Jump to content
ZealoT

Покупка на МПС Great wall

Recommended Posts

И аз да попитам нещо Бойко. Тъй като карам от промоционалните Voleex, внесен от Китай, а в момента се продава модел с дневни светлини то явно има промени по Voleex-a. Какви са всичките промени и нововъведения, които е получил Voleex?

Share this post


Link to post
Share on other sites

И аз да попитам нещо Бойко. Тъй като карам от промоционалните Voleex, внесен от Китай, а в момента се продава модел с дневни светлини то явно има промени по Voleex-a. Какви са всичките промени и нововъведения, които е получил Voleex?

Здравей!

Това е единствената промяна по автомобила. Такива са директивите за всички автомобили произведени в ЕС...

Поздрави,

Share this post


Link to post
Share on other sites

А има ли възможност и на моята да се инсталират такива дневни светлини и колко ще струва всичко заедно с работата?

Share this post


Link to post
Share on other sites

В първия момент, помислих, че си се объркал, но след това направих проверка...

Оказва се, че са допуснали малка грешка в КАТ, когато са ти издавали талона - твоя автомобил си е Евро 4, но действително са го писали Евро 5. Ти сам си я регистрира, нали?

Въпреки всичко, това не го намирам за фатално (лично аз)!

Надявам се да съм внесъл яснота по въпроса.

Здрасти Бойко, прав си, аз сам я регистрирах, явно и на pa4kov са сбъркали! Нямам проблем с това, разбира се. Но след препирните тук за конските сили и киловатите в талоните и обявеното в рекламите, си помислих логично....

Ако обичаш, дай повече информация за новите бензинови двигатели, как са постигнали EURO5.

Поздрави!

 

След като НС ни задължи да шофираме с включени светлини постоянно, е наложително да се намери някакво решение за инсталиране (срещу заплащане разбира се) на дневни LED светлини и запазване на гарацията, за внесените от Китай автомобили.

Edited by poroinik
последователни мнения

Share this post


Link to post
Share on other sites

Чак пък наложително. Въпрос на навик - аз като запаля колата първото нещо, което правя е да включа фаровете. Зима или лято винаги карам на къси. Виждам че все повече колеги карат така, което според мен е похвално. А доколкото знам на българските Волекси DRL-ите са долу до фаровете за мъгла и предполагам не са светодиоди. Не знам дали официалните сервизи предлагат диодни DRL-и...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здрасти Бойко, прав си, аз сам я регистрирах, явно и на pa4kov са сбъркали! ....

 

Аха, но моята беше регистрирана чрез дилъра (Митвас). Така, че проблема не е в newfan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Дайте една снимка на тия дневни светлини де,как е без и с тях .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте колеги, относно дневните светлини, вече такива се предлагат фабрични, в Грейт Ауто, случайно ги видах на новите Волекси, монтирани до фарчетата за мъгла, чакам да се обадят за цената и колко време отнема монтажа!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Опа нови шест:)

значи сега ако си поръчам волекс произведен в БГ ще е с дневни светлини:huh:?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Опа нови шест :)

значи сега ако си поръчам волекс произведен в БГ ще е с дневни светлини :huh:?

 

Точно така :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Днес ми казаха, че комплект дневни светлини, но не точно за ГУ стрували около 80лв.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги, сигурно ви се е случвало да карате през деня с включени къси светлини + включени фарове за мъгла и да ви спират катаджии с обяснението, че фаровете за мъгла трябва да се използват само по предназначение, т.е. при мъгла.

Всъщност по закон наистина е така, но то си е малко издребняване да те спрат за това :D .

В тази връзка дневните светлини от снимката много ми напомнят на класически фарове за мъгла и си мисля, че ще паднат обяснения с полицаите. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Дневните са отвътре на фаровете за мъгла ... няма как да се сбъркат. А и нищо не пречи да се демонстрира на ченгетата като се пуснат фаровете за мъгла и угаснат дневните светлини. Пък и се предполага че ще има някакъв документ от производителя удостоверяващ че са такива.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Споко те полицаите карат вече Волекси, скоро ще карат и произведени в България и ще знаят къде се намират дневните светлини хахаха

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Дневните са отвътре на фаровете за мъгла ... няма как да се сбъркат. А и нищо не пречи да се демонстрира на ченгетата като се пуснат фаровете за мъгла и угаснат дневните светлини. Пък и се предполага че ще има някакъв документ от производителя удостоверяващ че са такива.

 

E тъй де...говорим на един език...ще паднат обяснения ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

дневните светлини нямат за цел да осветяват нещо и така не би трябвало да заслепяват. малко е странно защо са точно долу в бронята до тия за мъгла и дали няма да има ненужни спирания от полицаите за да те питат защо аджеба караш на фарове за мъгла, но вероятно това е част от удоволствието да шофираш и да общуваш с униформените

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fitibaldi, ами там принципно има празно място и явно им е било най-лесно така да го направят...

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Хубаво са го измислили някак си на Волекса, но кога ще го има и за Ховера? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

и сега по темата

поръчах волекса, в Митвас. Девойката в офиса беше много любезна. Остава и занапред да е такова отношението.

Малко се разочаровах че няма оригинален багажник за покрива на колата но явно ще се ползват разни други универсални. А е глупаво производителя да не е помислил за такъв багажник при положение че основния багажник на колата е толкова малък че като напазарувам в Кауфланд и няма да ми събере покупките :)

Да питам и друго - куките правят ли ви проблем ако сте махнали решетката за N1 от колата? Трябва ли постоянно да си седи там че ми се струва доста грозно!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега, в Грейт Ауто предлагат допълнителни багажници за Волекс, за повече подлоности тлябва да се свържеш с тях

Share this post


Link to post
Share on other sites

и така

в крайна сметка днес взех Волексчето

разходих го до Севлиево - много съм доволен

с скорост около 90-100 км/ч със пуснат климатик, фарове (не че няма дневни светлини ама пуст навик) даде разход 5,9 бензин.

другата седмица ще ходя до Варна и ще тествам как е на газ.

ето и малко снимки на моя мъник

по пълни впечатления - утре че сега укъснях :)

post-6937-0-04010700-1345235459_thumb.jpg

post-6937-0-04738400-1345235469_thumb.jpg

post-6937-0-19357900-1345235476_thumb.jpg

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Честито! Много безаварийни километри и добро настроение :)

 

Друго си е да караш кола пипната от наша си ръка, нали? :)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мерси за добрите пожелания!

Честно казано 3 дни само такива получавам и всички са приятно изненадани от количката като ги повозя.

Вече и направих близо 600 км:), не знам ама като гледам гаранцията ще й падне на третата година! Но пък здраве да е.

Карам служебен ситроен с4 фейса 2012 г. - честно казано по нищо не отстъпва на ситроена(мисля че е 1.9 дизел), нито по пластмаси нито по вървеж нито по комфорт.

Сравнено със пежо 407 2011 г. модел(дизел), то май по ново няма за сега е далеч далеч след пежото, возия, материали, ускорение.

Не искам да сравнявам количката с премиум марките като БМВ и т.н тъй като според мен е напълно безмислено.

Сега общо казано за колата - вози доста прилично, багажника е отчайващо малък, имам решетка на задното стъкло, сложена е калпаво и се удря в задното стъкло. Волана ми е прекалено тежък - не знам само на мен ли ми е така или и други колеги усещат разлика то другите автомобили - при мен сравнението е от голф 3, ситроена и пежото. Също така като превключвам между втора и трета чувам странен звук от скоростната кутия. Трудно намерих крика - под шоферската седалка е! Фаровете са отлични, без забележка! Като пусна вентилатора на втора степен и се чува странен шум, също и от перката на радиатора след като изгася колата тя продължава да работи (което е нормално), но при спиране все едно няма смазка, то е скърцане то е чудо. В завоите е доста по стабилна от ситроена, само адмирации за китайците в това отношение. Музиката е екстра. Спирачките - тествах ги и съм доволен, спира отлично - може би 1 идея по добре от ситроена и по зле от пежото. Климата - нормално като за ръчен климатик си е ок. Видимостта от автомобила е отлична, седалката поне на мен ми е супер удобна - но тук всеки си има индивидуални изисквания към нея. Утре карам колата да й сложат газовата че не можаха да я монтират миналата седмица, нещо нямало уредби. Това се сещам засега, продължавам с тест драйва - очаквайте нови включвания.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...