Jump to content
poroinik

Нов собственик на Voleex C10 - снимки

Recommended Posts

Леле, сега ме затрудни :) Ще видя какво мога да направя. Идея за "обществен" канал в ЮИ София? :)

Преди седмица я гледах отдолу и доколкото помня една голяма (да не кажа цялата) част от колата е покрита от някаква плоскост и не се вижда нищо от карантиите. Не гарантирам за сто процента истиност на горното изказване, защото нямах за цел да гледам долу... Та както казах - ще видя какво мога да направя :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

poroinik, поздравления и от мен за покупката! Желая ти хиляди безаварийни километри!

 

Имам един въпрос. На едно изложение имах възможност да огледам Волекс-а и забелязах нещо което не ми хареса, но се чудя дали не е било само на експоната. Наистина ли няма пластмасов подкалник отзад? На експоната нямаше никакъв подкалник и се образуваха един доста големи ниши най-вече в предната страна, които ме притеснява, че при кал или сняг веднага ще се напълнят.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Наистина няма пластмасов подкалник отзад. А и вече няколко човека(последно гумаджиите - единия от които бивш тенекеджия) ми казват, че антикорозионната защита на калниците е зле. Надявам се скоро от Литекс моторс да пуснат едно нареждане на представителите за допълнителна обработка, защото ще бъде неприятно да върша сам това, което е трябвало да бъде свършено в завода.

 

Ето ви малко пресни клипчета.

Тук тръгвам от кръстовище... Трудно е да се сменят предавки, да се върти геврека и да се снима. Та не обръщайте внимание на всичкото клатене и пръста.

 

Ето ви малко от двигателя:

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Днес покарах тестовия в Търново, та посъбрах впечатления.

Външност - всички сте я виждали, но определено съвременна визия

Салон - много добре. Изглежда по-добре от повечето конкуренти. Нищо не скърца, дори и при надупчения път на В Търново. Удобни седалки, добра видимост, малко е странна изнесената колона отпред, но повечето съвременни коли предлагат различни вариации по темата. Бързо се свиква

Място има, салона беше достатъчно голям за трима солидни мъже.

Уредите и таблото са приятни, лесно се работи (1:1 с тойота). Парното е доста силно.

Единствено волана е хубаво да е кожен

Окачване - като на малка кола. Стегнато, возията е приятна. Тихо и без протести минава през дупките

Двигател - мощен за купето. Добре ускорява, а според представителите софтуера задържа мощността до достигане на 8000 км

Тогава ще е доста впечатляващо. Все пак 100 коня на това купе

Ск, Кутия - отлично. Леко и плавно, дори и задната . Както и на Ховъра изчислена да върви на по-ниски обороти.

Екстри - доволно много. Радват многото говорители и икономайзерчето.

Подкалник няма, но на Яриса също няма. Не знам дали не може да се поръчва допълнително. Иначе си има антикорозионно покритие.

Дали е достатъчно времето ще покаже

 

Колата е отлична, и то не само за парите си

Това са първите впечатления. Остава да убеди че и в качеството и няма разлика от по-скъпите конкуренти

Нещо, което ми се струва доста вероятно след видяното

Edited by muf

Share this post


Link to post
Share on other sites

...според представителите софтуера задържа мощността до достигане на 8000 км...

Благодаря за информацията. За пръв път чувам за това, но още 6к км и ще проверя :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Е освен браво ! Няма какво друго да кажа, блгодаря, и моля поразходисе около нея с камера :) Снимай отпрет, отстрани, отзат и вътре седалките, вътршното пространство :hello2: И моля малко по-дългичко 3-4 минти ще бъде много приятно да погледаме хубавицата малко повече ! :hello2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте. Първо честито за колата, много безаварийни километри!

Днес ходих да огледам С10-ката при длъра на бул. "Цар Борис ІІІ", в София. Имаше два екземпляра - единия беше с нормалната решетка, другият със спортната. Това, което ми направи впечатление и при двете коли беше напасването на елементите от купето. По-конкретно напасването на задната броня към калниците и напасването на вратите към покрива, както и готовата да провисне джабка в десния горен ъгъл (откъм шофьора). Фугите на бронята се разминаваха, а на вратите, като че ли отваряха отгоре.

За съжаление господинът и госпожицата, които бяха вътре почти не оставиха телефоните и постоянно нещо чукаха по клавиатурите, но за да задама въпрос трябваше да бъда малко нахален, за да ми обърнат внимание.

Та въпросът ми към щастливите, нови собственици на този иначе приличен, според мен, автомобил е - как са напаснати детайлите при техните екземпляри?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колегата е пуснал доста снимки. На тях всичко е перфектно.

На тези коли, които аз съм виждал, също няма криви фуги.

Е, ако мериш с шублера може и да откриеш разлики, но така би било във всички коли в класа, че и над него

Нормално е да се подхожда с недоверие и всеки да им се вторачва до най-малката подробност.

Edited by muf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравей, Любо.

 

От всичко, което описваш не съм забелязал нищо при моята кола освен, че може би вратите имат нужда от малко регулиране(според един гумаджия). Нищо забележимо обаче - нито вътре, нито отвън. А жабката е толкова стабилна, че не разбирам как може да провисне... Жалко ако тестов автомобил създава такова впечатление :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Наистина е жалко, за това и задох въпроса - за да разбера дали така си вървят или просто при тези експонати нещо не е в ред. Явно е второто.

muf, не съм вадил шублера. Ако имаш път към Павлово мини през дилъра и ще ги видиш. Много дразнещо е на нов автомобил - в магазина да видиш подобно нещо, като имаш предвид, че съм отишъл да се убедя че са добри коли, защото с таков впечатление останах от всички отзвуци из интернет. Усещането е като да ти се спука балона.

 

Още един път на новите собственици честити придобивки и само да пълните гориво.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Наистина е жалко, за това и задох въпроса - за да разбера дали така си вървят или просто при тези експонати нещо не е в ред. Явно е второто.

muf, не съм вадил шублера. Ако имаш път към Павлово мини през дилъра и ще ги видиш. Много дразнещо е на нов автомобил - в магазина да видиш подобно нещо, като имаш предвид, че съм отишъл да се убедя че са добри коли, защото с таков впечатление останах от всички отзвуци из интернет. Усещането е като да ти се спука балона.

 

Още един път на новите собственици честити придобивки и само да пълните гориво.

 

Няма нужда да ходя до Павлово

Във В Търново си имаме дилър. Вече видях и покарах. Нищо от това, което казваш няма.

Аз съм виждална живо три екземпляра от модела и не съм виждал ненапаснати фуги. А съм ги оглеждал подробно!

Защо не се разходиш пак до Павлово да снимаш, интересно ще ни е...

Тази седмица би било чудесно да видим снимките

Edited by muf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Съдейки по броя на дилърите от конкурентни марки, които посещават нашия шоурум като "клиенти"; няма да се изненадам, ако и форума се напълни с подобни... B)

Нищо не казвам в случая, де... ;)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте и от мен.

Поздравявам всички,които вече са собственици на тази кола.Тук събирам първи впечатления от колата и си мисля.че след нова година и аз може да направя тази крачка...макар и може би на лизинг.

С радост и интерес ще чакам вашите впечатления от това малко бижу.

Поздрави от Варна!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Честито на новите притежатели на бъдещия български автомобил!

Специални поздрави на Поройник!

Благодаря ти от името на всички нас, които само обикаляме по форуми и представителства и не намираме сили да направим решителната стъпка като теб. ТОВА СИ Е ХАРАКТЕРЕН БЪЛГАРСКИ БЕЛЕГ. Заядливци у нас колкото си поиска човек, че и повечко от това. Не им обръщайте внимание, че ги мотивираме.

По мое мнение, базиращо се и на посещение в представителството на "Ботевградско шосе", автомобилите са си много прилични.

По отношение "антикорозионната защита", много ми е интиресно посоченият специалист "гумаджия", как по-точно го е тествал. На него може би му е направило впечатление антикорозионното покритие, по-известно у нас с милото тенекеджийско име "шегре", но принципно антикорозията се постига с обработка на самия метал, което при УОЛИ и според спецификациите на производителя се постига чрез алуминизация на ламарините.

Успехи на новите собственици.

Сигурен съм, че скоро ще сме повече.

Тогава само качеството ще е гаранция, а тя не случайно при новите български автомобили е 5 години.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Приятел, извинявай за калпавия въпрос ,ама нямали да ти сменят номерата най сетне?

Иначе звучиш като рекламен агент.

 

Извинявам се на Poroinik, че отговарям от негово име. Преди няколко седмици в темата той е писал, че колата е вече регистрирана с нормални табели. Иначе той беше сред най-първите, които си купиха такъв автомобил и започна да пише във форума когато го поръча. Това, че е доволен ли те кара да мислиш, че е рекламен агент? Със сигурност не работи като рекламен агент и със сигурност не работи в компания, която има общо с Литекс :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Вече станахме на 3000+ км. И първото разочарование свързано с колата - някой (не знам как да го нарека) човек е решил, че не е справедливо да карам нова кола и е решил да мине с ключ/пирон по предния капак от край до край :crybaby2:. Не че каското няма да го покрие, но не е там въпроса... Ето две снимки - мръсна е колата, но много добре се вижда "творението" :( От един от първите собственици ще стана и един от първите влезнал в сервиз...

CIMG0182.jpg

 

CIMG0184.jpg

 

Едит:

Чак сега видях, че има писано горе, на което не съм отговорил. Не - не съм рекламен агент и не работя в компания свързана с Литекс. Даже надали бих писал във форума ако не бях един от първите, които са купили такава кола - аз съм по принцип четящ, а не пишещ. Но като видях колко глад има за информация от първа ръка - реших, че ще е добре да я давам. Оценките, които давам за колата са само мое лично мнение - със сигурност критериите ми за нова кола не са универсални. Затова който има интерес - шоурум, тест драйв и си преценя за него дали му харесва колата или не.

 

Станкас, мерси за добрите думи. За антикорозионното покритие - не знам. Нищо не разбирам, но като ми кажат няколко човека и почвам да се замислям. Но то пък "разбирачи" в България бол, та и на всичко, което се говори не може да се вярва...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Егати гадостта !!! На моята улица в центъра на София до Попа посред бял ден един чисто нов на 3 дни Форд Фокус го издраха от край до край , собственичката си го кара вече две години така от страх ,че ако го оправи пак ще драскат. Иначе моите и двете коли са издраскани така , но поне не са нови . Установих ,че драскат от: завист , заради затруднено преминаване при лошо паркиране( хванахме комшийка на 50г. да драска защото и пречи колата) , при паркиране на "запазено" място , от келешлък , но най вече поради факта ,че сме прост и завистлив народ !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Вече станахме на 3000+ км. И първото разочарование свързано с колата - някой (не знам как да го нарека) човек е решил, че не е справедливо да карам нова кола и е решил да мине с ключ/пирон по предния капак от край до край :crybaby2:. Не че каското няма да го покрие, но не е там въпроса... Ето две снимки - мръсна е колата, но много добре се вижда "творението" :( От един от първите собственици ще стана и един от първите влезнал в сервиз...

 

Честито?!? Но, сериозно - не се коси заради простаците. Тях както и гърбавия - гроба ги оправя. От неприятната ситуация пак ще има полза - ще разбереш как си обслужват каското и що за ниво им държи сервиза. Вярно, по-хубаво щеше да е да видиш сервиза като идеш масло да смениш там след 15-тина хиляди километра примерно, но какво да се прави...

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ей, смотано племе живее по тия ширини да му .... !

 

Поройник, не се коси. Много са такива случки. То простотията българска край няма. Да ти я оправят по-скоро и дано е качествено. А ти си се кефи наколата и не се пали за глупости.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Знам, че не трябва да се ядосвам и че в крайна сметка това е кола - оправя се. Важното ние да сме живи и здрави, но тя просто паркирана си стои и някой минава и решава да я одере. Ми как да не ме е яд :)

 

Едно време ББ като каза, че ни е кофти материала си беше прав човека. Сега ще губя време по сервизи и застрахователи, защото някой не е бил на кеф вчера и решил да си го изкара на колата ми. А и има нещо друго - колкото и добре да боядисат капака той никога няма да е като фабричния.

 

Спирам да мрънкам, щото само се ядосвам повече. Ще пиша и снимам като я оправят... Пък се надявам някой горе да гледа и да си свърши работата.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Наистина не се ядосвай. Перфектно знам как се чувстваш - дори не с нова кола, като взех моята на най-първата вечер пред блока й свалиха емблемите. После я драха, докато е паркирана най-културно на място на което съм паркирал старата. Докато й се радваш още на машинката е най-тегаво да я гледаш окепазена - после претръпваш. Прост ни е народа - разправийте със застрахователи и сервизи са неприятни и ти се убива кефа :(

 

Едит: Тъй като колата ти е с кофти цвят (кофти разбирай кофти за боядисване - ярък е, иначе е много красив), не я давай на кой да е сервиз - на мен така ми направиха калника и капака по-тъмни. Ако нямаш доверен бояджия, има една страхотна бояджийница на бул Цар Борис 3 - факири са и дават 2 години гаранция за лака и боята, напасват цвета 1:1 Видях резултата върху сребърно BMW 330D 2009 с пребоядисани няколко елемента. Взимат около 170 на елемент по спомен.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Сега ще губя време по сервизи и застрахователи, защото някой не е бил на кеф вчера и решил да си го изкара на колата ми. А и има нещо друго - колкото и добре да боядисат капака той никога няма да е като фабричния.

 

 

Жалко за случката наистина!!!

Но като клиент на МИТВАС, искам да ти кажа, че просто трябва да ни докараш колата и ние ще се погрижим за всичко - оглед, завеждане на щета и нейното безупречно отремонтиране!

Поздрави и не си разваляй настроението!!!

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да, наистина сме с келяво мислене,незнам как решават, че имат право да унищожават чужда собственост. Случи се и в моето семейство цели 3 пъти, на различни автомобили, единият път бащата беше паркирал наистина зле до една спирка и намери колата доста надрана. За другите пъти незнам причината, бяха паркирани пред блока. Все пак си мисля, че не е това начина да покажеш недоволството си!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега poroinik , от снимката се вижда ,че още си със стандартната решетка ,а спортната и тя ли се бави толкова месеца ?

Edited by nikid

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...