудо на инженерната мисъл ,за да му търсим по добро решение.

Edited by ivanrudnik
Link to comment
Share on other sites

Да, снимай ако може. По интересно е как е сложена газовата уредба при теб, като на Ховър-а ли? или както си трябва?

П.С. От другата тема разбрах за какво иде реч.

Edited by Xerth
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

И с цялото ми уважение към "Инженерите" - Китайски и Български ,защо сте ми дали "фуния" за газ която всеки път за да заредя трябва да навивам и развивам?

 

Утре ще го снимам това чудо на инженерната мисъл ,за да му търсим по добро решение.

идеята на преходника е да не дупчат някъде ламарините и да се вижда щуцера за зареждане, а да е скрит при гърловината за бензина. по принцип е много добро решение още повече, че в 100% от случаите газта я зареждат хората на бензиностанцията, а не ти самият от мерки за безопастност.

Имал съм 124-ка на газ/бензин и там капака за бензина е много много дълъг и до гърловината за бензина има място за още една, та ми бяха монтирали това за газта там беше без преходник.

Link to comment
Share on other sites

Това е добро решение от гледна точка на естетиката,но резбата с времето се очаква да се развали...но пък фунията струва 2 лв...въпрос на вкус казало кучето ;)

Link to comment
Share on other sites

И с цялото ми уважение към "Инженерите" - Китайски и Български ,защо сте ми дали "фуния" за газ която всеки път за да заредя трябва да навивам и развивам?

 

Утре ще го снимам това чудо на инженерната мисъл ,за да му търсим по добро решение.

 

Това според мен е най-добрия вариант. Литекс обещаваха да са такива още преди да започнат продажбите. Искам да кажа, че това е много по-практично и естетически издържано от колкото да се нарушава цялостта на колата като се пробива ламарината, където после да започне да гние по-скоро. Газ наистина винаги се зарежда от персонала, не от теб самия, те са свикнали с тая джвъчка и ще си я навиват/развиват.

  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

Честито колега! Ще се радвам да публикуваш някоя и друга снимка на ГУ ,защото и аз чакам моя Волекс сГУ, та да съм подготвен. Относно "фунията", и мен ме предупреди дилъра ,че такова чудо ще трябва да се завива при зареждане с газ. Между другото, това е някакъв стандарт използван и в еврпа, защото съм виждал внесени автомобили с ГУ, на които се е налагало тук да им правят такъв преходен штуцер.

Edited by jeko
Link to comment
Share on other sites

това е по-добрият вариант, защото системи за пълнене са различни на различните държави. така ако ти се наложи да караш в италия си купуваш съответния преходник и пълниш без проблем :)

така са и бутилките за битова газ, които е възможно да се пълнят по автогазстанциите

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Мощността се запази, разхода също. Монтажа е приличен. Доволен съм.

 

Дай повече подробности за газовата, моля те. Колко литра е бутилката, на каква база километри си отчел, че разхода се запазва и други неща ако се сещаш. Също ми е интересно колко място остава в багажника като има резервна гума. Все пак багажника е малък. Качи някоя снимка при възможност.

Link to comment
Share on other sites

 

Дай повече подробности за газовата, моля те. Колко литра е бутилката, на каква база километри си отчел, че разхода се запазва и други неща ако се сещаш. Също ми е интересно колко място остава в багажника като има резервна гума. Все пак багажника е малък. Качи някоя снимка при възможност.

Газовата уредба е Виале (Vialle) с течна фаза на впръскване (няма изпарител).

В купето се поставя бутон за ръчно превключване, съчетан с индикатор за остатък на горивото с пет сини светлини. Бутона е кръгъл и се монтира там, където на немските автомобили е за включване на фаровете.

Колата автоматично пали на бензин и след достигане на 30градуса температура на двигателя автоматично преминава на газ.

Газовата бутилка се монтира на мястото на резервната гума. Самата бутилка се облича с изолация, за да не тропа и да не кондензира.

Газовия инжекцион има собствен компютър. До колкото разбрах на 4-5 впръсквания газ има 1-2 впръсквания бензин.

Бутилката е над 50литра, но се пълни само 80% от нея, като не можеш да изразходиш горивото на 100%.

Препоръчително е когато нивото на горивото остане на една черта да побързаш да заредиш т.е. да не я харчиш до край. Причината е, че може да доведе до проблем с електрониката или платката на помпата.

В багажника няма място за резервната гума, освем ако не пуснеш седалките да легнат. Дават ти КИТ за ремонт на гума, ако ти се случи да се спука. Този КИТ е полезен само при много малка дупка.

Отвора за зареждане е направен интелигентно до отвора за зареждане с бензин, като има "приставка" на винт, която улеснява зареждането. Статия за подобен тип газови уредби може да погледнеш тук: http://www.caravelgas.com/liquid.html

Link to comment
Share on other sites

Препоръчаха ми комплект за поправка на гума от Лукойл, но не разбрах точно каква марка. Ще мина някои път от там да ги разгледам. Това е някакво чудо, което запълва дупката като клин и издържало много. Не става разбира се за сцепена гума.

Link to comment
Share on other sites

Препоръчаха ми комплект за поправка на гума от Лукойл, но не разбрах точно каква марка. Ще мина някои път от там да ги разгледам. Това е някакво чудо, което запълва дупката като клин и издържало много. Не става разбира се за сцепена гума.

това са въпросните фитили, които използват и гумаджиите. за тях обаче се изисква малко повече техническа грамотност. средностатистическа мацка на пътя няма да може да се справи :)

10032076_910_FR_06.jpg

Edited by Fitibaldi
Link to comment
Share on other sites

Благодаря за подробната информация. Аз не съм ползвал такъв кит за ремонт на гуми, но самият факт да нямаш резервна гума малко ме стряска. Може би опира до навик да мъкнеш 1 гума в багажника... :-)

Link to comment
Share on other sites

Благодаря за подробната информация. Аз не съм ползвал такъв кит за ремонт на гуми, но самият факт да нямаш резервна гума малко ме стряска. Може би опира до навик да мъкнеш 1 гума в багажника... :-)

 

Според мен е просто въпрос на навик да имаш резервна гума. Аз преди време имах Смарт, който няма такава и свикнах с тази мисъл но в началото наистина е малко кофти.

Link to comment
Share on other sites

Благодаря за подробната информация. Аз не съм ползвал такъв кит за ремонт на гуми, но самият факт да нямаш резервна гума малко ме стряска. Може би опира до навик да мъкнеш 1 гума в багажника... :-)

...За града е ОК, но на дълъг път си е риск да тръгнеш без резервна гума. Особено сега, след зимния период, когато пътищата са в много лошо състояние. Ако се пръсне гума, никакъв КИТ няма да ни спаси.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...