Jump to content

Нов собственик на Voleex C10 - снимки


poroinik

Recommended Posts

Гумите са летни, марката е някаква неизвестна(за мен) китайска :)

CIMG0022.jpg

 

В системата на КАТ не е въведен някакъв сертификат (за съответствие мисля), което значи, че колата не може да се регистрира с постоянни номера. Очаква се решение в рамките на следващите няколко дни. Когато всичко е въведено ще мога да си регистрирам колата с постоянни номера...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 249
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Здравейте,

 

Честита нова придобивка.

 

Относно регистрацията в КАТ, моля да имате предвид следната информация:

 

Литекс Моторс са предали всички необходими докумнети, като регистрацията вече зависи от въвеждането на митническите декларации на автомобилите от страна на КАТ.

 

Следователно, точната дата за регистрация зависи от бързата реакция на българските институции. Надяваме се това да се случи скоро.

 

Поздрави от екипа на Литекс Моторс.

Редактирано от litex motors team
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздрави и от мен,лека и без аварийна колега.Радвам се че първият ми коментар е за такъв повод,дано занапред да се появят още ентусиасти ,които не се подават на предрасъдъци.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен, много е яка количката и се радвам, че вече има собственик в България! Разкажи нещо повече за вътрешното пространство, как са седалките, каква материя са, разкажи и за возията, за двигателчето и т. н.!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре изглежда количката, колега. А цветът ми е един от любимите изобщо!

Честито и само гуми и накладки да сменяш! ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добро утро. Благодаря на литекс моторс за включването и се надявам да "стимулират" бързата работа на КАТ, защото след толкова чакане и забавяне с колите е доста неприятно да не могат да се регистрират...

 

Вътрешното пространство е супер. Мисля, че на 4 човека няма да им е неудобно да пътуват. На седалките още им свиквам - твърди са в сравнение с рендака. Вчера пътувах за Пловдив и не усетих неудобство. Разбира се, предполагам тепърва ще намеря най-удобната позиция за пътуване за мен. Материята на седалките е дамаска - черна :). Нищо необикновено - дано е здрава и устойчива на протриване. За пътуването - това ми е първия дълъг път с колата. На шумния асфалт си е шумно :) На гладкия и нов асфалт преди Пловдив е изключително приятно - тази кола е правена за хубави пътища (и без това ми се плаче на слизането след траянови врата като почнат бабуните и кръпките). При 3к оборота на 5-а съм на 100 км/ч. При 3,5к съм на около 118-119 км/ч. За малко вдигнах и 4к където съм около 136-7км/ч. Първите 5к километра не трябва да вдигам над 4к оборота, затова до толкова са ми засичанията. Карах с между 110 и 115 км/ч вчера, но определено само да поисках можех доста повече :)

 

Двигателчето ще гледам да го снимам тези дни. Нищо не мога да кажа за него, освен че е дефорсиран на 97 коня в сравнение с този, който се продава в Китай(103 мисля). Заради данъка. За мен е супер, че спестявам доста пари.

 

Поздрави и питайте ако има нещо!

Редактирано от poroinik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, щом и до Пловдив го е разходил, скоро ще го засече :) Но в началото ще е по-висок. Един колега взе чисто ново Hyundai i30 1.6 126hp на 14км и в началото смесеното му каране беше около 9 бензин, хем го пазеше докато се разработи, след 5-6 хиляди смъкна на литър и половина надолу, като се разработи двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЧЕСТИТО за новата придобивка, безпроблемно шофиране! :icon_thumright:

Дано и на мен се усмихне щастието да стана горда собственичка на такова оранжево бижу.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

rintinty, пожелавам ти щастието да подкараш нова кола независимо каква :)

 

Вчера на връщане от Пловдив бяхме 4 човека с доста багаж. За хората място имаше. За багажа не(с 330 литра багажник няма и как да има). На изкачването до Траянови врата обаче си ускорявах без проблем дори и да ми убият инерцията (един тир ме засече). Не исках да я тормозя много но като почнах от 100 до 130 нямах проблем - повече се отказах, за да не карам двигателя да се мъчи много.

Отношението на хората в повечето случаи е много позитивно - има редки изказвания от рода на - "За тези пари щеше да си купиш 5-годишна C-класа" или при споменаването на разработването на двигателя казват - "О, това са комунистически работи. Нашите ххх идват разработени". Следва смях. Това за Ц-класата няма да го коментирам, но разработването е нещо, което все още се прави масово от собственика и не виждам какво толкова може да ме затормози ограничението от 4к оборота.

 

Миналия ден се разрових за информация за двигателя - оказва се, че GW4G15 е с директно впръскване. Нещо, което доколкото знам, все още не се прави масово за бензиновите двигатели, но ще е все повече прилагано в бъдеще. Ето линк. Според него обаче оборотите на празен ход за 800, а според оборотомера при мен са около 600. Степента на сгъстяване е 10,5:1, а теглото на двигателя е 96 кг (той е изцяло алуминиев). Тъй като техническата ми грамотност по автомобилите не е много добра моля да бъда извинен за неточности в изказа :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А между другото вчера ми бяха подарени тези. На промоция в Практикер от днес (24.10) са (не можах да устискам да чакам).

stelki.JPG

 

Пасват идеално плътно и вече няма да има мръсен под :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За разработването могат да говорят каквото си искат ... фактите обаче са други! Аз моята я взех на 11 727 км. (била е тестова и карана само на къси разстояния) и колата се отпуши някъде след 16 000 км., т.е. след около 5000 км. в моите ръце! А по принцип всички мотори на съвременните автомобили (дори и Дачия) се разработват на стенд преди да бъдат монтирани, но нека не забравяме че не само мотора, а и доста още механика има нужда от напасване и влиза в оптимален режим след определен пробег! Затова по-добре да се внимава в началото и да се настъпва полека!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отношението на хората в повечето случаи е много позитивно - има редки изказвания от рода на - "За тези пари щеше да си купиш 5-годишна C-класа" или при споменаването на разработването на двигателя казват - "О, това са комунистически работи. Нашите ххх идват разработени". Следва смях. Това за Ц-класата няма да го коментирам, но разработването е нещо, което все още се прави масово от собственика и не виждам какво толкова може да ме затормози ограничението от 4к оборота.

 

Миналия ден се разрових за информация за двигателя - оказва се, че GW4G15 е с директно впръскване. Нещо, което доколкото знам, все още не се прави масово за бензиновите двигатели, но ще е все повече прилагано в бъдеще. Ето линк. Според него обаче оборотите на празен ход за 800, а според оборотомера при мен са около 600. Степента на сгъстяване е 10,5:1, а теглото на двигателя е 96 кг (той е изцяло алуминиев). Тъй като техническата ми грамотност по автомобилите не е много добра моля да бъда извинен за неточности в изказа :)

Всеки, който цени парите си трябва да разработи грамотно новия си автомобил. Това се прави и при най-скъпите и модерни модели и марки.

Иначе, съжалявам, но този двигател не е с директно впръскване... :) Малко коли имат тази технология.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи не може да се има вяра на онлайн информацията... От линка по-горе видях, че:

Type In-line, double overhead camshaft , direct injection

 

Бойко, знаеш ли къде може да се намери подробна и достоверна информация за двигателя(и не само)? Идеята ми е да направим база данни с вярна информация за автомобила, а такава явно липсва в интернет...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо - Честита Придобивка :)

 

А сега на въпроса - Колко бензин гори действително това бебче ?

 

защото 7.3л/100км ми се вижда доста ...

 

А в някаква китайска спецификация открих само, че разхода при каране с 90км/ч. е 4.5л/100км

 

Та ако може възможно по-скоро някой собственик на такъв автомобил да сподели някакви действителни цифри ще съм благодарен :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпроса с разхода не мога да го отговоря на момента. Напълних я до горе преди около 370 километра, от които 250 извънградско. Смесен 7,3 и на мен ми се вижда много, а тези 4,5 при 90 км/ч твърде малко. Тъй като в интернет не може да се намери достоверна информация за разхода ще видим на мен колко ще ми даде. Въпроса е, че не знам дали го карам правилно - до сега бях на дизел и съм свикнал да карам в диапазона 1500-2500 оборота. Сега Ц10 го карам по подобен начин, а знам че бензините трябва да се вкарват повече в обороти за по-нисък разход... А в подписа ми се вижда разхода и след поне 3-4 зареждания ще може да се правят някакви ранни изводи. Разбира се има го и момента с разработването и стабилизарането на разхода след 5-10к км...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес на паркинга случайно стана следната ситуация. Не се сдържах и снимах сестрите... :hello2:

CIMG0036.jpg

 

 

CIMG0038.jpg

 

Ето ви още малко фотки:

CIMG0040.jpg

 

CIMG0043.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разхода, който са дали китайчетата при 90 км/ч е напълно нормален. Предполагам колата няма бордкомпютър (непомня какво обзавеждане имаше), но на подобна кола (тон и 200 маса, 1,4 двигател, 93 коня) и с подобна скоростна кутия (100 км/ч при 3000 об/мин). на равен път борд компютъра показва моментен разход 4,3 л/100(двигателя също е евро 4). Тук идва въпроса защо в документацията е даден толкова висок разход , нормално, разхода по техническа спецификация е даден при максимално натоварен автомобил. При същия автомобил (с бордкомютър) комбинирания разход, който даде при пробег от 500 км при които 360, извънградско а другите градско (в София) беше 6,3 /100, а чисто извънградско 5,5/100 (има около 150 км магистрален режим), всичко това без климатик. От друга страна всички двигатели са (и бензин и дизел) са най-икономични в зоната на 80% от максималния въртящ момент, при дизелите това е около 1500-1800 об/мин, при бензините около 2000 -2500 об/мин. Горната кола (с борд-а) е карана именно по този начин (на 2500 макс, горна предавка).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Петков, дано се окажеш прав и разхода е по-нисък от заводския. А между другото двигателя на Волекса е Евро 5, а не 4. Ако моя двигател е най-икономичен при 80% от МВМ, то при положение, че МВМ е при 4200 значи трябва да го карам около 3300 оборота. А аз при 2,5 отивам на горна предавка. В момента наистина не му мисля разхода, но като мина няколко резервоара вече ще си съставя впечатление и за това... И ще споделям разбира се :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разгледах спецификацията дето е пусната и ми направи впечатление, че предавателните числа на скоростната на 4 и 5 са много близки.. това се прави обикновенно за малолитражки 1,1-1,2... така дават малко повече динамика на 5-та, защото липсва мощност, но за този почти 100 коня двигател мисля че това е пресилено...това до голяма степен води до малко по-високата консумация. Има ли информация дали С30-ката е със същата скоростна кутия? При определянето на тези 80% неможеш просто да делнеш оборотите, трябва ти кривата на въртящия момент. При стандартните бензинови двигатели последните 1000 оборота до МВМ са почти на 90% от него, след което започва много рязко да спада. Като цяло кривата за всеки двигател е различна, но ще се опитам да намеря типичната диаграма за да мога да ви покажа точно какво имам предвид. абе грубо казано в конкретния случай (с тази конкретно скоростна кутия) трябва да ти е най-иконочна около 2800-3000 оборота, което отговаря в случая на 90-100 км/ч на 5-та. Абе.... поиграх си с малко сметки и най-грубо казано в магистрален режим трябва да гори около 6,3/100 а по първокласната мрежа около 4,5/100

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...