Jump to content

Recommended Posts

Здравейте колеги,

Решил съм да ударя и аз едно рамо на тази инициатива ако мога така да я нарека, а именно да закупя МПС от марката Great wall.

Основната дилема пред мен - от София съм, е от кой от трите офиса тук да купя автомобила.

Моля за вашите мнения и препоръки - Митвас или Литекс Моторс или официалния на Ботевградско.

За мен е изключително важна гаранционната поддръжка - отношение към клиента, качество и бързина на обслужването.

Имам лош опит - купих си скутер и като отида на сервиз - направо усещам че съм нежелан там.

Мерси предварително. Смятам в петък да поръчам Волекса.

Поздрави,

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От където и да купиш автомобила, можеш да го поддържаш във всеки един оторизиран сервиз в страната.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хмммм така е, но все пак ако ще го поддържам в Митвас най-добре си е от там и да го купя! Така ще е най-коректно според мен.

Затова и въпроса ми е колегите собственици на коли и джипове доволни ли са от гаранционния сервиз и каде го извършват!

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега, докато се чудиш от къде да си вземеш колата, няма да има какво да си купиш. Пикапите вече са свършили (доставка се чака след няколко месеца), а за Ховери я има 40-50 броя, я не.

Така че щом си решил отивай и поръчвай.

 

За Волекс нямаш проблем.

 

По темата е писано, за препоръка на сервиз сигурен съм. Както вече съм писал, моя го взех от Грейт Ауто на Ботевградско. Спазиха си сроковете. Имах проблем с алармата (лош монтаж от фирма подизпълнител), но е коригирано.

 

Автомобилите, частите и технологията е една и същата, така че няма кои знае каква разлика (най-верятно).

 

Няма идеален сервиз, както няма и нищо идеално в този живот.

 

Щом си решил действай, а от къде няма голямо значение.

 

Наслука с автомобила и да ходиш само за ГТО. :)

 

 

P.S. Никои и нищо не може да ме спре да си сложа теглич от Митвас, а ми предложат нещо по-добро от другите :)

Редактирано от leomm

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом държиш да си купиш колата там, където ще я сервизираш, аз ще ти дам друга насока на мислите - вземи го според това къде живееш/работиш. Моят го взех от Митвас, но не съм ходил в другите две представителства. Имам удобен транспорт от Дружба и оставянето/взимането на колата от сервиза не е голяма играчка. Виж, ако трябваше да ходя до Ботевградско или Борис щеше да ми е доста по-неудобно :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

ако вече не е късно и от мен една препоръка. Грейт Ауто (Ботевградско), не са оферта щом за теб е важно гаранционно обсулжване от сервиз.

1 Липса на транспорт до сервиза.

2 Отне им 4 дни да ми поставят газова бутилка

3 Липсва статистика кога за какво е бил автомобила при тях

4 След диагностика на датчика за фаровете и чистачките, ми оставиха капачката да пада докато дойде новата част

5 Няма къде да седнеш, ако ти се наложи да изчакаш нещо дребно

Относно Митвас:

1 Сервиз с опит, не само с марката Great Wall

2 Добра статистика за всеки автомобил

3 Добра чакалня с интернет и може да виждаш какво се случва с автомобила ти

4 Има градски транспортр до сервиза

Моя автомобил съм го взел от Литекс моторс и съм ного доволен, когато съм имал проблем винаги са съдействали за бързото му решаване.

Дано съм бил полезен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,моя пикап го закупих от Митвас.Много съм доволен от дилъра на Митвас-Бойко Петров-много точно и разбрано момче,още малко и влизам за първо ТО и тогава мога да дам мнение за сервизното обслужване.Надявам се че всичко ще е ОК.Късмет с покупката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за бързите отговори колеги!

За момента съм се спрял на Волекса - ще го ползвам 95% за извънградско.

Вчера ходих в Митвас да ми направят оферта, миналата седмица бях в Греат Ауто.

Направи ми впечатление че сумите по плановете за техническо обслужване са различни:

Митвас Греат Ауто

5к - 250 лв. 5к - 248 лв.

15к - 209 лв. 15к - 161 лв.

30к - 481 лв. 30к - 458 лв.

45к - 209 лв. 45к - 185 лв.

60к - 481 лв. 60к - 458 лв.

75к - 209 лв. 75к - 161 лв.

90к - 527 лв 90к - 526 лв.

 

Очаквах техническото обслужване да е еднакво навсякаде, но явно не е така. Досега винаги съм карам втора ръка баварци и сега за първи път се сблъсквам с покупката на нов автомобил. Явно ще го закупя от един дилър и при него ще е гаранционния сервиз а при друг ще техническото обслужване...... пак българска работа ......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Предполагам че разликата идва от различни ставки за цена на човеко-часове. Консумативите трябва да са еднакви. Другото може да е свързано с наеми и други косвени разходи.

 

Грейт Ауто е разположен по далече от клиентите и е логично да имат някакъв допълнителен стимул за привличане на клиенти.

Митвас е разположен стратегически по-добре и имат потенциални повече клиенти от където може да са по-високи цените.

 

Закона за търсенето и предлагането в бизнеса :)

 

По-голямо търсене води до по-високи цени, обратното по-малко търсене, по-ниски цени. :)

 

Надявам се някои да може да го обясни.

Редактирано от leomm

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно прав си Леом :)

само че и парите като консуматив и като труд са по високи, ако беше само на труда - тогава нямаше да се чудя но има разлика и при консумативите.

Както и да е - чудя се има ли някаде описано кои компоненти от автомобила не са с гаранция? Например - амортесьори, съединител, карета, тампони, жило на ръчната и т.н.

Защото като се дава пълна гаранция..... според мен означава наистина пълна.

Явно утре пак ще се ходи по дилъри и т.н. да уточнявам нещата че има доста неясни моменти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това което знам, че не покрива гаранцията е накладки, масла и др. такива. Доколкото знам и по ходовата част всичко трябва да се покрива в тези 5 години.

В гаранцията не попадат механични повреди по купето, те се покриват от каското на автомобила.

На теория не би трябвало да плащаш нищо по-различно от консумативи за ГТО.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

въпросът е, че някой скъпи части се водят консумативи като амортисьори, съединител и за друго не се сещам.

 

отделно че ако има удар или нарушение по боята може да отпадне гаранцията за корозия

Редактирано от Fitibaldi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, докато се чудиш от къде да си вземеш колата, няма да има какво да си купиш. Пикапите вече са свършили (доставка се чака след няколко месеца), а за Ховери я има 40-50 броя, я не.

малко офтопик - пикапите и волексите не се ли сглобяваха в завода в Баховица, т.е. как ще се чака доставка след няколко месеца? Освен ако не са заети с износ или?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Има доста писано по темата. И версии най-различни а официалната информация е кът. Но според това, което се появява по медиите засега се сглобяват само волекс Ц10. По-нататък ще се сглобяват волекс ц30 и Ховър Х6 ... аз лично чух от запознат че има някакъв шанс да се сглобяват паралелно Х6 и Х5, защото в китай са спрели от производство 5-цата, а имат тонове части. Виж за пикапа обаче нямам никакво инфо!

Редактирано от gwfan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да не съм лош пророк, ама тия части ще потрябват рано или късно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

малко офтопик - пикапите и волексите не се ли сглобяваха в завода в Баховица, т.е. как ще се чака доставка след няколко месеца? Освен ако не са заети с износ или?

 

Волекс С10 се сглобява в завода в Баховица и вече се продават. Даже видях един с дневни светлини, нещо което е отличително за модела. Внесените от Китай С10 нямат дневни.

 

За пикапите още не ги сглобяват, но се планира доколкото знам. Поради големия интерес са продадени вече. За изминалите 6 месеца пикапа е най-продавана кола в България в сегмента на лекотоварните автомобили.

 

До колкото знам очаква се доставка на нови пикапи с дизелови двигатели отговарящи на ЕВРО 5.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Волекс С10 се сглобява в завода в Баховица и вече се продават. Даже видях един с дневни светлини, нещо което е отличително за модела. Внесените от Китай С10 нямат дневни.

 

За пикапите още не ги сглобяват, но се планира доколкото знам. Поради големия интерес са продадени вече. За изминалите 6 месеца пикапа е най-продавана кола в България в сегмента на лекотоварните автомобили.

 

До колкото знам очаква се доставка на нови пикапи с дизелови двигатели отговарящи на ЕВРО 5.

Всичко е така, с една малка корекция - очаква се доставка на бензинови пикапи с Евро 5. Малко след това започва и неговото производство в БГ. Дизелите с Евро 5 идват малко по-късно...

Поздрави,

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е така, с една малка корекция - очаква се доставка на бензинови пикапи с Евро 5. Малко след това започва и неговото производство в БГ. Дизелите с Евро 5 идват малко по-късно...

Поздрави,

 

На какъв модел бензинов двигател, отговарящ на Евро5 стандарта, са базирани пикапите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а ще има ли производство на C30 от септември? И въобще как вървят продажбите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пачков,

на досегашния 4G69, но евро 5.

 

На какъв модел бензинов двигател, отговарящ на Евро5 стандарта, са базирани пикапите?

На досегашния 4G69, но Евро 5... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

Знам, че има много писано, но не намерих ясен отговор, защо на моя талон преди 20 дни, при регистрацията на Ховър Н5 - написаха на точка (V.9) EURO 5 !?

Преди месеци тук се говореше, че на Н5 бензиновите 2.4 са EURO 4 и било голям проблем за EU, и са 136к.с., а в моя талон пише 93 Kw (което е 126к.с.) и EURO 5.

А сега Boyko23 пише, че идват пикапи с бензинови "4G69, но Евро 5... ;)"

Вече имам усещането, че в БГ са се продавали Н5 с две модификации на бензинови двигатели и затова имаше противоречия тук между собствениците!!!

Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

Знам, че има много писано, но не намерих ясен отговор, защо на моя талон преди 20 дни, при регистрацията на Ховър Н5 - написаха на точка (V.9) EURO 5 !?

Преди месеци тук се говореше, че на Н5 бензиновите 2.4 са EURO 4 и било голям проблем за EU, и са 136к.с., а в моя талон пише 93 Kw (което е 126к.с.) и EURO 5.

 

Верно ли така пише :o , "EURO 5"!!!!!!!!! . Ми право, да ходим сички да си ги пререгистрираме! Щот в моя си пише EURO 4 93 Kw (което е 126к.с.) (демек най лошата комбинация) Ама кво да се прави "истината е някаде там" :D

Ще ми е много интересно да ти разгледам Hover-а дали имаш някакви допълнителни джаджи по изпоскателната система или пак уж софтоеро са ги орязали,или друго :rolleyes::)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на моя пише ЕВРО5 93 kW.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оооо тука,има некво недоразумение пак май!!!!!!! :rolleyes::) Може би след определена дата ,вече ги пишат ЕВРО5 !!!! Много ме съмнява,ама много да има някакви корекции по автомобила!! Май пак ще се чака одговор от Литек моторс какво се случва! Също ще ми интересно дали може наще по стари Hover-и с няколко месеца да изкарат докуменче за ЕВРО5.

 

p.s

Като цяло последните мнения нямат нищо общо с "Покупка на МПС Great wall покупка" ,но мисля че е важно да се знаят такива подробности ако човек е решил да си взима нов авомобил.Съмнявам се тези различя да ме бяха разколебали да си взема моя Hover ,но със сигурност нямаше да се чуствам лекинко прецакан и нямаше да пиша и търся някакъв смислен одговор. За да не ме раберете погрешно много си харесвам Hover-чето :) ,когато решавах дали да го взема прочетох всичко в ворума и намерих доста полезна информация,като проблема с голямата газова бутилка. Въпреки това направих своя избор , и не съжелвам. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

Знам, че има много писано, но не намерих ясен отговор, защо на моя талон преди 20 дни, при регистрацията на Ховър Н5 - написаха на точка (V.9) EURO 5 !?

Преди месеци тук се говореше, че на Н5 бензиновите 2.4 са EURO 4 и било голям проблем за EU, и са 136к.с., а в моя талон пише 93 Kw (което е 126к.с.) и EURO 5.

А сега Boyko23 пише, че идват пикапи с бензинови "4G69, но Евро 5... ;)"

Вече имам усещането, че в БГ са се продавали Н5 с две модификации на бензинови двигатели и затова имаше противоречия тук между собствениците!!!

Поздрави!

В първия момент, помислих, че си се объркал, но след това направих проверка...

Оказва се, че са допуснали малка грешка в КАТ, когато са ти издавали талона - твоя автомобил си е Евро 4, но действително са го писали Евро 5. Ти сам си я регистрира, нали?

Въпреки всичко, това не го намирам за фатално (лично аз)!

Надявам се да съм внесъл яснота по въпроса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×