admin Публикувано 14 Декември, 2012 Share Публикувано 14 Декември, 2012 Така твърдят от Литекс Моторс: http://www.greatwall...ails/voleex-c30 Чакаме да видим повече информация. Нива на оборудване, скоростни кутии и двигатели и тн Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boyko23 Отговорено 14 Декември, 2012 Share Отговорено 14 Декември, 2012 Колеги, търсете информация и питайте дилърите си - това е тяхната работа и никой няма да Ви откаже (сигурен съм)... https://www.dropbox.com/s/9nm9gbeq9ph4d94/C30_Pricelist.pdf Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmnikolov Отговорено 14 Декември, 2012 Share Отговорено 14 Декември, 2012 Гледам няма ESP и cruise control като опции. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
admin Отговорено 14 Декември, 2012 Автор Share Отговорено 14 Декември, 2012 Като гледам отдолу "Офертата е валидна до 24.12.2012", значи ли че може да се поръча, или не съвсем - Какво става с ESP "опцията", тя не е ли задължителна вече? - Колко и къде са въздушните възглавници? - В "офертата" се споменават автоматичните скорости, но нищо конкретно като цени, разход и наличност? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
poroinik Отговорено 14 Декември, 2012 Share Отговорено 14 Декември, 2012 Мерси, Бойко. Аз лично съм малко разочарован. Това си е Ц10 + 200 литра багажно пространство и ми е странно тези 4-5-6000 лева отгоре откъде идват. Но ще поживеем, ще видим. А тестови автомобили по представителствата има ли вече или ги очаквате като вземе да наближава май месец? Едит: - Колко и къде са въздушните възглавници? - В "офертата" се споменават автоматичните скорости, но нищо конкретно като цени, разход и наличност? Като гледам са си две отпред като при Ц10. Явно са използвали темплейта от Ц10, защото там все още си пише за CVT. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
admin Отговорено 14 Декември, 2012 Автор Share Отговорено 14 Декември, 2012 Бе повече екстрички има автомобила - разни дреболии, борд компютър, мулти волан, кожа, отопление на седалките, климатроник и тн. Но повечето от тях са за високото ниво. Тоест въпроса е защо базовото ниво е 5 хиляди над това на Voleex C10 Great Edition (което е горе долу 1:1), примерно ако цената беше 19/21 хиляди, би било напълно логична и приветствана Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
poroinik Отговорено 14 Декември, 2012 Share Отговорено 14 Декември, 2012 Тоест въпроса е защо базовото ниво е 5 хиляди над това на Voleex C10 Great Edition (което е горе долу 1:1) Точно. Да кажем, че 2000 лв разлика между нивата си заслужават заради кожата, климатроника, парктроника и т.н. Ама тези 4000 между Ц10 и Ц30 база са ми малко мътни... Това, което базовото на Ц30 има повече е: Ръчно регулируема седалка на пасажера в 4 посоки Борд компютър Подлакътник между предните две седалки Ц10 обаче има неща, които базовото на Ц30 няма: Ел. сгъване и отопление на страничните огледала за обратно виждане Асистент за паркиране в задната броня 15" aлуминиеви лети джанти Общо взето танту за кукуригу... 2 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikid Отговорено 15 Декември, 2012 Share Отговорено 15 Декември, 2012 Това ,което има С10 в повече: Ел. сгъване и отопление на страничните огледала за обратно виждане Асистент за паркиране в задната броня 15" aлуминиеви лети джанти е много по-важно от екстрите в С30 ! Предвид , че разликата в Китай е 2000лв. буди меко казано недоумение такава цена . Направо не издържа на конкуренцията , да не започваме пак с примерите . 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmnikolov Отговорено 15 Декември, 2012 Share Отговорено 15 Декември, 2012 C30 има и DRL, докато при C10 засега само при N1 слагат. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sofegod Отговорено 15 Декември, 2012 Share Отговорено 15 Декември, 2012 И аз се присъединявам към мнението, че цената е неоправдано по-висока от Ц10. Да не говорим, че и други марки коли изкараха много готини модели и то на по-добри цени. Леко съм разочарован, очаквах повече от C30. 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitku Отговорено 17 Декември, 2012 Share Отговорено 17 Декември, 2012 C30 има и DRL, докато при C10 засега само при N1 слагат. Е, стойността на електрониката управляваща фаровете като DRL, в България, е под 10лв. крайноклиентска, с ДДС. В Китай, на едро, сигурно е под 2лв. (равностойност). Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
admin Отговорено 17 Декември, 2012 Автор Share Отговорено 17 Декември, 2012 Не ги смятай така. DRL-а с ледовете и всичко е 450лв като опция за C10. За нов миналия модел Голф да кажем (където не бяха базово оборудване) - комплекта за модулите с ледовете бяха 1300лв. То не е само реле за управление, ами и самите дълготрайни ледове, в комплект с гаранция и тн. Но пак DRL-а на фона на летите джанти, подгряваните огледала и парктроника са нищо Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitku Отговорено 18 Декември, 2012 Share Отговорено 18 Декември, 2012 (Редактирано) За DRL не са необходими LED-ове, може да се ползва крушка на габарита с двойна жичка, както правят много производители, особено от бюджетните марки (каквато е тази). След като е стандартно оборудване, трябва да се смята по моя начин. Нали не мислиш, че цената от 450лв. е нормална за няколко "дълготрайни LED" и чифт електронни компоненти, идващи от Китай при това? Един човек, сравнявайки две марки/модели бюджетни автомобили и цената им, едва ли ще се прежали с 450лв. отгоре за модела, дето бил с DRL. Там цената е от първостепенно значение, а DRL-а - не. Смешно е да се мисли, че една такава "екстра" е примамлива достатъчно, за да накара някой да плати 450лв. за нея, след като този някой го интересува единствено/основно цената на автомобила. Дори и бюджетните марки предлагат по поне три нива на оборудване, плюс много опции. Тук нямаш опция да си купиш модел с по-малко екстри на по-ниска цена. Има две нива, понапудрени с опцийки. Задавали ли сте си въпроса защо? Може би защото да добавиш евтини китайски екстри като навигация, парктроник, DRL и други светещи/звънущи джунджорийки вдига "value"-то на устройството пред клиента. Ако ги махнеш и оставиш евтина базова версия - нито ще е толкова евтина, нито ще е толкова примамлива като качество, спрямо конкуренцията. Като чета отзивите на собствениците на GW ми се набиват две неща: - ниско качество с множество дребни дразнещи проблемчета - читав/отзивчив сервиз Редактирано 18 Декември, 2012 от Vitku Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
curse_m Отговорено 20 Декември, 2012 Share Отговорено 20 Декември, 2012 Цената е наистина висока затова което предлага, имайки предвид и произхода на колата и това че ще се сглобява у нас. С това което има като оборудване би трябвало стандартното ниво да е около/под 18000лв. Заявения разход на гориво извънградски е стряскащ. 2 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valery Отговорено 20 Декември, 2012 Share Отговорено 20 Декември, 2012 Ц10 обаче има неща, които базовото на Ц30 няма: Ел. сгъване и отопление на страничните огледала за обратно виждане Току що разбирам че имало отполение ина страничните огледала Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
micodelija Отговорено 27 Декември, 2012 Share Отговорено 27 Декември, 2012 (Редактирано) cena u italiji...11.400€, city paket opreme Редактирано 27 Декември, 2012 от micodelija Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
muf Отговорено 27 Декември, 2012 Share Отговорено 27 Декември, 2012 (Редактирано) Как ги отваряте тия линкове? На мен не ми се отварят тех х-ки за да сравня с С10 Ако наистина С30 е С10 с багажник разликата е голяма, но ако С30 просто е в по-горния клас нещата са добре Във всеки случай ако за 23 000 дават седан 4.5 м с всички екстри + климатроник и кожа, ами не е зле. Пак е с поне 10К под конкуренцията (за сравнение 20 000 ще бъде новата Лада в базов вариант, а новата Шкода Рапид с екстрите и нормален двигател е над 30 000) Редактирано 27 Декември, 2012 от muf 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
admin Отговорено 27 Декември, 2012 Автор Share Отговорено 27 Декември, 2012 Въпроса е, че новият Logan (4.35m, 10cm разлика спрямо C30) в топ варианта си е по-евтин. За 24 хиляди имаш дизел (без климатроник, но с круз контрол, кожен салон, навигация), версията с LPG е доста по-евтина, но само 75кс. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
muf Отговорено 28 Декември, 2012 Share Отговорено 28 Декември, 2012 (Редактирано) Логан излиза с 2500 лева по-скъп с по - малък двигател, само с климатик и без няколко по-дребни екстрички. Гаранцията при дачия е само 3 години. А и разликата от 10 -11 см не е малка. Между новата Корола и новия авенсис разликата е 14 см Въпрос на лични предпочитания. Все пак ако цената беше около 18-19 000 щеше да е хит.Сега не се знае Редактирано 28 Декември, 2012 от muf Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radioworld Отговорено 7 Януари, 2013 Share Отговорено 7 Януари, 2013 Току що разбирам че имало отполение ина страничните огледала То е трудно разбираемо, защото няма отделен бутон, а са вързани към бутона за отопление на задното стъкло Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Андреев Отговорено 7 Януари, 2013 Share Отговорено 7 Януари, 2013 Ами пише го в ръководството за експлоатация, само трябва някой да го прочете. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmnikolov Отговорено 8 Януари, 2013 Share Отговорено 8 Януари, 2013 Току що разбирам че имало отполение ина страничните огледала Колега странно, че си го пропуснал, след като тази екстра я има във всички брошури на Волекс Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
curse_m Отговорено 8 Януари, 2013 Share Отговорено 8 Януари, 2013 (Редактирано) Как ги отваряте тия линкове? На мен не ми се отварят тех х-ки за да сравня с С10 Ако наистина С30 е С10 с багажник разликата е голяма, но ако С30 просто е в по-горния клас нещата са добре Във всеки случай ако за 23 000 дават седан 4.5 м с всички екстри + климатроник и кожа, ами не е зле. Пак е с поне 10К под конкуренцията (за сравнение 20 000 ще бъде новата Лада в базов вариант, а новата Шкода Рапид с екстрите и нормален двигател е над 30 000) За Европа най базовата Гранта няма да е базова реално изобщо, най базовата за ЕС ще има доста неща реално, ESP разбира се стандартно за ЕС.Но проблема е че няма вече кой да ги продава у нас и няма и сервиз. А частите са си евтинджос на фона на останалите. Въпреки че сегашната топ версия в Русия струва около 20000лв. и има автоматични скорости, автоматичен климатик, ел. усилвател на волана, автоматични фарове, дневни светлини, пълен ел. пакет и др., не би трябвало да струва повече от 22000лв. ако у нас ще се продава, което ме съмнява много. В западна Европа ще се продава, като някои дилъри вече пускат реклами на сайтовете си. За другите модели дори има сензор за дъжд, навигация, подгряване на предното стъкло и др. Но не може да се сравнява с C30 реално, в друг клас са просто, също и Логана не е в този клас. Друго което ми направи впечатление че я дават за полезен това 355кг. само докато Гранта например 445кг. Мен ми е интересно качеството след реална експлоатация на Great Wall по нашенските дупки и с нашенските горива поне 100-150000км кое кога ще се предаде и колко струва, иначе реклами всички правят.... Примерно мойта е правена за ЕС и се води базова версия, но имам хидравлика, ел. стъкла предни, централно заключване, автоматично регулиране на температурата в купето(на парното т.е., кеото е стандартно за флагманите в моделната гама 110 и след това Приора), филтър за въздуха в купето и др. който някой ги смятат за екстри, като например и датчик за ниско ниво на течност за чистачките, диагностика за изгоряла крушка, и един пример който винаги ме разсмива осветяема жабка. Та в тоя ред на мисли примерно и за други марки базово вече значи доста оборудване реално, останали са малко марки за който базово значи волан с колела и покрив. Реално това топ оборудване за Great Wall почти цялото значи нещо вече стандартно, рекламна стратегия. Редактирано 9 Януари, 2013 от curse_m Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
feikot Отговорено 9 Януари, 2013 Share Отговорено 9 Януари, 2013 Е как полезен товар 355 кг. ? Че това съм аз и двама мои дружки...а има още две места и багажник.Нещо да не бъркаш цифрите ? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
curse_m Отговорено 9 Януари, 2013 Share Отговорено 9 Януари, 2013 (Редактирано) Виж pdf-а във второто мнение от темата. п.п. Проверих в Русия я дават 375кг, но там има и автоматик. Автоматика там пише че струва 24400лв, ръчните 21300-21700лв. http://www.narod-avto.ru/catalog/great-wall/voleex-c30-ttx Така че едва ли е техническа грешка. Нещо като Дачиите, там ги продават и автоматик даже... Редактирано 9 Януари, 2013 от curse_m Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.