poroinik Отговорено 21 Октомври, 2011 Автор Share Отговорено 21 Октомври, 2011 Гумите са летни, марката е някаква неизвестна(за мен) китайска В системата на КАТ не е въведен някакъв сертификат (за съответствие мисля), което значи, че колата не може да се регистрира с постоянни номера. Очаква се решение в рамките на следващите няколко дни. Когато всичко е въведено ще мога да си регистрирам колата с постоянни номера... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
litex motors team Отговорено 21 Октомври, 2011 Share Отговорено 21 Октомври, 2011 (Редактирано) Здравейте, Честита нова придобивка. Относно регистрацията в КАТ, моля да имате предвид следната информация: Литекс Моторс са предали всички необходими докумнети, като регистрацията вече зависи от въвеждането на митническите декларации на автомобилите от страна на КАТ. Следователно, точната дата за регистрация зависи от бързата реакция на българските институции. Надяваме се това да се случи скоро. Поздрави от екипа на Литекс Моторс. Редактирано 21 Октомври, 2011 от litex motors team Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deltoro Отговорено 21 Октомври, 2011 Share Отговорено 21 Октомври, 2011 Поздрави и от мен,лека и без аварийна колега.Радвам се че първият ми коментар е за такъв повод,дано занапред да се появят още ентусиасти ,които не се подават на предрасъдъци. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
latev Отговорено 21 Октомври, 2011 Share Отговорено 21 Октомври, 2011 Честито и от мен, много е яка количката и се радвам, че вече има собственик в България! Разкажи нещо повече за вътрешното пространство, как са седалките, каква материя са, разкажи и за возията, за двигателчето и т. н.! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TsvetanVR Отговорено 21 Октомври, 2011 Share Отговорено 21 Октомври, 2011 Добре изглежда количката, колега. А цветът ми е един от любимите изобщо! Честито и само гуми и накладки да сменяш! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
poroinik Отговорено 22 Октомври, 2011 Автор Share Отговорено 22 Октомври, 2011 (Редактирано) Добро утро. Благодаря на литекс моторс за включването и се надявам да "стимулират" бързата работа на КАТ, защото след толкова чакане и забавяне с колите е доста неприятно да не могат да се регистрират... Вътрешното пространство е супер. Мисля, че на 4 човека няма да им е неудобно да пътуват. На седалките още им свиквам - твърди са в сравнение с рендака. Вчера пътувах за Пловдив и не усетих неудобство. Разбира се, предполагам тепърва ще намеря най-удобната позиция за пътуване за мен. Материята на седалките е дамаска - черна . Нищо необикновено - дано е здрава и устойчива на протриване. За пътуването - това ми е първия дълъг път с колата. На шумния асфалт си е шумно На гладкия и нов асфалт преди Пловдив е изключително приятно - тази кола е правена за хубави пътища (и без това ми се плаче на слизането след траянови врата като почнат бабуните и кръпките). При 3к оборота на 5-а съм на 100 км/ч. При 3,5к съм на около 118-119 км/ч. За малко вдигнах и 4к където съм около 136-7км/ч. Първите 5к километра не трябва да вдигам над 4к оборота, затова до толкова са ми засичанията. Карах с между 110 и 115 км/ч вчера, но определено само да поисках можех доста повече Двигателчето ще гледам да го снимам тези дни. Нищо не мога да кажа за него, освен че е дефорсиран на 97 коня в сравнение с този, който се продава в Китай(103 мисля). Заради данъка. За мен е супер, че спестявам доста пари. Поздрави и питайте ако има нещо! Редактирано 22 Октомври, 2011 от poroinik Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anton76 Отговорено 22 Октомври, 2011 Share Отговорено 22 Октомври, 2011 Честито .Много добре изглежда .Успех! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Migel Отговорено 22 Октомври, 2011 Share Отговорено 22 Октомври, 2011 На мен ми е интересно какъв разход ще даде. Но ....за това разбира се ще трябва да почакаме известно време. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
admin Отговорено 22 Октомври, 2011 Share Отговорено 22 Октомври, 2011 Ами, щом и до Пловдив го е разходил, скоро ще го засече Но в началото ще е по-висок. Един колега взе чисто ново Hyundai i30 1.6 126hp на 14км и в началото смесеното му каране беше около 9 бензин, хем го пазеше докато се разработи, след 5-6 хиляди смъкна на литър и половина надолу, като се разработи двигателя. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rintinty Отговорено 23 Октомври, 2011 Share Отговорено 23 Октомври, 2011 ЧЕСТИТО за новата придобивка, безпроблемно шофиране! Дано и на мен се усмихне щастието да стана горда собственичка на такова оранжево бижу. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
poroinik Отговорено 24 Октомври, 2011 Автор Share Отговорено 24 Октомври, 2011 rintinty, пожелавам ти щастието да подкараш нова кола независимо каква Вчера на връщане от Пловдив бяхме 4 човека с доста багаж. За хората място имаше. За багажа не(с 330 литра багажник няма и как да има). На изкачването до Траянови врата обаче си ускорявах без проблем дори и да ми убият инерцията (един тир ме засече). Не исках да я тормозя много но като почнах от 100 до 130 нямах проблем - повече се отказах, за да не карам двигателя да се мъчи много. Отношението на хората в повечето случаи е много позитивно - има редки изказвания от рода на - "За тези пари щеше да си купиш 5-годишна C-класа" или при споменаването на разработването на двигателя казват - "О, това са комунистически работи. Нашите ххх идват разработени". Следва смях. Това за Ц-класата няма да го коментирам, но разработването е нещо, което все още се прави масово от собственика и не виждам какво толкова може да ме затормози ограничението от 4к оборота. Миналия ден се разрових за информация за двигателя - оказва се, че GW4G15 е с директно впръскване. Нещо, което доколкото знам, все още не се прави масово за бензиновите двигатели, но ще е все повече прилагано в бъдеще. Ето линк. Според него обаче оборотите на празен ход за 800, а според оборотомера при мен са около 600. Степента на сгъстяване е 10,5:1, а теглото на двигателя е 96 кг (той е изцяло алуминиев). Тъй като техническата ми грамотност по автомобилите не е много добра моля да бъда извинен за неточности в изказа Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
poroinik Отговорено 24 Октомври, 2011 Автор Share Отговорено 24 Октомври, 2011 А между другото вчера ми бяха подарени тези. На промоция в Практикер от днес (24.10) са (не можах да устискам да чакам). Пасват идеално плътно и вече няма да има мръсен под Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radowolf Отговорено 24 Октомври, 2011 Share Отговорено 24 Октомври, 2011 За разработването могат да говорят каквото си искат ... фактите обаче са други! Аз моята я взех на 11 727 км. (била е тестова и карана само на къси разстояния) и колата се отпуши някъде след 16 000 км., т.е. след около 5000 км. в моите ръце! А по принцип всички мотори на съвременните автомобили (дори и Дачия) се разработват на стенд преди да бъдат монтирани, но нека не забравяме че не само мотора, а и доста още механика има нужда от напасване и влиза в оптимален режим след определен пробег! Затова по-добре да се внимава в началото и да се настъпва полека! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boyko23 Отговорено 24 Октомври, 2011 Share Отговорено 24 Октомври, 2011 Отношението на хората в повечето случаи е много позитивно - има редки изказвания от рода на - "За тези пари щеше да си купиш 5-годишна C-класа" или при споменаването на разработването на двигателя казват - "О, това са комунистически работи. Нашите ххх идват разработени". Следва смях. Това за Ц-класата няма да го коментирам, но разработването е нещо, което все още се прави масово от собственика и не виждам какво толкова може да ме затормози ограничението от 4к оборота. Миналия ден се разрових за информация за двигателя - оказва се, че GW4G15 е с директно впръскване. Нещо, което доколкото знам, все още не се прави масово за бензиновите двигатели, но ще е все повече прилагано в бъдеще. Ето линк. Според него обаче оборотите на празен ход за 800, а според оборотомера при мен са около 600. Степента на сгъстяване е 10,5:1, а теглото на двигателя е 96 кг (той е изцяло алуминиев). Тъй като техническата ми грамотност по автомобилите не е много добра моля да бъда извинен за неточности в изказа Всеки, който цени парите си трябва да разработи грамотно новия си автомобил. Това се прави и при най-скъпите и модерни модели и марки. Иначе, съжалявам, но този двигател не е с директно впръскване... Малко коли имат тази технология. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
poroinik Отговорено 24 Октомври, 2011 Автор Share Отговорено 24 Октомври, 2011 Значи не може да се има вяра на онлайн информацията... От линка по-горе видях, че: Type In-line, double overhead camshaft , direct injection Бойко, знаеш ли къде може да се намери подробна и достоверна информация за двигателя(и не само)? Идеята ми е да направим база данни с вярна информация за автомобила, а такава явно липсва в интернет... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boyko23 Отговорено 24 Октомври, 2011 Share Отговорено 24 Октомври, 2011 Заповядай!!! C10_Engine_data.pdf Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobsen Отговорено 24 Октомври, 2011 Share Отговорено 24 Октомври, 2011 Честито количката изглежда страхотно с радост да си я ползваш. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dreamerbg Отговорено 26 Октомври, 2011 Share Отговорено 26 Октомври, 2011 Първо - Честита Придобивка А сега на въпроса - Колко бензин гори действително това бебче ? защото 7.3л/100км ми се вижда доста ... А в някаква китайска спецификация открих само, че разхода при каране с 90км/ч. е 4.5л/100км Та ако може възможно по-скоро някой собственик на такъв автомобил да сподели някакви действителни цифри ще съм благодарен Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
poroinik Отговорено 26 Октомври, 2011 Автор Share Отговорено 26 Октомври, 2011 Въпроса с разхода не мога да го отговоря на момента. Напълних я до горе преди около 370 километра, от които 250 извънградско. Смесен 7,3 и на мен ми се вижда много, а тези 4,5 при 90 км/ч твърде малко. Тъй като в интернет не може да се намери достоверна информация за разхода ще видим на мен колко ще ми даде. Въпроса е, че не знам дали го карам правилно - до сега бях на дизел и съм свикнал да карам в диапазона 1500-2500 оборота. Сега Ц10 го карам по подобен начин, а знам че бензините трябва да се вкарват повече в обороти за по-нисък разход... А в подписа ми се вижда разхода и след поне 3-4 зареждания ще може да се правят някакви ранни изводи. Разбира се има го и момента с разработването и стабилизарането на разхода след 5-10к км... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
poroinik Отговорено 26 Октомври, 2011 Автор Share Отговорено 26 Октомври, 2011 Днес на паркинга случайно стана следната ситуация. Не се сдържах и снимах сестрите... Ето ви още малко фотки: 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radowolf Отговорено 26 Октомври, 2011 Share Отговорено 26 Октомври, 2011 и да ти кажа честно тая в дясно, паркирана на номер 9 ме кефи повече! 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petkov_ Отговорено 26 Октомври, 2011 Share Отговорено 26 Октомври, 2011 Разхода, който са дали китайчетата при 90 км/ч е напълно нормален. Предполагам колата няма бордкомпютър (непомня какво обзавеждане имаше), но на подобна кола (тон и 200 маса, 1,4 двигател, 93 коня) и с подобна скоростна кутия (100 км/ч при 3000 об/мин). на равен път борд компютъра показва моментен разход 4,3 л/100(двигателя също е евро 4). Тук идва въпроса защо в документацията е даден толкова висок разход , нормално, разхода по техническа спецификация е даден при максимално натоварен автомобил. При същия автомобил (с бордкомютър) комбинирания разход, който даде при пробег от 500 км при които 360, извънградско а другите градско (в София) беше 6,3 /100, а чисто извънградско 5,5/100 (има около 150 км магистрален режим), всичко това без климатик. От друга страна всички двигатели са (и бензин и дизел) са най-икономични в зоната на 80% от максималния въртящ момент, при дизелите това е около 1500-1800 об/мин, при бензините около 2000 -2500 об/мин. Горната кола (с борд-а) е карана именно по този начин (на 2500 макс, горна предавка). Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
teodordt Отговорено 26 Октомври, 2011 Share Отговорено 26 Октомври, 2011 Не го мисли разхода сега. След 4-5-10 к.км, тогава. Засега само събирай данни и впечатления. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
poroinik Отговорено 26 Октомври, 2011 Автор Share Отговорено 26 Октомври, 2011 Петков, дано се окажеш прав и разхода е по-нисък от заводския. А между другото двигателя на Волекса е Евро 5, а не 4. Ако моя двигател е най-икономичен при 80% от МВМ, то при положение, че МВМ е при 4200 значи трябва да го карам около 3300 оборота. А аз при 2,5 отивам на горна предавка. В момента наистина не му мисля разхода, но като мина няколко резервоара вече ще си съставя впечатление и за това... И ще споделям разбира се Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petkov_ Отговорено 26 Октомври, 2011 Share Отговорено 26 Октомври, 2011 Разгледах спецификацията дето е пусната и ми направи впечатление, че предавателните числа на скоростната на 4 и 5 са много близки.. това се прави обикновенно за малолитражки 1,1-1,2... така дават малко повече динамика на 5-та, защото липсва мощност, но за този почти 100 коня двигател мисля че това е пресилено...това до голяма степен води до малко по-високата консумация. Има ли информация дали С30-ката е със същата скоростна кутия? При определянето на тези 80% неможеш просто да делнеш оборотите, трябва ти кривата на въртящия момент. При стандартните бензинови двигатели последните 1000 оборота до МВМ са почти на 90% от него, след което започва много рязко да спада. Като цяло кривата за всеки двигател е различна, но ще се опитам да намеря типичната диаграма за да мога да ви покажа точно какво имам предвид. абе грубо казано в конкретния случай (с тази конкретно скоростна кутия) трябва да ти е най-иконочна около 2800-3000 оборота, което отговаря в случая на 90-100 км/ч на 5-та. Абе.... поиграх си с малко сметки и най-грубо казано в магистрален режим трябва да гори около 6,3/100 а по първокласната мрежа около 4,5/100 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.