Jump to content

Ремонти,отстраняване на проблеми и пригаждания при Н5


Recommended Posts

Преди 3 часа, Krasimir $$ написа:

Преди три дни си купих hovre5 както си карам и километража ми отказва.Когато не ми показва километража като освободя от скорост и иска да изгася,след като покарам малко и започва пак да показва.Някой може ли да помогне,случвало ли се е на някой-предварително благодаря

 

Така е като купувате коли внесени от Италия,така ще е. Ровено е в софтуера на километража,подобен проблем има и колегата d.nikolov при него е изключено едно от показанията,по точно часовника. Шиптърите в Италия ровят в машините,пудрят ги и нашите джамбази лапат. Преди месец приятел се похвали с сташно лъскаво ауди,да ама не. След седмица се жалва чи нещо не върви спънатата,оказа се че скоростната кутия е пълна с грес, наляха масло и.....потече отвсякъде.

Редактирано от zhelev_48
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 4 минути, zhelev_48 написа:

Така е като купувате коли внесени от Италия,така ще е. Ровено е в софтуера на километража,подобен проблем има и колегата d.nikolov при него е изключено едно от показанията.

Това не е вярно. Нищо не е изключено. Просто дисплея на километража е едноредов. Наистина колата ми е внесена от Италия, но вече 15хил. км не съм имал проблем. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10 hours ago, Весислав Кангов said:

 

Чак толкова тежък терен с този съединител едва ли е видял. От сервиза не препоръчват. 

1. Не съм с 2.4 мотор, а с 2.5 дизел на исузу

2. От сервиза са меко казано некомпетентни ( мое лично мнение )

3. Тоя съединител в гората няма да се пали ако пускате бавни скорости, те за това са направени :)

ето една-две снимки след вечер в лозенската планина :)

20180525_004436.jpg

20180525_094604.jpg

Редактирано от vencibull
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, vencibull написа:

1. Не съм с 2.4 мотор, а с 2.5 дизел на исузу

2. От сервиза са меко казано некомпетентни ( мое лично мнение )

3. Тоя съединител в гората няма да се пали ако пускате бавни скорости, те за това са направени :)

ето една-две снимки след вечер в лозенската планина :)

20180525_004436.jpg

20180525_094604.jpg

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, d.nikolov.sf написа:

Това не е вярно. Нищо не е изключено. Просто дисплея на километража е едноредов. Наистина колата ми е внесена от Италия, но вече 15хил. км не съм имал проблем. 

И моят е едноредовкилометраж,по принцип джипката работи добре но като откаже километража и нещо се бъгва:пример-тръгвам от място и когато не ми показва километража не се заключват вратите в движение като е,покарам малко и изведнъж километража се оправя и като се оправи веднага и централното щраква и се заключва докато пътувам и готово всичко е наред до след известно време и пак🤔

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не заключва защото няма как модула за централното да разбере,че колата не е в покой , а се движи с повече от 20км в час.

За мен е слаб контакт:

1.Трябва да има датчик на скоростната кутия от който чете - лягаш и проверяваш контакта там.

Задния е за раздатката,а този който търсиш трябва да е някъде по кутията отгоре по памет.

2.Бръкни под волана и се опитай да напипаш буксата на уредите ако не се оправи от датчика.

3.Ако и тогава не стане значи датчика е за смяна вероятно,но едва ли - остави го за краен вариант,че не е евтин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

Моля ако някой си е правил шумоизолация на купето и антикорозионна защита на купе и шаси да сподели подробности като цени, резултати, контакти с хора, които се занимават с тези неща.

Редактирано от d.nikolov.sf
Допълнение
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.Използвай преобразувател на "вюрт" защото другите са загуба на пари и време - личен опит.

https://rajda.net/produkt/rajdopreobrazuvatel/

Предполагам и този е добра опция,но не съм го ползвал - ти си реши.

https://rajda.net/produkt/preobrazuvatel-na-rajda/

2.После грунд

https://markita.net/pokritie-za-shasi-bodi-410-750ml-cherno.html

3.За финал битумен слой

https://perocar.com/produkti/antikori-podova-zashtita/body-930-1kg/

Ако започнеш по с време е един ден работа  и си реди до 80лв. макс.

Успех,

П.П. Не задължително да са от тези места естествено.Вероятно ги има и в по-големите магазини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 7 минути, Krasimirr написа:

1.Използвай преобразувател на "вюрт" защото другите са загуба на пари и време - личен опит.

https://rajda.net/produkt/rajdopreobrazuvatel/

Предполагам и този е добра опция,но не съм го ползвал - ти си реши.

https://rajda.net/produkt/preobrazuvatel-na-rajda/

2.После грунд

https://markita.net/pokritie-za-shasi-bodi-410-750ml-cherno.html

3.За финал битумен слой

https://perocar.com/produkti/antikori-podova-zashtita/body-930-1kg/

Ако започнеш по с време е един ден работа  и си реди до 80лв. макс.

Успех,

П.П. Не задължително да са от тези места естествено.Вероятно ги има и в по-големите магазини.

Благодаря колега, но аз нямам условия да си го направя сам.  Надявам се някой да сподели контакти на човек, който се занимава с това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз битума бих го пропуснал. Създава илюзия че всичко е ок, а под него ръждата може да копае, отделно че при проникване на влага под битума няма къде да иде. Ако имаш повърхностна ръжда пръскай с боя 3в1, без механична обработка. Аз лично пръскам с горяло масло и рамата ще ме надживее, виж купето е друга бира. 

Като цяло много зависи колко караш колата и кога. Зимата моята я мия отдолу щом почнат да солят улиците, иначе тая гняс като влезе в шасито и часовника започва да цъка. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш насоки и цена на материалите, реализацията при всеки който има канал или повдигач.

Ако ще го използваш офроуд се съобрази с Венци.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 18.03.2020 г. at 8:26, vencibull написа:

1. Не съм с 2.4 мотор, а с 2.5 дизел на исузу

2. От сервиза са меко казано некомпетентни ( мое лично мнение )

3. Тоя съединител в гората няма да се пали ако пускате бавни скорости, те за това са направени :)

ето една-две снимки след вечер в лозенската планина :)

20180525_004436.jpg

20180525_094604.jpg

Този изглед съм го правил и с 2,4 мотор, но при по тежък терен не държат, найстина тежък.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някой може ли да помогне.Светва ми чека закачаме го на диагностика и ми пише:Нагревател на ламда сонда,обаче замерваме сондата работи,взех чисто нова от Great Wall Варна слагам я и пак същото нещо,някой може ли да каже какво може да е и къде да търся проблема.Явно не е в сондата,

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е с газ 99% богата горивна смес,която се улавя от кислородния датчик.

И тук вече филма става сериал,но за целта компа на газа не трябва да е кодиран.

Трябва да се види дали държи нормално налягане в рейката,времена,тримове,температури,корекции,стратегии и т.н.

Данните показват дали е платно,дюзи,датчик мап,вакум  или настройки.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми светва понякога чека но при мен катализаторите са махнати и на диагностика си дава , че проблема е в катализатора. Разхода ми е чудесен. 10/100 извънградско с настъпване. Махам минуса за няколко минути и всичко е ок .

Редактирано от d.nikolov.sf
Редакция
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 26.03.2020 г. at 14:57, Krasimir $$ написа:

Колеги някой може ли да помогне.Светва ми чека закачаме го на диагностика и ми пише:Нагревател на ламда сонда,обаче замерваме сондата работи,взех чисто нова от Great Wall Варна слагам я и пак същото нещо,някой може ли да каже какво може да е и къде да търся проблема.Явно не е в сондата,

 

Буксата на сондата е с 4 изводо скрити в гумен маншон. Единият от изводите вероятно е прекъснат,след като я тестваш с нова сонда. От солта и влагата кабелчетата точно при кримпа в буксата прекъсват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разхода ми е перфектен10,11 на 100 но свети постоянно.Като махна клемата и после след 10секунди пак светва,изтривам я с диагностика и пак за около 10сек.светва пак.Адаша където каза че е заради газта не е от тронове и настройки защото подпитах и проверих правехме си експерименти и се оказа че както го прави на газ-само на бензин я карах и същата работа че от там си мисля че не е газта.Ама какво е?🤔

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересното е че не ми изписва изгоряла или повредена сонда.А пише само нагревател на ламда сондата и на новата пак така.Къде е тоз нагревател бе майка му и нагревател,че ме дразни,има и леки колебания в оборотите защото тази сонда малко или много ги бърка нещата,иначе разхода няма разлика

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сондите са две по принцип и м/у тях е катализатора.

Би трябвало и при теб е така.

Като я гледате на диагностиката първата сонда трябва да има показатели макс 0.7-08 и задължително под единица.

Втората 99,9% не закачена за газовия комп,а само към бензиновия фабрично.

На първа сонда куплунга е горе до бобината,захваната на главата,а на втората ще се наложи да погледнеш под колата - някъде под нивото на пасажерската врата се падаше буксата.

1.-маса/сив/

2.-сигнал за газовия комп /черен/

3. и 4. нагревател на сондата/долните два са лилав+бял/

https://www.aliexpress.com/item/32809106921.html?spm=a2g0o.cart.0.0.6c2f3c00KYRBoU&mp=1

Вероятен проблем:

1.В куплунга или преди него щом сте я заменили и няма промяна.

2.Грешката да е за втората сонда.

3.Изгледай горе каченото видео

 

 

 

 

Редактирано от Krasimirr
текст
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...