Jump to content

teodordt

Members
  • Content Count

    59
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About teodordt

  • Rank
    Advanced Member

Profile Information

  • Карам:
    Dacia Sandero 1,2 16V 75 hp
  1. Поста ти ми хареса, но няма да се съглася с твърдението какво показва първата пресечна точка. Максималните обороти, до които двигателя ефективно се ускорява се намират на върха на графиката за максималния въртящ момент. До този момент увеличението на оборотите носи ефект. След минаването на тези обороти, в резултат на силите на триене както в двигателя, така и в резултат на насрещния вятър, полезната работа която върши двигателя спада т.е няма го повече усещането за залепяне на гърба за седалката, както го има при увеличение на оборотите в по-долните нива. А всъщност пресечната точка се получава, само защото двете графики са нанесени на една и съща координата. Във форума има един потребител, ника му е Dragan_trial и е "много в час", както теоретически, така и практически с тези понятия и показания. Дано вземе отношение, че и много добре обяснява. Втората точка няма да коментирам, може и да е така, не споря.
  2. Това с Уоли по-добре не го прави. Заради АБС-а. И аз го мислих, но се отказах. Не ми се рискува заради още 200 лв.
  3. Ако правилно съм разчел диаграмата, разполагаш с най-добър въртящ момент между 4100 и 5000 оборота. Максимална мощност имаш при 6000 оборота. На 2000 оборота имаш 120 Nm въртящ момент, което според мен би трябвало да е достатъчно. Сподели как я чувстваш - залепя ли те за седалката в скоростен диапазон между 50 и 110 км./ч. на 4-та и 5-та предавка? При този скоростен диапазон, според графиката оборотите трябва да са в диапазона от 2000 до 3500 оборота И понеже и аз наблюдавам разхода на Сандерото (засега без да правя изводи защото нямам достатъчно километри), ми прави впечатление, че ако съм във оборотите около и над 3000 разхода спада. Писах по темата и колега от форума на Дачия ми даде обяснения, което звучи логично. Ето го тук: http://dacia-bg.com/dacia/forum/viewtopic.php?f=27&t=2013&start=295
  4. Не го мисли разхода сега. След 4-5-10 к.км, тогава. Засега само събирай данни и впечатления.
  5. Не се чуди, а качай снимките. На живо изглежда по-добре от колкото на снимки.
  6. Честито, честито! Много и само безаварийни километри ти пожелавам! И чакаме споделени впечатления. Май ти си първия с Волекс от форума? Да знаеш, че много ти се радвам!
  7. За сега е фотошоп. Какво ще излезе, нямам идея...
  8. Казвам се Теодор Тодоров и скоро си получих Сандерото. От Добрич съм и живея във Варна от 10 години (без да се брои студентския живот ). Одитор съм във FicadexBulgaria. Занимаваме се със независим финансов одит, счетоводство, консултации, данъци, социално-осигурителни и трудово-правни казуси. За да не стане реклама, повече информация за дейността наhttp://www.ficadexbulgaria.com От 2004 г., с изключение на около 2 месеца докато си чаках Сандерото, всекидневно шофирам в "лудницата". Служебните ми пътувания са в периода Януари - Април всяка година, обикновено в района на Варна, Добрич, Балчик, Каварна.
  9. :) То и без друго отзад мястото е за "двама мъже и половина"... Колеги, само си чеша езика. Приемете го на шега, моля.
  10. Визирам в талона да пише "товарен". Някой го постигаха като правеха колата на пикап-че с 1+1. Други разделяха багажното отделение с мрежа и в талона се появяваше "товарен автомобил". Някои фабрично слагаха още 2 седалки, толкова малки, че и куклите на дъщеря ми нямаше да могат да се съберат (това май чисто практически няма да е варианта за Voleex), ама в талона пишеше 6+1 и номера после минаваше. Мисълта ми е, че без това нещо всичко друго нататък просто не се случва. Ако това го има, после следват други неща. Та ми стана интересно как са го решили от страна на Литекс Моторс.
  11. Има ли допълнителни условия за да му се издаде удостоверение от производителя, че не е лек автомобил, например да махнем задните седалки или това няма значение? Ако в талона го впишат до "5+1 места" включително и "лек автомобил" правото на данъчен кредит отива на кино. Ако тези условия са изпълнени, вече следва добрия мениджмънт и грамотния счетоводител.
  12. Даже и за фирмите не е бонус, а упражняването му е свързано и с други условия освен заводското удостоверение, че не е лек автомобил. Между другото има и физически лица, които могат да го приспадат, но е нужно да осъществяват стопанска дейност, да се регистрират по ЗДДС, автомобила да не е лек и да могат да докажат, че автомобила е необходим за да осъществяват дейността си. И после почват ядовете. Колеги, честно, за личен автомобил не си струва ядовете, които могат да последват.
×
×
  • Create New...