Jump to content
admin

Voleex C30 - стартова цена от 20 290лв от Август 2013

Recommended Posts

Така твърдят от Литекс Моторс:

http://www.greatwall...ails/voleex-c30

 

Чакаме да видим повече информация. Нива на оборудване, скоростни кутии и двигатели и тн :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

търсете информация и питайте дилърите си - това е тяхната работа и никой няма да Ви откаже (сигурен съм)... :walk:

 

https://www.dropbox.com/s/9nm9gbeq9ph4d94/C30_Pricelist.pdf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам няма ESP и cruise control като опции.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам отдолу "Офертата е валидна до 24.12.2012", значи ли че може да се поръча, или не съвсем :)

 

- Какво става с ESP "опцията", тя не е ли задължителна вече?

- Колко и къде са въздушните възглавници?

- В "офертата" се споменават автоматичните скорости, но нищо конкретно като цени, разход и наличност?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси, Бойко. :)

 

Аз лично съм малко разочарован. Това си е Ц10 + 200 литра багажно пространство и ми е странно тези 4-5-6000 лева отгоре откъде идват. Но ще поживеем, ще видим.

 

А тестови автомобили по представителствата има ли вече или ги очаквате като вземе да наближава май месец?

 

Едит:

 

- Колко и къде са въздушните възглавници?

- В "офертата" се споменават автоматичните скорости, но нищо конкретно като цени, разход и наличност?

 

Като гледам са си две отпред като при Ц10.

Явно са използвали темплейта от Ц10, защото там все още си пише за CVT.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе повече екстрички има автомобила - разни дреболии, борд компютър, мулти волан, кожа, отопление на седалките, климатроник и тн. Но повечето от тях са за високото ниво. Тоест въпроса е защо базовото ниво е 5 хиляди над това на Voleex C10 Great Edition (което е горе долу 1:1), примерно ако цената беше 19/21 хиляди, би било напълно логична и приветствана :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоест въпроса е защо базовото ниво е 5 хиляди над това на Voleex C10 Great Edition (което е горе долу 1:1)

Точно. Да кажем, че 2000 лв разлика между нивата си заслужават заради кожата, климатроника, парктроника и т.н. Ама тези 4000 между Ц10 и Ц30 база са ми малко мътни... Това, което базовото на Ц30 има повече е:

  • Ръчно регулируема седалка на пасажера в 4 посоки
  • Борд компютър
  • Подлакътник между предните две седалки

Ц10 обаче има неща, които базовото на Ц30 няма:

  • Ел. сгъване и отопление на страничните огледала за обратно виждане
  • Асистент за паркиране в задната броня
  • 15" aлуминиеви лети джанти

Общо взето танту за кукуригу...

  • Upvote 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ,което има С10 в повече:

  • Ел. сгъване и отопление на страничните огледала за обратно виждане
  • Асистент за паркиране в задната броня
  • 15" aлуминиеви лети джанти
  • е много по-важно от екстрите в С30 ! Предвид , че разликата в Китай е 2000лв. буди меко казано недоумение такава цена . Направо не издържа на конкуренцията , да не започваме пак с примерите .

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

C30 има и DRL, докато при C10 засега само при N1 слагат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз се присъединявам към мнението, че цената е неоправдано по-висока от Ц10.

Да не говорим, че и други марки коли изкараха много готини модели и то на по-добри цени.

Леко съм разочарован, очаквах повече от C30.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

C30 има и DRL, докато при C10 засега само при N1 слагат.

Е, стойността на електрониката управляваща фаровете като DRL, в България, е под 10лв. крайноклиентска, с ДДС. В Китай, на едро, сигурно е под 2лв. (равностойност).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ги смятай така. DRL-а с ледовете и всичко е 450лв като опция за C10. За нов миналия модел Голф да кажем (където не бяха базово оборудване) - комплекта за модулите с ледовете бяха 1300лв. То не е само реле за управление, ами и самите дълготрайни ледове, в комплект с гаранция и тн. Но пак DRL-а на фона на летите джанти, подгряваните огледала и парктроника са нищо :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За DRL не са необходими LED-ове, може да се ползва крушка на габарита с двойна жичка, както правят много производители, особено от бюджетните марки (каквато е тази).

След като е стандартно оборудване, трябва да се смята по моя начин. Нали не мислиш, че цената от 450лв. е нормална за няколко "дълготрайни LED" и чифт електронни компоненти, идващи от Китай при това?

 

Един човек, сравнявайки две марки/модели бюджетни автомобили и цената им, едва ли ще се прежали с 450лв. отгоре за модела, дето бил с DRL. Там цената е от първостепенно значение, а DRL-а - не. Смешно е да се мисли, че една такава "екстра" е примамлива достатъчно, за да накара някой да плати 450лв. за нея, след като този някой го интересува единствено/основно цената на автомобила.

 

Дори и бюджетните марки предлагат по поне три нива на оборудване, плюс много опции. Тук нямаш опция да си купиш модел с по-малко екстри на по-ниска цена. Има две нива, понапудрени с опцийки.

Задавали ли сте си въпроса защо? Може би защото да добавиш евтини китайски екстри като навигация, парктроник, DRL и други светещи/звънущи джунджорийки вдига "value"-то на устройството пред клиента. Ако ги махнеш и оставиш евтина базова версия - нито ще е толкова евтина, нито ще е толкова примамлива като качество, спрямо конкуренцията. Като чета отзивите на собствениците на GW ми се набиват две неща:

- ниско качество с множество дребни дразнещи проблемчета

- читав/отзивчив сервиз

Редактирано от Vitku

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената е наистина висока затова което предлага, имайки предвид и произхода на колата и това че ще се сглобява у нас. С това което има като оборудване би трябвало стандартното ниво да е около/под 18000лв. Заявения разход на гориво извънградски е стряскащ.

  • Upvote 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ц10 обаче има неща, които базовото на Ц30 няма:

  • Ел. сгъване и отопление на страничните огледала за обратно виждане

 

 

Току що разбирам че имало отполение ина страничните огледала :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

11776582.jpg

cena u italiji...11.400€, city paket opreme

Редактирано от micodelija

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как ги отваряте тия линкове? :tongue5:

На мен не ми се отварят тех х-ки за да сравня с С10

Ако наистина С30 е С10 с багажник разликата е голяма, но ако С30 просто е в по-горния клас нещата са добре

Във всеки случай ако за 23 000 дават седан 4.5 м с всички екстри + климатроник и кожа, ами не е зле. Пак е с поне 10К под конкуренцията (за сравнение 20 000 ще бъде новата Лада в базов вариант, а новата Шкода Рапид с екстрите и нормален двигател е над 30 000)

Редактирано от muf
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпроса е, че новият Logan (4.35m, 10cm разлика спрямо C30) в топ варианта си е по-евтин. За 24 хиляди имаш дизел (без климатроник, но с круз контрол, кожен салон, навигация), версията с LPG е доста по-евтина, но само 75кс.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Логан излиза с 2500 лева по-скъп с по - малък двигател, само с климатик и без няколко по-дребни екстрички.

Гаранцията при дачия е само 3 години.

 

А и разликата от 10 -11 см не е малка. Между новата Корола и новия авенсис разликата е 14 см

Въпрос на лични предпочитания. Все пак ако цената беше около 18-19 000 щеше да е хит.Сега не се знае

Редактирано от muf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Току що разбирам че имало отполение ина страничните огледала :D

 

То е трудно разбираемо, защото няма отделен бутон, а са вързани към бутона за отопление на задното стъкло

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами пише го в ръководството за експлоатация, само трябва някой да го прочете.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Току що разбирам че имало отполение ина страничните огледала :D

 

Колега странно, че си го пропуснал, след като тази екстра я има във всички брошури на Волекс :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как ги отваряте тия линкове? :tongue5:

На мен не ми се отварят тех х-ки за да сравня с С10

Ако наистина С30 е С10 с багажник разликата е голяма, но ако С30 просто е в по-горния клас нещата са добре

Във всеки случай ако за 23 000 дават седан 4.5 м с всички екстри + климатроник и кожа, ами не е зле. Пак е с поне 10К под конкуренцията (за сравнение 20 000 ще бъде новата Лада в базов вариант, а новата Шкода Рапид с екстрите и нормален двигател е над 30 000)

За Европа най базовата Гранта няма да е базова реално изобщо, най базовата за ЕС ще има доста неща реално, ESP разбира се стандартно за ЕС.Но проблема е че няма вече кой да ги продава у нас и няма и сервиз. А частите са си евтинджос на фона на останалите. Въпреки че сегашната топ версия в Русия струва около 20000лв. и има автоматични скорости, автоматичен климатик, ел. усилвател на волана, автоматични фарове, дневни светлини, пълен ел. пакет и др., не би трябвало да струва повече от 22000лв. ако у нас ще се продава, което ме съмнява много. В западна Европа ще се продава, като някои дилъри вече пускат реклами на сайтовете си. За другите модели дори има сензор за дъжд, навигация, подгряване на предното стъкло и др.

Но не може да се сравнява с C30 реално, в друг клас са просто, също и Логана не е в този клас. Друго което ми направи впечатление че я дават за полезен това 355кг. само докато Гранта например 445кг.

Мен ми е интересно качеството след реална експлоатация на Great Wall по нашенските дупки и с нашенските горива поне 100-150000км кое кога ще се предаде и колко струва, иначе реклами всички правят....

 

Примерно мойта е правена за ЕС и се води базова версия, но имам хидравлика, ел. стъкла предни, централно заключване, автоматично регулиране на температурата в купето(на парното т.е., кеото е стандартно за флагманите в моделната гама 110 и след това Приора), филтър за въздуха в купето и др. който някой ги смятат за екстри, като например и датчик за ниско ниво на течност за чистачките, диагностика за изгоряла крушка, и един пример който винаги ме разсмива осветяема жабка. :toothy12: Та в тоя ред на мисли примерно и за други марки базово вече значи доста оборудване реално, останали са малко марки за който базово значи волан с колела и покрив. Реално това топ оборудване за Great Wall почти цялото значи нещо вече стандартно, рекламна стратегия.

Редактирано от curse_m

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е как полезен товар 355 кг. ? Че това съм аз и двама мои дружки...а има още две места и багажник.Нещо да не бъркаш цифрите ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж pdf-а във второто мнение от темата.

 

п.п. Проверих в Русия я дават 375кг, но там има и автоматик. Автоматика там пише че струва 24400лв, ръчните 21300-21700лв.

http://www.narod-avto.ru/catalog/great-wall/voleex-c30-ttx

Така че едва ли е техническа грешка.

Нещо като Дачиите, там ги продават и автоматик даже...

Редактирано от curse_m

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×