Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 07/08/18 in all areas

  1. 2 points
    Здравейте колеги, Най накрая новата ми придобивка пристигна! Всъщност още преди 4 дни, но чак днес успях да направя малко снимки. По-конкретно HAVAL H6 2.0 GDTI Supreme. Mars Red е цветът и е уникално красив, особенно когато е чиста и на слънце. Ако нещо конкретно ви интересува, питайте.
  2. 2 points
    "Българинът ще стане велик гражданин на света в деня, когато зареже най-долното си качество — винаги да гледа да мине тънко и да не си плати справедливо за това, което получава”. П.П и моя данък от 6.80лв миналата година е 125лв тази, ма кат ни се карат жипове ше си плащаме като за такива. Поздрави
  3. 1 point
    Че колко мислиш е релната стойност на гума с оплетка? Не е реално ангренажи по 300лв да се продават Не забравяй че при нас всичко китайско е оригинал
  4. 1 point
    Що така със сарказъм подхождаш, просто споделям мнение и опит Аз от алито патя 2 пъти вече - една пратка не ми я освободиха изобщо от митницата, защото мръсния китаец не ми прати един формуляр, а от алиекспрес след това решиха диспута в негова полза, та олекнах със 100 долара, другия път поръчах за колега от форума нещо за стотина лева, докато го освободя от митницата беше 260 ( нямах издаден ЕОРИ номер ) и само магазинажа беше към 80лв. Иначе за малки боклучета до към 20-30 долара или пратки които се изпращат от европейски складове - алито е ненадминат сайт. Аз лично вече нищо над 30$ не поръчвам от там. Поздрави
  5. 1 point
    Аз го смених този "лагер" това е бронзова втулка, прави се от който и да е стругар. Смени и семеринга и той е заминал. При мен беше се износила дори опашката на кардана, та се наложи да я минем и нея на струга......от там следва по дебела втулка и семеринг с различен от оригиналният размер, но не беше проблем защото избора на семеринги в специализираните магазини е голям.
  6. 1 point
    Прекрасна е! Благодаря за страхотните снимки!
  7. 1 point
  8. 1 point
    Честито. Безаварийни километри и нека много да те радва. Наистина изглежда мега яко
  9. 1 point
    Честито, със здраве да си я караш!
  10. 1 point
    Честито много е красив !
  11. 1 point
    ами на стария лагер има номер .....с този номер в повечето магазини ще ти помогнат ,,,,,,,,ако не дай номера .....и ще се пробвам....за другите не знам
  12. 1 point
    Да,прав сте г-н Петров, аз с моите съждения от 70г.си експлоатирам колата и е вече на 120Ккм. без никакви проблеми. За разлика че вие два пъти ми я ремонтирате с вашите "модерни"съждения ,така в сервиза че след месец се върнах пак за същото,но беше в гаранция,след като излезе от гаранция не да повторих тази грешка. Така както ми бяхте сменили филтър купе, но се оказа че моята кола няма такъв, но аз си го платих. Съветвахте ме да махна директното впръсване и да сложа обикновен инжекцион. За гумите си прав,защото никога не си карал с гуми произведени с голямо съдържание на естествен каучук. Вие сте представител на сервиз, консумативите са вашата храна,ами лъжете хората да си сменят маслата на 10Ккм, свещите на 2-3000 км. и т.н. .Което няма нищо общо с науката,а само с рекламата на производителите. Сега се живее с рекламата,без да се търси науката,за съжаление. С излагането на моя опит(обоснован на науката) не задължавам никой да ме следва,както аз не следвам никой.
  13. 1 point
    Мда, разходих го до хижа "Здравец" тогава и едно от впечатленията ми беше че се държеше много стабилно по пътя догоре! На места без да се усещам дигах около 70км/ч, та се стрясках чак... като видех километража... Хем пътя беше мокър и чат пат киша. Предполагам че основна заслуга за това имаха чисто-новите зимни гуми, които му бяха обули... Що се отнася до липсата на 4х4 и мен това ми беше основният проблем и то не толкова, че ще карам из горите ами в Пловдив съм на едно от тепетата и зимата като паднат снеговете и положението е тежко... Имам около 10 - 15 метра с голям наклон и като се заледи става весело... Иначе под "ми БЕШЕ основният проблем" имам предвид следното: Горе на пистите покрай хижата, намерих един наклон който почети копираше едно към едно този пред нас и колата се справи с него без особени проблеми. Не знам дали ще е подходяща за нещо по екстремно, но поне на снега се справи прилично. Иначе да, Supreme 2.0 GDIT ще е със таванско прозорче BTW От "Петрол" дават подарък комплект зимни гуми до края на Януари, (ако имате карта клуб "Грифон") при покупката на новия Н6
  14. 1 point
    Тц Тц Тц... То бива бива умряло тук ама чак пък толкова... Еми аз да си се похваля пък ако някой прочете, прочете... Хересах си новият Haval H6 и живот и здраве средата на Февруари ще е тук... ако не потъне някаде кораба с контейтерите от Китай... Ще има снимки както си му е реда а до тогава ето няколко от демо колата, която ми беше предоставена любезно от представителството в Пловдив за тест драйв.
  15. 1 point
    Широчината на джантата не се увеличава, моите са като стоковите - J7. По-големите гуми от стоковия размер водят до по-дълъг спирачен път, по трудно ускорение, по-ниска максимална скорост и т.н, това смятам е ясно за всички и всеки сам преценява за себе си. Теглото на моята гума е 26кг, на джантата + още 9. Гума с джанта са 35кг. Производителя какво е сметнал и какви са реалните възможности на един автомобил са две много различни неща. Производителите се съобразяват с крайна цена на продукта, екологични норми, правни норми и какво ли още не. Моите гуми докато се износят ти ще си сменил 2 комплекта най-вероятно. Колкото до износването на частите - до сега не съм сменил нито каре, нито полуоска, нито кардан, а и не виждам какъв точно ресурс се използва от полуоската или кардана. Евентуално може да се строши каре, но то това е и работата на карето - да се счупи преди други по-важни възли. Аз лично не съм сложил широки гуми за гъзария, а за много по-добра возия по пресечена местност, по-голяма площ на пясък / мека почва. При спадната гума на 1 бар ако карам върху камъни с големина на тухла няма никакъв дискомфорт, тъй като гумата абсорбира голяма част от неравноста и т.н и т.н. Аз споделям опит и мнение какво съм направил по моя автомобил, не карам никого да слага гуми 32 инча или да си сменя окачване или каквото и да било. Аз тотално съм преобразил джипа си и по нищо не може да се сравнява със стоков хувър, което има своите плюсове, но и много минуси.
  16. 1 point
    Те това е моя да го видиш какъв е убавец....
  17. 1 point
    Гледам има степенки и отзад допълнителна броня...да сте жива и здрава и само ГАЗ!!!!!!
  18. 1 point
    Обичам го този красавец!!!!
  19. 1 point
    200 лева за разкачане на кутията и то в сервиз където е регламентирано точно- човекочасът колко струва...., а не измислено....
  20. 1 point
    Какво имате предвид под "сваля"? Ако сте със стандартната мултимедия на модела, няма как да свалите каквото и да било тъй като първо няма GPS и второ не могат да се инсталират никакви приложения. Ако става въпрос за допълнително слагана система с Android, тогава в Play Store варианти много... Google Maps, Sygic, Tom Tom...
  21. 1 point
    Разгледай по-горе приложените снимки и ще се ориентираш/снимка четири/. Успех.
  22. 1 point
    Две по две като шарка /с еднакъв размер на всичките четири/ не е проблем, просто постави по-добрите на задния мост според сезона. От друга страна чисто на теория Канчо е прав, но на практика разликата в шарката ще е минимална и АБС системата ще я компенсира без проблем като параметри в екстремни ситуации - дано не ти се налага да разбереш. Поздрави,
  23. 1 point
    Еднаквите размери са задължителни за автомобили 4х4, но само такива които са с постоянно 4х4. В нашия случай няма да има кой знае каква разлика - предното и задното нямат нищо общо при изключено 4х4, а диференциалите компенсират разликите в ъгловата минута при завой. Попринцип не разчитай на размера посочен от производителя. Виждал съм 31х10.5r15 на 76 и на 79см в диаметър. Поздрави.
  24. 1 point
    Не е препоръчително....различен е спирачният път и влече настрани в завой...най добре е с еднакви шарки. Още повече, че е със задно предаване...
  25. 1 point
    Можеш, щом са един размер нп
  26. 1 point
  27. 1 point
    Хей сега и аз да се похваля....Дефлектор/ мухобойка/ и ветробрани за четирите врати и то специално за Хувър Н3..
  28. 1 point
    Базов лагер на морето. На метър от див плаж.
  29. 1 point
    Не съм сигурен, че чертежа е точен от гледна точка на зъбите на корона и пиньон. Ако е така това значи че предавателното число на диференциала е 3.44, което е супер бърз диференциал и диференциали под 4 обикновенно се слагат на мощни автомобили. Реално колкото по ниско е числото на диференциала, толкова по-малко обороти на кардана са нужни да го завъртят, съответно трябва повече мощност и обратно - високо предвателно число, значи повече обороти на кардана за по-малко на гумите, което е като разликата да караш велосипед на 1ва и на 12та скорост - на първа въртиш много с малко усилие, на 12та въртиш по-малко, но с по-голямо усилие. Съмнявам се грейт уол да имат диференциали 3.44 ( поне аз не съм чувал, а доста съм прочел ) Ако е така с новите модели най-вероятно има изменения и по предавките в скоростите, но се съмнявам. Диференциалите на хувър 3 и 5 са напълно взаимнозаменяеми. Предавателните числа са 3.9; 4.22; 4.55 и 4.88. Тези с 3.9 ги слагат на 2.5 и 2.8 дизел, 4.22, 4.55 и 4.88 ги слагат на бензиновите, като 4.55 и 4.88 са по-ранните модели до около 2008, след това слагат 4.22.
  30. 1 point
    Въздух (О2+N)..?! Надали в пропан-бутана има такъв, или е пренебрежимо малко. Не следя детайлно разговора, но ако има някакви неточности и разлики в пробега това е: 1. Течни примеси в пропан-бутана, вкл. вода, съотношение пропан/бутан (бутана е по-калоричен) - влияят на разхода 2. Неточни/манипулирани измерватели на колонката (доста по-трудно е тарирането спрямо бензина, където можеш да го излееш в съд при атмосферно налягане) Помпата в газстанцията засмуква и подава течност, а не газ или въздух, защото засмуква втечнената фракция от дъното на цистерната.
  31. 1 point
    Най накрая монтирана. Вчера я тествах - до сега по удобно на палатка не съм спал
  32. 1 point
    Той иска помощ и ние я даваме, еи Норк, не се гевези...мъчим се да помагаме...А ти си намери по едри в рекламата...!!!
  33. 1 point
    Ти хотел не си ли резервирал??? ето ти тел на частен хотел мой приятели Мария 0888785142 и Райчо Къща за гости Приятели https://www.google.de/maps/place/Къща+за+Гости+Приятели/@42.418048,27.7004633,159m/data=!3m1!1e3!4m15!1m7!3m6!1s0x40a6c7f5a773af3b:0x29ab07cf6adbba33!2z0YPQuy4g4oCe0J7QtNC10YHQsOKAnCA0NSwgODEzMCDQptC10L3RgtGK0YAsINCR0YPRgNCz0LDRgQ!3b1!8m2!3d42.4183756!4d27.7009344!3m6!1s0x0:0xf10c1a5db5bacdf9!5m1!1s2018-07-17!8m2!3d42.417762!4d27.700555?hl=bg ще останеш доволен
  34. 1 point
    Във Варна има няколко цели или на части автомобили и някой от тях още са девствени на тема разглобяване. Двигателите са от 100к до 150к според пътните книжки които намерих в жабките,а и според вида на салоните им сякаш се покриват нещата. Колите са изкупени от фалирала фирма - поне така ми казаха!! За това което взех ми дадоха много читави цени така ,че ако някой му трябва нещо...……….телефона на продавача е 0887132525. За да няма излишни дебати после казвам ясно и точно,че не получавам комисионна или каквото и да било от продавача !!!!!!!!! Дано съм ви дал полезно инфо - за мен беше!! Поздрави,
  35. 1 point
    По нова информация от приятел, разбрах, че завода реално произвежда. П.П. По-евтино е да се докараат много разглобени автомобили, или демек части за сглобяването им, тъй като ще заемат физически доста по-малко място, отколкото готови сглобки, повярвайте ми
  36. 1 point
    Как да го напиша по-разбираемо? Казвам, че почти всички автомобили, които се движат по БГ пътищата са асемблирани в завода в Баховица. Процентът на котайската сглобка е доста по-малък...
  37. 1 point
    Почти всички автомобили, които се движат по бг пътищата са асемблирани в България.
  38. 1 point
    Да колега,първо откачваш акумулатора и изчакваш,закачваш след това сменяш крушката и след това включваш светлините за да видиш дали работи.С една дума става на изключени светлини,защото на включени има опасност при слагането на крушката да изгори на момента и да сработи пак тази някаква защита и се губи ефекта.Мен ми звучеше малко невероятно,но при мен се получи,къде е тази защита и каква е не зная.Преди тази гимнастика ,смених един път габарита,прегледах всички бушони и макар ,че бяха здрави ги подмених(след като от сервиза ми казаха ,че вероятно е изгорял стопа и трябва нов),след това смених релето за светлините,свалих стопа ,макар ,че нищо не видях и така след четене по руските сайтове се стигна до гореописаното
  39. 1 point
    Здравейте колеги.Честита новата година.Здраве и без аварийно каране.Първо искам да споделя премеждията с Ховара.На 31 дек.сина ми тръгна спешно за София.Но магистарлата я затвориха и стария път през Айтос,също.И по двата пътя ТИР –ове правят бели.Питаме за Средец –Ямбол казаха че се почиства.И тръгнаха от там.След два часа се обаждат че са попаднали в ад.Отпред 4 коли с ефета шофьори решават да изпреварят снегонрина и се забиват в преспите и блокирват пътя.Обръща и зад него също каталясали коли в снега.Никой не носи вериги.И сина ми.Но не слуша.Самоуверен.Той е с лек.автомобил ФОРД.чисто нов.В колата е снахата и малкия Васил Милев.-внука ми.Паля ИТАЛИАНИ-КИТАЕЦА и хуквам.С мен идва и зет ми с неговия сложебен джип МАЗДА..Стигаме криво ляво до Средец но там е същински Ад.Полицията не пуска.Над 100 коли блокирани към Ямбол.казват.Зет ми казва ,аз съм до тук.Той,ама не аз.Питам полицая ,обеснявам и те ме пускат.....Щом отоваш да спасяваш бягай,но внемавай.А и както гледаме си с ,забележете,СЕРИОЗНА машина.Паля и потъвам в ада.След 10 км.ме настига пожарна и заедно продължихме.Но на един завой едно Беемве в канавката.Пожарникарите спряха да помагат ,а аз продължих.На 66 г съм,30 г от живота ми мина по морета и океани,от 5 урагана съм оцелял с корабите,2 пожара гасих и спасих корабите и екипажа,но в това което попаднах беше наистина ад.Вятъра с около 70-80 км.ч.сняг и видимост 50-60 м.Добре,че веднъж е минал снегорин и разбутал големите преспи.Но имаше по 30-50 см.нови.Джипа от Бургас на 4х4 скорост постоянна 60 км,и до с.Войник на три четири пъти се наложи да е снегорин.Без да забоксува,без да занесе.Стигам с.Войник и първата кола на сина ми.В снега.Еди трактор ги довлякал до селото и се върнал за другите коли.Аз казах на сина ми там да стои и чака.Обръщам,пускам аварийни,и всичко що свети отпред и от зад на джипа,събраха се към 15 коли и поведох колоната обратно.До Средец.Не искам никой да обиждам.Но имаше джипове с други марки,кортолясали в снега и ни напред,ни на зад.Когато стигнах полицейския пост и излязох да им благодаря че ме пуснаха,/аз и без тях щях да замина, прякола ми по корабите е Лудия Макс/ единия полицай ми казва.Браво докара цяла колона.И да знаеш, че тези джипове са много тежки и корави и само за такива условия. Прибрахме се в Бургас към 18 ч. И започнахме да празнуваме и за Нова година и че се върнахме здрави.Това е колеги.Щях да го продавам,но се отказвам.Но и ако го продам,ще внеса пак такъв от Италия. Гордейте се ,че ги притежавате. После ще пиша и за ремъците и ролките.
  40. 1 point
    Ето колко са безполезни: https://www.youtube.com/watch?v=FIoahPvQ2II https://www.youtube.com/watch?v=a91LFp7eykA https://www.youtube.com/watch?v=TwLjoKIlkVA
  41. 1 point
    На 26.04.16 на автопазара в Стара Загора. Не бях виждал този модел досега.
×
×
  • Create New...