Jump to content
rtasev

Аз също имам Хувър

Recommended Posts

Вярно е. Аз гледах в един руски форум, че братушките са си направили и си ги монтират допълнително

Нямат подкалници. Скоро с един приятел стана дума за това, и той ми каза, че са слагали на няколко коли изкуствена пластмасова трева за подкалници - ефекта бил много добър! В някой от магазините съм виждал такава мисля ,че даже не беше и зелена....с косъм около сантиметър, по-сбита..... Та режели ленти и лепят над гумата. Това много спирало шума и камъчета които гумите хвърлят, а и лесно се мие после с пароструйка. Но ! Да не забравяме че автомобилите ни са в гаранция,и такива експерименти след 5 години..... :icon_cyclops_ani:

 

И на мен ми казаха, че следващата седмица ще ми сложат газовото, но получих покана по повод откриването на завода на 21.02.2012 год.

Верно - и аз получих такава !

Edited by poroinik
Използвай бутона за редакция вместо да пускаш последователни постове

Share this post


Link to post
Share on other sites

аз гледах after market подкалници. Не са оригинални на GW.

Високите класове автомобили за подкалници имат нещо, което е като мокет. така камъчетата не стигат до ламарината и наистина се постига обезшумяване.

Иначе спокойно (без да се наруши според мен гаранцията), можете да си напръскате там с нещо, на което аз викам парфинена гума, което е на спрей и прави няколко мм покритие, което е меко на пипане и спира камъчетата и шума

Share this post


Link to post
Share on other sites

аз гледах after market подкалници. Не са оригинални на GW.

Високите класове автомобили за подкалници имат нещо, което е като мокет. така камъчетата не стигат до ламарината и наистина се постига обезшумяване.

Иначе спокойно (без да се наруши според мен гаранцията), можете да си напръскате там с нещо, на което аз викам парфинена гума, което е на спрей и прави няколко мм покритие, което е меко на пипане и спира камъчетата и шума

Подкрепям. Сега има толкова много различни видове спрейове и изолации които се нанасят лесно, и не изискват кой знае какви майсторски умения и свръхвъзможности......

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Покритието което е отдолу на калниците е доста сериозно, незнам дали се налага допълнителни обработки при положение, че гаранцията покрива корозия на купето.

Share this post


Link to post
Share on other sites

идеята тук е повече за обезшумяване. когато карах автомобила на мокро време ми направи впечатление, че се чуват и усещат капките, които гумата хвърля по вътрешната страна на калника.

Share this post


Link to post
Share on other sites

идеята тук е повече за обезшумяване. когато карах автомобила на мокро време ми направи впечатление, че се чуват и усещат капките, които гумата хвърля по вътрешната страна на калника.

Да. Това казвам и аз - за шума....все едно, че не е затворена някоя врата. Ако това има някакъв изолационен пласт или нещо там , сигурно няма да се чува толкова.

Сега за теми за които се чудихме:

1. Подгрева на седалките - изключва при изваден ключ, въпреки че бутоните продължават да светят (пробвано )

2. Страничните огледала са с подгрев, въпреки че не го пише в книжката (поне за Стар нивото е така) - включва се с отоплението на задното стъкло - пробвано

3. За да не се включва вентилатора на отоплението на макс когато сутрин запалите, дръжте температурния регулатор 2-3 градуса под максимума (пробвано)

4. Гумите с които се продава автомобила са летни, а не всесезонни (според кода и шарката на гумата)

5. Според дилъра, колата има софтуерно ограничение до 5000 км. за мощност, съответно скорост (все още непроверено)

6. Газовите бутилки които ще монтират са с вместимост 70 л.

7. Имаше и още нещо което исках да кажа, но го забравих...... :sleepy2:

Edited by radioworld

Share this post


Link to post
Share on other sites

А не ви ли дразни когато между грайфера на гумата има камъчета и при скорост от повече от 50кмч почват да хвърчат по ламарината и имаш чувството че се разпада колата, ако има някакво решение като изключим тази трева? Тоест нещо което без проблеми можеш да свалиш, например някаква гума и секундно лепило, ако имате предложения споделете ги, аз съм готов да пробвам в името на комфорта :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Xhizors, сигурно има. Другата седмица ще питам в сервиза какво може да ни коства това.....и ако няма проблем, има много такива покрития които се нанасят дори с четка, и аз бих пробвал.

Edited by radioworld

Share this post


Link to post
Share on other sites

4. Гумите с които се продава автомобила са летни, а не всесезонни (според кода и шарката на гумата)

Гумите с които излизат Стиид и Ховър са M+S, тоест Mud+Snow.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...Но повече Mud и по-малко Snow..... :toothy12: Така е, но който разбира от гуми казва, че ако се кара в сериозни зимни условия е хубаво да се сменят. Иначе като за климата в Бургас и региона няма проблем.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги в събота бях на лов за бекаси в Ахтопол и при моста на Синеморец видях колега с Hover H5, който спокойно си караше на големия сняг без проблеми. Явно и на сериозен сняг няма проблеми с новите гуми. Но смятам за следващата зима да си закупя 4 джанти със зимни гуми и да си менкам в сезоните.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Xhizors, сигурно има. Другата седмица ще питам в сервиза какво може да ни коства това.....и ако няма проблем, има много такива покрития които се нанасят дори с четка, и аз бих пробвал.

Вижте в руските сайтове предлагат решения за тези проблеми които коментираме. Незнам у нас дали ще ги внесе някой. Има всичко от защита на двигателя до подкалници и много тунинг екстри.

http://shop.chinacar...hp?cPath=32_458

Edited by bgg71

Share this post


Link to post
Share on other sites

Едни под калници комплект 4бр. излизат около 2400 рубли = 120 лева......100 рубли = 4,90 лева приблизително . Сайта е много интересен.

Share this post


Link to post
Share on other sites

С тези големи гуми в режим 4х4 едва ли ще поднася (при нормално каране), вече на 2Н май ще е друга бира, иначе ето един от любимите ми клипове, може някой да го е постнал в форума, ако е така извинявам се.

 

http://www.youtube.com/watch?v=MJsKIRYN5lU

 

И да не съм тръгнал да се самоубивам, все пак имам глава на раменете, само казвам че с ограничителя от 0-100 ще го вземеш за 20 секунди примерно, това е.

Поздрави!

Относно този клип, нали виждате предната радиаторна решетка, продълговатия елемент от марката е махнат и чесно казано ми харесва повече така, аз също в скоро време ще съм собственик на Ховър, затова искам и аз да го направя това, имате ли идея в София къде може да стане това и дали няма да падне гаранцията

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да. Това казвам и аз - за шума....все едно, че не е затворена някоя врата. Ако това има някакъв изолационен пласт или нещо там , сигурно няма да се чува толкова.

Сега за теми за които се чудихме:

1. Подгрева на седалките - изключва при изваден ключ, въпреки че бутоните продължават да светят (пробвано )

2. Страничните огледала са с подгрев, въпреки че не го пише в книжката (поне за Стар нивото е така) - включва се с отоплението на задното стъкло - пробвано

3. За да не се включва вентилатора на отоплението на макс когато сутрин запалите, дръжте температурния регулатор 2-3 градуса под максимума (пробвано)

4. Гумите с които се продава автомобила са летни, а не всесезонни (според кода и шарката на гумата)

5. Според дилъра, колата има софтуерно ограничение до 5000 км. за мощност, съответно скорост (все още непроверено)

6. Газовите бутилки които ще монтират са с вместимост 70 л.

7. Имаше и още нещо което исках да кажа, но го забравих...... :sleepy2:

Може и да има нещо вярно за мощността, защото карах един Ховър на 3000 км., видя ми се много слаб, далеч от тези 12 сек от 0 до 100, което за кола 2 тона не е зле принципно, нямаше никаква тяга и имах чувството, че не може да се вдигнат повече от 3500 оборота, то нямаше и къде да го ръчна малко. Важно е да се отбележи, че тези 136 к.с. се постигат над 5000 оборота.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ако говориш за хромираната лайсна около емблемата спокойно можеш да си я боядисаш в какъвто искаш цвят. не вярвам да има проблем с гаранцията.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Може и да има нещо вярно за мощността, защото карах един Ховър на 3000 км., видя ми се много слаб, далеч от тези 12 сек от 0 до 100, което за кола 2 тона не е зле принципно, нямаше никаква тяга и имах чувството, че не може да се вдигнат повече от 3500 оборота, то нямаше и къде да го ръчна малко. Важно е да се отбележи, че тези 136 к.с. се постигат над 5000 оборота.

Ами нали са ограничени до първите 5000км. Затова колата ти се е сторила тромава и и е липсвала мощност. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ами нали са ограничени до първите 5000км. Затова колата ти се е сторила тромава и и е липсвала мощност. :)

да сега вече разбирам, аз не очаквах нещо кой знае какво де, но и не очаквах чак това, ето защо, иска ми се да покарам някоя над тези 5000. Лайсната да мислех или да я боядисам или да си поръчам нова решетка, само с емблемката, едва ли е много скъпо

Share this post


Link to post
Share on other sites

едва ли ще има за поръчка.

за сега не се предлагат никакви аксесоари за Н5 и волекс. има само хардтопи за пикапа при митвас

Share this post


Link to post
Share on other sites

ако говориш за хромираната лайсна около емблемата спокойно можеш да си я боядисаш в какъвто искаш цвят. не вярвам да има проблем с гаранцията.

Не се вижда добре на клипа, но и на мен ми се струва,че този елемент е боядисан в черно и за това създава впечатление за "цяла черна маска"....да, не е зле

Share this post


Link to post
Share on other sites

не, аз се чудех за някоя тунинг фирма дали не знаете, където могат да изработят такава решетка

Share this post


Link to post
Share on other sites

ето тук съвсем аматьорски си поиграх и го наравих, мисля, че така изглежда малко по-агресивно

post-6435-0-59779700-1330544957_thumb.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

По принцип хромът се слага на високите класове автомобили с малки изключения като Москвич.

Хромът автоматично вдига класата на автомобила и придава аристократизъм (не случайно старите мерцедеси имат повече хром, отколкото боя). Старите лимузини са с хромирани брони, новите аудита (тунинг версиите) са с хромирани огледала и пр..

Обаче ако ти желаеш да направиш по-спортна визия никой не може да те спре. Според мен по-добрият вариант си остава боичка или фолио върху хромираната част. Даже може да си лепнеш хубаво карбоново фолио на 3М и ще стане 'ептен агресион.

Edited by Говедо
Правопис
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...