Jump to content

curse_m

Members
  • Content Count

    25
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

curse_m last won the day on January 16 2013

curse_m had the most liked content!

Community Reputation

4 Neutral

About curse_m

  • Rank
    Member

Profile Information

  • Карам:
    ВАЗ 21104
  1. Там е работата че при софтуера за PC примерно като има бъг и той е отстранен за обновлението се грижи автоматична система която ти върши работата на заден фон без да ти губи времето. Докато при една кола все още не се отстраняват бъговете дистанционно. Иначе тъпкането на колите с всевъзможен софтуер е един нов и доходоносен бизнес, обаче някои неща си имат граници. Производителите вече много често прекалено бързат с пускането на пазара на нови продукти в голямото състезание, а колите са вече просто конфекция на която не се обръща чак такова внимание.
  2. Вие говорите за консервация на кола за неопределено време вече. Аз съм си оставял колата и по цял месец дори зимата,не в големите студове, без да откачам акумулатора и с дръпната ръчна. Само малко после мудно завърта стартера. Може само да се откачи акумулатора за по сигурно ако наличието на аларма не е от важно значение.
  3. За пример намерих данни за аеродинамичното съпротивление на Opel Inisgnia съответно: хечбек: 0.25 седан : 0.27 комби : 0.29
  4. Принципно комбитата имат съвсем малко по лоша аеродинамика от седаните и хечбеците. Примерно за мойта таратайка хечбека има най-добрата. По новия модел още по добра. Малките коли не са най добрия избор за извънградско, имат много фактори които им пречат, особено магистрално. Факт е че най евтино се кара на газ, най най евтино е на метан. За да се мери с газта дизела трябва да е някой асматичен дребен дизел от тия новите 3 цилиндровите. На метан моята извънградско харчеше 3.6кг/100км, смесено или магистрално 4/100. На бензин А95 извън градско нормално 5.3/100 колкото си пише по книга. Даже в период на разработка толкова си харчеше, даже и по малко направих щото до 3000 оборота. На магистралата по gps постоянно поддръжана скорост 140-150км/ч София->Бургас даде 6.6л/100км бензин. И на по малко съм падал, но това е при скорости от 60км/ч и на равно.
  5. Аз предполагам че може да е слаба връзка някъде, проявяваща се след известно време съприкосновения със солта по улиците зимата. Принципно не е нормално това, поне не съм го срещал на инжекционна кола, била бензинова или дизелова. Дори доскоро карах на метан и подобни проблеми не съм имал.(метанова инжекция) Даже с умиращ акумулатор не съм наблюдавал на моята кола подобно нещо. На карбуратор вече става така, но при добре ревизирана ел. инсталация тия промени са минимални, дори едва доловими.
  6. Нали трябва да се усвоят едни пари... пък и началниците искат малко "комфорт" повече. Иначе ще е забавно след първото минаване през трънаците и камънаците... за данъкоплатеца.
  7. Индикатор за реалната температура никак не е лошо да има, желателно е. Но какво да се прави мода...
  8. Е ми реално си е евтино за кола с тоя размер и оборудване, пък и с такава газова. Въпроса е от какво е икономисано да се постигне тая цена. От труд е ясно, все пак е произведена на изток. Това че у нас изглежда скъпо е по други фактори, знаем си ги. Иначе честито! Да кажеш скоро как е след 100000км. На мен ми е интересно отвора на багажника с какви габарити е т.е. какви по обем предмети може да минат през него. Вярно че е седан, ама и мойта кола е седан и багажника не е като на по старите с голяма "дупка", със свалена седалка отзад влиза предмет с дължина 3м.
  9. Използвайки този калкупатор накрая му в подробната схема може да видиш горе долу какви други разходи първоначално има: http://www.euroleaseauto.bg/calculator.html Важното е да въведеш цента на колата, каква марка избираш няма значение. А за техническото обслужване най-добре си питай при съответния дилър при който ще ходиш, че нещата са малко не съвсем еднакви принципно във всички населени места.
  10. При мен ръждата беше само проблем и предното стъкло, затова отиде на скрап. (Външно не се забелязваше да е гнила много) Иначе технически беше в идеално състояние и боята беше грозна. Затова казах че си бях преценил силите, даже имаше до последно два комплекта гуми купени нови принципно. Най ми се чудеха защо я карам за скрап, отиде на собствен ход.
  11. Да продължим темата с барутниците... Аз като нямах пари за нова кола, даже имах макс 1500лв си купих Лада, мисля че бях стъпил на земята здраво и си купих кола която мога да поддържам като хората. А като имах вече за нова пак си купих лада ама нова, но това е друга тема...
  12. Това за неспазването на условията по гаранцията е ясно, съвсем в реда на нещата. Обаче аз е бих карал едно масло повече от 15000км на каква ще да е лека кола. Е, ако ще се кара до 100-150000км и после се продава тогава няма какво да ти пука... следващия да му мисли. Ето ви едно материалче за размисъл: http://www.autoreview.ru/_archive/section/detail.php?ELEMENT_ID=115136&SECTION_ID=4970
  13. Аз по сервизи не ходя. А дори и да ида то е само за неща които искат по специално оборудване или по специални познания. Иначе съм съгласен че на пръв поглед нещата са в полза на Пежо 301.
  14. Това че е 115 коня не е чак плюс, предвид данъка например. Не знам какво толкова всички се пехласват по тия коне, трябва да са достатъчни за съответното купе. А това с облсужването на 30000км не е за радост, е все пак се гарантира че ще искара гаранционните километри поне, за после на кой му дреме. Мен лично гаранция от 5г. не ме впечатлява понеже не бих си карал колата за "гаранционно" облсужване чак толкова дълго. Даже на моята едвам изтърпях 1г., при гаранция 2г. Но предвид колко скъпи са частите в някой нови коли то гаранцията си е вид допълнителен лизинг.
  15. Знам, знам... но тва е положението. Както се казва който се е хванал на хорото си е направил сметка и си го играе.
×
×
  • Create New...