admin Отговорено 30 Декември, 2011 Share Отговорено 30 Декември, 2011 Бих искал да те попитам нещо, което питам и из другите теми и то е свързано с притеснения дошли от поста на един колега, че е срещнал проблеми с включването на 4x4 режим и при бързи и при бавни скорости на дизеловия и бензиновия Steed. Скоростната кутия и двигателя на бензиновия Steed са същите като на бензиновия Hover H5, предполагам същото важи и за раздатъчната кутия. Бих се радвал ако споделиш при твоя автомобил когато натиснеш бутона за 4х4 режим при бързи и бавни скорости за колко време колата включва втория мост, има ли проблеми като стържене, тракане? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ginoo Отговорено 30 Декември, 2011 Share Отговорено 30 Декември, 2011 Здравейте, при мен досега не е имало проблеми при превключване от 4H в 2H и обратно, пробвал съм го и в движение и в спряло състояние. В движение много бързо зацепва, докато в спряло състояние му отнема около 15 sec. Докато към 4L превключвам в спряло положение и отнема около 15 sec. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SP1 Отговорено 31 Декември, 2011 Share Отговорено 31 Декември, 2011 Честито! Със здраве да си го караш и безаварийно Имам едно въпросче Някой беше споменал, че Ховърът нямал подкалници отзад. Вярно ли е? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitibaldi Отговорено 31 Декември, 2011 Share Отговорено 31 Декември, 2011 Вярно е. Аз гледах в един руски форум, че братушките са си направили и си ги монтират допълнително Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
terminator Отговорено 17 Януари, 2012 Share Отговорено 17 Януари, 2012 Привет и от мен! И в нашето семейство се появи Hover! Може би единствения 4х4 ниво1. Закупен е от Митвас - София - Поздрави на Бойко. За преминаването от 2Н на 4Н и обратно: Отнема сравнително малко време (около 10 сек.) и първоначалните ми впечатления са, че след първоначалното премигване на индикатора 4WD ако се подаде малко газ включва по-бързо (дано не се заблуждавам). И аз нямам проблеми с превключването на предавките (независимо от това дали двигателя работи или не). В режим 4Х4 и по мой първоначални впечатления е доста стабилен. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Xhizors Отговорено 17 Януари, 2012 Share Отговорено 17 Януари, 2012 Честито голега, а иначе казваш че задната предавка влиза без проблем :? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitibaldi Отговорено 17 Януари, 2012 Share Отговорено 17 Януари, 2012 честито! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
terminator Отговорено 17 Януари, 2012 Share Отговорено 17 Януари, 2012 Честито голега, а иначе казваш че задната предавка влиза без проблем :? Благодаря колеги! Нямам проблеми включително и със задната предавка независимо от режима (2н или 4н). Не съм изпробвал 4l. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SP1 Отговорено 17 Януари, 2012 Share Отговорено 17 Януари, 2012 Честито! Безаварийно и дълго каране ти пожелавам И споделяй впечатленията си тук и снимки на новата придобивка Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
бат'Бойко Отговорено 17 Януари, 2012 Share Отговорено 17 Януари, 2012 Честито! Да си го ползвате с здраве, да ви радва дълги и без аварини километри! Само за бинзин да мислиш и нека имате бескрайни щасливи моменти! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
terminator Отговорено 17 Януари, 2012 Share Отговорено 17 Януари, 2012 Благодаря на всички за пожеланията. Тепъева ще трупам впечатления..... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rexty Отговорено 21 Януари, 2012 Share Отговорено 21 Януари, 2012 Колеги, има ли някой закупил Ховър със газова уредба? Ако има такива какво пише в талона като вид гориво: бензин/газ или само бензин. Питам защото би трябвало от тази 2012 газовите уредби да имат типово одобрение от производител и да се вписват в талоните на новите коли ако са фабрични. Интересувам се също къде е монтирана бутилката и какъв разход ви дава. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Xhizors Отговорено 21 Януари, 2012 Share Отговорено 21 Януари, 2012 Още не са внесли газовите бутилки, разхода е същия като изключим че 1/10 от горивото при каране на газ е бензин (тоест 1:9 цикъла бензин/газ) или поне така съм разбрал досега. Ще е монтирана отдолу на мястото на резервната гума. Иначе има подобна тема http://forums.gwm-bg.com/topic/197-%D0%BA%D0%BE%D0%B3%D0%B0-%D1%89%D0%B5-%D0%BF%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%B3%D0%BD%D0%B0%D1%82-%D0%B3%D0%B0%D0%B7%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D1%83%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%B1%D0%B8-%D0%B7%D0%B0-%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D0%BD%D0%B0-gr/page__st__40 там някои колеги са обяснили по-точно нещата. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
БориславГеоргиев Отговорено 24 Януари, 2012 Share Отговорено 24 Януари, 2012 Здравейте колеги, очаквам тези дни да стана собственик на един Hover H5. Много ми е интересно да чета вашите отзиви, все пак най-точно е мнението на хора които карат SUV, за първи път си купувам нова кола. Досега все от чужбина (малко спотребявана ), ама после много ядове . Очаквам с нетърпение да ми се обадят от шоу-рума да ми я предадат. Много исках да я автоматик и дизел, но уви. На какво да наблегна при първоначалната разработка (неща който Вие сте забелязали)? Извинявам се предварително ако вече сте писали за тях. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Xhizors Отговорено 24 Януари, 2012 Share Отговорено 24 Януари, 2012 Като вземеш ръководството там пише какво препоръчва производителя. Доколкото си спомням скоростта трябва да е до 100км/ч и оборотите не повече от 3000. Аз обаче си я настъпвам доволно и по гаден терен я вкарвам, ако нещо откаже си е на гаранция. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
admin Отговорено 25 Януари, 2012 Share Отговорено 25 Януари, 2012 Мхм, но имай предвид, че гаранция не се покрива ако не си спазвал инструкциите за използване на продукта. Едва ли на колата ще й стане нещо ако си я карал по-здраво от описаното при разработване, но не бих се хвалил с това пред представителя в случай, че дойде нужда от гаранционно сервизиране на каквото и да е Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikid Отговорено 25 Януари, 2012 Share Отговорено 25 Януари, 2012 (Редактирано) Като вземеш ръководството там пише какво препоръчва производителя. Доколкото си спомням скоростта трябва да е до 100км/ч и оборотите не повече от 3000. Аз обаче си я настъпвам доволно и по гаден терен я вкарвам, ако нещо откаже си е на гаранция. Груба грешка колега , за да ти служи дълго и без проблеми един автомобил от голямо значение е разработката в първите няколко хиляди км. Това си е за теб , защото едва ли нещо ще се прецака до толкова , че да проличи веднага , но със сигурност ще съкрати живота на двигателя и трансмисията и проблемите ще си проличат след гаранцията . Редактирано 25 Януари, 2012 от nikid Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Xhizors Отговорено 25 Януари, 2012 Share Отговорено 25 Януари, 2012 Мхм, но имай предвид, че гаранция не се покрива ако не си спазвал инструкциите за използване на продукта. Едва ли на колата ще й стане нещо ако си я карал по-здраво от описаното при разработване, но не бих се хвалил с това пред представителя в случай, че дойде нужда от гаранционно сервизиране на каквото и да е Въпроса е какво може да се докаже, а и при тези цени на автомобилите и след 6 години сигурно и автоморгите ще е напълнят с 2ра ръка авточасти, а и новините няма да са до небето. Не казвам че нарочно троша колата, просто карам нормално и от време на време по камънаците в горите. Напълно съм съгласен че да служи дълго и безаварийно автомобила трябва да се кара нежно и да се спазват инструкциите, на магистрала скоростта ми е около 120км само веднъж съм я настъпил докрай да видя какво може. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
БориславГеоргиев Отговорено 26 Януари, 2012 Share Отговорено 26 Януари, 2012 Какво ще ми кажете за гумите. Виждам, че заводски са всесизонни, дали да си взема чисто зимни или тези няма да ме подведат през зимния период. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gwfan Отговорено 26 Януари, 2012 Share Отговорено 26 Януари, 2012 Гледам по други форуми (особено за СУВ) хората си карат със всесезонните, но с една идея по-внимателно и поне през първата зима нямат проблеми. Личното ми мнение обаче е че зимата си е за зимни гуми, а всесезонките ги търкаляй лятото. Все пак даваш 30 бона за нова кола и да и намачкаш ламарините защото гумите са те изтървали в най-важния момент в критична ситуация е тъпо. В рено форума дори някакви спореха че и 10 годишни гуми били ставали за употреба, което си е живо престъпление според мен. Днешните гуми не са като едновремешните. Много по-малко е съдържанието на каучук в тях. И стареят много по-бързо, особено лятото изпечени на слънцето. Повечето познавачи казват че зимна гума ако се съхранява добре и не се кара при по-високи от 10 градуса температури може да върши работа 4 сезона и до 40-50 000 км. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
terminator Отговорено 26 Януари, 2012 Share Отговорено 26 Януари, 2012 (Редактирано) Гледам по други форуми (особено за СУВ) хората си карат със всесезонните, но с една идея по-внимателно и поне през първата зима нямат проблеми. Личното ми мнение обаче е че зимата си е за зимни гуми, а всесезонките ги търкаляй лятото. Все пак даваш 30 бона за нова кола и да и намачкаш ламарините защото гумите са те изтървали в най-важния момент в критична ситуация е тъпо. В рено форума дори някакви спореха че и 10 годишни гуми били ставали за употреба, което си е живо престъпление според мен. Днешните гуми не са като едновремешните. Много по-малко е съдържанието на каучук в тях. И стареят много по-бързо, особено лятото изпечени на слънцето. Повечето познавачи казват че зимна гума ако се съхранява добре и не се кара при по-високи от 10 градуса температури може да върши работа 4 сезона и до 40-50 000 км. Аз предпочетох зимни гуми.... пък и сигурно ще се изкушиш и извън пътя да покараш. Има и друго: ако си карал до сега с гуми 15" то новите зимни за тази джипка са поне 3 пъти по-скъпи. Редактирано 26 Януари, 2012 от terminator Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ванката Отговорено 26 Януари, 2012 Share Отговорено 26 Януари, 2012 (Редактирано) По въпроса с карането в началото трябва да се спазват няколко неща. 1. Когато се преминава от 2х4 към 4х4, трябва да е спрял автомобила. Това с включване и изключване в дижение на книга е възможно (има и лепенка на сенника че може да става). 2. Първите 1500 км колата е ограничена максималната скорост до 90 км/ч (тествах го с GPS така е). 3. Оборотите не бива да са по-високи от 3000. 4. Колата трябва да се кара спокойно без излищни изпълнения, ако искате да си я карате дълго време. Редактирано 26 Януари, 2012 от leomm Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikid Отговорено 26 Януари, 2012 Share Отговорено 26 Януари, 2012 По принцип всесезонните гуми за джипове са достатъчни за каране по пътища и през зимата,за оф-роуд си има специални гуми , а не зимни. Проблема е доколко китайските всесезонни имат качества на такива . Сега в този сняг можеш най-добре да прецениш дали стават или да купиш чисто зимни и както казава колегата по-горе тези да ги караш за летни . Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ванката Отговорено 26 Януари, 2012 Share Отговорено 26 Януари, 2012 (Редактирано) Гумите с които идва Hover-а са Goodyear M+S, в момента немога да цитирам точно модела, но са хубави при сняг, като в момента. На лед не са много стабилни, но 4х4 си върши работа и излизаш. Влизайки в поле едвали ще са мнгого полезни, но всеки сам си преценява къде да ходи. Винаги е по-добре да сложиш зимни гуми, но имаш избор и да не ги сменяваш веднага. Редактирано 26 Януари, 2012 от leomm Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boyko23 Отговорено 26 Януари, 2012 Share Отговорено 26 Януари, 2012 (Редактирано) По въпроса с карането в началото трябва да се спазват няколко неща. 1. Когато се преминава от 2х4 към 4х4, трябва да е спрял автомобила. Това с включване и изключване в дижение на книга е възможно (има и лепенка на сенника че може да става). 2. Първите 1500 км колата е ограничена максималната скорост до 90 км/ч (тествах го с GPS така е). 3. Оборотите не бива да са по-високи от 3000. 4. Колата трябва да се кара спокойно без излищни изпълнения, ако искате да си я карате дълго време. 1. Не е задължително при преход 2Н-4Н! 2. Пълна небивалица! 3. Приема се, че за бензинов мотор макс-а е до 4000об.мин. 4. Това е единственото вярно изречение... Редактирано 26 Януари, 2012 от Boyko23 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.